Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

LPG a CNG pro dieselová auta

Fotogalerie přestaveb pro dieselové motory

 

Pro jaké automobily je tato přestavba určena?

Jsme držiteli schválení ministerstva dopravy na typové přestavby naftových motorů na duální pohon Nafta + LPG nebo CNG pro vozidla s řízenými vznětovými motory CommonRail kategorií M1, M2 a N1.

 

Sytém STAG Diesel

STAG Diesel je alternativní palivový systém pro dieselové motory. Celý sytém je založený na moderních technických řešeních, které umožňují smíchání plynu se vzduchem a následně s naftou ve spalovacím prostoru. Řízení dávkování paliva je zajištěno pomocí snímače teploty výfukových plynů, snímače klepání a lambda sondy. Tyto snímače zajišťují maximální ochrana motoru před poškozením. Pokročilý algoritmus sekvenčního vstřikování a inovativní systém autoadaptace zajišťují správný poměr paliv v celém výkonovém rozsahu motoru a tím je zajištěn ekonomický provoz vozidla.

Přestavba nevyžaduje žádný nevratný zásah do motoru.

 

Hlavní výhody systému

Termochemická reakce probíhající ve válci při hoření směsi způsobí lepší shoření směsi a tím dochází k:

  • výrazné snížení tvorby pevných částic
  • výrazné prodloužení životnosti DPF filtru
  • snížení karbonových usazenin v motoru
  • zvýšení efektivity při spalování nafty
  • zvýšení výkonu a kroutícího momentu
  • kdykoliv po přestavbě je možný provoz pouze na naftu, přepnutí systému je zcela hladké
  • úspora nákladů za pohonné hmoty v celém rozsahu výkonu
  • spotřeba nafty se sníží a nahradí se levnějším palivem LPG nebo CNG

 

   

 

Zvýšení výkonu a úspora paliva

Duální palivový systém umožňuje efektivnějšího spalování motorové nafty a tím zlepšení jízdních vlastností. Při správné instalaci a naladění tohoto systému je možné dosáhnout výrazného zvýšení výkonu a točivého momentu v rozmezí 10% až 30% při současném snížení provozních nákladů.


Graf 1. Závislost výkonu motoru na nastavení systému
(červená – více plynu, fialová – méně plynu, modrá – pouze nafta)


Graf 2. Závislost kroutícího momentu na nastavení systému
(červená – více plynu, fialová – méně plynu, modrá – pouze nafta)

 

 


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací