Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <80>  <81>  <82>  <83>  <84> ||  <265>     >>   >5x>  

19.9.2018 10:03:10
Jméno: Zdeněk Předmět: vstřikovač
Dobrý den. Dá se u vás koupit vstřikovač Landi Renso Med2 Rdi (snad jsem to opsal dobře) mám škoda fabia 1,2 http 40kw rok 2006
19.9.2018 10:57:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vstřikovač
Dobrý den, pro upřesnění Vašeho dotazu Vás budeme kontaktovat mailem.

18.9.2018 23:56:22
Jméno: Petr P Předmět: Málo LPG, velká spotřeba
Dobrý den, při tankování natankuji 16-20L LPG i když bych . měl natankovat 38.7L (nádrž 47L). Auto jsem už tak koupil. Renault Scenic 2003 1.6 16V. Výrobce a zařízení Europegas avance 32 nádrž 3/2017 nová. A dále jsem teď natankoval 20L a dojel jsem do města 102km vzdáleného a nádrž prázdná. Děkuji za radu a pomoc.
19.9.2018 7:25:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Málo LPG, velká spotřeba
Dobrý den, nádrž je osazena multiventilem, který mimo jiné funkce, zajišťuje i funkci plnění nádrže tak, že nádrž lze naplnit max. na 80% jejího objemu. S největší pravděpodobností bude závada v multiventilu. Doporučuji navštívit odborný servis (přistavte vozidlo s prázdnou LPG nádrží), který multiventil vyjme a zkontroluje, případně vymění. U spotřeby 20 l na 102 km mě napadá jen, že někde dochází k úniku plynu. Doporučuji přezkoušet těsnost celého systému a diagnostikou zkontrolovat nastavení plynové mapy.

18.9.2018 23:13:33
Jméno: Lukáš Předmět: LPG vypíná motor
Dobrý den, mám BMW 525i (e39) r.v.2003 a mám ho předělané na LPG. Poslední dobou se mi začalo stávat, že při dojíždění na křižovatku nebo kruhový objezd, když vyřadím kvalt, tak motor zhasne a je potřeba znovu nastartovat. Toto se nestane v případě, že po vyřazení naprázdno vytočím motor a pak ho nechám.
Nevíte, co by to mohlo způsobovat?
19.9.2018 7:18:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG vypíná motor
Dobrý den, pravděpodobně půjde o závadu spojenou s tlakem plynu. Bude třeba provést diagnostiku LPG systému, zkontrolovat správnou funkčnost všech komponent zejména reduktoru. Dle výsledku diagnostiky pak provést opravu. Navštivte proto některý z našich autorizovaných servisů, případně se objednejte na opravu u nás na tel. 606 659 530.

18.9.2018 16:44:31
Jméno: Luke Fabia Předmět: Lpg Stag
Dobrý den chci se zeptat muže vadna řidicí jednotka lpg za nepravidelnost chodu motoru u 1.2 htp a hazet chybu.Motor je v pořadku.Pri revizi lpg mě řekli že by to mohlo být spálenou jednotkou lpg.Protože nebyli zaizolovany dráty u střikovaču.Diky za radu.
19.9.2018 7:12:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg Stag
Dobrý den, nepravidelnost chodu motoru může způsobovat celá řada závad a nemá cenu je vyjmenovávat. Nevím jak firma, která prováděla revizi, postupovala, protože při revizi musí být LPG zařízení v chodu a pod tlakem plynu. Pokud by LPG řídící jednotka byla „spálená“ by možné přepnout do plynu a tudíž nemohla být provedena revize. Navštivte proto některý z našich autorizovaných servisů, případně se objednejte na opravu u nás na tel. 606 659 530.

18.9.2018 11:06:23
Jméno: Jindra Předmět: - nesvítí diody na přepínači
Zdravím vás. Mám Opel Zafiru (2004) na Lpg - BRC sekvenční. Před nějakým časem se mi přestaly zobrazovat diody na přepínači LPG během jízdy a později i před jízdou. Nyní mi přestaly svítit úplně, takže to jezdí jen na benzín. Pojistky jsou vpořádku , přívod do ŘJ a ukostření také. Také mi teplota nasávaného vzduchu ukazuje -40 . Váhu vzduchu jsem zkoušel vyměnit. Nevím tedy, kde hledat příčinu.
Díky.
18.9.2018 12:48:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: - nesvítí diody na přepínači
Dobrý den, s největší pravděpodobností bude závada v přepínači, ale nelze vyloučit závadu v kabeláži či snímači hladiny paliva v nádrži. Pro určení závady je třeba použít diagnostický program.

17.9.2018 20:16:06
Jméno: Pavel Kulich Předmět: chyba zapalovani 3.valec
dobry den, mam audi a3 sportback 2005 184kw... a pri prepnuti na plyn cca 10s kmitaji otacky....az se to ustali... a dalsi problem ze na benzim mi obcas auto na volnobeh jede na 5 valcu..... 3-ti valec nepali... a kdyz to prepnu na plyn tak to jede na vsech 6... pote prepnu zase na benzim a uz jeden stale na 6... nemate s tim zkusenost? dekuji
18.9.2018 10:48:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: chyba zapalovani 3.valec
Dobrý den, závada může být v elektroinstalaci, některém čidle, benzínovém vstřikovači, zapalování atd. Je třeba provést diagnostiku jak benzínové, tak i plynové čísti a dle výsledku pak provést opravu. Bohužel na základě těchto informací neumím dát jinou odpověď.

16.9.2018 11:14:17
Jméno: Jarda Předmět: LPG Valtek T30
Dobrý den. Mám ve fabii 1.4mpi LPG Valtek t30. Zacal mi blbnout volnoběh a i v otáčkách do 3000 to jakoby vynechává.. při otáčkách nad 3000 vše o.k... na benzín maka auto bez problémů.. vyměnil jsem svíčky a i filtr plyne fáze.. nic se nezměnilo.. prosím o radu...
17.9.2018 7:30:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Valtek T30
Dobrý den, LPG má vyšší nároky na zapalovací soustavu než benzín. Někdy nestačí jen vyměnit svíčky ale je třeba zkontrolovat a případně vyměnit zapalovací kabely a zapalovací modul. Problém mohou způsobovat i plynové vstřikovače Valtek T30. Doporučuji proto diagnostikou zkontrolovat dávkování a případně provést repasi vstřikovačů Valtek.

14.9.2018 23:39:45
Jméno: Dávid Předmět: Domazavanie LPG motora 1,25 62Kw hyundai i20
Dobrý večer,
obraciam sa Vás s otázkou, či je normálne, že mi domazávanie tlakového typu nedomazáva motor. Funugje len vtedy, ak idem na dialnici rýchlosťou 110-120 a viac... za bežnej jazdy ci už v meste alebo na okresnej ceste z nádoby neubudne nič. Ide o splynovač BRC SQ32. Je to chyba? Dá sa to niekde zmeniť v riadiacej jednotke alebo ako? Ďakujem

ps: zariadenie na domazávanie, ktoré je namontované v mojom aute
https://www.gasteile.de/out/pictures/generat ed/product/1/665_665_75/13_01%20Nr.jpg
17.9.2018 7:22:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Domazavanie LPG motora 1,25 62Kw hyundai i20
Dobrý den, zařízení na ochranu ventilů Valve Protector, které máte ve svém vozidle po správném nastavení dávkuje 1 promile aditiva ku spotřebovanému LPG, tedy cca 1 l aditiva na 1000 l LPG. Dávka se musí naprogramovat pomocí PC naprogramovat pro konkrétní motor v závislosti na počtu válců a jeho objemu. Inteligentní elektronika řídí dávku pomocí mikroventilů a čerpadla v závislosti na zatížení motoru. Logické je, že při jízdě ve městě či po okresních silnicích je spotřeba aditiva menší než v dálničním provozu. Pokud máte pochybnosti o dávkování navštivte odborný servis, který zkontroluje nastavení dávkování, případně se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

13.9.2018 7:41:57
Jméno: Tomáš Předmět: Netěsný spoj CU trubky
Dobrý den. Netěsní trubka ve spoji s převlečnou matkou co vede do reduktoru. Musí se měnit celá trubka nebo se dá ten konec zaříznout a utěsnit? Děkuji
13.9.2018 7:59:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Netěsný spoj CU trubky
Dobrý den, pokud je vůle na zkrácení trubky zařízněte, vyměňte olivku a šroubení, pomázněte lehce olejem a dotáhněte. Pokud zkrácení trubky není možné vyměňte celou trubku včetně olivky a šroubení.

12.9.2018 8:42:36
Jméno: Petr K. Předmět: Přepínání z benzinu na plyn
Dobrý den , chtěl bych se zeptat na problém. Při nastartování motoru (studeného) po pár sekundách se přepne na LPG, jenže začne blikat přepínač LPG červeně a zeleně. Hlásí akustickou poruchu. Musím hned přepnout na benzín. Až se motor zahřeje na provozní teplotu můžu ručně přepnout. Dříve se prepinalo sano automaticky. Dnes už závada projevila i při zahřátém motoru. Nejde přepnout na LPG vůbec. Děkuji za radu. S pozdravem Komárek
13.9.2018 7:54:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínání z benzinu na plyn
Dobrý den, pokud systém nepřepíná na LPG bude třeba závadu zjistit diagnostikou. Může jít jak o mechanickou závadu (některý z elektro-ventilů, přerušená kabeláž…...) ale i o závadu některého sensoru (teploty reduktoru, teploty a taku plnu) atd.. Navštivte proto odborný servis, kde závadu zjistí a odstraní.

12.9.2018 8:03:28
Jméno: Jozef Předmět: Chyba na LPG
Dobrý den,mám Octavii rok 97 ,mám to půjčený nastartují a LPG začne pískat bliká červená a modrá dioda a nejde .auto půl roku stalo do té doby vše ok
Děkuji za radu Jozef
13.9.2018 7:41:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chyba na LPG
Dobrý den, zmíněnými projevy Vás LPG řídící jednotka upozorňuje na závadu LPG systému (vadný některý komponent, závada v elektroinstalaci….). Navštivte proto odborný servis, který provede diagnostiku Vašeho LPG systému a závadu odstraní.

7.9.2018 21:58:54
Jméno: petr Předmět: Vstřikovače MED TYPE RGI
Dobrý večer,rád bych se zeptal zda by se u Vás dal koupit vstřikovač MED TYPE RGI na octavia 2 r.v. 2010 .....75kw.1,6.A jaká by byla cena za 1ks nebo za komplet 4ks děkuji.
10.9.2018 7:27:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovače MED TYPE RGI
Dobrý den, vstřikovače máme skladem, v případě zájmu Vám je můžeme zaslat na dobírku. Je potřeba ještě zkontrolovat barvu vstřikovače. Aby vše po výměně fungovalo jak má, je potřeba vyměnit všechny čtyři vstřikovače najednou. Cenu vstřikovače Vám posílám mailem.

7.9.2018 12:04:54
Jméno: Peter Jonáš Předmět: Fiat Tipo 1,4 T-jet LPG z tovarne
Dobrý deň,
nové 11 mesačné auto; problém od cca piateho mesiaca.
Mám problém so studeným štartom, keď hneď po naštartovaní a pohnutí sa plynový pedál nereaguje, otáčky nestúpajú, auto zdochýna, cuká ním pár prvých sekúnd jazdy, až kým zaradím trojku.
Teraz vymenili riadiacu jednotku vstrekovania. Prvý štart bol OK.
Teraz keď je problém, dali mi odporúčania: jazdite 2 nádrže LPG, 1 nádrž benzín. Tankujte 100 oktánový benzín.
Hovorím im: keby som chcel jazdiť na benzín, tak si nekupujem auto na LPG. Navyše mám tankovať drahší benzín.
Pritom nejde o športové auto ani o auto s vysokým výkonom.
Nikde na internete nevidím, že by niekto riešil striedanie plynu a benzínu (ešte k tomu také časté), či 100 oktánový benzín. V odborných článkoch a recenziách píšu, že benzín potrebujete len preto, aby ste naštartovali. Každý zrejme sadne do auta s LPG a jazdí v pohode na plyn.
Keď mi predávali auto, nehovorili nič o odporúčaniach čo sa týka spôsobu jazdy. Ešte k tomu o takých výrazných čo sa týka benzínu pri plynovom aute.
Stretli ste sa s takými odporúčaniami uvedenými vyššie (časté striedanie benzín/plyn; 100 oktánový benzín? Čo si o nich myslíte?
Vopred ďakujem...
7.9.2018 14:07:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Tipo 1,4 T-jet LPG z tovarne
Dobrý den, standardně se plynový systém chová tak, že studený start probíhá na benzín a po dosažení teploty přepnutí, přepne automaticky na plyn. Teplý start pak probíhá v závislosti na nastavení konkrétního systému buď na benzín s bezprostředním přepnutím na plyn nebo přímo na plyn. Výrobce vozidla doporučuje pro jeho provoz používat určitý druh paliva, které je pro dané vozidlo vyzkoušené, homologované a plně splňuje požadavky motoru. Nevidím důvod používat palivo s vyšším oktanovým číslem a ještě za vyšší cenu. Také střídání paliv 2 nádrže LPG a 1 benzínu nemá opodstatnění naopak ekonomika provozu je pak mnohem horší. Pokud LPG systém funguje správně není k tomu žádný důvod. Problém tedy budete muset řešit v rámci záruk poskytovaných k Vašemu vozidlu.

1.9.2018 19:30:07
Jméno: Michal Předmět: Peugeot 307 1.6 LPG
Mam taky problem ze auto na benzine ide tazko nastartovat a dusi sa,pokial sa nezohreje a neprepne na.plyn
Vedel by mi.niekto pomoct
Dakujem
3.9.2018 7:20:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 307 1.6 LPG
Dobrý den, jak již mnohokrát bylo zmíněno na tomto fóru většinou jsou problémy se studeným startem na benzín způsobeny nesprávným složením plynové palivové směsi. Benzínová řídící jednotka i při jízdě na plyn dostává všechny signály, jako při jízdě na benzín, které vyhodnocuje. Mimo jiné dostává i signály o složení směsi od lambda sond a pokud je směs nesprávná provede příslušné korekce tak, aby složení směsi bylo správné. Pokud pak dojde k vynutí motoru z režimu plynu, pro následný studený start jsou použity naposled uložené korekce. To pak způsobuje, že ani směs při startu není správná což může způsobovat kolísání otáček po startu, chcípání, nutnost opakovaného startování atd.. Navštivte proto svého plynaře, který provede diagnostiku Vašeho LPG systému, zkontroluje správnou funkčnost všech jeho komponent a na základě ní pak provede seřízení plynového systému případně opravu vadných komponent.

31.8.2018 13:04:09
Jméno: Martin Předmět: Příloha Lpg k technickému průkazu
Dobrý den, koupil jsem Škodu Octavii se zabudovaným a zapsaným Lpg ale od předchozího majitele jsem nedostal žádnou přílohu k TP. Jak bych měl dále postupovat abych ji získal? Děkuji za odpověď.
31.8.2018 14:49:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Příloha Lpg k technickému průkazu
Dobrý den, pokud se jedná o tovární přestavbu, pak přílohu mít nebudete – vozidlo je schváleno s LPG z výroby. Pokud jde o Octavii dodatečně přestavěnou je třeba kontaktovat dílnu, která přestavbu provedla a požádat o vystavení duplikátu přílohy.


<5x<   <<     <1> || <80>  <81>  <82>  <83>  <84> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací