Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <85>  <86>  <87>  <88>  <89> ||  <265>     >>   >5x>  

7.7.2018 7:56:28
Jméno: Radek Předmět: Chevrolet
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte nějaký emulátor na Chevrolet Cruze rok 2012 1.8 104kw mam problém ze při jízdě na LPG mi spadne ručička benzínu na nulu a napíše fiil fuel a pak zase pomalu stoupa ručička zpátky Děkuji za radu
9.7.2018 8:36:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chevrolet
Dobrý den, bohužel pro Vaše vozidlo nemáme vhodný emulátor hladiny paliva. Chevrolet dělal tato vozidla i ve verzi s LPG a tato vozidla měla jiný firmware, kdy řídící jednotka nesleduje hladinu paliva.
Doporučuji proto obrátit se na značkový servis Chevrolet.

6.7.2018 11:48:47
Jméno: Vlasta Předmět: Auto
Dobrý den už od včera se mi nechce mě auto přepnout na plyn a nevím co s tím je nemáte někdo nějakou zkušenost děkuji
9.7.2018 7:55:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Auto
Dobrý den, nebudu zde vyjmenovávat všechny příčiny proč nedošlo k přepnutí na plyn. Navštivte svého plynaře případně se objednejte na servis u nás. Bude nutné diagnostikou zjistit příčinu – může to být vadná pojistka, závada v eletroinstalaci, vadné některé čidlo…..

4.7.2018 22:16:11
Jméno: Michal Č Předmět: Vykon
Dobry den, mam cerstve namontovano LPG system Magic G4 na Ford Fusion 1.4.Mam dva dotazy.Nezda se mi vykon, mel by byt srovnatelny s jizdou na benzin, prijde mi znatelne nizsi.Pri zatizeni dokoce jsou znat vypadky vykonu, mirne pocukavani.Druhy dotaz...na prepinaci v kabine kdyz dochazel plyn se ozvalo pipnuti a zacaly stridave blikat modra a cervena dioda.vim ze signalizuji nizky tlak plynu, ale zajimalo by me jestli v tuto chvili vuz jede jeste na plyn nebo uz je prepnuto na benzin.take toto se mi zcela nezda protoze pri tankovani se do plne veslo asi o sest litru mene paliva nez pri prvnim tankovani do plne.Dekuji mockrat za odpovedi.
9.7.2018 7:51:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vykon
Dobrý den, k první otázce – pokud je přestavba provedena správně není při jízdě na LPG poznat rozdíl ve výkonu. Protože je LPG jiné palivo má má vyšší oktanové číslo než benzín, vyžaduje bezchybnou funkčnost zapalovací soustavy. Pokud zapalovací soustava není zcela v pořádku (i když na benzín vozidlo jede bez problémů) může docházet při jízdě na LPG k cukání zejména v nižších otáčkách při akceleraci. Ke druhé otázce - pokud Vám dojde plyn, LPG systém automaticky přepne do benzínu. Protože v LPG nádrži je ještě zbytek plynu, ale tlak již není dostatečný pro plný výkon, ale při nižších zátěžích motoru může dojít znovu k přepnutí na LPG a při akceleraci pak zase dojde k přepnutí do benzínu a LPG systém Vás upozorní zvukovým signálem. Co se tankování týká, natankované množství závisí na tom, kolik plynu zůstalo v nádrži, jaká je teplota…. Rozdíl šest litrů je však veliký.

4.7.2018 7:06:58
Jméno: K. A. Předmět: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Pane Krumle i všichni ostatní, kteří máte tento motor, inženýr Procházka má naprostou pravdu. O problému přivstřikování benzínu při provozu na LPG je extrémně nedostatečné povědomí. Dlouholetí přestavbaři na LPG o tomto problému vůbec neví, i když mi připadá skoro nemožné, aby o něm nevěděli, když se v tomto oboru pohybují a nebo pokud to nejsou naprostí pitomci, takže spíš mlží, že každý motor s přímým vstřikem lze na LPG bezpečně přestavět. To je ovšem lež, některé motory s přímým vstřikováním to nesnesou, jiným to evidentně nevadí, vím třeba o Renaultu Scenic 1,6 L 16V r.v. 2000, který je i po provozu na LPG víc než 200000 km zcela bezproblémový (tedy po motorové stránce, jinak už tolik ne). To vše zřejmě aby na vás vydělali, a pak, až vám kvůli poškozeným benzínovým vstřikům začne blbnout motor, budou dělat, že neví o co jde, budou si účtovat peníze za ND, které s tím nesouvisí, ty vaše původní pak někomu namontují jako nové nebo vám je nevymění vůbec, a vy budete platit a platit, ale problém bude pochopitelně přetrvávat. Mně trvalo asi tři roky a 35000 Kč, než jsem zjistil, proč mi moje C5 takhle blbne. Udělal jsem tu tristní zkušenost, že přestavbářům na LPG v mém okolí se nedá věřit, protože to jsou samí vypravěči pohádek a mistři světa, všichni se navzájem pomlouvají, ale jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Ani jeden z těch mistrů světa mi auto opravit nedokázal (nebo nechtěl, ať už je pravda jakákoliv), ale kolik si za tu neopravu naúčtovat, to už věděli všichni zatraceně dobře, a asi nikoho nepřekvapí, že to nikdy nebylo jen pár stovek. Na jejich obvyklý argument, že to mám pořád levnější než na benzín, jsem jim opakoval, že ale stejně drahé jako na naftu, ale k tomu s mnohem horší dynamikou. Já si ukolébán jejich báchorkami nechal po krátce po koupi C5 nainstalovat polský Magic4, a benzínové vstřiky začaly blbnout do 40000 km po přestavbě. Než jsem přišel na to, v čem je problém, s přestavbou jsem měl najeto 120000 km. Do půl minuty po nastartování studeného motoru na benzín chyby zapalování 2. a 3. válce, a to po KAŽDÉM studeném startu. Motor potom nejen netáhl, ale už ani nešel do otáček a vyřešilo to jen vypnutí a opětovné nastartování, to vše jen aby vám motor za další půl minuty vyhodil tu samou chybu, a takto to pokračovalo, dokud se motor neohřál a nepřepl na LPG, obvykle tak 1x - 2x, ale v mrazech klidně i 5x, a rekord mám snad 9x. Baterii jsem kvůli tomu musel v zimě dobíjet minimálně každý týden a obvykle mi déle než jen tu jednu zimu nevydržela, a to dokonce ani nová heavy duty za 6000 Kč. V létě to tolik nevadilo, protože se to na LPG přeplo dřív, než to stihlo začít zase blbnout, ale v zimě, kdy se vám motor na teplotu pro přepnutí na LPG ohřívá mnohem déle, to bylo o nervy a někdy doslova i o život - třeba když mi začal motor jít na tři válce při odbočování z vedlejší na hlavní, řítil se na mě kamion a já stihl akorát tak na startéru odskákat ke krajnici, aby mě nesmetl. Bohužel vedle mě tenkrát seděla manželka, a po tomhle incidentu mi sdělila, že do té francouzské "Christine" (narážka na horor od Stephena Kinga) už si nikdy nesedne, což jsem chápal, protože jsem její pocity víceméně sdílel. Jakmile jsem zjistil, proč mi to dělá, LPG jsem okamžitě nechal demontovat a poslal benzínové vstřiky na repas. Bohužel byly natolik poškozené, že už jim nebylo pomoci, takže jsem za dalších 40000 Kč koupil nové a nechal zrepasovat hlavu motoru, a jezdím už jen na benzín. Sice když si spočítám, kolik mě to stálo na opravách + palivo, jsem pořád na mnohem nižší částce, než bych zaplatil za benzín bez oprav (120.000 km na LPG za průměrně 140,- Kč/100 km=168.000,- Kč oproti 120.000 benzínu za průměrně 280,- Kč/100 km=336.000,- Kč - i když připočtu 22.000 Kč za instalaci, 500 Kč za každoroční revize, 35.000 Kč za pseudopravy když to začalo blbnout, a dalších 40.000 Kč za nové benzínové vstřiky a repas hlavy motoru, pořád je to úspora na provozních nákladech 65.000 Kč, což je nezanedbatelná částka), ale za to, abych se nechal kvůli nespolehlivě fungujícímu motoru převálcovat kamionem, mi to nestojí, nemluvě o nasr*** manželce. Od té výměny vstřiků je to po motorové stránce absolutně bezproblémové auto, které vzala na milost dokonce i manželka. Za současného stavu technologie LPG s tímto motorem o přestavbě ani neuvažujte.
4.7.2018 9:20:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Dobrý den, musím uvést některé věci ve Vašem příspěvku na pravou míru. Ve svém příspěvku porovnáváte motory s diametrálně odlišnou technologií. Renault Scénic 1,6, 16V, r.v. 2000, 85kW je motor s nepřímým vstřikováním benzínu před sací ventily do sání motoru, kde se kapičky paliva mísí se vzduchem a tato směs je přiváděna do spalovacího prostoru, zatím co Váš Citroen C5, 2,0 16V HPi, 103 kW, kód motoru RLZ má přímé vstřikování, kdy je benzín vstřikován pod velkým tlakem přímo do spalovacího prostoru válce a sacím potrubím je přiváděn jen čistý vzduch. Dostatečný tlak paliva pro vstřikování do válce vytváří vysokotlaké benzínové čerpadlo (tlak paliva je až 160 barů). Z těchto důvodů výrobci LPG systémů vyrábí pro přestavbu motorů s přímým vstřikováním paliva speciální kity, které hardwarově i softwarově vyhovují požadavkům (strategii řízení směsi) pouze daného konkrétního motoru (kódu motoru), konkrétního výrobce, a proto jsou tato zařízení dražší. Každý výrobce LPG systémů má seznam motorů s přímým vstřikováním paliva, které lze přestavět a pokud daný motor konkretizovaný výrobcem vozidla, objemem, výkonem, kódem motoru a v některých případech i typem benzínové řídící jednotky není na tomto seznamu nelze přestavbu provést, neboť hrozí poškození motoru včetně benzínových vstřikovačů. Proto naši mechanici i mechanici našich partnerských servisů procházejí pravidelnými školeními na přestavby motorů s přímým vstřikováním paliva, pořádanými přímo výrobci LPG zařízení. Pokud byste poptával přestavbu u nás nebo u některého z našich autorizovaných servisů nepochodil byste, neboť žádný z našich dodavatelů nemá vhodný kit pro přestavbu Vašeho motoru. LPG zařízení Magic G4 je zařízení pro přestavbu motorů s nepřímým vstřikováním paliva a vůbec není vhodné pro přestavbu motorů s přímým vstřikováním paliva, proto Vaše vozidlo nemohlo na LPG jezdit dobře a došlo k poškození benzínových vstřikovačů.

3.7.2018 7:56:09
Jméno: Pavol Předmět: Lanrdi Renzo replota
Dobrý deň, mam VW motor 2.8 AMX 142kw splynovač je v aute už od roku 2013. Zhruba po zime 2017 mi začalo blbnut prepínanie na LPG. Z času na čas sa stane že RJ prepne na LPG asi po 15 sekundách od štartu (vonku bolo cez noc max do 15 stupnov) ciže motor istotne nahriaty nebol, pritom v RJ je nastavena teplota pre prepnutie na 45 stupnov. Inokedy sa mi zase stane že mi na LPG prepne až po 5min a 6km pritom motor je už nahriaty na 90 oveľa skôr .
3.7.2018 8:08:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lanrdi Renzo replota
Dobrý den, závadu bych nejspíše hledal v systému vyhřívání reduktoru případně teplotního čidla. Pro správné určení závady je však potřeba provést diagnostiku a dle jejího výsledku pak provést opravu. Navštivte proto Vašeho plynaře případně se můžete obrátit na některý z našich autorizovaných servisů nebo se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

2.7.2018 13:01:03
Jméno: Ondřej Březina Předmět: LPG -BENZÍN
Dobrý den,
Mám dotaz ohledně svého vozu VW Golf 5 1,6FSI rok výroby 2004.
Auto jsem koupil a je tam zabudován LPG pohon.Je starý 2 roky.
Mám takový pocit že kromě LPG mi spaluje v malém množství i benzín.
Auto po zahřátí přepne na plyn a občas se mi zdá že problikává oranžová kontrolka benzínu.
Je to možné a pokud ano čím by to mohlo být?
Jsem z Prahy a bylo by možno se u Vás objednat?
Děkuji moc a s pozdravem
Ondřej Březina
2.7.2018 14:53:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG -BENZÍN
Dobrý den, motor FSI má přímé vstřikování paliva. Pokud se při přestavbě nepoužije LPG systém vstřikování kapalného LPG, což je zřejmě Váš případ, je po přestavbě spotřebováváno i za jízdy na LPG malé množství benzínu (řádově 10 – 20 %). Na servis se můžete objednat na tel. 606 659 530.

30.6.2018 17:10:05
Jméno: Ondřej Předmět: Dotaz
Dobry den,
Chtěl bych se zeptat zda by jste mi mohly poradit kde je zavada, jedná o systém BRC Sequent fast na motoru 2,5 V6 125kw.
Pri přepnutí na LPG motor zhasne jako by tam nešel plyn, na diagnostice nic vidět není, už jsem měnil snímač MAP a P1 a když jsem zkoušel manuálně elektroventil tak bylo vše v pořádku. Závada zacala po zkoušce emisi kde zkoušeli i těsnost systému ale když mám ventil na nádrži otevřený stále nefunguje. Předem dekuji za pomoc.
2.7.2018 7:46:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, nevím, co si mám představit že „na diagnostice není nic vidět. V diagnostickém programu jsou vidět hodnoty tlaku plynu, vstřikovací časy benzínu a plynu, teplota reduktoru…… Diagnostikou lze též přezkoušet správnou funkčnost plynových komponent. Závada může být v některém elektroventilu, teplotním čidle, reduktoru….. Navštivte odborný servis, který Váš systém servisuje, případně se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

30.6.2018 8:24:24
Jméno: marino3 Předmět: LPG PRINS
Dobry den.kupil som auto som auto s lpd od Prins,ktore nefunguje.Vobec sa mi ani nerosvieti ziadna dioda na prepinaci.Poistky su v poriadku...Bude vadna RJ? Dakujem za odpoved...
2.7.2018 7:28:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG PRINS
Dobrý den, řídící jednotka může být vadná, ale závada může být též v kabeláži (přerušená drát, studený spoj….).

29.6.2018 11:13:53
Jméno: Martin Předmět: Lpg
Při startování se zapíná benzín nebo plyn
29.6.2018 12:37:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, protože neuvádíte, o jakém systému je řeč, budu předpokládat, že se jedná o sekvenční systém, který má přepínač se dvěma polohami: 1) na přepínači nic nesvítí = LPG je vypnuto a jezdíte pouze na benzín. 2) na přepínači svítí LED diody = systém je v automatickém režimu, kdy po splnění podmínek pro přepnutí automaticky přepíná na plyn. Studené starty probíhají na benzín, teplé starty mohou probíhat i na plyn (LPG systém musí mít zapnutou funkci „teplý start“).

28.6.2018 17:38:53
Jméno: Zuzana Jakubičková Předmět: Benzin zadochyna
Dobry den.nase auto na Lpg pri prepnuti na benzin zadochne na plyn ide v pohode.v servise chybu co sa tyka benzinu nezistili tak odpojil poistku plynu.Od vtedy jazdime na benzin bezproblemov.
V servise na lpg odporucili repas resuktpru kedze je to holandske lpg a vymenu lpg rozvodov co je cca na 500e.
Je to prosim vas dovre riesenie nebude problem inde.
Dakujem za kazdu radu
29.6.2018 7:48:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Benzin zadochyna
Dobrý den, pokud po odpojení plynu je jízda na benzín bez problémů, bude zřejmě závada souviset se složením palivové směsi LPG. Bude tedy nutné zkontrolovat diagnostikou správnou funkčnost komponent podílejících se na tvorbě směsi – reduktor, vstřikovače a zkontrolovat nastavení plynové mapy. Dle výsledku pak provést opravu případně nastavení plynové mapy. Za opravu vždy ručí servis, který ji provedl.

27.6.2018 9:33:52
Jméno: Lojza Gejzel Předmět: Výměna řídící jednotky u továrního BRC
Dobrý den,chci se zeptat zda je možno vyměnit u tovární zástavby LPG Ford BRC plug&drive řídící jednotku a naprogramovat ji podle původní jednotky nebo je nutno měnit i kabeláž?Při pokusu o tuto výměnu auto nepřepínalo na LPG - diagnostika psala špatné čidlo teploty,ukazovala -40 st.Celsia,ale u původní jednotky je vše ok.Měněná jednotka je z vozu,kde byl reduktor s čidlem teploty, tento reduktor je vyměněn spolu s jednotkou, ale čidlo nezapojeno.Je třeba jej zapojit, když s původní jednotkou z auta přepíná a vše je ok?
A prosím, ještě jeden dotaz?VW golf IV LPG BRC z r.2007 při vysokých otáčkách (nad +4000) přepíná na benzín a na plyn se dá přepnout až po zhruba 5 km jízdy na benzín.Mnohokrát děkuji.Gejzel
27.6.2018 11:18:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna řídící jednotky u továrního BRC
Dobrý den, možnost výměny řídící jednotky u Forda se posuzuje individuálně. Pokud je možná, pak je nutné provést počáteční nastavení, kalibraci a nastavení plynové mapy. Co se Golfa týká bude nutné provést diagnostiku a dle výsledku provést opravu či nastavení. Pokud byste chtěl s Vašimi problémy pomoci, objednejte se u nás na servis na tel. 606 659 530.

25.6.2018 20:42:05
Jméno: Jan kohut Předmět: Problem s lpg
Dobry den menil jsem lpg nadrz,jednou natankoval a od te doby mi auto zastudena nechce jet ani na benzin a lpg chytne jen semtam a na chvili,sviti mi kontrola motoru,pry se mi hadaji jednotky nebo co,jinak stk jsem prosel bez problemu,po zahrati motor normalne toci 110km/h na dvojku a 180 na trojku.
Mate prosim nejaky tip o jakou zavadu by se mohlo jednat popripade o orientacni cenu opravy na pobocce bosch fedor prostejov?
26.6.2018 7:35:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problem s lpg
Dobrý den, bude nutné zkontrolovat, zda po výměně nádrže je vše správně zapojeno, diagnostikou zjistit proč svítí kontrolka motoru a dle toho se pak bude odvíjet i cena opravy.

22.6.2018 8:10:03
Jméno: Jiří Pospíšil Předmět: Ford C-max 2012, 1,6/110 kW ecoboost
Dobrý den,
jde v současné době přestavět na LPG Ford c-max r.v. 2012, 1,6/110kW eco boost. Jaký systém použít. Děkuji Pospíšil
25.6.2018 8:00:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ford C-max 2012, 1,6/110 kW ecoboost
Dobrý den, pokud Vaše vozidlo má kód motoru JQDA nebo JQDB, pak přestavba je možná. Vhodné systémy Vám posílám mailem.

21.6.2018 16:00:10
Jméno: Machač Předmět: LPG v TSI
Mám VW Touran 1,4 TSI a uvažuji s přestavbou na plyn. Ale můj mechanik mi řekl, že do aut s přímým vstřikováním to nejde a ty motory moc nevydrží. Ale automechanik říkal, že novější auta mají přímé vstřikování všechny. Můžete mi napsat Vaše zkušenosti a poradit, jaké novější auto by bylo pro přestavbu vhodné?
21.6.2018 19:14:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG v TSI
Dobrý den, o tom, že lze motory s přímým vstřikováním paliva přestavět na LPG se můžete přesvědčit v naší fotogalerii, kde jsou uvedena i vozidla s přímým vstřikováním, která jsou vyzkoušená. V případě konkrétního auta, u kterého zvažujete koupi a následnou přestavbu je pro nás důležité znát model, rok výroby, kód motoru, výkon v kW a pokud možno i typ benzínové řídící jednotky. Postačí, když mi pošlete ofocenou zadní stranu technického průkazu. Informace k přestavbám motorů s přímým vstřikováním paliva naleznete na našich stránkách zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/primovstrikove-mo tory/ .

20.6.2018 22:46:48
Jméno: dusan Předmět: zhasina motor na benzin
Dobry den... poslednych tyden mam takovy zvlastny problem... nastartujem auto chytne a po 2 sek. zhasne... zacne snim trast a proste chvipne... kdyz prepnu na benzin vse ok... na benzin abych se rozjel mu musim poradne popridavat jinac proste chcipne... co stym muze byt? dekuji
21.6.2018 19:04:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: zhasina motor na benzin
Dobrý den, pravděpodobně bude potřeba upravit plynovou mapu. Navštivte svého plynaře, který diagnostikou zkontroluje plynovou mapu, zkontroluje správnou funkčnost všech komponent, provede nastavení mapy a odstraní případnou závadu.


<5x<   <<     <1> || <85>  <86>  <87>  <88>  <89> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací