Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <102>  <103>  <104>  <105>  <106> ||  <265>     >>   >5x>  

1.9.2017 22:04:56
Jméno: jarda Předmět: škoda 1,4 16V
prosímo radu,na benzin startuje, na plyn až napočtvrté
4.9.2017 7:11:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda 1,4 16V
Dobrý den, důvodem špatných startů jsou korekce benzínové řídící jednotky provedené v průběhu jízdy na LPG s palivovou směsí, která není optimální. Bude tedy nutné navštívit odborný servis a diagnostikou zjistit proč tomu tak je. Může být vadný některý komponent LPG soustavy, může postačit jen seřízení plynové mapy.

1.9.2017 21:58:44
Jméno: jarda Předmět: skoda 1,4 16V LPG
prosím o radu na obtížné starty s natankovaným plynem,po vyjetí plynu jsou starty na benzin bezchybné
4.9.2017 7:11:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: skoda 1,4 16V LPG
Dobrý den, důvodem špatných startů jsou korekce benzínové řídící jednotky provedené v průběhu jízdy na LPG s palivovou směsí, která není optimální. Bude tedy nutné navštívit odborný servis a diagnostikou zjistit proč tomu tak je. Může být vadný některý komponent LPG soustavy, může postačit jen seřízení plynové mapy.

28.8.2017 18:13:35
Jméno: Jura Předmět: Tec99 přepínač
Zdravím při opravě auta jsem ztratil přepínač BA/LPG sehnal jsem jiný ale ten se nechce rozsvítit je tam nějaky postup aby se přepínač spároval s jednotkou LPG Zkoušel jsem dva přepínače a ani jeden se nechytá
Napětí i GND v pořádku
system je Tartarini TEC99 Evolution
29.8.2017 9:00:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tec99 přepínač
Dobrý den, párování přepínače není nutné, pokud vše ostatní funguje správně stačí jen připojit. Závada může být v elektroinstalaci (v první řadě doporučuji zkontrolovat pojistku LPG systému), přepínači či samotné řídící jednotce. Opravu svěřte servisu, který systém Tartarini dělá.

27.8.2017 19:04:07
Jméno: Ladislav Předmět: Špatné starty u BMW V8
Dobry den, zajima me co muze byt za problem kdyz mi auto dlouho toci na prazdno než se rozkouká a nakonec chytne. Když mám najetou mapu na benzín (100km +) startuje pokaždé perfektně, ať už za tepla, tak za studena ale kdyz jezdim LPG tak vim ze kdyz vlezu do auta vim ze bude tocit dlouho. Je to kazdy start. Maximalne kdyz vyonu motor a do 5 minut opet startuji tak to funguje. Kde nastal problem? Motor N62B44, systém Magic
28.8.2017 8:41:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Špatné starty u BMW V8
Dobrý den, převážnou většinu špatných studených startů má na svědomí nesprávné složení LPG palivové směsi. Jde o to, že benzínová řídící jednotka i po přepnutí na plyn provádí na základě signálů od lambda sond příslušné korekce. Tyto korekce jsou pak použity při startování a směs při startu pak není optimální. Váš problém tedy pomůže vyřešit provedení diagnostiky, kdy se zjistí zda bude nutná jen úprava plynové mapy nebo zda bude nutné provést opravu či výměnu některého komponentu LPG soustavy.

27.8.2017 12:41:22
Jméno: Václav Předmět: Zbytek plynu v sání - špatné starty
Dobrý den. Asi před rokem jsem nechal udělat přestavbu na Audi A6 2.4 V6 - rok 2002 - systém AC Stag. Již od začátku byl problém se špatnými starty po vypnutí motoru když auto běželo na LPG. Při pokusu potom nastartovat auto točilo cca 5 vteřin a špatně i "chytalo". Pán, který přestavbu dělal pracuje v tomto oboru již od prvopočátku přestaveb LPG a říkal, že se s tím ještě nesetkal a že neví co s tím. takto mi auto předal při zhotovení přestavby. Dokonce říkal, že přestavoval stejné auto a tento problém tam nebyl. Bylo mi doporučeno před vypntím motoru manuálně přepnout tlačítkem na benzin tzn. vypnutí celého systému a po nastartování opět zmáčknout tlačítko a zapnout systém. Ano toto funguje - pokud před vypnutím motoru vypnu systém a auto běží na benzín tak potom normálně nastartuji. Toto je ale dosti otravné, zvláště když má systém fungovat jako automatika. Po pár měisících provozu systém začal zlobit když jsem dojel na křižovatku a sundal nohu z plynu tak po chvíli začaly z ničeho nic skákat a pulsovat otáčky - z min. na třeba 1300ot. S tímto problémem se mechanik taky neuměl vypořádat a tak mně tam nahrál nějaký program, že se při volnoběhu automaticky systém přepína na benzín - tzn. na křižovatce a všude kde stojím a nemám nohu na plynu tak se auto přepne na benzín - toto samozřejmě vyřešilo problém i se špatnými starty. Ale pro mě to není ideální řešení - při popojíždění v kolonách a práci se spojkou kdy jde auto na volnoběh se neustále auto přepíná z LPG na benzin a ikdyž přepínání je řízeno řídíci jednotkou tak dojde i ktomu, že se např. systém začne přepínat na benzín ale já třeba znovu zařadím rychlost, otáčky stoupnou a hned se přepíná LPG - při tomto cítím i jak auto cuká - no prostě ani motoru toto nesvědčí. Nehledě na to, že při neustálém přepínání na benzín mám větší spotřebu benzínu - zvláště u 2.4 motoru. Mechanik mně řekl, že ty dlouhé starty jsou pravděpodobně způsobené tím, že v sání zůstáva zbytek plynu a při následném startu na benzín to dělá paseku.
Proto se obracím na vás jestli jste se s tímto už někdy setkali a jak by se tento problém dal odstranit. Hlavně nevěřím, že je to neřešitelný problém. Předem děkuji za rady a tipy.
28.8.2017 12:18:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zbytek plynu v sání - špatné starty
Dobrý den, příčinou špatných startů je většinou nesprávné složení palivové směsi LPG. Bude tedy nutné provést diagnostiku, zkontrolovat správnou funkci LPG komponent a zkontrolovat plynovou mapu. Na základě výsledku diagnostiky provést příslušné úkony (výměnu či repasi a seřízení vstřikovačů ….) včetně seřízení LPG mapy ve všech jízdních režimech. LPG je díky vyššímu oktanovému číslu hůře zapalitelný než benzín, a proto má vyšší nároky na bezvadnou funkčnost zapalovací soustavu. Kolísání otáček ve volnoběhu a pocukávání při mírné akceleraci pak může mít na svědomí právě zapalovací soustava i když při provozu na benzín je vše ok. Pro odstranění závady se můžete objednat u nás na tel: 606 659 530.

27.8.2017 10:11:53
Jméno: Miroslav Předmět: Vysoké CO při zvýšení otáček
Dobrý den,
mám vůz Mitsubishi Outander LPG Lováto.Najeto 90000km.Při zvýšení otaček vysoké CO.Na volnoběh vše ok.Na benzín ok.Katalizátor a lambda vpořadku.
Při 40000 km provedeno čištění vstřiků u Vaší firmy.
Děkuji.
28.8.2017 8:20:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vysoké CO při zvýšení otáček
Dobrý den, pravděpodobně půjde o to, že v daném režimu zvýšených otáček není složení palivové směsi LPG optimální. Bude třeba navštívit odborný servis, který provede diagnostiku a na základě ní pak příslušné úkony a seřízení.

26.8.2017 20:56:50
Jméno: Petr Předmět: Při vyšších rychlostech vypíná plyn
Dobrý den,prosil bych o radu u automobilu Škoda Octavia 1.6 74kw.....Pokud jedu vyšší rychlostí než 120km/h plyn se vypíná a signaluzuje že není žádný plyn a přepne se automaticky na benzín....Při přepnutí zpět na plyn se plyn přepne a mohu pokračovat ale jen do rychlosti 120km/h pokud překonám opět signalizuje pípání....Filtry byly vyměněny,v servisu opakovaně tvrdí vše ok...už mě tyhle kontroly vyšly na 4000kč.Prosím o radu díky Petr.
28.8.2017 8:09:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při vyšších rychlostech vypíná plyn
Dobrý den, pokud řídící jednotka plynu zjistí ve sledovaných parametrech odchylku mimo nastavené limitní hodnoty přepne do benzínu, upozorní řidiče zvukovým signálem a obvykle chybu zapíše do paměti řídící jednotky. Bude tedy potřeba navštívit odborný servis kde provedou diagnostiku LPG systému a to i za jízdy a zjistí co se děje v momentu zpětného přepnutí na benzín při rychlosti 120 km. Na základě zjištění pak závadu odstraní.

26.8.2017 12:21:01
Jméno: Ladislav Předmět: Příloha k TP
Dobrý den, koupil jsem Opel Astra J s originální zástavbou LPG přímo od výrobce. Od předchozího majitele jsem ale nedostal žádnou přílohu k TP, ve VTP je LPG zapsáno. Potřebuji tedy přílohu mít? A pokud ano, lze vystavit něco jako duplikát a kdo ho vystavuje? Děkuji za odpověď.
28.8.2017 7:59:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Příloha k TP
Dobrý den, pokud se jedná o originální přestavbu (vozidlo bylo homologováno včetně LPG pohonu) pak nemusíte mít žádnou přílohu. Pokud byla provedena přestavba dodatečně byť v Opelu, měl by jste mít přílohu k velkému technickému průkazu a duplikát Vám může vystavit Opel.

25.8.2017 0:37:04
Jméno: Simona Předmět: pipanie
dobry den, pri zapnuti a vypnuti motora pipne 3 krat plyn...co to prosim Vas moze znamenat?
25.8.2017 9:20:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: pipanie
Dobrý den, neuvádíte, jaké LPG zařízení ve voze máte. Může se jednat o upozornění na servisní interval. Bude tedy nutné diagnostikou zjistit o co se jedná. Navštivte proto odbornou dílnu, která Vaše LPG zařízení servisuje.

24.8.2017 15:51:21
Jméno: Wojna Petr Předmět: start
Při studeném motoru 10krát zapínám než nastartuji
25.8.2017 9:17:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: start
Dobrý den, vzhledem k tomu, že se dotazujete na LPG fóru, domnívám se, že máte vozidlo přestavěné na pohon LPG. Problém při startu může způsobovat závada jak v benzínové čísti (palivové čerpadlo, zapalovací soustava….) tak v plynové části (vadný některý komponent, špatné seřízení….). Nejrychlejší řešení bude navštívit odborný servis, kde opravují Vaši značku vozidla a zároveň umí servisovat LPG zařízení, které ve voze máte.

21.8.2017 19:02:38
Jméno: Jiří Kuchta Předmět: návod
Je mi líto, ale ty sekce webu o kterých píšete nemohu najít.
22.8.2017 7:21:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: návod
Dobrý den, upřesněte co hledáte a pokusím se Vám pomoc případně zavolejte na tel. 602420268.

20.8.2017 9:13:30
Jméno: Dagmar Hergottová Předmět: Dagy
Zdravim Vas, zakoupila jsem Hondu CR-V, 2.0 4x4, s Lpg(1998) auto ma nadrz na 41.5 l plynu. Ridici jednotka magic 2, auto je perfektní tiche, po najeti 150km zacala jednotka piskat v, kabine byt ukazovala pul nadrze plynu nechce prestat takze jsem preplana benzin.Jsem zna toho docela nešťastná auto mam druhy den.myslite ze se jedna o neco jednoducheho??
21.8.2017 7:58:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dagy
Dobrý den, pokud LPG systém vydává zvukový signál upozorňuje řidiče na závadu. Bude tedy nutné navštívit odborný servis, kde provedou zkoušku těsnosti LPG systému a diagnostiku a závadu odstraní. Na opravu se též můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

18.8.2017 15:03:18
Jméno: Hunter Předmět: Dotaz
Dobrý den prosimvás ... Mám Lpg systém značky tartarini na radovém šestiválci .. co může způsobovat že při zátahu v kopci nebo slapnuti po plynu se auto pridušuje a nemá skoro výkon ... může to způsobovat netěsnost soustavy? zdá se mi ze pri plném plynu tam neco píská nebo syčí .. zvuk jako od turba ale turbo tam není
21.8.2017 7:53:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, pokud by byl systém netěsný, cítil byste plyn a při poklesu tlaku v systému by došlo k přepnutí na benzín. Domnívám se, že pískání nebo syčení může způsobovat netěsnost např. v sání či vypadlá podtlaková hadička….. Příčinou však může být i vadný některý komponent LPG soustavy, případně může pomoci i jen seřízení. Bude nutné provést diagnostiku. Navštivte proto odborný servis, který servisuje Vaše LPG zařízení případně se objednejte u nás na tel. 606 728 358.

15.8.2017 13:26:57
Jméno: R. Dvořák Předmět: za studena nestartuje
Dobrý den. Od instalace LPG ( Tartarini do Hyundai Accent 1,3, servis - Kubát Přelouč) mám problémy se studenými starty. Startuji na 3-4 x, motor se dusí až do přepnutí na plyn, poté vše OK. Po zahřátí už normálně startuje. Po servisu ( Kubát ) čištění a seřízení trysek auto startovalo perfektně, ale jenom cca dva měsíce, tedˇuž jsem zase tam, kde jsem byl. Máte pro mě nějaké doporučení? Teda každé dva měsíce do servisu se mi nechce...) Díky moc. R. Dvořák
p.s. v předchozím příspěvku jsem neuvedl základní údaje, tak se omlouvám a píšu podruhé...
16.8.2017 9:06:01
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: za studena nestartuje
Dobrý den.
Tento problém je většinou způsoben skutečně špatným seřízením LPG systému. Bez vlastní diagnostiky si netroufám odhadnout, kde jinde by mohl být problém. Mohu vám nabídnout, abyste přijel k nám na diagnostiku. S pozdravem

15.8.2017 13:09:17
Jméno: Karel Předmět: LPG - Fabia
Dobrý den. Potýkám se s problémem cuknutí při akceleraci v provozu na LPG. V podstatě se to projeví při každém prudším přidání plynu. Jaký má být tlak ke vstřikům? Děkuji za každou pomoc. Karel
16.8.2017 9:07:31
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: LPG - Fabia
Dobrý den.
Nepíšete, jaký máte systém v autě a jaký reduktor. Tlak v systému se odvíjí od konstrukce reduktoru a k danému tlaku se dává velikost trysek ve vstřikovačích. Pocukávání v akceleraci může být také způsobeno zapalovací soustavou. Zapalovací svíčky, cívky.


<5x<   <<     <1> || <102>  <103>  <104>  <105>  <106> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací