Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <104>  <105>  <106>  <107>  <108> ||  <265>     >>   >5x>  

17.7.2017 19:23:52
Jméno: Martin Předmět: Katalyzátor na LPG
Dobrý den, rád bych získal radu odborníka, pokud ji pro mě bude mít. Jde o katalyzátor. Za prvé, můžete mi potvrdit, že je na lpg vhodnější katalyzátor s kovovým vnitřkem? Běžné katalyzátory mají keramické jádro. A další otázkou je, jestli víte, jak, nebo především kde, by se dal takový katalyzátor sehnat. Na můj vůz bmw e46 318i, 87kw, jsem zatím narazil pouze na jeden jediný takový model, od firmy JMJ. Díky za odpověď. Zn. Každá rada dobrá. :-)
18.7.2017 7:35:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Katalyzátor na LPG
Dobrý den, zabýváme se přestavbami vozidel na LPG více jak 25 let a při přestavbách neřešíme, jaký katalyzátor vozidlo má, zda s keramickou či kovovou vložkou. Základem dobrého fungování LPG systému je správné seřízení bohatosti směsi. Pokud má LPG směs správné složení, hoří jen o malinko vyšší teplotou než směs benzínová, ale v případě chudé směsi LPG narůstá teplota hoření oproti benzínu až o stovky stupňů, což může být problém jak pro ventily, tak i pro katalyzátor. Pravdu máte, že katalyzátory s kovovou vložkou jsou odolnější jak teplotám, tak i nárazům, a proto jsou doporučovány jako vhodnější pro vozidla s alternativním pohonem LPG/CNG. Konkrétní typ, kde sehnat katalyzátor na Váš vůz bohužel nemám.

14.7.2017 0:48:53
Jméno: Radomír Stecker Předmět: fabia II. 1,4 16 V problém palivovým čerpadlem
Dobrý den,
mám problém palivovým čerpadlem - často se stává, že nemůžu napoprvé nastartovat- řeším to tím, že někoiikrát otočím klíčkem a nechám rozběhnout čerpadlo a pak nastartuju. nejčastěji se problém se startem projevuje teďˇv létě kdy se auto na plyn přepíná téměř hned. Pokud chvíli jezdím na benzín, tak se starty zlepší.

Chci se zeptat - mechanik mi tvrdí, že při provozu na lpg palivová čerpadla odchází velmi často.(životnost cca 3 roky) Dá se tomu nějak předejít? Co na čerpadlech odchází - ložiska? čerpadlo běží neustále, nebo se po přepnutí na plyn vypíná?
14.7.2017 7:55:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: fabia II. 1,4 16 V problém palivovým čerpadlem
Dobrý den, příčinou problému se startováním nemusí být jen benzínové čerpadlo, ale i seřízení LPG systému. Na vině špatných startů mohou být i korekce, které benzínová řídící jednotka provedla na základě signálu od lambda sondy při jízdě na LPG, kdy směs nebyla optimální. Tyto korekce jsou pak používány při startu a směs benzínu tak není optimální a to způsobuje problémy při startování. Při přestavbě na LPG se nezasahuje do okruhu benzínového čerpadla a benzínové čerpadlo se po přepnutí na LPG neodpojuje. Proto se v návodu pro používání LPG systémů uvádí, že je nutné v benzínové nádrži vždy udržovat dostatečné množství benzínu (vzhledem k malé spotřebě benzínu – pouze na starty a ohřátí na teplotu přepnutí) postačí ¼ nádrže. Pokud se vozidlo s LPG systémem dlouhodobě provozuje s minimálním množstvím benzínu v nádrži, není benzínové čerpadlo dostatečně chlazeno a může dojít k jeho poškození. Doporučuji proto nějakou chvíli jezdit jen na benzín a pokud jízda i starty budou ok, lze vyloučit vadu benzínového čerpadla a pak navštivte LPG servis, kde provedou diagnostiku a systém seřídí případně provedou jeho opravu. Pokud budete chtít Váš problém odstranit objednejte se u nás na tel. 606659530.

13.7.2017 19:30:59
Jméno: Pavel Mrázek Předmět: škoda octavia
u škody octavia 1.6 rok 2009 mám namontovám LPG MAGIC. Po posledním natankování plné nádrže jsem ujel cca 30 Km a na ovladači po zvukovém signálu začali blikat dvě červené a jedna modrá kontrolka.
Můžete poradit?
14.7.2017 7:27:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda octavia
Dobrý den, systém Magic nemontujeme, ale obecně lze říci, že zvukový signál a blikající diody signalizují závadu LPG systému. Pro zjištění závady a její odstranění je potřeba připojit LPG systém k diagnostickému programu. Navštivte proto odborný servis, který Váš systém dokáže servisovat.

12.7.2017 13:44:09
Jméno: Erik Gulliver Předmět: Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW
Dobrý den. Kupuji zánovní vozidlo Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW, ujeto 13000 kilometrů . Chtěl bych do něj namontovat LPG, prosím o doporučení, jaký typ a systém, a v jaké je to cenové relaci? Jsem z Kladna, je rozdíl v montáži u Vás ve Strakonicích a v montáži u vašich smluvních partnerů? Děkuji za informace. Erik Gulliver
12.7.2017 14:41:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dacia Logan MCV 1.2 16V 54kW
Dobrý den, pro přestavbu Vašeho vozidla máme v nabídce několik systémů, které se liší jak výbavou, tak i cenou. Cena přestavby se pak může pohybovat od 22.400,- Kč do 34.400,- Kč vč. DPH. Konkrétní typ vždy volíme po konzultaci se zákazníkem tak, aby zařízení vyhovovalo podmínkám provozování vozidla a splnilo očekávání zákazníka. V každém případě doporučuji při přestavbě použít některý systém ochrany ventilů. Naše firma je dovozcem systémů STAG a ZAVOLI, jsme zástupcem výrobců těchto systémů pro ČR a jsme držiteli typového schválení pro hromadné přestavby vozidel na LPG. Naši partneři jsou samostatně podnikající subjekty, jejichž mechaniky jsme vyškolili na pro montáž námi dodávaných systémů. Pokud budete potřebovat doplňující informace rád Vám je poskytnu telefonicky.

10.7.2017 12:22:44
Jméno: Marcela Předmět: Auto volkswagen polo 2010
Koupili jsme si postaven polo 1.4 2010 a je to plyn s benzínem ale zapomněli jsme se informovat na přepínání nevíme jestli se to přepne automaticky nebo to musíme přepnout sami
10.7.2017 13:06:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Auto volkswagen polo 2010
Dobrý den, protože neuvádíte, jaký LPG sytém ve voze máte, uvedu funkce u nejčastěji používaných LPG systémů, kdy je v zorném poli řidiče (na přístrojové desce nebo u řadící páky….) umístěn přepínač LPG systému, který má dvě polohy. Vypnuto – na přepínači nesvítí žádná dioda a vozidlo jede jen na benzín. Zapnuto – na přepínači svítí LED diody – stavová dioda, která bliká do doby, než dojde k přepnutí na LPG, pak svítí trvale a několik diod, které orientačně ukazují množství LPG v nádrži. Jestliže přepínač po stisknutí nesvítí, nebo po přepnutí do LPG se ozve zvukový signál s následným přepnutím do benzínu jedná se o závadu LPG systému a je potřeba navštívit servis, který Váš LPG systém dokáže servisovat.

8.7.2017 14:49:43
Jméno: Petr Boruvka Předmět: 407 2.2 benzin ( 2008) 155 000KM
Dobry den ,

jsem chtel vedet jestli motor Peugeot 2.2 je dobra volba pro LPG a ktery system LPG je nejlepsi pro tento motor a take ceny.

Dekuji.
10.7.2017 9:55:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 407 2.2 benzin ( 2008) 155 000KM
Dobrý den, protože uvádíte velice strohé informace o Vašem vozidle, domnívám se, že jde o motor 3FZ nebo 3FY, který se montoval do modelů 405, 406, 407. Pro tyto motory máme vhodné jak systémy pro přestavbu na LPG, tak i systémy ochrany ventilů. Konkrétní systém bychom navrhli v závislosti na způsobu provozování vozidla. Pokud se jedná o jiný motor uveďte prosím detailnější informace o vozidle a motoru (model, rok výroby, výkon v kW….).

8.7.2017 13:19:42
Jméno: Petr Předmět: Na LPG nejede
Dobrý den, mám range rover 98' 4,6 8V a LPG Diego, na začátku auto jezdilo v pohodě, ale asi po 2letech při jízdě na LPG začlo cukat a nakonec ztratilo úplně výkon,jako kdyby nešel plyn. Zkoušelo se to dát na diagnostiku a ta psala málo plynu v nádrži,tak jsem natankoval plnou a psalo to stejně. Zkoušelo se to kalibrovat,ale stále hapruje pracovní tlak,který se dá těžko naštelovat a hlavně to vždy v 72% chcípne. Tak jsem nechal vyměnit řídící jednotku, komplet elektriku, membrány ve splynovači, vyčistil filtr splynovače, dal nové hadice a výsledek je úplně stejný jako předtím, špatný pracovní tlak a v 72% opět chcípne. Už nevím co s tím a je to zoufalost. Když to přepnu na LPG a sešlápnu plynový pedál,tak auto jde do otáček,ale auto nejede, jako když nemá dost plynu, přitom nádrž je plná, hadice natlakované, ale prostě nejede!! Předem děkuji za radu.
10.7.2017 9:46:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Na LPG nejede
Dobrý den, v prvé řadě je potřeba provést kontrolu zapojení jednotlivých komponent LPG systému a zkontrolovat jejich správnou funkčnost tak, aby bylo možné systém zkalibrovat a následně LPG systém seřídit. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se na tel: 606659530.

6.7.2017 23:07:21
Jméno: Radomír Stecker Předmět: ztrácí se chladící kapalina
Dobrý den,
koupil jsem fabii 1,4 16V 63 kw dovoz Německo s již namontovaným LPG typ BRC a ztrácí se mi chladící kapalina. Byly vyměněny hadice - nepomohlo, znovu jsem navštívil autoservis a prý při montaži LPG vedli hadice s chladící kapalinou přes sání, kde vznikla malá prasklinka, mechanik svedl chladící kapalinu hadicí mimo sání a prý to bude fungovat bez problému. Za jakým účelem se vede chlazení přes sání? zde na fóru jsem našel, že se vede jen pře reduktor.
je tento způsob spolehlivý? používá se vůbec?

Předem děkuji za odpověď
Stecker
10.7.2017 9:17:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ztrácí se chladící kapalina
Dobrý den, zřejmě u Vašeho motoru montážní firma vedla hadice s chladící kapalinou, která vyhřívá reduktor, přes sání motoru a zřejmě se dotýkaly sání, kde následně vlivem vibrací pak tyto hadice způsobily malou prasklinu v sání. Mechanik, který prováděl opravu pak tyto hadice vedl jinudy a vyhnul se tak kontaktu se sáním.

3.7.2017 12:17:33
Jméno: Ladislav Předmět: 1.4 Tce
Dobrý den, zvažuji nákup Renault Megane 1.4 Tce 96kW, r.v. 2009. Četl jsem, že by se mělo jednat ještě o motor bez přímého vstřiku. Lze jej přestvět na LPG a je nutná ochrana ventilů a sedel? Pokud ano, jak se řeší u turbo motoru? Děkuji za odpověď.
3.7.2017 13:31:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 1.4 Tce
Dobrý den, 1,4 TCE, 96 kW, kód motoru H4J 700, nemá přímé vstřikování paliva a lze jej přestavět na LPG. Ochrana ventilů se u turbo motorů řeší tlakovým elektronickým systémem dávkování aditiva Valve protector nebo přístřikem benzínu. Systém ochrany ventilů navrhujeme tak, aby optimálně vyhovoval způsobu využívání vozidla zákazníkem.

28.6.2017 14:51:48
Jméno: Lukáš Předmět: cukání a špatné startování na benzín (u LPG)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Mám Ford Focus 2001 1.6 , v poslední době máme problém se startováním (když je venku teplo nebo je auto zahřáté). Ráno většinou vždy chytne napoprvé a můžu bez problémů jet na benzín než se přepne na plyn. Ale stává se často, když jedu na benzín, že auto začne zničehonic výrazně zpomalovat, kuckat (jako by se mu benzínu nedostávalo) až nakonec úplně zastaví - pokud však přepnu během jízdy na plyn, je vše v pohodě. Pokud však zastavím a vypnu motor, při dalším startování už je problém vůbec nastartovat. Přes zimu bylo vše ok. děkuji za odpověď
29.6.2017 7:45:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cukání a špatné startování na benzín (u LPG)
Dobrý den, dle Vašeho popisu není možné určit, zda závada je v plynovém systému nebo v některém originálním komponentu vozidla. Pro její odstranění bude potřeba navštívit servis, který provede jak diagnostiku vozidla, tak diagnostiku Vašeho plynového systému. Po sdělení, jaký LPG systém ve voze máte, je možné dohodnut si termín opravy u nás na tel: 609659530.

20.6.2017 21:51:15
Jméno: Hošicová Předmět: Provoz auta na plyn...
Dobrý den, chci jen říci, že díky ježdění na plyn mám zničený ventily na motoru Toyoty corolly a čeká mě oprava za 20 000 - 25 000 korun. Nikdy by mě to nenapadlo, protože jsem s Felicií na plyn neměla problémy. Můj automechanik mi říkal, že to auto není na to stavěný, tedy žádný auto a dříve než později každé auto s pohonem na plyn přestane jezdit. Jsem jen hloupá ženská, laik, ale mrzí mne, že v závěru člověk neušetří!!!
22.6.2017 7:51:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Provoz auta na plyn...
Dobrý den, mrzí mě, že máte špatnou zkušenost s LPG. Nicméně pokud se podíváte do naší fotogalerie, je zde zdokumentována přestavba celé řady vozidel včetně různých generací a motorů Toyoty a nemáme zprávy, že by některé vozidlo mělo problémy. Bohužel ve svém příspěvku nepíšete nic o historii vozidla tedy v kolika km byla přestavba provedena, jaký systém byl namontován, kolik km jste na LPG ujela, jaký byl použit způsob ochrany ventilů, zda byl prováděn pravidelný servis včetně seřízení….. Ze zkušenosti víme, že řada poruch na vozidle je, ač neprávem, připisována osobami neznalými problematiky právě LPG. LPG , jako jiné technické zařízení, vyžaduje pravidelnou údržbu, aby byla zajištěna jeho správná a dlouhodobá funkce. Máme zákazníky, kteří na LPG se svým vozidlem najezdili více jak 200 tis. km. Při úspoře cca 1 Kč/km oproti benzínu si každý dokáže spočítat, že přestavba na LPG se vyplatí.

17.6.2017 15:50:16
Jméno: Marcel Předmět: Prepínanie na Lpg
Zdravím Vás.Mám Fábiu r.2012 motor1,4 16V 63kw,je tam dorobený splyňovač AG ktorý mi ale automaticky prepin z benzínu na lpg po pár sekundách max po 1min.kef ešte motor nie je zahriaty a potom mi to na lpg aj skape.Keď s motor zahreje viac je to ok.Dá sa nejako nastaviť vyššia teplota prepínania na lpg a aká teplota je daná výrobcom?Ďakujem.
19.6.2017 7:28:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Prepínanie na Lpg
Dobrý den, systém AG neděláme, ale u většiny ostatních systémů je teplota na reduktoru pro přepnutí nastavena na 40 oC. Pro zjištění a případnou úpravu teploty přepnutí je potřeba připojit systém LPG na diagnostiku. Také bych doporučil zkontrolovat stav zapalovací soustavy zejména svíček a pokud to bude potřeba vyměnit svíčky za svíčky s jednou elektrodou.

16.6.2017 9:12:07
Jméno: Vilém Předmět: Parkováni na slunci.
Hyundai I20 při delším parkování na slunci při přepnuti na LPG vyletí otáčky nasledně spadnou skoro na 0 a často se rosvití kotrolka motoru pak musím do servisu na vymazání chyby která hlasí chudou směs.Podle mechanika se přehříva čídlo tlaku a teploty.Mám to v záruce a nerád bych se tahal po soudech oni si stím očividně nevědí rady.Servis jsem navštivil již 14 krát.Mám system EROPE GAS Avance32.
16.6.2017 13:19:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Parkováni na slunci.
Dobrý den, pro řadu zákazníků hraje nejdůležitější roli cena přestavby a už se tolik nezajímají o systém, který jim bude namontován a kdo jim přestavbu provede. Pokud je montáž v záruce, je třeba problém řešit s firmou, která LPG systém montovala. My systém EuropeGas nemontujeme. Chudá palivová směs LPG může při dalším provozování vozidla způsobit poškození ventilů. Bude zřejmě nutné provést znovu diagnostiku a kontrolu správného zapojení jednotlivých komponent a závadu odstranit.

16.6.2017 3:01:06
Jméno: Martin Krejcarek Předmět: Krokový motorek
Daewo Kalos 2003 1.4 69 Kw Po nějaké době používání lpg začal zlobit volnoběh, neustále zvýšené otáčky . 2500 až 3000 Vozidlo ráno nešlo nastartovat na BA na PB to bylo lepší . Vyměnil jsem krokový motorek volnoběhu, čidlo teploty vzduchu., těsnění sacího potrubí za klapkou a mnoho dalších a jiných věcí. a stále se nedaří snížit volnoběžné otáčky. Upozorňuji že klapka sání se ovládá mechanicky. Krokový motorek volnoběhu elektricky ZÁKLADNÍ ŘJ
Napadlo mě zdali bych neměl odpojit ŘJ LPG od ŘJ vozu. a teprve potom zapojit krokový motorek. Děkuji za Váš názor nebo poraďte. Děkuji Krejcárek
16.6.2017 8:07:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Krokový motorek
Dobrý den, nedomnívám se, že by odpojení řídící jednotky pomohlo vyřešit Váš problém. S největší pravděpodobností se bude jednat o mechanickou závadu, ale nelze zcela vyloučit ani závadu elektrickou. Disponujeme potřebnou diagnostikou a pokud budete chtít Váš problém vyřešit rádi Vám pomůžeme.

14.6.2017 10:09:46
Jméno: Antonín Koštál Předmět: sviceni informativni zlute kontrolky u ford fusion tdci 1.4
Auto cuka nevy motor etoci pres 2tisice otacek trese se motor pritom blika zluta signalisace kdyz prestane tak mcne
se rozebehne a zase se rozsviti informativni kontrolka a motor
15.6.2017 7:13:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: sviceni informativni zlute kontrolky u ford fusion tdci 1.4
Dobrý den, svícení kontrolky motoru signalizuje závadu a pro zjištění této závady je třeba použít diagnostiku. Bez připojení k diagnostice nelze závadu blíže specifikovat.


<5x<   <<     <1> || <104>  <105>  <106>  <107>  <108> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací