Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <105>  <106>  <107>  <108>  <109> ||  <265>     >>   >5x>  

10.6.2017 9:38:54
Jméno: Vlaďa Předmět: Problém se studenými starty
Dobrý den, vlastním vozidlo Seat Cordoba 1.4 63KW na LPG Magic 3. Mám problémy se studenými starty.Prvni start, motor chytne, otacky cca 350 min, chvilku drzi a pak zdechne a je citit benzin. Druhy start, motor ma normalni otacky 1100 min, chvilku drzi a otacky pomalu klesaji az to zdechne. Treti start, chytne, otacky cca 1000 min, po par minutach otacky klesnou na 900 min a je to ok Dalsi starty jsou na prvni šup, bez problemu. Majitel byl na diagnostice a ta nic neukazala. Neni nekdo s podobnym problemem???
12.6.2017 8:04:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problém se studenými starty
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné provést diagnostiku LPG systému. Z nějakého důvodu není složení LPG směsi ideální a to způsobuje, že benzínová řídící jednotka používá při startu motoru špatné korekce a vlivem nesprávného složení benzínové směsi je chod motoru po startu nepravidelný. Je potřeba zejména zjistit, zda všechny plynové vstřikovače fungují správně a zda je v systému správný tlak plynu. Na základě provedené diagnostiky provést kontrolu seřízen případně odstranit závadu a provést seřízení LPG systému.

9.6.2017 7:53:48
Jméno: Kirschner Předmět: ztrácí se chladicí kapalina
Dobrý den, po přestavbě auta (BMW 318i) na LPG (AC STAG) řeším neustávající dolévání chladicí kapaliny. Z počátku, po tlakové zkoušce v servisu (ne LPG) byly zjištěny úniky z hadic a přírub na reduktoru. Toto bylo v rámci záruky odstraněno (po několika nepříjemných rozhovorech s LPG dílnou), nicméně problém se tímto omezil, ale neodstranil. Od té doby jsem nechal tlakovou zkoušku udělat dvakrát a mechanik mého servisu mě ujistil, že k úniku nikde viditelně nedochází. Těsnění pod hlavou a vše okolo bylo děláno více než půl roku před přestavbou a době do přestavby bylo vše naprosto bez problémů. Olej nevykazuje známky přítomnosti chladicí kapaliny.
Je možné, že kapalina proniká membránou redukturu a následně odchází s plynem do motoru? Pokud ano, lze to nějak zjistit (pro případnou další reklamační diskuzi v LPG dílně)?
Případně jiný nápad, kde hledat problém?
Děkuji za odpověď.
9.6.2017 8:31:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ztrácí se chladicí kapalina
Dobrý den, připojení reduktoru do chladící soustavy vozidla je jediné místo, kde se při montáži LPG zasahuje do chladícího systému vozidla – zde byl, jak píšete, únik odstraněn. Pokud by byla poškozená membrána reduktoru docházelo by naopak k průniku plynu do chladící kapaliny (tlak plynu je vyšší než tlak chladící kapaliny) a plyn by byl cítit z expanzní nádobky chladící kapaliny. Pokud tomu tak není je třeba pro zamezení úniku provést důkladnou prohlídku celého chladícího systému.

8.6.2017 19:23:55
Jméno: Maty Předmět: Přímaz ventilů
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o informaci - léta používám přímaz Vap-Saver. Nyní jsem ale akutně řešil situaci, kdy mi došel a nemohl jsem ihned sehnat náhradní náplň. Při té příležitosti jsem zjistil, že je na trhu spousta obdobných přípravků (např. Liqui Moly, Flashlube atd.). Zajímalo by mě, zdali je možné tyto přípravky střídat bez rizika pro automobil, případně zdali je mezi nimi nějaký výraznější kvalitativní rozdíl či jsou všechny obdobného složení? Předem děkuji za odpověď.
9.6.2017 7:13:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů
Dobrý den, jednotlivé přípravky se liší svým chemickým složením a tedy i účinnosti a mohou se lišit i hustotou, která má vliv na dávkování. Žádný z výrobců nedoporučuje míchání s jiným přípravkem. Proto pokud budete měnit aditivum doporučuji nádobku a celý systém řádně vyčistit, zbavit zbytků starého aditiva a teprve pak nalít aditivum jiné. Následně je nutná kontrola případně seřízení dávkování aditiva.

8.6.2017 16:41:56
Jméno: Katka H. Předmět: Nepřepnutí na LPG
Dobry den, mam Skoda Octavia 1.8T 20V, kde bylo v roce 2011 instalovane LPG s automatickym prepnutim. Dva mesice zpet byla provedena revize, vse v poradku. Dnes jsem zaregistrovala, ze k prepnuti nedoslo - jezdim 30km denne do prace a zpet, kontrolka stale zelene problikava, obcas na cca 2sekundy zustane svitit (jako by preplo na LPG) a pote opet blikani. Zase na chvili stale sviti a pote opet problikava... Ani po 30km pri manualnim vypnuti a zapnuti nedoslo k naprave a porad cidlo problikavalo. Nevite, kde muze byt problsm? Dekuji a preji hezky den.
9.6.2017 7:05:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nepřepnutí na LPG
Dobrý den, to že kontrolka problikává znamená, že systém je připraven na přepnutí a čeká do doby, až jsou splněny nastavené parametry pro přepnutí, kterými jsou zejména dostatečný tlak plynu a teplota na reduktoru. Z nějakého důvodu ( vadné čidlo, chyba v elektroinstalaci……) se tyto signály nedostaly do řídící jednotky a proto systém automaticky nepřepnul. Může se jednat o banální závadu (vypadlý konektor, přerušený drát….), ale pro zjištění a opravu závady doporučuji navštívit odborný servis, který Váš LPG systém servisuje.

7.6.2017 12:32:56
Jméno: Honza Předmět: Co potom?
Dobrý den. Jaké jsou možnosti v případě, že jsem zakoupil auto kde není možné odblkovat řídící jednotku? Děkuji za odpověď
7.6.2017 15:15:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Co potom?
Dobrý den, rozhodující je zda je již vozidlo registrováno v ČR pak jsou možnosti dvě a to vymontování systému z vozidla, což by měla provést odborná firma, která též provede ve velkém technickém průkazu zápis o demontáži, který bude zadán do systému CIS. Pak navštívíte odbor dopravy, kde Vám jednak ve velkém TP potvrdí změnu a vymění Vám malý technický průkaz, kde bude zapsáno jako palivo jen BA. Druhá možnost je pak přemontovat vozidlo na jiný funkční LPG systém. Pokud vozidlo není ještě registrováno bez funkčního LPG nebude možné provést jeho registraci ani demontáž. V takovém případě by bylo nutné zajistit demontáž a příslušné změny v technickém průkazu v zemi původu vozidla.

6.6.2017 7:49:04
Jméno: podhorský Předmět: Redukce CNG
dobrý den, dají se redukce na CNG typu 2 + 3 někde u nás zapůjčit na dovolenou ? děkuji
6.6.2017 9:15:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Redukce CNG
Dobrý den, vyobrazené redukce na našich stránkách jsou redukce na LPG.

3.6.2017 11:09:10
Jméno: Michal Předmět: stejný problém
Dobrý den, zaznamenal, že zde zmiňujete úplně stejný problém, který se vyskytuje i na mém voze. Jak jste ho prosím vyřešil?
Děkuji.

S pozdravem
Michal
5.6.2017 6:58:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: stejný problém
Dobrý den, z Vašeho dotazu není zřejmé k jakému problému se vztahuje.

31.5.2017 14:35:37
Jméno: Rosta Předmět: Přimazávání ventilů
Dobrý den,
mám Dacii Duster 1.6 verze benzin/LPG přímo z výroby a jak jsem se dozvěděl tak přimazávání ventilů je řešeno vstřikem benzinu, ale až při vyšši kompresi motoru. Má smyslu řešit dodatečné dodělání přimazávání ventilů s nádržkou a přimazávací směsí i při standartní jízdě nebo je to zbytečné a popřípadě kolik stojí dodatečné dodělání tohoto přimázávání, děkuji za odpověď.
1.6.2017 10:24:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání ventilů
Dobrý den, ochranu ventilů lze řešit různými způsoby s různým účinkem a různými náklady viz. http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Ochrana ventilů aditivací by ve Vašem případě měla ekonomický efekt v případě vypnutí přístřiku benzínu a pořizovací náklady by se brzy vrátily – po přepnutí by jste jel jen na plyn bez přístřiku benzínu. Kompletní ceník naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/cenik-ochrana-ven tilu/ .

26.5.2017 21:16:06
Jméno: Petr Předmět: Vypínání lpg při puštění plynového pedálu
Zdlouhavé zapnutí lpg cca 5km (auto uz je zahřáté na provozní teplotu). Kdykoli puslim nohu z plynového pedálu nebo přeřazení lpg vypne a zapne po opětovném seslapnutí za min. deset vteřin. Vyměněna hadicka přívodu lpg do motoru(byla střelá) diagnostika nic nezobrazuje. Pred 1000km měněny svicky za ngk lpg. Čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
29.5.2017 8:03:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vypínání lpg při puštění plynového pedálu
Dobrý den, jedním z faktorů pro přepnutí na LPG je teplota reduktoru, který zajišťuje odpaření kapalné fáze a udržuje pracovní tlak LPG v systému. Reduktor je zapojen do chladícího okruhu. Příčinou pozdního přepínání může být špatné připojení reduktoru do chladícího systému nebo závada v chladícím systému nebo závada ve snímání teploty reduktoru. Pro odpověď na otázku proč dochází k vypnutí LPG při uvolnění plynového pedálu jste uvedl málo informací – nepíšete o jaký LPG systém se jedná, v jakém vozidle je namontován….. Pokud chcete poradit s tímto problémem zavolejte nám na tel. 602 518 625 a náš technik se Vám pokusí poradit.

25.5.2017 21:41:51
Jméno: Dana Předmět: blikající kontrolka lpg ford focus
Zdravím,koupila jsem z dovozu z Itálie Ford Focus 2008 .Je tam originál lpg.Zatím jsem natankovala jen jednou,tak nevím jestli je to normální.Po natankování nádže lpg mi po zahřátí začnou blikat kzelené konrolky na ukazateli lpg,je to normální?Omlouvám se za možná hloupý dotaz,ale nikdy jsem lpg neměla,děkuji Dana
26.5.2017 7:39:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: blikající kontrolka lpg ford focus
Dobrý den, i když neuvádíte jaký LPG systém ve voze máte, domnívám se, že ve voze máte systém BRC a půjde zřejmě o závadu ve snímání hladiny LPG v nádrži. Pro odstranění závady je nutné zjistit, jaký systém ve voze máte a navštívit odborný servis, který tento systém servisuje.

24.5.2017 12:53:42
Jméno: Marek Předmět: LPG peugeot 307
Dobrý den koupil jsem auto z dovozu a dnes mi při obědnané vyměně nadrže lpg řekli že ji nedelaji že je tam nejaké vstikonaní kapalnou formou ,mužete mi poradit kdo to v ČR dělá nejlépe vychodní čechy
25.5.2017 7:02:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG peugeot 307
Dobrý den, domnívám se, že autě máte nádrž, která je osazena čerpadlem. Bylo by dobré zjistit, jaký LPG systém a jakou nádrž ve voze máte a obrátit se na firmu, která tento systém dělá, případně na zástupce výrobce LPG systému, pokud v ČR existuje.

22.5.2017 20:09:48
Jméno: Petr Předmět: Neprepne se na lpg
Dobry den. Mam bmw na lpg prins a nechce se mi prepnout po zahrati a ani rucne. Nekdy se prepne ale sviti u toho i cervena kontrolka a auto na lpg nejede. Nekdy se prepne normalne a jede treba 20 km normalne a pak zas se rozsviti cervena kontrolka a pak sama zhasne. Po vypnuti motoru a nastartovani se neprepne az nekdy behem jizdy a nekdy vubec. Mel jsem to v servisu cca 2 mesice zpet a to v te dobe nejelo vubec na lpg,opravili mi to a ted to dela tyhle problemy. Diky za odpoved
23.5.2017 7:12:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Neprepne se na lpg
Dobrý den, z Vašeho popisu jsem vyrozuměl, že se jedná o nahodilou závadu. Pro zjištění závady je potřeba připojit diagnostiku, vyčíst paměť závad a v případě že není zapsána je potřeba pokusit se závadu navodit a zjistit jaké hodnoty závada ovlivňuje a určit její příčinu. Může jít o elektrickou závadu (špatný kontakt……), ale může být závada i v některém LPG komponentu. Navštivte proto odborný servis, který servisuje značku Prins.

21.5.2017 10:04:01
Jméno: Milev Předmět: vazba na OBD
Dobrý den pane Procházko,
mám Opel Astra J a instalovali jste mi reduktor Tomasetto Alaska a řídící jednotku Stag 300 Premium. Má tato jednotka vazbu na OBD, která vyhodnocuje trvale parametry motoru koriguje tak optimální směs.
Děkuji za odpověď D. Milev
22.5.2017 7:17:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vazba na OBD
Dobrý den, řídící jednotka STAG 300 Premium komunikuje se všemi systémy OBD a EOBD prostřednictvím adaptéru STAG-OBD, který kromě standardních parametrů umožňuje čtení korekcí vozidla.

18.5.2017 20:57:29
Jméno: Michal Jedlička Předmět: Výměna vnější toroidní nádrže
Dobrý den!

Jaká největší a jaká standartně veliká (bez příplatku) vnější toroidní nádrž by se vešla do vozu Citroen Berligo 1,4, rok 2004 a kolik by stála výměna?

Děkuji!

S pozdravem Jedlička
19.5.2017 7:23:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna vnější toroidní nádrže
Dobrý den, výměna nádrže se provádí po 10 letech a za tu dobu vnější nádrže, včetně příslušenství, mohou být značně zkorodované, proto cena za výměnu se může lišit dle toho, jaké komponenty bylo nutné vyměnit (zda i multiventil a plnící přípojku), aby systém prošel zkouškou těsnosti a vyhovoval bezpečnostním předpisům. Pro Vaše vozidlo se obvykle používají nádrže o objemu 53 až 58 l v závislosti na výrobci nádrže. Rozpětí ceny za výměnu jsem Vám poslal mailem.

7.5.2017 13:06:01
Jméno: STANISLAV PEROUTKA Předmět: PŘESTAVBA NA LPG
DOBRÝ DEN,PROSÍM O SDĚLENÍ JAKÉ LPG ZAŘÍZENÍ JE VHODNÉ NA FABIA 1,4 16V/59KW včetně automatického přimazávání ventilů,toridní nádrž.Auto má najeto 170000 km.Prosím o sdělení koncové ceny zařízení včetně montáže. Děkuji předem za ochotu,s pozdravem Stanislav Peroutka.
9.5.2017 7:50:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: PŘESTAVBA NA LPG
Dobrý den, vhodný typ zařízení na přestavbu a cenu jsem Vám poslal mailem.


<5x<   <<     <1> || <105>  <106>  <107>  <108>  <109> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací