Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <107>  <108>  <109>  <110>  <111> ||  <265>     >>   >5x>  

13.4.2017 14:48:33
Jméno: Dan Předmět: Výběr systému LPG
Zdravím. Měl bych dotaz ohledně výběru LPG systému pro Opel Zafira B (2006) 1.8 cm3 103kW motor Z18XER.
Rozhoduji se mezi systémem Magic G4 od HL Propan nebo Elpigaz. Rozdíl v ceně instalace by činil 5000 Kč v neprospěch Magicu, což je celkem dost a tak bych rád věděl, který z nich si vybrat? Je v nich nějaký zásadní rozdíl v ceně údržby, dílů?
13.4.2017 16:01:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výběr systému LPG
Dobrý den, Vámi zmiňované systémy nemontujeme, proto nemohu podat relevantní informace. Můžeme Vám pro přestavbu Vašeho vozidla nabídnout špičkové systémy STAG a ZAVOLI za ceny uvedené zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/cenik-sekvencni-p restavby-lpg/. Ne vždy nejlevnější varianta je ve výsledku tou nejvýhodnější.

11.4.2017 17:17:34
Jméno: Roman Předmět: LPG přestavba
Dobrý den. chci se zeptat zda li je možné vozidlo přestavět na LPG když mám zprávu ze servisu, že je slabá účinnost katalyzátoru. A nebo to nemá na to vliv. Děkuji za info
12.4.2017 7:07:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG přestavba
Dobrý den, pokud se jedná o vozidlo se sekvenčním vstřikováním paliva nebo o vozidlo uvedené na seznamu vozidel s přímým vstřikováním paliva, která lze přestavět na LPG, pak přestavba je možná. Předpokladem pro správnou funkci LPG zařízení je, že vozidlo bezvadně funguje při provozu na benzín (zejména zapalovací soustava a všechny komponenty podílející se na tvorbě palivové směsi musí fungovat bezvadně). Pokud je vadný katalyzátor svítí Vám „kontrolka motoru“ a nebude možné provést správné nastavení LPG systému a při příštím měření emisí vozidlo neprojde. Proto bych před přestavbou doporučoval výměnu katalyzátoru.

8.4.2017 21:59:02
Jméno: Marek M. Předmět: Přimazávání ventilových sedel
Dobrý den,

mám ww passat 1,8 T. Uvažuji o přimazávání ventilových sedel k tomuto motoru?

Předem díky za odpověď.

p. Michalec
10.4.2017 10:54:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání ventilových sedel
Dobrý den, pokud je LPG systém správně nastaven, není potřeba používat u těchto motorů ochranu ventilů.

3.4.2017 20:44:33
Jméno: Pavel Předmět: Prosba
Ještě jsem chtěl dodat.Po všech těch opravách mi konečně jely kontrolky.V nádrži je čtvrtka plynu.Avštakpo zahřátí a přeskočení na plyn nejede.(udusí se)Pak musím dlouho startovat až se rozjede na benzín.Lambda je dobrá,i teplotní čidlo reduktoru.
4.4.2017 15:16:11
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Prosba
Dobrý den.
Z tak málo informací nedokáži poradit, proč vám vozidlo nejede. Bohužel na tento systém už je velice málo dílů. Doporučuji výměnu zařízení.

3.4.2017 20:36:36
Jméno: Pavel Předmět: Prosba
Mám prosbu.Koupil jsem citroen xsara s nefunkčním lpg.Po rozebrání programátoru jsem zjistil,že je spálený 100ohmový/1w odpor.I po opravě nejel.Mám přiblblý filtr,který nejde vytáhnout,nebo na nádrži není žádný uzávěr(ruční)--.http://bazar.automedik.cz/AMD5 294838476/daewoo/rezzo
Avšak po připojení voltáže jede.Po důkladné kontrole a vyčištění reduktoru--http://bazar.automedik.cz/AMD5297081566 /daewoo/rezzo
se nic nedělo.
Dotaz:
Je po smrti motorek rozdělovače?Je to jednocestný vstřik--http://bazar.automedik.cz/AMD3175545676/c hevrolet/rezzo
nebo se musí znova nakalibrovat programátor,kdyžtam byla porucha,nejen toho odporu,,ale i podtlakového spínače.Poradte.Předem děkuji.

3.4.2017 11:44:40
Jméno: Petr Dvořák Předmět: Nepřístupné číslo nádrže
Dobrý den,

může být problém na STK pokud není přístupný štítek nádrže? Firma co provedla přestavbu mi tvrdí že je to v pořádku, pokud mám platnou revizi.
3.4.2017 12:21:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nepřístupné číslo nádrže
Dobrý den, na štítku nádrže je uvedeno mimo jiné výrobní čislo nádrže, homologace a datum výroby nebo expirace (podle toho od kterého výrobce nádrž je). Dle platné metodiky pro stanice měření emisí musí technik SME věnovat zvláštní pozornost životnosti LPG, CNG a LNG nádrží. Stav nádrží spolu s jejich identifikačními údaji se uvádí do přílohy protokolu o měření emisí.

29.3.2017 23:20:31
Jméno: DUŠAN ŠNEBERK Předmět: volnoběh lpg při zastavení vozidla
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, mam hyundai tucson 2009,2,0 l dovezen z Itálie se systémem vstřiku BRC, a mam problém s kolísajícíma otáčkama na volnoběh děla to jen na LPG,pouze při zastavení vozidla,pokud vykvaltuji za jízdy ,otáčky jsou v pořádku. Čim to může byt ?Oba filtry po výměně,střiky čistěni v ultazvukové čističce.
31.3.2017 8:10:51
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: volnoběh lpg při zastavení vozidla
Dobrý den.
Nedokáži vám ta s přesností říci v čem je závada. Volnoběh, pokud se točí kola, je uměle malinko zvýšen softwarem. Závadu bych hledal v seřízení nebo vadný nějaký ze vstřikovačů.

22.3.2017 12:05:46
Jméno: Jakub J. Předmět: RE: Corolla Verso 1.8 vvti 95 kw
Dobrý den, ano rezervu mám, je úmístěna pod autem, je to problém ?
Děkuji, hezký den.
22.3.2017 13:45:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: Corolla Verso 1.8 vvti 95 kw
Dobrý den, ne problém to není, v takovém případě se použije venkovní toroidní nádrž.

21.3.2017 22:59:37
Jméno: Jakub J. Předmět: Corolla Verso 1.8 vvti 95 kw
Zdravím, uvažuji o přestavbě svého auta na lpg a dočetl jsem se zde na foru, že na mé auto viz. předmět nelze umístit toroidní nádrž. Chtěl bych se zeptat z jakého důvodu, na internetu jsem nalezl fotky z přestaveb tohoto vozidla, kde tato nádrž je. Děkuji.

S pozdravem Jašek J.
22.3.2017 7:29:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Corolla Verso 1.8 vvti 95 kw
Dobrý den, pravděpodobně jste na fóru narazil na odpověď, která se vázala k přestavbě 7 místné verze, kde není místo pro montáž toroidní nádrže. Volbu nádrže vždy domlouváme s klientem při přebírání vozidla k přestavbě, kdy bereme v úvahu technické možnosti vozidla, přání zákazníka a platné předpisy. Pokud je Vaše vozidlo vybaveno rezervním kolem je možné použít toroidní nádrž.

19.3.2017 10:30:00
Jméno: PAT Předmět: svítící kontrolka trakce, vypnutí pohonuLPG,
Škoda Octavia, 1,6 r. v. 2012, LPG již z výroby. Při jízdě na LPG se z ničeho nic rozsvítí kontrolka trakce a následně se objeví hláška, že pohon LPG není v současné době dostupný a automaticky dochází k přepnutí na benzín. Po vypnutí a opětovném nastartování motoru již vše funguje normálně. Tato závada se objevuje nepravidelně. Dle diagnostiky je chyba v prvním a čtvrtém vstřiku. Vyměnil jsem je, ale závada se neodstranila.
20.3.2017 9:58:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: svítící kontrolka trakce, vypnutí pohonuLPG,
Dobrý den, u originálních přestaveb Škoda jsou funkce LPG integrovány v benzínové řídící jednotce. Nelze proto provést diagnostiku případně seřízení systému jako je tomu u dodatečných přestaveb. Ze zkušeností víme, že pokud je problém se vstřikovači je nutné vyměnit všechny.

17.3.2017 8:48:07
Jméno: martin Předmět: mazání ventilů
Nechal jsem v Augas namontovat LPG mám to neceký měsíc,Peugeot 407sw 2.0 ,nikde nevidím nádobku oleje na přimazávání.Pokud tam není přimazávání je možné že se mi ohřívá olej ? Po 3 km na 90 stupnů a voda 125 stupnů.Vodu možná ukazuje kontrolka špatně.Jde mi hlavně o ten olej. Díky
17.3.2017 14:58:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: mazání ventilů
Dobrý den, nevím v jako konfiguraci jste měl montáž domluvenu. Většinou nádobka na aditivum je umístěna na viditelném místě tak, aby bylo možné aditivum doplňovat. Přimazávání nemá vliv na teplotu oleje. Pokud je teplota motoru vysoká mohlo dojít k tomu, že při montáži reduktoru do chladícího okruhu zůstala v chladící soustavě bublinka, která brání správnému oběhu chladící kapaliny. Protože je montáž v záruce, navštivte servis, kde montáž prováděli, kde Vám zkontrolují správnou funkčnost LPG systému případně provedou odvzdušnění chladící soustavy.

17.3.2017 6:02:29
Jméno: PaulofWoCC Předmět: 16.3.2017 21:30:07
Dobrý den, u systému VTI (BMW-Valvetronic), je při správné fci systému řízení motoru v "sání" velmi - velmi jemný podtlak blížící se skoro relativ.nule (on tam nějaký podtak je vznikající prouděním vzduchu, ale je to spíše na laboratorní měření). Proto si myslím, že zde nepujde dobře odladit podtlakový systém aditivace/přimazávání. Proto pokud zamýšlíte nad přimazáváním, je doporučováno použít el.tlakovou jednotku, která není závislá na podtlaku v sání.

16.3.2017 21:57:56
Jméno: Andrea Předmět: pezot 306 hombi v automatu
dobri den mam dotas mam pezota 306 v kombilu e to automat a taky lpg a ma nejakou velkou spotrebu plinu jenom na skousku jsm vzal plin za 200 sta a ujel jsem jenom 53 kilometru a neznam duvot
17.3.2017 14:46:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: pezot 306 hombi v automatu
Dobrý den, spotřebu změřte tak, že natankujete plnou LPG nádrž a vyjedete ji do přepnutí a zaznamenáte si ujeté km. Následně pokud možno na stejné čerpačce doplníte LPG nádrž. Vaše nádrž mohla být zcela prázdná a k přepnutí na benzín dochází pokud tlak plynu poklesne pod nastavenou pracovní hodnotu – což neznamená, že nádrž je zcela prázdná. Teprve pak můžete zjistit přibližnou spotřebu. Ještě přesnější údaj zjistíte opakováním výše uvedeného postupu, neboť pak se sníží na minimum vliv roztažnosti plynu vlivem okolní teploty. Druhou otázkou je jakou spotřebu benzínu máte? Není také vysoká?

16.3.2017 21:30:07
Jméno: Martin Předmět: 1,6Vti 72kw(berlingo)
Je pravda že mechanické přimazávání (flashlube) nebude u tohoto motoru funkční? Děkuji za odpověď.
17.3.2017 14:33:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 1,6Vti 72kw(berlingo)
Ano je pravdou, že mechanický podtlakový systém nebude dostatečně fungovat neboť podtlak který je využíván u tohoto systému pro rozvádění aditiva je minimální. U těchto motorů používáme buď tlakový elektronický systém dávkování aditiva nebo přístřik benzínu.

16.3.2017 20:17:27
Jméno: Jiří Předmět: Nefunkční LPG
Dobrý den, mám LPG v Hyundai Coupe 2,0 benzin. Odešel mi alternátor a od té doby mi nefunguje plyn. Do té doby bylo vše v naprostém pořádku. Alternátor je již vyměněn ale plyn stále nefunguje. Při nastartování se mi rozsvítí červená a modrá dioda, cvaknutí na plyn je slyšet, ale zelené diody jen probliknou a zhasnou. Mohlo dojít k nějakému zkratu? Přece jen auto bylo bez proudu, protože při poruše alternátoru jsem se snažil dojet na baterku, ale i tu jsem vytřískal. Mám Magic 4. Děkuji za radu.
17.3.2017 14:36:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nefunkční LPG
Dobrý den, nevím, zda došlo ke zkratu nebo co se událo, když odešel alternátor. Bez provedení diagnostiky bych je hádal a vyjmenovávat možné příčiny nemá smysl. Doporučuji proto navštívit odborný servis, případně se můžete objednat na opravu u nás na tel: 606 659 530.


<5x<   <<     <1> || <107>  <108>  <109>  <110>  <111> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací