Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <112>  <113>  <114>  <115>  <116> ||  <265>     >>   >5x>  

25.12.2016 13:18:40
Jméno: Pavol Předmět: Vykurovanie reduktora
Dobry den najskor popis systemu:
Fabia 2 2009 kombi 1.4 63kw lpg znacka esgi.
Moj provkem je nasledovny: lpg mi prepina po dlhom case je to sposobene nizkou teplotou reduktora. A to preto ze vyhrievanie je napajane zo spiatocky maleho okruhu (az ked vyhreje motor potom pusti teplo do kabiny a do reduktora )auti mi slabo kury mozno aj koli tomuto. Mohol by som napojit vyhrievanie reduktora z hadice pred vstupom do radiatora? Dakujem za vas cas
2.1.2017 10:41:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vykurovanie reduktora
Dobrý den, pokud Vám vozidlo málo topí typoval bych, že závada bude ve špatném termostatu nebo je snížen průtok v chladícím systému vlivem jeho zanesení či špatné funkce vodní pumpy.

23.12.2016 16:16:19
Jméno: František Boháček Předmět: Přepnutí na LPG trvá dlouho
Dobrý den, prosím Vás o radu. Vlastníme Dacia Logan 2005, motor 1,4/55kW - 8ventilů, přestavěný na sekvenční LPG v roce 2012. Když se studený motor trochu ohřeje a přepíná se sám na LPG, doba přepnutí je dlouhá (cca 3-5vteřin), což třeba při rozjezdu do křižovatky znamená že vůz se nerozjede, nebo se jen velmi pomalu a škubavě pohybuje. Pokud k tomu dojde na volnoběh, motoru citelně klesou otáčky a škube se, avšak nikdy nezhasne. Po dokončení přepnutí už nejsou žádné problémy, jede krásně, drží volnoběh, má plný výkon. Následné manuální přepínání tlačítkem už funguje bez prodlevy. Jakmile vůz déle stojí (třeba půl hodiny) tak se prodleva přepnutí po startu opět projeví. Z vlastní zkušenosti vím, že v jiných autech dochází k přepnutí zcela neznatelně, bez prodlevy a dokonce i při plném tahu motoru. Děkuji za radu. Boháček
2.1.2017 10:35:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepnutí na LPG trvá dlouho
Dobrý den, aby přepnutí bylo neznatelné dochází u sekvenčních systémů při změně paliv na LPG k postupnému přepínání jednotlivých válců. Je proto potřeba zjistit pomocí diagnostiky co se děje v momentě přepínání a dle výsledku diagnostiky provést úpravu v nastavení LPG systému případně přikročit k výměně vadného komponentu.

22.12.2016 18:13:18
Jméno: Lucia Derenova Předmět: Lpg problem
Dobry vecer mam mazdu 3 r.v. 2004 2L benzin prerobene na lpg a mam taky problem ze mi vzdy pred nastartovanim zacal lpg system 9krat pipat a pak prestane .... .jedine co som zmenila je ze som manualne vypla lpg system na zobrazovaci pomeru plynu neviete mi prosim vas poradit v com je asi zhruba problem
23.12.2016 7:15:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg problem
Dobrý den, nepíšete, jaký LPG systém ve vozidle máte. U některých systémů lze nastavit v řídící jednotce upozornění na servisní interval, kdy pokud LPG systém překročí nastavenou hodnotu provozu v motohodinách, upozorní uživatele na nutnost provedení servisu zvukovým signálem po zapnutí klíčku. Navštivte proto odborný servis ve svém okolí, který má s Vaším systémem dostatek zkušeností.

22.12.2016 11:54:48
Jméno: Lukáš Předmět: Valve Protector
Dobrý den, vlastním ve svém vozidle na LPG instalovaný systém Valve Protector na kterým mám najeto cca 50000 km. Problém je v tom že posledních cca 1500 km neubývá v nádržce aditivum. Když se zaposlouchám u zařízení tak neslyším žádné "cvaknutí" když má systém dávkovat do sání aditivum (předtím vždy zařízení jakoby cvaknulo když tlakem dávkovalo). Když jsem zařízení napojit na PC tak mi ukazuje že při 100% pumpy mělo cvaknouta ale ono nic. Když resetuji jednotku a navolím jí znova dle předepsaných pravidel a uložím hodnoty do přístroje tak začne zařízení pěkně cvakat ale po chvíli opět cvakat přestane. Taktéž když dám test zařízení tak pěkně cvaká. Nevíte kde by mohl být problém? (zalepené hadičky od zpětného ventilu zařízení k sání motoru ...). Již si nevím rady a kde jsem systém nechal instalovat se mi nijak neozývá (mám to daleko od místa bydliště).
23.12.2016 7:07:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Valve Protector
Dobrý den, pokud jednotka chvíli dávkuje a chvíli ne je třeba zkontrolovat v okamžiku, kdy nedávkuje, napájení jednotky včetně jejího ukostření. Pokud by vše bylo v pořádku, může se jednat o závadu v dávkovací jednotce.

21.12.2016 10:13:53
Jméno: Lochman Předmět: Dotaz k primazavani ventilů. U lpg
Dobry den, mam Chevrolet Orlando 1.8 104kw 2013r. 70000km, V plg. A premyslim o zavedeni primazavani flashlube (pripadne doporucujete jinou znacku?) podle docteni na ruznich fórech a podle toho co mi bylo receno autoservisu opel ze tyto auta hodne trpej na prasknuti hlavy valcu vuci lpg. o kolik procent rekneme primazavani pomuze abych se temto problemum vyvaroval. Plus si rikam zda primazavani nema vliv na spalovani aby nedelala casem neplechu (pricukavani nebo zasirani ventilu) kdyz vlaste primazavaci tekutina neni spalovaci (horlava). Dekuji predem za odpověď.
21.12.2016 11:28:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz k primazavani ventilů. U lpg
Dobrý den, pro ochranu ventilů existuje celá řada systémů od různých výrobců. My nejčastěji používáme elektronický tlakový systém Valve Protector, který spolehlivě dávkuje aditivum v závislosti na zatížení motoru. U vozidel přestavěných na LPG je prioritou mít dobře seřízenou směs paliva, neboť chudá směs LPG hoří výrazně vyššími teplotami než benzínová směs a hrozí pak poškození ventilů. Proto je dobré dodržovat pravidelné servisní intervaly a zvolit takovou firmu, která vždy zkontroluje plynovou mapu a v případě odchylek provede seřízení. Co se aditiv týká používáme pouze otestovaná aditiva a dlouhodobě vyzkoušená v provozu. S problémem na který se ptáte jsme se nesetkali.

20.12.2016 15:51:26
Jméno: Pavel Staník Předmět: Který elektroventil
Dobrý den.Koupil jsem citroen xsaru 1,4.Avšak při natankování plynu mi nejde plyn.Jak zjistím,Který elektroventil,zda u nádrže,nebo u motoru je vadný?Lze ho zjistit podle toho,zda jde tam voltáž,nebo nějak jinak?Ještě jsem ho zezkoušel..Akurát vím,že nejede.Předem děkuji
21.12.2016 9:17:22
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Který elektroventil
Dobrý den, z vašeho dotazu jsem nepochopil, zda vám nejde natankovat nebo vám nepřepíná vozidlo na LPG. Na tankování nemá žádný elektroventil vliv. Pokud nejde natankovat, soustředil bych se na zaseknuté zpětné ventilky. Pokud vozidlo nepřepne na LPG může to být způsobeno jak elektrickou, tak mechanickou závadou, proto doporučuji navštívit odborný servis.

19.12.2016 14:34:43
Jméno: Ondřej Předmět: opětovné připojení LPG
Dobrý den, rád bych se zeptal na opětiovné připojení k LPG. V součastnosti je propadlá bomba a auto je skrz to odpojeno. Jaká je cena bomby a připojení? Díky
19.12.2016 14:54:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: opětovné připojení LPG
Dobrý den, cenu za připojení LPG bychom účtovali dle skutečně stráveného času hodinovou sazbou. Pro přesnější stanovení ceny za výměnu nádrže bych potřeboval vědět o jakou nádrž se jedná (zda válcovou či toroidní) a o jaké vozidlo se jedná. Po sdělení těchto údajů Vám cenu sdělím telefonicky.

18.12.2016 18:13:17
Jméno: Ivan Bílý Předmět: Ford Focus 2012, 1,6/134Kw ecoboost
Dobrý den,
jde v současné době přestavět na LPG Ford Focus r.v. 2012, 1,6/134kW eco boost. A pokud ano, jaký systém použít.
Děkuji Bílý
20.12.2016 7:19:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ford Focus 2012, 1,6/134Kw ecoboost
Dobrý den, bohužel v současné době nemáme vhodnou sadu na přestavbu tohoto motoru.

18.12.2016 14:57:52
Jméno: Jirka Předmět: Ochrana vent.sedel
Dobrý den.
Dočetl jsem se, že motor VW1,8T 20V nepotřebuje při pro provozu na LPG aditiva pro ochranu vent.sedel. Mohu poprasit o Váš názor, či zkušenosti?
Předem moc děkuji za odpověď.
J.Vosmik
19.12.2016 8:54:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ochrana vent.sedel
Dobrý den, u koncernových motorů 1,8 T, 110 kW není potřeba používat ochranu ventilů.

15.12.2016 21:51:14
Jméno: Goofy Předmět: Opravná sada místo rezervy
Co jsem našel na českých eshopech:
Slime "Smart Spair"
PUMP & GO
AUTONIK
EasyRider
AirMan
FIX and GO

15.12.2016 21:45:41
Jméno: Goofy Předmět: Opravná sada místo rezervy
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda má někdo zkušenosti s opravnou sadou pneu místo klasické rezervy. Každý, kdo má toroidní nádrž místo rezervy nad tím určitě aspoň uvažoval.

Zajímá mne, zda policii nebude vadit, že teoreticky nebudu mít povinnou výbavu.
Ale hlavně mě zajímají zkušenosti a kterou sadu koupit - určitě chci s kompresorem, abych se nemusel bát, že mi tlakovaná nádobka bouchne v létě v autě.
16.12.2016 7:56:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opravná sada místo rezervy
Dobrý den, to zda vůbec lze u Vašeho vozidla rezervu nahradit lepící sadou zjistíte v následujícím odkazu – Stanoviska výrobců k vybavená vozidla náhradním kolem: http://mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Stanoviska-vyrobcu?returl=/Dokumenty?mssfd=Silni%C4%8Dn%C3%AD%20doprava%26mssff=Schvalov%C3%A1n%C3%AD%20vozidel%26aliaspath=/Dokumenty

13.12.2016 10:26:18
Jméno: Kamil Slíž Předmět: Fabia1/2006/1.4/55kw combi,benzín /LPG hlási poruchu motora
Dobrý deň, Fabia1/2006/1.4/55kw combi,benzín /LPG - Landi Renzo Omegas 616264001-184-188 model. Hlási poruchu motora. vyresetujú mi to a po cca.400 až 900km sa to objaví znova. Pritom diagnostika ukazuje nedostatočný výkon katalyzátora. Ten bol menený(aspoň mi to v servise tvrdia) .Druhý povedali že zlé vstrekovače (zelené). Tretí chudobná zmes. Inak motor ide hladko (za 4€) zlaté české ručičky. Ak si chcem pomôcť akú diagnostiku, softvér mám zháňať som dôchodca, takže vyskakovať nemôžem.
Možnože je to na smiech, nuž ale čo mám robiť.
Pekný deň.
13.12.2016 11:11:43
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fabia1/2006/1.4/55kw combi,benzín /LPG hlási poruchu motora
Dobrý den, pokud Vám svítí kontrolka motoru neprojde Vaše vozidlo měřením emisí a bude tak nezpůsobilé dalšího provozu. Bez provedení diagnostiky jak vozidla, tak LPG sytému bych jen hádal a vyjmenovával komponenty, které se mohou na závadě podílet. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde dokáží servisovat Váš LPG systém a zároveň dokáží zdiagnostikovat Vaše vozidlo a určit, zda jde o závadu vozidla nebo závadu způsobenou LPG systémem a tuto následně odstranit. Pokud budete chtít Váš problém odstranit můžete se objednat u nás na servis. Nevím, jaké máte znalosti v oblasti LPG přestaveb a konkrétně LPG systému ve Vašem vozidle, ale varuji před jakýmikoli neodbornými zásahy do LPG systému a jeho nastavení, neboť mohou způsobit vážné škody na vozidle.

12.12.2016 9:21:31
Jméno: Karel Předmět: Problém startování motoru s LPG.
Dobrý den, ve voze Hyundai I30 1.4 r.v.2008 mám namontován LPG system BRC. Poslední dobou lze velmi obtížně nastartovat studený motor. Po nastartování do cca 5 minut má ještě tendenci zhasnout, pokud někde zastavím. Nevím jestli bude porucha na ŘJ plynu nebo ŘJ motoru. Od doby co jsem vyměnil baterii se ještě k tomu snížily otáčky motoru na volnoběh z 800 na 700. Startování při teplém motoru již je bez problémů. Nejraději bych nechal seřídit obě ŘJ v jednom servise, pokud je problém v nich. Bylo by to možné u některé z vašich firem? Jsem z Děčína. Někde jsem se dočetl, že by mohl být i problém s imobilizérem. Děkuji za názor a radu.
12.12.2016 10:09:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problém startování motoru s LPG.
Dobrý den, jednou z častých příčin špatných studených startů je špatné seřízení LPG systému. Nicméně je potřeba provést diagnostiku LPG systému a zkontrolovat správnou funkčnost všech jeho komponent. Pro opravu můžete kontaktovat našeho partnera Neptun Harfa s.r.o. v Praze.

10.12.2016 15:12:55
Jméno: Andy Předmět: Lpg
Zdravim mozno mi niekto bude vediet pomoct mam renault fluence a bol mi tam namontovany lpg system tartarini denpo montazi sa mi rozsvietila kontrolka motora a pise mi check anti pollution system auto ide normalne ziadna zmena len by ma zaujmalo co by to mohlo byt a na co sa mamnachystat za odpovede dakujem
12.12.2016 7:44:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, pravděpodobně bude potřeba zkontrolovat nastavení LPG systému, případně upravit některé hodnoty související s tvorbou směsi paliva. Navštivte proto servis, kde montáž provedli – na přestavbu máte přeci záruku.

10.12.2016 12:09:39
Jméno: Jiří Jiříček Předmět: montaž plynu
Dobrý den prosím je nutné u hondy civic 1.4 66kw r.v.1997 přimazávání ventilů? A jaká je cena. Díky za odpověd
12.12.2016 7:36:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: montaž plynu
Dobrý den, při přestavbě bychom použili některý způsob ochrany ventilů. Pro přestavbu můžeme použít více zařízení od různých výrobců v různých cenových relacích. Vhodné zařízení vždy volíme tak, aby splňovalo očekávání zákazníka. Cenové rozpětí přestavby jsem Vám poslal mailem.


<5x<   <<     <1> || <112>  <113>  <114>  <115>  <116> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací