Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <115>  <116>  <117>  <118>  <119> ||  <265>     >>   >5x>  

30.10.2016 18:32:52
Jméno: Milada Předmět: Zafira CNG nestartuje - oprava
OPRAVA - "Výměna čidla katalyzátoru" - bylo to čidlo klikové hřídele
31.10.2016 8:15:09
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zafira CNG nestartuje - oprava
Dobrý den, děkuji, že jste si odpověděla na Váš předchozí dotaz. Z této odpovědi vyplývá, že u vozidel na alternativní pohon LPG/CNG je v případě závady nutné provést kromě diagnostiky alternativního pohonu i diagnostiku originálních komponent vozidla a že ne vždy je závada způsobena vadnou funkcí LPG/CNG systému.

30.10.2016 18:19:31
Jméno: Milada Předmět: Zafira CNG nestartuje
Máme Zafiru originál CNG rv 2005. Koupili jsme před 1,5 rokem. Vloni první zimu začaly problémy se startováním. Vyměněný startét a nová baterka, pak vše ok, jen občas start až třeba napotřetí. Letos s prvním chladem zase stejný problém, špatně začalo startovat. Posléze začala blikat Kontrolka nesprávné funkce. Auto jsme zavezli do servisu. Diagnostikou zjistili že je špatné čidlo otáček motoru. Než došla objednaná součástka, auto už nenastartovalo vůbec. Odtaženo do servisu. Výměna čidla. Auto 2x nastartovalo dobře. Posléze zase nic. Odtaženo do servisu. Výměna čidla katalyzátoru. 2x nastartovalo dobře a teď už zase nastartovat nelze. Navíc máme pocit jako by byl v autě cítit plyn po natankování. Tak už nevím co s tím může být a proč na to ten servis nemůže přijít. Poradíte? Děkuji.

29.10.2016 20:01:46
Jméno: Michal Předmět: opotřebení ventilových sedel
Dobrý den, je možné aby za cca 9000km ujetých na LPG již byla poškozená ventilová sedla? Jako ochranu ventilů mám nastavený přístřik benzinu 20%. motor Opel A14NET
31.10.2016 8:07:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: opotřebení ventilových sedel
Dobrý den, pokud je LPG systém správně seřízen a přístřik benzínu funguje správně je při tak krátkém projezdu poškození ventilových sedel vlivem LPG nepravděpodobné.

27.10.2016 20:13:18
Jméno: David Havel Předmět: Opakované chyby "lambdasondy"
Dobrý den, mám Fábii 85kw, motor AZL, systém Zavoli, najeto 205tkm, vše na LPG. Auto opakovaně hlásí všechny možné chyby lambdasondy - žádný signál, nesprávný - pomalý signál, chyba vyhřívání. Lambda dvakrát vyměněna za novou (včetně zadní LS), vždy Bosh, ale chyby se neustále opakují. Na LPG téměř každou cestu, na benzin podstatně méně, ale občas také. Emisemi jsem nicméně prošel na výbornou (náhodou byly všechny readiness kody načteny). Předpokládám proto, že chyba je jinde, než v LS, že chyba LS by se na emisích projevila. S novou sondou je vždy chvilku klid (max 1500 km), ale pak se situace opakuje. Někde na Vašich stránkách jsem zahlédl, že i toto umíte s novou diagnostiko od BOSH řešit. Mám to k vám přes 300 km, můžete mi dát prosím fundované tipy na které bych místní servis mohl navést? Odmítám pořád dokola měnit LS, když chyba musí být evidentně jinde (elektroinstalace opakovaně kontrolována), ale nerozumím tomu, proč ŘJ nezaznamená třeba chybu bohatá/chudá směs. Domnívám se, že problém by mohl být třeba ve vstřikovačích, ale to je jen teorie, měnit je pokusně si nemohu dovolit. Za každý tip podpořený praxí jsem předem vděčný. DH
31.10.2016 7:50:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opakované chyby "lambdasondy"
Dobrý den, pokud se chyba projevuje i při jízdě na benzín může být závada i v některém z dalších originálních komponent vozidla (např. některý ze senzorů...). Pro určení závady je potřeba po jejím objevení provést důkladnou diagnostiku jak vozidla, tak LPG systému.

26.10.2016 12:36:27
Jméno: DAVID Předmět: Po instalaci LPG začal svít check
Dobrý den, po intslaci LPG u Vašeho partnerského servisu v PL u octavia 2.0 85kw se mi cca po 100km rozsvítila kontrolka check (katalyzátoru). Auto jede bez problému na oba paliva. Je to na závadu nebo je to normální, jak jsem již někde četl, že se to u Škodovek stává. Je potřeba nechat LPG seřídit aby zhasla?
27.10.2016 7:37:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Po instalaci LPG začal svít check
Dobrý den, svícení kontrolky může být zapříčiněno jak špatným složením směsi LPG paliva, tak chybnou funkcí některého z originálních komponent vozidla (např. katalyzátoru, lambda sondy……).
LPG systémy jsou vybaveny reduktorem, který zabezpečuje odpaření kapalného LPG na plyn a zajistí potřebný pracovní tlak plynu pro správné dávkování LPG. V reduktoru je membrána, která může po styku s plynem trochu změnit svoji tuhost, což může vést ke změně pracovního tlaku a v důsledku toho k nesprávnému dávkování paliva – může dojít k vysvícení kontrolky. Objednejte se u partnera na kontrolu po montáži, kde provedou diagnostiku a případně seřízení LPG systému.

26.10.2016 10:07:21
Jméno: Pavel Novak Předmět: Revize CNG
Dobrý den,

Je nutné u auta dovozeného z Německa s originální přestavbou na CNG (VW Touran Ecofuel) nutná revize CNG před měřním emisí a STK?

Mnohokrát děkuji
27.10.2016 7:20:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Revize CNG
Dobrý den, i u vozidel přestavěných na pohon LPG/CNG musí být před STK provedena kontrola těsnosti (revize) palivové soustavy detektorem vyhovujícím požadavkům příslušné vyhlášky.

25.10.2016 19:34:58
Jméno: Bc. K. Vlach Předmět: Přimazávání u Mazdy CX7
Dobrý den, mám přestavbu LPG značky Landi Renzo ve voze Mazda CX7 s motorem 2,3 DISI Turbo, 191kW - mom na LPG najeto cca 5000km. Je v něm realizován pouze pístřik benzínu bez el.soupravy k dávkování aditiv. Doporučil by jste mi u tohoto motoru instalaci takové soupravy a pokud ano, jaký typ soupravy??? Podle mého názoru, u motoru s vysokotlakým přímým vstřikem benzínu, kdy benzínový vstřikovač ústí přímo do válce, nedochází přívstřikem benzínu i při provozu na LPG k žádné ochraně sacích ventilů, ale pouze se zabránění zapečení benzínového vstřikovače. Předem díky za odpověď.
26.10.2016 7:25:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání u Mazdy CX7
Dobrý den, u motorů s přímým vstřikováním paliva s LPG systémy dávkujícími plyn do sacího potrubí dochází i při jízdě na LPG k dávkování benzínu. Dávka benzínu se pohybuje v rozmezí cca 10 – 25 % spotřebovaného paliva v závislosti na výrobci vozidla, kódu motoru a způsobu jízdy. Tato dávka postačuje jak pro ochranu ventilů, tak pro chlazení benzínových vstřikovačů. Z těchto důvodů není nutná další ochrana ventilů.

25.10.2016 18:59:05
Jméno: Libor Pavlíček Předmět: Nepřepíná na plyn přepne zpátky na benzín
Dobrý den mám namontováno zařízení Lovato AGC 01-15 v autě KIA ceed sw 1,4cvvt.Od roku 2012 jezdím bez problému pravidelně servisuji dnes se mi dvakrát stalo,že v momentě kdy se auto mělo přepnout na plyn začlo signalizovat jakoby byla prázdná nadrž a přeplo zpět na benzín. Po manualním přepnuti přepínačem se to opakovalo.Po vypnutí auta při opětovném rozjezdu auto jelo úplně v pohodě jako vždy.Po 20minutach opětovném nastartování stejný problém jako poprvé auto se nechtělo přepnout na plyn a přeplo se zpět na benzín.plyn v nádrži samozřejmě je . nevíte v čem by mohl být problém?
26.10.2016 7:13:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nepřepíná na plyn přepne zpátky na benzín
Dobrý den, v takových případech bývá závada nejčastěji v některém z čidel nebo v elektroinstalaci, ale nelze vyloučit i jinou závadu. Provedená diagnostika v odborném servisu odhalí pravou příčinu takového chování.

18.10.2016 21:11:35
Jméno: Marek Předmět: Pořád Cvaká jedna z cívek
Dobrý den,
ihned po přepnutí na plyn, neustale cvaká jedna z cívek.Čím by to mohlo být?
19.10.2016 7:07:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pořád Cvaká jedna z cívek
Dobrý den,
příčin může být celá řada od závady v elektroinstalaci až po závadu některého čidla. Bez provedení diagnostiky není možné jednoznačně určit závadu.

16.10.2016 14:35:35
Jméno: ivosek Předmět: fiat 500L turbo jet lpg
Doporučujete mi do vyse uvedeného auta přimázavání ventilů aditiva, když je tento vybaven LPG už z výroby?
17.10.2016 7:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: fiat 500L turbo jet lpg
Dobrý den, pokud výrobce přestavuje vozidlo na LPG počítá při konstrukci motoru s tím, aby komponenty motoru (ventily, sedla ventilů, hlava…) vyhovovaly podmínkám provozu na LPG, případně pro ochranu ventilů používá přístřik benzínu. Pokud by jste se rozhodl pro dodatečnou montáž systému aditivace ventilů, je potřeba u motoru s turbodmychadlem použít tlakový programovatelný systém.

12.10.2016 19:54:16
Jméno: Imrich čisar Předmět: škoda octavia
Dobry den chci se zeptat při prepnuti škoda octavia 1,6 55kw z benzinu na lpg začne mi piskat kontrolka lpg dekuji
13.10.2016 8:34:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda octavia
Dobrý den, pískání a přepnutí zpět do benzínu se děje zpravidla z důvodu nízkého tlaku plynu v LPG systému. Je třeba zkontrolovat celou větev přívodu plynu od nádrže až ke vstřikovačům, průchodnost a těsnost LPG vedení, funkci čidel a elektroventilů včetně související kabeláže. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku.

11.10.2016 21:50:53
Jméno: Michal Kolínek Předmět: Vstřikovače
Dobrý den,chci se zeptat jaké lze použít vstřikovače na sistém LPG BRC sequent 24 na octavia 1 1,8 T 110 kw RV.99 budou dostatečně fungovat modré?Díky
12.10.2016 7:41:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovače
Dobrý den, Vaše otázka se týká know-how, pokud jste naším smluvním partnerem obraťte se na naši technickou podporu. Dobrý servis ví, jaké vstřikovače je nutné použít pro konkrétní systém v konkrétním autě. Bez znalostí fungování LPG problematiky a LPG systémů nedoporučujeme provádět jakékoliv úpravy.

10.10.2016 1:38:39
Jméno: Ján Předmět: Usmernenie
Pekný deň, mam v Nissane Note 1,4 benzín 2012 namontovaný BCR na LPG dva roky, prvý katalyzátor pri agregáte nemám je to prepojene na pevno. Pred pol rokom začalo strieľať do výfuku pri zaradenej rýchlosti, brzdenie motorom bez pridávania, keď pridám prestane strieľať Pri jazde na benzín to nerobí. Prosím o radu. Ďakujem.
11.10.2016 9:46:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Usmernenie
Dobrý den, chyba bude pravděpodobně v nesprávném složení směsi LPG paliva. Příčin může být celá řada a bez provedené diagnostiky není možné pravou příčinu jednoznačně určit.

7.10.2016 17:43:16
Jméno: Karel Zbořil Předmět: Cukání
Dobrý den, vlastním ford fusion 1,4 59kw a motor mi začal při nižších otáčkách cukat a při větším sešlápnutí plynu ve větších taky, ale na benzín jedu ok. Prosím o radu
8.10.2016 8:43:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání
Dobrý den, bez provedení důkladné diagnostiky jak LPG systému tak vozidla není možné určit jednoznačně závadu. Objednejte se u nás na servis a Váš problém vyřešíme.

6.10.2016 11:52:52
Jméno: Petr Patka Předmět: Studené starty
Dobrý den,pokud mám studený motor,nechce mi automat přepnout na LPG. Teprve až se motor ohřeje na provozní teplotu jej mohu přepnout. Systém Lovato,auto Renault Scenic 1,6 r.v.2012,LPG 2014. Děkuji
6.10.2016 12:54:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Studené starty
Dobrý den, závada pravděpodobně může být ve vyhřívání reduktoru nebo ve snímání teploty. Pro odstranění závady je však potřeba provést diagnostiku v odborném servise. Pokud budete chtít závadu odstranit, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.


<5x<   <<     <1> || <115>  <116>  <117>  <118>  <119> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací