Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <116>  <117>  <118>  <119>  <120> ||  <265>     >>   >5x>  

5.10.2016 11:30:16
Jméno: Honza Předmět: 0.9 TCe na LPG?
diky za odpoved,nicmene na motor 0.9TCe jsem nasel jeste jeden motor kod H4B Turbo,je to stejny motor jako H4B400 co se tyce realizace prestavby na LPG?
5.10.2016 18:10:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 0.9 TCe na LPG?
Dobrý den, v dostupných databázích je uveden pouze motor 0,9 TCE, H4B400, 66 kW, tento motor nemá přímé vstřikování paliva a je osazen turbodmychadlem.

5.10.2016 10:15:23
Jméno: Honza Předmět: 0.9 TCe na LPG?
Dobry den,
chtel bych se zeptat jestli jde prestavet na LPG motor 0.9 TCe ktery se prodava v Daciich,motor kod H4B400....Dacia ho nabizi i v tovarni prestavbe,ale zajima me jestli je to mozne i individualne. Diky za info
5.10.2016 10:41:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 0.9 TCe na LPG?
Dobrý den, tento motor H4B400, 66 kW, lze přestavět na LPG s použitím systému ochrany ventilů.

3.10.2016 13:53:55
Jméno: Kavalír Předmět: STAG 300-6 problém
Dobrý den,koupil jsem Passata 04 2.8 se systémem Stag 300-6. Reduktor je Magic III klasic. Motor na plyn cuká,nejde pravidelně a po čase se přepne na benzin, diody po nastartování ukazuji plnou což odpovídá,ale po deseti minutách cca,padne na červenou diodu ,že nemam plyn,a přepne to na benzin. Svítí k tomu kontrolka motoru na zapnutém pohonu lpg. Po zapnutí na benzín zhasne. Děkuji za info a případně radu.Kavalír
3.10.2016 14:27:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 300-6 problém
Dobrý den, již jste nám psal tentýž dotaz, který jste nám nechával prostřednictvím vzkazu na našich stránkách a na tento vzkaz jsem Vám již odpovídal mailem. Příčin cukání může být celá řada od závady na některém komponentu LPG systému nebo vozidla, v zapalovací soustavě atd. Totéž se týká závady ve snímání hladiny plynu v nádrži a přepínání do benzínu, kdy může být závada ve snímači hladiny, v elektroinstalaci apod. Pro odstranění závad navštivte odborný autorizovaný servis viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a závady odstraní.

1.10.2016 23:30:17
Jméno: Jiří Předmět: Nejede na LPG
Dobrý den, měl bych dotaz k nefunkčnímu LPG. Mám Renault Laguna II s LPG Stag 300. Po natankování plné nádrže jsem ujel cca 50 km a za jízdy se mi ozval zvukový signál prázdné nádrže a LED signalizace bliká rychle. Chtěl bych se tedy zeptat na možnou příčinu. Mechanický ukazatel paliva ukazuje max 1/4 možná i méně. Tento je z důvodu nedostatku místa umístěn pod vozidlem. Je možné, že se jedná o nějaké za oxidování?
A ještě bych měl jeden dotaz, na emisích mi bylo sděleno, že mám nefunkční katalyzátor. Na BA jezdím jen při startech. Občas se stane, že musím vyměnit těsnění na pístku vstřikovače. Když je vadné, tak je slyšet klepot a studený motor jakoby "kope". Je možná příčina nefunkčního katalyzátoru způsobena touto občasnou závadou.?
Děkuji za Vaši reakci.
3.10.2016 10:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nejede na LPG
Dobrý den, zvukový signál je vydáván v případě zjištění poruchy LPG systému zejména při poklesu tlaku v systému nejčastěji z důvodu poruchy vlivem netěsnosti systému nebo že došel plyn v nádrži nebo se neotevřel některý elektroventil. Pravou příčinu je možné zjistit jen diagnostikou systému. Otázka zda může mít poškození katalyzátoru souvislost s provozem na LPG je diskutabilní neboť životnost katalyzátoru je limitována nájezdem km - neuvádíte kolik má Vaše vozidlo skutečně najeto km. Nicméně pokud se repasují plynové vstřikovače je potřeba všechny vstřikovače po repasi seřídit na zdvih, aby dávkovali stejně a bylo možné provést správné nastavení LPG systému.

28.9.2016 14:10:53
Jméno: Martin Předmět: Stag 300-4
Dobry den mam dotaz ohledne nouzoveho startu na lpg Stag 300-4 jak to provest diky
29.9.2016 7:32:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Stag 300-4
Dobrý den, nouzový start se provede tak, že podržíte tlačítko na přepínači, nastartujete a tlačítko uvolníte. Podotýkám je to nouzový start! Počet nouzových startů je omezen z toho důvodu, že reduktor je studený a tudíž vlivem nedostatečně odpařeného LPG nemusí být směs paliva optimální.

27.9.2016 12:54:29
Jméno: Mirek Předmět: Cukání pod 2000 ot.
Dobrý den, mám ford escort 1.6 16V 66kw a při tahu mi to pod 2000 ot. cuká a občas střelí. Minule pomohla výměna svíček ,a vydržely jen 8000 km, ale ted se to po výměně svíček zlepšilo jen trochu. Díky za radu Mirek.
27.9.2016 13:52:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání pod 2000 ot.
Dobrý den, kromě svíček zkontrolujte případně vyměňte zapalovací kabely a zapalovací modul. Pro správnou funkci LPG je třeba aby vozidlo jelo dobře na benzín a aby bylo v pořádku řízení směsi paliva. Pak je možné provést správné nastavení LPG sytému.

26.9.2016 23:47:32
Jméno: Josef Předmět: Honda Jazz
Dobrý den. Můžete mě prosím poradit jaký systém LPG je nejvhodnější do vozidla Honda Jazz 1.4 i-VTEC (motor L13Z1) a zda je zapotřebí přimazávání nebo přístřik benzínu? Děkuji předem za odpověď.
27.9.2016 7:52:07
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Honda Jazz
Dobrý den.
Do vašeho vozidla lze namontovat jak STAG QBOX Basic tak ZAVOLI Bora. Obě zařízení budou fungovat správně. Nějakou ochranu ventilů a ventilových sedel určitě doporučuji. Při výběru druhu ochrany ventilů je třeba přihlídnout na způsobu používání vozidla.

24.9.2016 9:16:12
Jméno: Martin Předmět: zastavba LPG Lexus
Dobrý den. Chci se zeptat zda se doporučuje zástavba LPG do motoru 1MZ-FE V6 VVTI 150 KW ve vozidle Lexus RX 300. A pokud ano jaký typ LPG doporučujete a dále bych v případě zástavby trval na přívstřiku benzínu místo flash lube. A dále předběžnou cenu zástavby. Děkuji
26.9.2016 8:09:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: zastavba LPG Lexus
Dobrý den, tato vozidla jsme již přestavovali, pro přestavbu doporučujeme zařízeni STAG QMAX nebo ZAVOLI BORA. Řídící jednotky obou navržených systémů mají funkci přístřiku benzínu. Co se ochrany ventilů týká možná by stálo za úvahu namísto přístřiku benzínu použít elektronický systém Valve Protector, který dávkuje aditivum podle zatížení motoru v celém rozsahu otáček. Investice do tohoto zařízení se v porovnání s přístřikem benzínu brzy vrátí. Cenu za montáž Vám posílám mailem.

23.9.2016 12:59:59
Jméno: Roker Předmět: Naplněni lpg
Dobrý den,
koupil jsem auto na LPG když jsem poprvé tankoval tak sem ho natankoval vcelku málo a plyn utíkal vývodem pro tankování (v tomto vyvodu je kulička a chci se zeptat jestli když natankuju toho lpg víc tak jestli tlak tu kuličku přitlačí natolik že plyn nebude unikat děkuji za odpovědi
25.9.2016 11:51:51
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Naplněni lpg
Dobrý den.
I po natankování 5l LPG musí zpětný ventil zavřít aby neutíkal plyn. Pokud utíká LPG přes kuličku je nutné vyměnit přípojku plnění.

23.9.2016 12:24:27
Jméno: Petr H. Předmět: Infiniti FX37
Dobrý den, chci se zeptat na vhodnost přestavby Infiniti FX37 r.v.2010, 235kW.
Údajně je u těchto motorů (původ Nissan 370Z) nutný přímaz ventilů, tak by mě zajímalo, zda by jste přestavbu doporučili, případně s jakou sadou a jakým přimazáváním. Děkuji
25.9.2016 12:40:39
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Infiniti FX37
Dobrý den.
Vaše vozidlo lze přestavět na LPG. Nicméně doporučuji nějaký druh ochrany ventilů. Správně jste podotkl že Infiniti patří do skupiny s Nissanem.

23.9.2016 10:18:14
Jméno: Zbyněk Hlávka Předmět: I 30 start
Dobrý den,
měl bych tři krátké dotazy.
1, Při startu za studena (zpravidla ráno) má motor (1,6/r.v. 2012) cca 10-15 sec. nekultivovaný chod, pokud motor „protočím“ nebo ujedu cca 100m je vše Ok a to i při dalším nastartování. V čem může být problém?
2, LPG je namontováno originál v Hyundai (při 4000 km nyní najeto 73 000 Km), pozorováním jsem došel k tomu, že je do směsi přistřikován i benzín. Má v tomto případě cenu instalovat systém Valve Protector?
3, V tomto fóru doporučujete zvláště u vozu Hyundai pravidelné seřízení ventilů, můžete prosím napsat v jakých intervalech (km) se seřízení provádí?
Děkuji
25.9.2016 10:57:26
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: I 30 start
Dobrý den.
U vozidel Hyundai je předepsáné seřizovat vuli ventilů po 40 000 km. Zvláště při nesprávném seřízení dochází k nadměrnému opotřebení ventilů. Proto doporučujeme kvalitní ochranu ventilů Valve Protektor. K vašemu nepravidelnému startu, samozřejmě nedokáži přesně odhadnout závadu ale doporučuji zkontrolovat právě vůli ventilů které za studeného motoru mohou být bez vůle a zapříčinit nepravidelný chod.

23.9.2016 10:17:58
Jméno: Jindřich Teller Předmět: Fabia II na LPG - problém s provozem na benzín
Dobrý den, mám Fabii II, najeto 210 000 km, z toho 170 000 na LPG (systém Stag). V poslední době mám problém s rozjezdem na benzín. Auto nechce jet, nereaguje na přidání plynu, cuká střílí do výfuku. Po chvíli se stav zlepšuje a po přepnutí na plyn jede auto na LPG normálně. Vloni jsem dával nové benzínové vstřiky. Diagnostika hlásí střídavě bohatou a chudou směs. Máte prosím s takovýmto problémem zkušenost, čím by mohla být závada způsobena. Děkuji.
23.9.2016 14:49:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fabia II na LPG - problém s provozem na benzín
Dobrý den, jednou z možných příčin může být špatné seřízení LPG systému, kdy benzínová řídící jednotka provádí příslušné korekce v závislosti na složení směsi paliva, kdy pokud je směs chudá obohacuje a u bohaté ochuzuje. Při vypnutí motoru si pamatuje poslední korekce a těmi pak startuje, což může způsobovat popsané chování. Proto po každé výměně některého originálního komponentu (např. benzínových vstřikovačů, vzduchového filtru ….) doporučuji provést kontrolu nastavení LPG systému případně jeho seřízení. Pro odstranění závady je však potřeba provést diagnostiku jak LPG systému tak vozidla zejména řízení složení směsi (činnost lambda sond, katalyzátoru…).

21.9.2016 19:31:15
Jméno: MJ Předmět: LPG vstřikovač
Dobrý den, mám Dacii Sandero s originál LPG z výroby. Po třech letech a dvou měsících mi, za stavu 35500km najeto, přestalo auto jezdit na LPG (Po přepnutí na LPG po nějaké době ztratil motor tah, téměř nejelo, po přepnutí na benzín problém zmizel) V servisu mi řekli, že je vadný vstřikovač LPG. Co finančně výměna obnáší?
23.9.2016 14:19:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG vstřikovač
Dobrý den, protože existuje více druhů vstřikovačů pošlete mi foto vstřikovače na mail prochazka@autogascentrum.cz.

19.9.2016 17:08:32
Jméno: Jan Novak Předmět: Vhodne auto na prestavbu
Dekuji za odpoved. Kdyz otazku zjednodusim, tak bych se chtel zeptat. Je auris 1,6 vhodny na prestavbu? Z dlouhodobeho hlediska. Na forech mi radi, ze se pokazi motor, na jinych forech zase opak.. Dekuji.
20.9.2016 7:53:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vhodne auto na prestavbu
Dobrý den, základem přestavby každého vozidla na LPG je správná volba LPG zařízení a případně způsobu ochrany ventilů v závislosti na režimech způsobu používání vozidla a dále pak precizní nastavení LPG ve všech jízdních režimech tak, aby v žádném režimu nebyla směs chudá. U chudé směsi narůstají výrazně teploty hoření a hrozí poškození ventilů. Vyobrazené vozidlo v naší galerii (odkaz jsem Vám poslal v minulé odpovědi) je firemní vozidlo s velikým nájezdem kilometrů. Tak jako všechna technická zařízení i LPG zařízení vyžaduje pravidelnou kontrolu a dodržovat předepsané servisní intervaly, při nichž odborný servis provede nejen potřebné úkony, ale i kontrolu plynové mapy a případné seřízení.

18.9.2016 19:28:00
Jméno: Marek Předmět: Blikajuce led BRC
Dobry večer prajem.Blikaju mi 4 zelene diody,bola vymenena riadiaca jednotka a komplet plavak a bolo to kalibrovane po čase to začne blikat a blika stale system seqwent32.kde je chyba.dakujem za odpoved
21.9.2016 7:08:14
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Blikajuce led BRC
Dobrý den, pokud po provedených opravách a provedené kalibraci závada přetrvává, je třeba provést znovu diagnostiku kompletní elektroinstalace.


<5x<   <<     <1> || <116>  <117>  <118>  <119>  <120> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací