Diskuzní fórum LPG/CNG
20.7.2016 23:33:41
Jméno:
Jerezi Předmět:
Na LPG nedrzi volnobezne otackyDobry den, fabia 1,2 htp 51 kW, 50000 na benzin, pak prestavba na lpg Magic 4, nyni najeto 76000. Presne po roce a 26000 km zacaly problemy s volnobehem na lpg. Auto pravidelne servisovano v aut.ser.skoda posledni servis v 70000, kde probehla vymena svicek, original, a v 72000 revize plynu po 20000 tis.. Do teto doby vse v poradku. V 75000 odesly rozvody. Vymena rozvodu opet v aut.ser.skoda. Po prevzeti jsem po cca 10 km zacal vnimat nepravidelny chod motoru pri volnobehu a kolisani pri volnobehu. Uz jsem chtel reklamovat servisu spatne serizeni. Ale. Zjistil jsem, ze se po prepnuti na benzin motor chova do cca 30 sec naprosto normalne, vyzkouseno x-krat celkem cca 400 km na benzin. Zahel jsem na revizi lpg. Mechanik napichl auto na pocitac s orig.soft. zkonroloval vstrikovace,ok,namapoval benzin,namapoval lpg a zjistil, ze lpg dava bohatsi smes, tak ji zredukoval na uroven benzinu. Motor zacal bezet pravidelne. Vyhrano? Ne. Po ujeti par kilometru opet vse zpet = pri jizde na lpg v ustalenych nizkych otackach motor sem tam trochu zavaha, pri vyrazeni z vyssich otacek otacky leti rychleji dolu a v 80 % spadnou az na 600, nekdy to motor pobere a zvedne otacky na cca 900, ale po chvili opet zavaha a zacne se dusit, az se nekdy udusi uplne. Pokud se prepne zpet na benzin, tak do 30 sec se motor chova naprosto standardne. Napada vas, co muze byt spatne? Nerozsviti se ani zadna kontrolka motoru. Plynar mi rika, ze to je svickama, ale po 6000? Nebo vadna civka. Ale proc vse funguje na benzin naprosto v poradku? Predem dekuji za radu.
21.7.2016 8:48:12
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Na LPG nedrzi volnobezne otackyDobrý den.
Je složité poradit, co by mohlo způsobovat vaše potíže. Je pravdou, že provoz na LPG si vyžaduje mít naprosto v pořádku zapalovací soustavu. Je také pravdou, že originál zapalovací svíčky Škoda bývají tří elektrodové, a ty ne vždy na LPG zapalují dobře. My doporučujeme svíčky s jednou elektrodou. Je třeba provést důkladnou diagnostiku co se v motoru děje, zda motor nezapaluje nebo jsou problémy způsobené chybnou směsí.
15.7.2016 12:37:00
Jméno:
eduard richter Předmět:
potize s pripojenim diagnostikydobry den diagnostika se sedmickama mi fungovala po nainstalovani windows deset uz nefunguje co pro to muzu udelat dekuji
15.7.2016 13:14:59
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: potize s pripojenim diagnostikyDobrý den, kontaktujte nás na tel. 724007767.
14.7.2016 10:38:24
Jméno:
Petr Předmět:
tsi mpi Diky za odpověď...jaky motor by jste si vybral Vy?
14.7.2016 12:00:46
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: tsi mpi Dobrý den, protože neznám účel použití Vašeho vozidla a neznám Vaše priority co se aut týká nebudu na tuto otázku na fóru odpovídat.
13.7.2016 19:35:15
Jméno:
Petr Předmět:
VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsiDobry den, chtěl bych předělat VW Polo na LPG, který motor dle Vás by byl nevhodnější - 1.0 Mpi Nebo 1.2 Tsi. Dekuji za odpověď.
14.7.2016 7:35:30
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: VW Polo 1.0 mpi nebo 1.2 tsiDobrý den, MPi motory a TSi motory se liší způsobem vstřikování paliva. TSi motor má přímé vstřikování a pro přestavbu se musí použít speciální sada a program určený pro konkrétní kód motoru. Proto v případě přestavby TSi motoru bychom potřebovali znát rok výroby, kód motoru, výkon a pokud možno i typ benzínové řídící jednotky, abychom mohli říci, že vozidlo lze na LPG přestavět. Je třeba také počítat s tím, že u motorů s přímým vstřikováním bude i při jízdě na LPG činit až 20% podílu spotřebovaného paliva benzín. Oproti tomu u MPi motorů je přestavba jednodušší, levnější a benzín je spotřebováván pouze po startu na ohřátí reduktoru, kdy po přepnutí jedete již jen na LPG.
11.7.2016 14:12:07
Jméno:
Radek Předmět:
Vhodnost motoruDobrý den,
prosím o Váš názor. Je vhodný motor Duratec 2.0 pro přestavbu na LPG? Např. ve vozech Mondeo IV nebo Focus II po faceliftu). Sháním komfortní auto na každodenní cesty na dálnici s možností přestavby na LPG. Mám Fabii 1,2 na LPG, na dálnici to moc není. Popřípadě doporučte jiný typ auta a motoru na 100 km denně.
Díky za odpověď.
S pozdravem Radek
12.7.2016 7:07:48
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vhodnost motoruDobrý den, přestavbu Ford Mondeo s motorem 2,0 si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/ford/montaz-ford-mondeo-2-0/ . U motorů Ford doporučujeme použít některý ze způsobů ochrany ventilů. Vhodný LPG systém pro přestavbu a způsob ochrany ventilů vždy volíme s ohledem na potřeby zákazníka. Bližší informace Vám rádi poskytneme telefonicky na tel. 602420268.
11.7.2016 12:47:37
Jméno:
Pavel Pekař Předmět:
POCHVALADobrý den, pane Procházko.
Tímto Vám uděliji pochvalu za mimořádně odbornou pomoc a radu. I když zatím nejsem Vaším zákazníkem. Moc Vám tímto děkuji.
Hezký den. S pozdravem Pekař.
11.7.2016 14:55:59
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: POCHVALADobrý den, velice si Vážím Vaší pochvaly, která je pro nás impulzem pro další práci. Naším krédem je poskytovat široký rozsah služeb nejen montáží a servis LPG zařízení, ale i dalších služeb na špičkové úrovni a nabídnout zákazníkovi provedení kompletního servisu aut od přezutí přes mechanické opravy všeho druhu až po diagnostiku vozidla. Proto jsme vstoupili do sítě Bosch Car Servisů, a pořídili špičkovou diagnostiku. V souvislosti se zpřísněním měření emisí chceme pomoci i zákazníkům, kterým svítí kontrolka motoru a v jiných LPG servisech jim říkají, že je to u přestavěných aut běžné a závadu neumí odstranit.
11.7.2016 11:06:11
Jméno:
Rostislav Kašpárek Předmět:
cukání auta do 2500 otáčekDobrý den,
mám problém, auto Renault Thalia 1,2 16v zařízení lpg stag300 agc01-12 vstřikovače po 60000km mně servis vyměnil za nové Rail 67R -014303 2ohmy cng class a od té doby mám problém do 2500otáček mně motor škube,pokud držím otáčky nad 2500 tak auto jede bez problémů na benzín jezdí normalně.Zapalovací svíčky vyměněny značka BOSCH.V servise mně řekli,že zvětší trysky,ale já si myslím,když to jede nad2500,tak je tam něco jiného.Byl bych ochoten přijet i k vám i když to mám 300km.Děkuji za radu a těším se na vaši odpověd.
s pozdravem Kašpárek Rostislav Olomouc
11.7.2016 14:02:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: cukání auta do 2500 otáčekDobrý den, Váš problém dokážeme vyřešit. Zavolejte mi na tel: 602420268 a dohodneme si termín opravy. Provedeme diagnostiku LPG systému případně i diagnostiku vozidla a závadu odstraníme. Jako Bosch Car Servis jsme vybaveni nejmodernější diagnostikou.
6.7.2016 13:48:38
Jméno:
Walter Předmět:
Zhášení motoruDobrý den,
mám favorita r.v. 1991 motor 1,3 najeto 106 tisíc LPG od Lovato. Mám teď problém na benzín jede auto naprosto v pořádku otáčky volnoběhu kolem 1 000 při plynu se mi stává třeba v rychlosti 100 že když vyřadím na neutrál otáčky klesnou na těch 1 000 ale občas hupnou až na 500 a třeba zase zpět někdy dojde ke zhasnutí motoru což je problém protože nejde posilovač brzd a někdy nejde natočit bez malého zadotování Diethyleterem na benzín frčí bez potíží. Nedávno vyměněno víčko rozdělovače, zapalovací kabely, svíčky (Brisk, odtrh 0,55 mm) Rada čím by to mohlo být?
7.7.2016 13:17:26
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Zhášení motoruDobrý den, příčin může být více od závady v reduktoru až po závadu v zapalování (zapalovací modul, svíčky). Prvně bych zkusil vyměnit svíčky – svíčky BRISK u motorů s LPG nefungují většinou dobře. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se u nás na tel: 602420268 případně navštivte některého z našich partnerů.
5.7.2016 20:49:16
Jméno:
Elek Předmět:
Přestavba LPG Octavia I Dobrý den, jaká je nejvhodnější motorizace k přestavbě LPG jedničkové Oktávie?
7.7.2016 13:08:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přestavba LPG Octavia I Dobrý den, obecně "Škodovácké" motory snášejí přestavby na LPG dobře. Dobré zkušenosti jsou např. s motory 1,6, 74 kW nebo 1,8 T, 110 kW. Pro to aby po přestavbě fungoval motor bezvadně musí být v dobrém technickém stavu (tlaky válců), musí být vpořádku zapalovací soustava a výfukový systém včetně systému řízení emisí.
5.7.2016 10:47:27
Jméno:
Jarek Předmět:
lpg peugeot 607Dobrý den,potřeboval bych poradit.Mám peugeota 607 3.0 v6 namontováno lpg od tartarini ..Problém je takový že když ho přepnu na plyn tak začne škubat a vubec nejede...Čím to může být svíčkama vstřikama? Díky moc za rady
7.7.2016 8:36:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: lpg peugeot 607Dobrý den, příčin takovéhoto chování může být závada v některém komponentu plynového systému, ale i některého originálního komponentu vozidla, případně v seřízení LPG systému. Bez provedení diagnostiky vozidla a LPG systému není možné podat Vám relevantní odpověď. Navštivte proto odborný servis, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.
3.7.2016 20:24:03
Jméno:
Jan Novák Předmět:
Problematické starty.Oprava vstřikovač IG1 67R-01 4303 110R-004304
3.7.2016 20:20:09
Jméno:
Jan Novák Předmět:
Problematické starty.Dobrý den, sestra si před nějakým časem koupila Fábii 2008 1.2 HTP 51 kW motor BZG s namontovaným LPG AGC 01.06, ŘJ. STAG 300-4 ISA2, vstřiky IG1 67R-01 4300 110R-004304 a reduktor AT09 67R-01 4066 1140584. LPG namontováno někdy v roce 2011 - 2012, kolik je na něm najeto nevím, ale auto má teď celkem najeto 150 tis.km.
Auto jezdí naprosto skvěle jak na plyn tak na benzín, ale má to jeden háček. Pokud vypnu motor v režimu LPG, auto strašně špatně a dlouho startuje a bez sešlápnutí plynového pedálu nechce chytnout vůbec. Pokud však před vypnutím motoru přepnu z LPG na benzín, auto chytá prakticky na otočení klíčkem bez sešlápnutí plynu a je jedno, jestli je motor ještě teplý nebo studený. Pokud zapomenu přepnout na benzín tak mám někdy obavy, že dřív vytluču baterku než to chytne. Nevíte v čem by mohl být problém? Když to vypnu v režimu LPG, tak přepínač ještě nějakou chvíli bliká, než zhasne.
7.7.2016 8:17:40
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Problematické starty.Dobrý den, problém bude ve složení LPG směsi. Pokud se dělá repase vstřikovačů IG1 je nutné vždy provést seřízení zdvihu na předepsanou hodnotu. Pokud nejsou všechny vstřikovače správně seřízeny není dávkování směsi správné a benzínová řídící jednotka provádí odpovídající korekce, se kterými pak motor startuje na benzín. Doporučuji proto navštívit odborný autorizovaný servis STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku a správné seřízení.
28.6.2016 18:49:24
Jméno:
Jaroslav Předmět:
Renault Megan 2 1.6 82 kWDobrý den,kopil jsem auto s LPG zn, Stefaneli, namontovaný 3 roky. Fungoval řekl bych řádně asi 2 měsíce,pak jsem dotankoval plnou nádrž ,systém po ohřátí hlasil přepnutí na LPG,ale plyn neubýval ale benzín ano. Po rozhýbání ventilú auto přepíná a i jede na LPG,ale zároven ubývá částečně i benzín,ale víc než jen spotřebou nutnou na ohřátí-přepíná tak po1 km jízdy,záleží na teplotě. Tak se chci zeptat,zda je možné aby auto jelo na LPG a benzín zároven,třeba na jeden válec,nebo že se ůplně nezavřou benzínové vstřiky?. Jinak auto jede normálně ,necuká,jen mi připadá takové celkově líné,hlavně v nižších otáčkách to moc nejede,spotřeba 7-8 L plynu. Děkuji.
29.6.2016 7:49:03
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Renault Megan 2 1.6 82 kWDobrý den, při koupi vozidla jste měl od prodávajícího dostat veškeré doklady tj. mimo jiné i doklady od LPG systému a měl Vás seznámit s funkcí LPG systému. Protože neuvádíte o jaké vozidlo se jedná, domnívám se, že byl použit ve Vašem vozidle přístřik benzínu, jako jeden ze způsobů ochrany ventilů. To zda je tato funkce v řídící jednotce zapnutá se zjistí v odborném servisu, kde Stefaneli dělají po připojení k diagnostice.
26.6.2016 6:40:02
Jméno:
Duffys Předmět:
Chybová hláškaDovezl jsem si dnes Hyundai i30 2012 s přestavbou na LPG přímo od Hyundai a cestou z5 mi začali blikat kontrolky...nahoře červeně + zeleně a dole 2 ze 4 zeleně...zkoušel jsem dotankovat LPG, jestli se to nesrovná a nepovedlo se. Kde by mohla být chyba?
S pozdravem
27.6.2016 8:07:25
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Chybová hláškaDobrý den, v případě nestandardního chování LPG systému upozorní řídící jednotka uživatele blikáním LED diod a třemi dvojitými pípnutími bzučáku. Chyby jsou pak zaznamenány do paměti řídící jednotky. Teprve po připojení k diagnostickému programu lze přečíst, o jakou chybu se jedná. Navštivte proto odborný servis, kde provedou diagnostiku Vašeho systému.
14.6.2016 2:34:26
Jméno:
Martin Předmět:
opel calibra 2,0 8v 85kwDobrý den,mám opel calibru 2,0 8v 85kw chci jej předělat na LPG a dát tam systém BRC SEQ24.S servisu kde montují lpg mi řekli ,že tento motor jim nebude komunikovat s řídící jednotkou motoru a řídící jednotkou BRC SEQ24,že tento typ nejde namontovat a tento vůz.Nabídli mi jiný typ Stag Q Next a u tohoto typu bude vše OK.Připadá mi to nějak divné.Díky za odpověd
15.6.2016 7:41:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: opel calibra 2,0 8v 85kwDobrý den, Opel Calibra, 2,0 85kW se vyráběl v letech 1990-1997 a u těchto motorů bylo používáno vstřikování full group nebo polosekvent. Možná má Vaše montážní dílna takové zkušenosti, že s tímto ovládáním benzinových vstřikovačů si systém STAG poradí lépe než BRC. Také je možné, že systém BRC neznají a proto ho nechtějí montovat. Podle našich zkušeností jako dovozce systémů STAG bude ve Vašem voze systém STAG Q-Next fungovat bez problémů. Ale jestli Vaší montážní firmě nedůvěřujete, obraťte se jinam…
Přidat záznam