Diskuzní fórum LPG/CNG
16.4.2016 14:29:30
Jméno:
Josef Kolář Předmět:
ochrana ventilůDodbrý den,,
mám Ford Cmax 1,6 rok výroby 2011 s lpg.
je nutná ochrana ventilů? Četl jsem názory ,že je to zbytečné a
ničí to motor můžete mi o tom říct více?
děkuji
Kolář
18.4.2016 8:47:47
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: ochrana ventilůDobrý den.
Pokud bych pominul laboratorní testy, o kterých nám vypráví výrobci aditiv, z vlastní zkušenosti víme, že v naší síti vozidla u kterých se nedávala ochrana ventilů, měla problémy s ventily. Určitě vylučuji, že by ochrana ventilů jakkoliv poškozovala motor. U vašeho vozu určitě některou z ochran ventilů doporučujeme. U nás volíme druh ochrany ventilů podle toho, jak zákazník vozidlo využívá. Více o ochraně ventilů naleznete zde http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
13.4.2016 21:19:43
Jméno:
Pavel Jandák Předmět:
ztráta výkonuDobrý den, řeším problém s LPG na Felicii 1.3 MPi,50kW, systém BRC.Když jedu na LPG, po chvíli cítím, jak ztrácím výkon.Musím úplně pustit plyn a když opět přidám, chvíli jede auto normálně, ale opět se dostaví ztráta výkonu a musím opět pustit plyn. pedál a zase přidat a tak stále dokola.Je to stejné, jako když mi dojde plyn, ale toho mám dost.Děkuji za radu.Jandák
15.4.2016 15:28:45
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: ztráta výkonuDobrý den.
Ztrácet se může výkon z různých důvodů. Bohužel nepíšete, jaký typ BRC máte ve vozidle, proto se velmi těžko dedukuje, v čem by mohla být závada. Může být problém v reduktoru i v ostatní elektronice. Určitě by chtělo, aby odborná dílna provedla diagnostiku, bez ní se těžko určí závada.
11.4.2016 18:09:38
Jméno:
Pavel Jeslínek Předmět:
Sandero II LPG29.3.2016 7:12:46
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Dacia Sandero 1,2 LPG
Dobrý den pane Jelínku.
Nepíšete, jaký problém s přepínáním jste měl původně. Pokud vozidlo přepíná do benzínu jen ve výkonu většinou to je od nízkého tlaku. Pak by byl problém v reduktoru. Toto je jen domněnka více se dá říci po diagnostice.
Problém je ta diagnostika. Jedna zásuvka na renaulťácký program. A ten nikdo nemá. Původní problém byl, že to při přepnutí na lpg rovnou skočilo do režimu prázdné nádrže.
12.4.2016 8:03:46
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Sandero II LPGDobrý den.
Jsou vybrané značkové LPG servisy na Dacie a tam by diagnostický program měli mít. Nevím přesně co je v SANDERU II za konektor snažím se odpovídat podle toho, co mi kdo napíše.
10.4.2016 22:26:04
Jméno:
Gonca Předmět:
LpgDobrý den,potřeboval bych radu,mám x5 4.4 benzinu, před týdnem jsem nechal tam dat LPG značky prins,ale to auto žere plin a benzin současné,jel jsem na LPG došel benzin a auto zdechlo,nemá někdo stim zkušenosti? Dyjí.
11.4.2016 9:32:01
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: LpgDobrý den.
Při nejmenším je divné, že vozidlo úplně chcíplo. V řídící jednotce LPG většina montážníků u silných vozidel dává přístřik benzínu tak, aby nedocházelo ve výkonu k přepínání do benzínu. Pokud došel benzín, vozidlo by mělo pokračovat dál na LPG. Bez připojení k řídící jednotce je těžké určit, k čemu u vašeho vozidla dochází. Zcela určitě je třeba kontaktovat daný servis pro napojení na diagnostiku.
9.4.2016 13:15:19
Jméno:
Jan Předmět:
Passat 1.8T AWT 12/2003 138tkmDobrý den, chci si u Vás nechat přestavit výše popsaný vůz na systém Stag 300, se kterým jsem již ve starším Passatu spokojen. Je vhodné před montáží provést údržbu: nové svíčky originál k autu, vzduch. filtr, olej a filtr v motoru?
Resp. ovlivní to chod motoru na LPG pokud bych toto provedl až po montáži?
Moc děkuji
Jan Dvořák
11.4.2016 9:30:34
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Passat 1.8T AWT 12/2003 138tkmDobrý den.
Samozřejmě je dobré, když ve vozidle je překontrolována zapalovací soustava před montáží. Ostatní není zas tak důležité. V rámci rozšiřování služeb a zvyšovaní kvality naší práce vám všechny tyto úkony dokážeme udělat na jednom místě. Nově jsme vstoupili do sítě BOSCH CAR SERVICE a dokážeme se vám postarat o vozidlo od A až po Z.
7.4.2016 18:02:16
Jméno:
Lukáš Předmět:
Přepínání reduktoruDobrý den, kolik je podle Vás ideální teplota pro přepnutí reduktoru? Měl jsem nastavených 35° ale zdá se mi to celkem moc. Nechal jsem přestavit na 30° a je to OK. Díky za odpověď.
8.4.2016 8:44:47
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Přepínání reduktoruDobrý den.
Co je ideální přepínací teplota se můžeme jen dohadovat, někteří výrobci doporučují i 40°C. Já si osobně myslím, že záleží na typu reduktoru a jeho odporové ploše. V neposlední řadě jestli je správně zvolen reduktor k výkonu vozidla. Důležité je při snížení teploty zkontrolovat vozidlo, zda jede ve správné směsi, aby při dlouhodobém užívání nedocházelo k poškození motoru.
7.4.2016 7:21:41
Jméno:
Standa Předmět:
LPG prinsDobrý den
Mám vůz škoda fabia s LPG prins a poslední dobou po zapnutí LPG se hned vypne.
cca.po 10min.se zapne a funguje normálně.
Měl jsem to servisu tam to napichly a žádnou chybu jim to neukázalo .vyměnily mi tam prosoupanou hadici a filtry a problém nezmizel.že se plyn vypne se objeví jednou za čas.asi podle nálady LPG.nevíte někdo čím by to mohlo být?
7.4.2016 12:21:38
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: LPG prinsDobrý den.
Pokud se problém projeví jednou za čas, pak je velice těžké odhalit v servisu závadu. LPG vypne, pokud je v systému nedostatek tlaku, nebo pokud si při přepnutí načte systém nějaký vadný komponent. Doporučuji zjistit za jakých podmínek se závada projevuje (čtvrt nádrže LPG, nízká okolní teplota atd.) Podle toho se dá už něco odhadnout.
5.4.2016 20:59:14
Jméno:
Stanley Předmět:
cukanie na lpgdobry den mam octaviu 2,0 benzin 85KW 2001 rocnik mam tam splynovac stag nedavno mi menili v autorizovanom servise vstrekovace valtek lebo mi to cukalo na plyne pri zosliapnuti a zasvietila oranzova kontrolka chyba motora. po vymene to islo v pohode hned na dalsi den zasvietila kontrolka a zase to robi to iste. V polsku som napojil auto na diagnostiku vymazali mi kontrolku auto v pohode na dalsi den to iste. Mam nove sviecky a odporucali mi vymenit kable k svieckam moze to byt zavada? Vopred dakujem
6.4.2016 7:23:44
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: cukanie na lpgDobrý den, příčin rozsvícení kontrolky motoru může být celá řada od chyby v zapalovací soustavě přes špatné složení palivové směsi po vadný katalyzátor či lambda sondu. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde provedou důkladnou diagnostiku nejenom LPG systému, ale i vozidla a závadu odstraní. Jsme autorizovaným zástupcem a dovozcem značky STAG na českém trhu a máme diagnostiku BOSCH. Závadu Vám můžeme odstranit po objednání na tel. 602420268.
5.4.2016 13:38:04
Jméno:
Jaroslav Předmět:
Plnění ve vičku nádržeDobrý den,
mam u Mazdy cx 7 plnění v pravém rohu nárazníku a chtěl bych se zeptat jak naročné časově a kolik by stálo udělat plnící otvor ve víčku nádrže. Děkuji
6.4.2016 7:12:21
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Plnění ve vičku nádržeDobrý den, technicky je to možné, cena se bude odvíjet od toho, zda budete chtít opravit i díru v nárazníku po stávajícím plnění (zavaření, lakování nárazníku). Cenu za samotné přeložení plnění jsem Vám zaslal mailem.
2.4.2016 12:09:51
Jméno:
Jakub Předmět:
Pomoc s vyberem vhodneho reseniDobry den, rad bych Vas timto pozadal o radu ohledne prestavby vozu Subaru Outback 2.5i 121kW, 2005.
S vozem jezdim prevazne po dalnici a okresnich cestach. Vuz je casto velmi zatezovan.
Jake zarizeni doporucujete nainstalovat a jakou mate cenovou nabidku?
Jedna se me o kvalitu a co nejvetsi nadrz v miste pro rezervu.
Dekuji
4.4.2016 14:53:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Pomoc s vyberem vhodneho reseniDobrý den, u tohoto motoru doporučuji použít systém aditivace ventilů a s ohledem na to že vozidlo bude často jezdit po dálnici a v zátěži bych doporučoval elektronický systém dávkování aditiva Valve Protector. Přestavbu s elektronickým systémem dávkování si můžete prohlédnout zde: http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/subaru/montaz-subaru-legacy-outback-2-5/ . Cenovou nabídku jsem Vám poslal mailem.
2.4.2016 6:18:55
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
Jméno: Lukáš Předmět: EmiseDobrý den, můj názor je ... pokud mají na motoru ventily ještě nějakou vůli a nebo jsou právě bez vůle "na nule", tak nezjistíte emisemi nic. Pokud už ventil trošku nedovírá (probíhá "podpálení ventilu"), záleží na tom, jak velká je celková plocha netěsnosti a zde by již šlo něco málo poznat při emisích. Pokud je to ve stádiu, kdy je ventil již ufouknutý-propálený tak lze na emisích evidentně vidět zhoršené parametry.
1.4.2016 17:46:37
Jméno:
Lukáš Předmět:
EmiseDobrý den, zajímalo by mne jestli při částečném poškození motoru z důvodu zaklepání ventilů či jiného možného poškození vlivem jízdy na LPG by výsledek měření emisí na technické prohlídce byl stejný jako kdyby byl motor v pořádku bez jakýchkoliv problémů, tedy jestli by se z tohoto měření emisí dalo třeba zjistit jestli se něco na motoru děje? (myslím tím měření před 2 lety na technické a ted, jestli by byl nějaký rozdíl)
3.4.2016 21:49:38
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: EmiseDobrý den.
Mám stejný názor jako PaulofWoCC, záleží v jaké fázi je počáteční poškození. Myslím, že důležitější je vědět, jak poškození předcházet. Myslet na to, že LPG systém je důležité pravidelně seřizovat, aby nedocházelo k nárůstu teplot a tím nedošlo k poškození ventilů.
31.3.2016 22:28:11
Jméno:
Karel Předmět:
spatne startovaniDobry vecer. mam problemy se startovanim pri zapnutem lpg,motor toci nekolik sekund az po te naskoci,na benzin chytne okamzite.Motor 1,4 PSA plynovy system BRC.Provedena diagnostika serizeni,nove svicky a stav je stejny,bez sebemensi zmeny. Dekuji Hlavka
1.4.2016 13:33:03
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: spatne startovaniDobrý den, nejčastější příčinou v takovýchto případech bývá špatné seřízení LPG směsi. I při jízdě na LPG sleduje benzínová řídící jednotka prostřednictvím signálů z lambda sond složení směsi paliva a dle toho provádí příslušné korekce. Pokud vypnete motor z režimu LPG, pamatuje si řídící jednotka poslední korekce a těmito korekcemi také startujete a to bývá příčinou špatných startů. Pravou příčinu lze však určit až po provedené diagnostice.
31.3.2016 21:04:08
Jméno:
Aleš Předmět:
systémy lpgDobrý den
Chtěl bych se zeptat jaké zařízení je lepši do fabieII 1.4 MPI 63 KW jestli STAG Q-BOX nebo Zavoli Bora děkuji
1.4.2016 8:55:52
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: systémy lpgDobrý den.
Je těžké odpovědět co je lepší. Je to jako bychom porovnávali SONY a SAMSUNG televizi. Jisté je, že obě dvě zařízení jsou TOP. Máme je vyzkoušené v dlouhodobém užívání. A přesto máme zákazníky, kteří chtějí jen ZAVOLI a druzí jen STAGA. Pokud byste chtěl vědět konkrétní rozdíly, tak mi zavolejte na tel. 602518625.
31.3.2016 20:49:26
Jméno:
JARDA Předmět:
přestavbadobrej chtel bych se zeptat mam octavii 1,6 55kw na lpg lovato přestavba plyn mi vybouchl a roztrhl mi drzak vzduchoveho filtru vymenil jsem svicky kable a zda se mi ze to na plyn jede na 3 valce v nizkych otackach nad 2 tisice otacek je to v poho na benzin taky v poho tak tet nevim cim to je muzete poradit
1.4.2016 8:43:55
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: přestavbaDobrý den.
Nepíšete přesně, zda máte Octavii se sekvenčním vstřikováním LPG nebo s nasávaným. Předpokládám, když nepíšete nic o vstřikovačích, že máte nasávaný systém. Pak bych hledal chybu v kompresi daného válce, podpálený ventil. V případě vstřikování zkontrolovat LPG vstřikovač. Doporučuji diagnostiku, který válec nepálí.
Přidat záznam