Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <127>  <128>  <129>  <130>  <131> ||  <265>     >>   >5x>  

4.1.2016 19:42:03
Jméno: Petr Předmět: nelze jet na benzín, jen na LPG
Dobrý den,
Mám Felicii s LPG (r.v. 1999). Jede jen na LPG, Z ničeho nic přestala jet na benzin. . Řídící jednotky BRC. Při přepnutí na benzin (BRC Elegant 52) se rozsvítí červená, zavřou el. ventily plynu, ale nezapnou vstřiky benzinu. Jen v případě startu na benzin natlakuje čerpadlo a pak krátce vstřiky fungují, motor se rozběhne na 2-3 sec a konec. Pak nutno počkat asi 20 vteřin, zase natlakuje čerpadlo a zas chod 2-3 vt. Při následném okamžitém opakování startu se nic neděje, ticho. Až zas po uplynutí asi těch 20 vteřin sepnou relé sv X (18), relé čerpadla - to natlakuje. A zas se opakuje, že se motor roizběhne, ale po 2-3 vt relé oddpadnou a vstřiky nefungují. Relé pro čerpadlo i X sv (18) jsou OK, filtr benzinu je OK. Takže problém někde v elktronice LPG ? A ve které (jsou tam tři - BRC. Pod kapotou nějaká BRC se 3mi diodami - červená, oranž, zelená. Někdy najednou blikají)? Na LPG jede auto v pohodě, i startuje za mrazu. Dík za radu, co s tím. Petr
6.1.2016 15:22:50
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: nelze jet na benzín, jen na LPG
Dobrý den.
Podle toho co popisujete si myslím, že nebude problém v systému LPG ale v benzínovým čerpadle. Čerpadlo při jízdě na LPG se neodpojuje. V benzínovém okruhu je stále natlakované palivo.

31.12.2015 0:43:13
Jméno: Václav Polívka Předmět: Servis LPG ELPIGAS - vysoká spotřeba, škubání motoru, chcípá
Dobrý den,

rád bych se zeptal na nějaké doporučení, kde by bylo možné dát do cajku moji OI s plynem Elpigas - stella. Jsem z Berouna tak něco v dohledné vzdálenosti, kde umí tento systém spolehlivě opravit. Auto v nizkych otáčkach hodně cuká, někdy v momentě kdy se přepína na plyn a zrovna se ubere plyn tak i chcípne, při zahřátí je to lepší ale spotřeba bývala okolo 8litru a ted je 12 i po dálnici. Při jízdě na benzín vše v pořádku auto necuká a jede znatelne lépe i v nizkych otáčkách
Děkuji Polívka
5.1.2016 11:02:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Servis LPG ELPIGAS - vysoká spotřeba, škubání motoru, chcípá
Dobrý den, plyn má vyšší oktanové číslo než benzín, proto je hůře zapalitelný a má tedy vyšší nároky na zapalovací soustavu než benzín. V první řadě doporučuji zkontrolovat zapalovací soustavu (svíčky, kabely, zapalovací modul) a případně je vyměnit. Pokud by toto nepomohlo, doporučuji navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní. Bohužel my zařízení Elpigas neděláme, proto Vám nemohu relevantně poradit odborný servis ve Vašem okolí.

29.12.2015 15:51:30
Jméno: Petr Předmět: reduktor
Dobrý den, jak je prosím u systému STAG řešeno "ohřívání" reduktoru? Je něakým způsobem provedena úprava na termostatu? Děkuji
1.1.2016 16:02:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: reduktor
Dobrý den, stejně jako u ostatních LPG systémů je i u systémů STAG reduktor zapojen do chladícího okruhu, kterým je vyhříván. Úprava termostatu se neprovádí.

22.12.2015 11:30:28
Jméno: Miro Předmět: Zhasnutie motora
Dobrý deň. Vo svojom vozidle VW Golf V 1.6 mám nainštalovaný LPG systém. Asi pred dvoma týždňami, po prejdení cca 50 tis. km od inštalácie, mi na plyne začali blbnúť otáčky. Na voľnobehu alebo pri preraďovaní mi náhle stúpali alebo klesali. Toto sa dialo len v malých rýchlostiach cca do 15 km/h. V súčasnej dobe mi už vozidlo na plyne aj zhasína. Dal som skontrolovať škrtiacu klapku, ale bola čistá, takže v nej problém nebol. Na benzíne mi vozidlo nerobí žiadne problémy, iba keď je prepnuté na plyne. Viete mi poradiť, v čom by mohol byť problém. Ďakujem za odpoveď
22.12.2015 14:32:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zhasnutie motora
Dobrý den, plyn vyžaduje díky vyššímu oktanovému číslu bezvadnou funkci zapalovací soustavy vozidla. Proto v první řadě doporučuji zkontrolovat zapalovací soustavu a vyměnit svíčky – doporučuji ty s jednou elektrodou. Pokud i po kontrole nebo výměně komponent zapalovací soustavy nebyly závady odstraněny navštivte odborný servis, kde provedou diagnostiku Vašeho systému a závadu odstraní.

20.12.2015 8:35:57
Jméno: PaulofWoCC Předmět: Jaroslava Předmět: prímaz a prístrik
Dobrý den,
záleží na tom, zda-li jste vozidlo kupovala s již instalovaným LPG a nebo koupila vozidlo a poté do něj nechala instalovat LPG. Také záleží na tom, kolik má vozidlo momentálně najeto km. A v neposlední řadě, volba firmy pro montáž/servis LPG je bohužel dalším aspektem, jak sou mechanici znalí této práce.

19.12.2015 22:30:09
Jméno: Jaroslava Předmět: prímaz a prístrik
dobrý den mám asx lpg lovato pri instalaci vap saveru podtlakového systému mi byl mechanikem v autoprofi vypnut prístrik benzinu bez optání na to zda jezdím po dálnici či nikoli vzhledem k tomu že také jezdím si myslím ze mi mél nechat v nainstalované systémy oba a z toho duvodu mohly být zdvihátka ménéna vzhledem k suchému prostredí proc se mechanici nékolikrát ročné školí když pak delají kopance které zákazník z vlastní kapsy zaplatí a servis nás posle do Strakonic protoze to neumí serídit aby to šlapalo
21.12.2015 9:08:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: prímaz a prístrik
Dobrý den, jako prevence proti zaklepání ventilů se používají různé systémy ochrany ventilů. Podtlakový systém nemusí ve vyšších zátěžích motoru dostatečně ventily chránit, proto se ve vyšších otáčkách kombinuje s přístřikem benzínu. Dnes je na trhu i programovatelný elektronický systém dávkování aditiva Valve Protector, který přesně dávkuje aditivum v závislosti na zatížení motoru. Samozřejmě je tento systém dražší, nežli systém podtlakový, ale když vezmete v úvahu pořizovací náklady na podtlakový systém a k tomu připočtete zvýšené náklady na přístřik benzínu zjistíte, že po určitém nájezdu km vychází elektronický systém lépe. Tento systém ochrany ventilů se úspěšně v Německu montuje při přestavbě vozidel Hyundai a Kia, která jsou též náchylná na zaklepání ventilů. Jsme dovozci tohoto systému do ČR a bližší informace naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

19.12.2015 22:17:51
Jméno: Jaroslava Předmět: výména ventilových zdvihátek asx 1.6 mivec
dobrý den mám asx na lpg lovato pri naj.36000km mi byla vyménéna zdvihátka bez nároku uznání garance není nikde psáno že toto bude provádeno i pri najetí dalších cca 40000km což ja 12500kc hruza.Máte prosím nékdo podobnou zkušenost nemám odvolání posílají mé od čerta dáblu.Není ani jisté že ventily jseu zaklepané nebo podpálené.Mela jsem to na testu a smés je hrozné chudá v korekcích místo predepsaných 0-5 je to 20 což je moc ten co mi to meril se do toho vzhledem k záruce nechce hrabat což také nechci.
21.12.2015 8:36:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: výména ventilových zdvihátek asx 1.6 mivec
Dobrý den, chudá směs hoří výrazně vyššími teplotami než směs o správném složení. To může vést k podpálení ventilů. „Tovární přestavba“ provedená dealerem Mitsubishi nemusí vždy garantovat správné seřízení LPG systému. Po montáži LPG se zkracuje interval pro kontrolu vůlí ventilů na 40.000 km. Pro uznání záruky je též důležité zda přestavba na LPG vyla provedena přímo prodejcem Mitsubishi nebo po dohodě s ním.

19.12.2015 16:53:24
Jméno: Hanuš Köhl Předmět: LPG BRC elegant 52 na Feldě BMM
Dobrý den,
Mám malý dotaz. Na Feldě mám poruchu na benzínové soustavě. Startují tedy jenom na LPG. Po zapnutí kličku na první polohu se rozsvítí zelená dioda a asi za dvě vteřiny červená (třípolohový přepínač je přepnut na polohu plyn). Ale nesepnou elektroventily na plynovém potrubí v motorovém prostoru a proto nejde nastartovat hned ani na plyn. Trvá to někdy minutu, někdy až pět minut než elektroventily sepnou a nastartuji. Domnívám se, že (podle schématka připojení) by elektroventily měly zapnout hned. Při teplem motoru se toto neděje a nastartuji hned, ale to jen asi do 90 minut po vypnutí motoru. Nemůže být vadná ta přepínací krabička? Dá se opravit nebo koupit nová?
Děkuji
21.12.2015 8:16:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG BRC elegant 52 na Feldě BMM
Dobrý den, Vámi popisovaná závada opravdu může souviset s vadným přepínačem, ale nelze to říci se stoprocentní jistotou. Závada může být též v elektroinstalaci či cívkách elektroventilů. Pro odstranění závady proto doporučuji navštívit odborný servis.

18.12.2015 21:26:11
Jméno: Ladislav Předmět: Po přepnutí na lpg motor zhasne
Dobrý den,když nastartuji na benzín a po sléze se to přepne na lpg tak zhasne motor,jak při studenem tak i při zahřátem motoru,žadný zvukový signal nezazní. Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v, system Landi renzo.Děkuji za odpověď. Mendlík
21.12.2015 9:11:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Po přepnutí na lpg motor zhasne
Dobrý den, bez provedení diagnostiky je velice těžké jednoznačně říci co způsobuje závadu. Může se jednat jak o závadu vstřikovačů, řídící jednotky LPG….. Doporučuji proto navštívit odborný servis.

17.12.2015 22:59:32
Jméno: Ladislav Předmět: Po přepnutí na lpg motor zhasne
Dobrý den,když nastartuji na benzín a po sléze se to přepne na lpg tak zhasne motor.Děkuji za odpověď. Mendlík
18.12.2015 7:55:15
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Po přepnutí na lpg motor zhasne
Dobrý den.
Napsal jste toho příliš málo o vašem vozidle, abych mohl odpovědět. Potřeboval bych vědět, co máte za vozidlo a jaký systém je ve voze namontován.

17.12.2015 8:22:24
Jméno: Petr Filipský Předmět: VW Variant 1.6 2008
Při jízdě na LPG dochází k přerušení přívodu plynu do motoru a současného zhasínání zelených kontrolek. Pokud dojde k tomuto problému několikrát bezprostředně za sebou, přepne se režim automaticky na benzín. Tento problém se vyskytuje nepravidelně, někdy neustále, pak je třeba na několik týdnů klid.
LPg přestavba je přímo od výrobce (Prince C). Mohly by to dělat svíčky, nebo čidlo ?
Díky za odpověď.
17.12.2015 9:13:29
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: VW Variant 1.6 2008
Dobrý den.
Úvodem vás musím upozornit, že zařízení Princ neděláme, proto nevím jaké se tam vyskytují nejčastější závady. Pokud vozidlo přepne do benzínu, znamená to, že závada bude spojena s elektronikou plynu nebo nedostatkem LPG. Vadné zapalovací svíčky se projevují škubáním ale LPG systém je nedokáže rozpoznat a není schopen přepnout do benzínu. Je třeba vysledovat v jakém režimu se toto děje a naučit se závadu navodit po té bude vidět na diagnostice, co systému chybí.

16.12.2015 19:51:59
Jméno: Michal Předmět: Citroen C3 1.4VTI
Dobrý den, chtěl bych LPG přestavbu do Citroenu C3 s motorem 1.4VTI s variabilním časováním sacích i výfukových ventilů a variabilním zdvihem sacích ventilů. Mám vybranou ř.j. STAG QBOX PLUS, je tato jednotka vhodná pro tento typ motoru a je mutná ochrana ventilů? Děkuji
17.12.2015 8:58:24
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Citroen C3 1.4VTI
Dobrý den.
Motory Peugeot a Citroen s proměnným zdvihem zvané Valvematik jsme přestavěli s různými systémy. Vaše vozidlo není problém postavit s řídící jednotkou STAG QBOX Plus. Do většiny vozidel tohoto tipu jsme ochranu ventilů nedávali. Pro více informací mě prosím kontaktujte na tel. 602518625.

16.12.2015 7:44:51
Jméno: Ohlídal Předmět: Při zhasnutí motoru 2 x zapípá
Dobrý den
Poraďte prosím. Nevím, jestli to zde již někdo dotazoval. Ford Focus r.v.99 motor 1.8 16V - LPG Lovato easy - při zhasnutí motoru LPG system 2x zapípá. Prý je to upozornění na servisí interval, což mi nesedí, neboť poslední servisní prohlídka LPg proběhla letos v létě a počet najetých km nepřesáhl 5000. Mám očekávat závadu ?
děkuji. Ohlídal
16.12.2015 9:17:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při zhasnutí motoru 2 x zapípá
Dobrý den, jedná se o připomínku servisního intervalu. Při provedení servisu je nutné znovu nastavit servisní interval, což zřejmě nebylo provedeno. Pokud je LPG systémem diagnostikována závada je režim provozu přepnut na benzín, oranžová LED se rozsvítí (provoz na benzín), zelená LED bliká a bzučák přerušovaně bzučí (LED diody indikátoru paliva nesvítí). K přerušení akustického signálu je třeba stisknout tlačítko na přepínači.

16.12.2015 7:22:20
Jméno: Dominik Předmět: dotaz
Dobrý den mám felicii 1300 mpi najednou začalo vozidlo při dojezdu na křižovatku chcípat .Volnoběh se houpal a ,když jsem přidal na směšovači ,tak se rapidně zvedla spotřeba na 12 litrů plynu.co muže to být za závadu?
16.12.2015 7:34:39
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: dotaz
Dobrý den.
Pravděpodobně bude chyba v seřízení. Nasávané systémy je třeba přesně seřídit na analyzátoru výfukových plynů. Doporučuji navštívit odbornou dílnu která vám správně vozidlo seřídí.

15.12.2015 17:36:09
Jméno: Jaroslav Předmět: Čidlo LPG
Dobrýden, jeden pán inzeruje auto,které prodává na LPG( Ford Galaxy 2.0) ,a v něm ,že mu nejde přepnout z benzínu na plyn,a píše je nebo dělá nějaké čidlo na nádrži? Není to náhodou teplotní čidlo u reduktoru? Děkuji za odpověd.
16.12.2015 7:33:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Čidlo LPG
Dobrý den, to že vozidlo nepřepíná na pohon LPG může být způsobeno celou řadou příčin od vadného multiventilu přes vadné teplotní či tlakové čidlo, vadnou řídící jednotku, závadu na kabeláži…. Bez provedené diagnostiky nelze jednoznačně odpovědět na Vaši otázku.


<5x<   <<     <1> || <127>  <128>  <129>  <130>  <131> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací