Diskuzní fórum LPG/CNG
8.10.2015 22:14:20
Jméno:
milan Předmět:
demontáž lpgZdravím mám hyundai I30 cw 1.4 r.v.2011 lpg systém b.r.c kolik stoji demontaz a je mozne tento system namontovat do skoda felicia 1.4 mpi dekuji za odpoved
9.10.2015 8:26:44
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: demontáž lpgDobrý den.
Nevím, co vás vede k demontáži LPG z vozidla Hyundai. Samozřejmě zařízení lze vymontovat a lze namontovat do Škody Felicia 1,3 MPI. Kromě nádrže, půjde použít vše ostatní. Ve Felicii by fungoval výborně daleko levnější systém. Zavolejte mi prosím na tel. 602518625, vysvětlím vám podrobnost.
6.10.2015 23:08:08
Jméno:
Jaroslav Předmět:
vypíná LPG za jízdyDobrý den,
Mám Peugeot 307 SW 1,6 systém FX NEVO.asi 3 roky.pravidelný servis,výměna filtrů.tak asi půl roku my vypíná LPG za jízdy,i když mám plnou nádrž.....po přepnutí zpátky na LPG trvá než přepne,a když přepne,tak po cca 5 min,opět vypne.(toto je poslední tyden,dříve nebyl takový interval).když jsem byl na diagnostice,tak nic nenašel (ale to jsme stály).
Díky za odpovědˇ
7.10.2015 11:06:53
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: vypíná LPG za jízdyDobrý den.
Z vašeho dotazu je zřejmé, že k vypadávání z plynu dochází jen v zátěži. Soustředil bych se na průtok plynu. Zkontroloval bych, jestli se dostatečně otevírají jadýrka v uzavíracích ventilech, nebo jestli není na podvozku promáčklá trubka. Na diagnostice by bylo za jízdy vidět, jak klesá provozní tlak plynu. Samozřejmě za jízdy, na volnoběh nemá vozidlo takový odběr.
5.10.2015 13:11:31
Jméno:
Jirka Předmět:
na lpg chcipneDobry den.Mam Ford Explorer rv 98 4l 6V 152kw a v nem sekvencni landi renzo.Lpg zaclo zlobit a tady na to nikdo nema diag tak prosim o radu.Na benzin vse ok ale po prepnuti na plyn to chvili jde dobre a pak zacne pipat ten prepinac a auto chcipne a ani neprepne na benzin.Po opetovnem startu a prepnutim na lpg zdechne,pokud neslpu na pedal plynu.Chvili to funguje a pak se vse opakuje.System lpg je tam 7 let.Diky za radu
7.10.2015 10:34:08
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: na lpg chcipneDobrý den.
Bohužel bez připojení na diagnostiku si netroufám odhadnout, v čem by mohla být závada. Vypínač pípá při každé závadě, ale po pípání by vozidlo mělo přepnout do benzínu. Doporučuji se objednat nikam na diagnostiku. U nás tak můžete učinit na tel.602518625.
4.10.2015 22:58:36
Jméno:
Pavel Jandák Předmět:
volnoběhDobrý den,
jakým způsobem zvýším volnoběh na LPG BRC Elegant 52 na vozidle Škoda Felicia 1.3 MPi.Na předešlé verzi jsem měl systém Lovato,Felicia 1.3 BMM, kde byl na hadici ke karburátoru ventil, kde jsem si zatočil a volnoběh nastavil.Na MPi mám na hadici elektroventil, tak nevím, kde se dá volnoběh štelovat.Napadá mě jedině na směšovači, ale nevím čím.Děkuji.Jandák
5.10.2015 9:17:43
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: volnoběhDobrý den.
Skutečně bohatost směsi ve volnoběžných otáčkách se seřizuje na reduktoru. Škrtícím šroubem na hadici se seřizovala bohatost směsi v otáčkách. Servomotorek, který máte na hadici, tuto bohatost dělá plynule ze signálu od sondy. Doporučuji nechat seřídit vozidlo od odborné dílny podle analyzátoru.
3.10.2015 7:12:04
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
Již nepřepíná na plyn.Dobrý den, to se divím, že TC neumí rozdýchat AG System SGI. Výměna nádrže zpravidla cenově vychází kolem cca 6-8000Kč, podle druhu a velikosti nádrže a její umístění. Co se týče vašeho problému, začal bych seriovou diagnostikou za předpokladu, že se spojí. Taktéž bych proměřil elektriku na patici ECU LPG.
2.10.2015 10:26:27
Jméno:
Martin Předmět:
Již nepřepíná na plyn. Především přeji dobrý den.Na mém Peugeotu 406 mám AG SGI, původně montované v Holandsku do nového vozu. Po 10 letech od montáže jsem byl nucen v Praze v Letňanech nechat vyměnit nádrž a vše s tím související dle předpisů. Od té doby jsou s vozem stále problémy. Plyn se začal v průběhu jízdy samočinně vypínat, kontrolka na ukazateli stavu LPG mžourala, nyní již nezapíná vůbec. Po výměně nádrže ukazatel stavu lpg vůbec nezobrazoval stav nádrže, svítila pouze červená kontrolka. Technik mi řekl že to nejde zprovoznit, ačkoli předtím vše fungovalo bez problémů. Takže když to shrnu, kvůli výměně nádrže a jiných součásti v hodnotě cca 15000 Kč díky předpisům mám neustále problémy s vozem. Nemáte prosím představu, o jakou závadu by mohlo jít? Děkuji za ochotu.
5.10.2015 8:59:36
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Již nepřepíná na plyn. Dobrý den.
Mrzí mě, že po výměně nádrže máte takové problémy. Bohužel TC 101 je jedna z mála firem, která vlastní kompletní software na zařízení AG. Cena Holandských nádrží je o dost výších než používáme my. Pokud se plyn za jízdy vypíná, ve spojení s výměnou nádrže, zkontroloval bych nejprve trubku, jestli není více přihnutá a nezmenšil se její průtok. Dále proměřit vedení k ventilům. Nicméně pokud se problémy dostavili po výměně nádrže, pak by měla být práce v záruce.
2.10.2015 9:21:16
Jméno:
lukáš Předmět:
emulátorDobrý den, chci se zeptat, Diagnostika mi hlásí opotřebovaný katalyzátor(stejnou chybu to hlásí ve 3 servisech). ale emise mi prošli bez problémů, kdy u mého Renaultu Megane III, je max hodnota CO 0,5 , mě naměřili 0,19 na benzín a na LPG 0,18. Chci se zeptat zda nemůže být chyba v ŘJ?Eliminoval by tuto chybu emulátor?
Popřípadě jaký emulátor by byl kompatibilní se STAG 4+?
děkuji
2.10.2015 15:17:06
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: emulátorDobrý den.
Emise mohou vycházet, přesto může být směs v některým režimu jízdy, mimo toleranci. Samozřejmě LPG má trochu jiné vlastnosti než benzín proto i když je vše v pořádku může se stát, že se kontrolka směsi rozsvítí. Pro tyto případy máme emulátory, který tento problém vyřeší. Doporučuji nejdříve důkladnou kontrolu seřízení směsi.
1.10.2015 13:56:04
Jméno:
dezi Předmět:
AUDI 2.4 V6 při malé rychlosti se dusí Dobrý den, na provoz lpg (stag 300) z pomalé jízdy nebo v kopci se těžko rozjíždí, sem tam cuká nezrychluje při přidání dusí se, jakmile přepnu z benzínu na lpg např. v 100km rychlosti, udržím rychlost a na sešlápnutí reaguje.Je vadná řj.lpg?případně dá se nastavit opravit? Děkuji.
2.10.2015 12:29:50
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: AUDI 2.4 V6 při malé rychlosti se dusí Dobrý den.
Myslím, že v řídící jednotce problém nebude. Závadu bych hledal v seřízení nebo v zapalovací soustavě (svíčky zapalovací moduly). Pokud vozidlo bude mít slabou jiskru LPG správně nezapálí, pak vykazuje tyto problémy. Doporučuji navštívit odbornou dílnu a provést důkladnou diagnostiku.
1.10.2015 12:38:54
Jméno:
Pavel Jaroš Předmět:
Přestavba na lpgDobrý den. rád bych věděl váš názor. Je dobré přestavět motor 1,8 T na lpg?
1.10.2015 12:59:34
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Přestavba na lpgDobrý den.
Bohužel nevím, o jaké vozidlo se jedná ani kolik má kW. Obecně vzato turbo motory není problém přestavět, pokud se nejedná o přímovstřikové. U přímovstřikového vozidla potřebuji vědět kód motoru. Pošlete mi prosím kopii velkého TP na email kral@autogascentrum.cz.
30.9.2015 20:32:15
Jméno:
Jirka Předmět:
Nissan JUkeDobrý den,
nechal jsem instalovat plyn do nového Nissan Juke 1.2 řídící jednotku Landi E3-67R-016043.
I přesto, že jsem třikrát reklamoval ztrátu výkonu a cukání při jízdě na plyn nedokázal prodejce seřídit plyn popřípadě vyměnit vstřik. Dnes se dokonce rozsvítila kontrolka motoru (od prodejce informace že je to normální. mě to u nového auta normální nepřipadá). Údajně není schopen zjistit, zda je vstřik vadný a musí vyměnit celou sérii vstřiků. Je možné si domluvit diagnostiku? Děkuji za info
Ještě doplním instalované plynové zařízení GC01
1.10.2015 12:47:59
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Nissan JUkeDobrý den.
Pokud máte vozidlo krátce namontované je tudíž v záruce. Doporučuji řešit závadu v montážní dílně, která vozidlo namontovala. Po naší diagnostice hrozí ztráta záruky. Pro více informací mi prosím zavolejte na tel. 602518625.
29.9.2015 11:54:21
Jméno:
Martin Předmět:
Agc 01-11 pípáníDobrý den.
Mám vw passat 2,8 6v a v něm lpg typu agc 01-11. Jezdil jsem nějakou dobu na benzín. Když teď ale přepnu z benzínu na plyn tlačítkem, tak to zapípá 3x krátce a 1x dlouze. To celé se zopakuje 4x a pak jen bliká zelená kontrolka na tom lpg přepínači a na plyn se to nepřepne. Co by to pípání mohlo znamenat?
Děkuji za odpověď.
29.9.2015 14:45:45
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Agc 01-11 pípáníDobrý den.
Pípání LPG systému znamená jakoukoliv závadu. Bohužel není v počtu pípání žádný kód, pípání je při všech závadách stejné. Mezi závady se počítá i prázdná nádrž (nedostatek tlaku). Doporučuji navštívit LPG servis na diagnostiku systému.
28.9.2015 23:18:08
Jméno:
martin Předmět:
B3dobry mam problem s lpg nechce prepnut aj ked je uz motor zohriaty a ked uz prepne tak len do tej doby pokial nestlacim pedal teda zvysim otacky a hned vypne diagnostika ukazala napetove napajanie chybu vymazal ale problem pretrvava
29.9.2015 7:49:15
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: B3Dobrý den.
Podle vašeho popisu si myslím, že se bud jednat minimálně o dvě závady. Vozidlo přepíná většinou na základě teploty reduktoru. Reduktor musí být ohřátý na cca 40°C. Další závada je vypadávání plynu při akceleraci. To může zapříčinit nízký tlak v systému, vypadávání některého ze signálů…. Je třeba provést diagnostiku LPG systému.
27.9.2015 10:29:41
Jméno:
Dan Předmět:
A6 kontra LPGPostupoval bych následovně - odstavil plyn, nechal kompletně zkontrolovat zapalování + motor - v případě, že bude vše OK, zapnout LPG, pokud se objeví jakákoli závada - problém je v LPG.
LPG nezničí motor za předpokladu, že ho do vozu instalovala ODBORNÁ firma, která má dostatek zkušeností a to nejen s montáží (tu vám provede kdejaký trouba), ale hlavně se seřízením LPG. Hold, každý hledá nejlepší cenu a za nějaký čas brečí a brečí - přitom si za svou vychcanost a blbost může sám.
25.9.2015 13:28:57
Jméno:
Lukáš Předmět:
Prapodivný chod na LPGDobrý den. V mé Audia A6, 2.4, 125kw, r.v. 2002 mám namontovaný systém Lovato, sekvenční vstřikování a to 1 rok.Problém s chodem na LPG začal vcelku brzo a to po ujetí cca 2000km a trvá do teď.Problémem je permanentně svítící kontrolka závady motoru a nepravidelný chod válců, respektivě vypadávání válce č. 1 a to jen v chodu na LPG. Po několika kilometrech ježdění na benzín kontrolka zhasne, motor se přestane klepat a auto jede bez problémů. Přepnu na LPG a po několika ujetých km se kontrolka opět rozsvítí a cítím vibrace motoru. Při překročení rychlosti 120km/h kontrolka začne blikat a motor se začne velmi třást a to do té doby, než snížím rychlost pod 100km/h a nebo přepnu na benzín a auto jede zase jako drak,když se lidově vyjádřím. Také se mě stalo, že mě LPG přestalo fungovat úplně. Údajně vadná LPG ŘJ. Po výměně ŘJ LPG fungovalo asi tak jak jsem již popsal. Svíčky nové na doporučení firmy co LPG montovala. Kabely ke svíčkám nové. Cívka ok. Firma stále tvrdí jedno a to samé a to, že problém je v autě a především válec č. 1 je ko, nebo-li nemá dostatečnou kompresi. Komprese jsem si nechal změřit a u všech válců jsou v normě. Tudíž, nemůžu si pomoci, ale nejspíše si ze mě montážní firma dělá dobrý den. Už opravdu nevím co mám dělat či kam, na koho se obrátit. Do toho začalo kouřit z motoru s doprovázeným zápachem. Vadné gufera,vačky a tešnění pod víkem ventilů. Títmto se Vás chci zeptat, zda chod motoru na LPG mohl způsobit poškození vaček, gufer, těsnění a vlastně, co vše může chod motoru na LPG poškodit? Myslím tím poškodit motor. Dále, jak mám postupovat či co dělat v případě permanentích problémů s chodem na LPG a zda je možné, že najednou přestane fungovat ŘJ LPG? Tímto vším nabývám dojmu, že LPG mě přineslo jen škodu než užitek. Jen jezdím po servisech a plynařema. Jeden říká "je to plynem" a druhý naopak. Děkuji za případnou odpověď.
27.9.2015 10:47:48
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Prapodivný chod na LPGDobrý den.
Je hodně těžké reagovat na váš dotaz. Nemyslím si, že by LPG mohlo poškodit motor za 2000km. Určitě musím podotknout, že LPG je na zapalování několikrát citlivější než benzín. To, že v benzínu je vše OK neznamená, že na LPG vozidlo pojede bez problémů. Podle vašeho popisu nezapaluje daný válec. Může na to mít vliv jak o malinko horší komprese, tak některý komponent zapalovací soustavy nebo třeba vadný vstřikovač LPG. Prosím zavolejte mi na tel. 602 518 625 kvůli podrobnějším informacím o vašem vozidle.
22.9.2015 1:01:31
Jméno:
Pavel Jandák Předmět:
filtry LPGDobrý den,
Ještě se chci zeptat, zda je možné, že by můj systém od BRC obsahoval pouze filtr který je umístěný v baňce, na které je ventil.Myslel jsem, že by měl být ještě nějaký filtr u nádrže, ale vážně jsem prolezl celou soustavu a jiný filtr jsem nenašel.Pak bych měl ještě k nádrži.Mám opět nádrž v kufru místo rezervy.Dříve jsem měl nádrž STAKO, která měla pod víčkem umístěný ventil a budík.Nyní je vše pod autem už ale bez budíku.Na připojení u nádrže je ventil a něm 2 kohouty.Jaký co uzavírá?Děkuji.Jandák
22.9.2015 7:55:01
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: filtry LPGDobrý den.
Každý plynový systém má v nádrži na sací trubce sítko. Dále je filtr kapalné fáze, který jste zmiňoval. Umísťuje se do motorového prostoru a u BRC je součástí elektroventilu. Další filtr u vašeho systému není. U vstřikovaných systémů je před vstřikovači ještě filtr plynné fáze. Nevím jaký typ multiventilu máte ve voze, ale pokud má dva kohoutky tak se jedním zavírá přívodní trubka od přípojky a druhým kohoutkem trubka do reduktoru.
Přidat záznam