Diskuzní fórum LPG/CNG
9.6.2015 17:32:35
Jméno:
Milan Předmět:
Auto je línějšíDobry den,měl bych dotaz na automobil opel astra g 1,4 x14xe plyn mam namontovan od vaseho partnera BRC sq24 pred trema rokama celou dobu bez jedineho problemu najeto k dnesku 110 tis.a spozoroval jsem ze mi auto posledni dobou znatelne hur akceleruje,filtry,svicky,civka menim pravidelne,mohla by byt spatna membrana v reduktoru ci zanesene vstriky,tankovani taky vyzkouseno na ruznych mistech a beze zmeny.Poprosil bych o radu ci doporuceni dekuji Milan.
10.6.2015 8:43:48
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: Auto je línějšíDobrý den Milane
Membrána v reduktoru zjednodušeně zajišťuje pracovní tlak v LPG systému. Pokud by nedokázala membrána regulovat, spíš by vozidlo při prudké akceleraci škubalo. Pokud jde pomalu do výkonu, spíš bych se soustředil na seřízení směsi. Po 110 tisících by se určitě vstřiky mohli pročistit spíše preventivně. Další závady se dají posoudit až po důkladné diagnostice.
5.6.2015 11:54:57
Jméno:
Michal Rábek Předmět:
nízký tlak plynuděkuji za odpověď pane Král, svíčky, kabely a cívka jsou úplně nové, ale i tak moc díky, zkusím diagnostiku možná ještě někde jinde. díky
3.6.2015 20:25:10
Jméno:
Michal Rábek Předmět:
nízký tlak plynudobrý den, mám lpg magic 3, problém je, že auto na benzín šlape krásně, ale na plyn kolísá volnoběh a jízda kolem 2000tisíc otáček není plynula, proběhla výměna všech vstřiků a filtrů, na diagnostice skoro vše v pořádku, až na tlak plynu, který ukazuje 1.3 a měl by ukazovat prý kolem 2, ale borec mi řekl, že ten tlak má vliv jen na přepínání ve vysokých otáčkách,kdy se to přepíná na benzín, je to pravda nebo nízký tlak plynu může ovlivnit i volnoběh, díky
5.6.2015 9:01:15
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: nízký tlak plynuDobrý den pane Rábku.
Nemyslím si, že tlak plynu 1,3 je nějak nízký. Soustředil bych se na zapalovací soustavu. LPG má mnohem vyšší nároky na zapálení než BA. Nesprávná funkce zapalovací cívky, nebo horší svíčky, či vadné kabely mohou mít stejné příznaky, které popisujete. Další možná příčina muže být nesprávně seřízená směs. Doporučuji důkladnou diagnostiku.
3.6.2015 7:55:09
Jméno:
Pavel Latko Předmět:
DieselgasDobry den,chtel bych se zeptat,na cenu montaze lpg gas,mam Octavia 2001 ,1.9 tdi,81 kw. dekuji.
3.6.2015 10:49:30
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: DieselgasDobrý den, v současné době není hotová legislativa pro hromadné přestavby dieselových vozidel na pohon nafta + LPG/CNG.
1.6.2015 14:12:15
Jméno:
Mafos Předmět:
re: mazda 6, 2,5lJedná se o zamýšlenou koupi nového vozu MAZDA6, motor benzín 2,5L SKY ACTIVE, G192 AT. A jaká bude předpokládaná ekonomika provozu - včetně přestavby od Vás?
Děkuji.
1.6.2015 15:31:57
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: re: mazda 6, 2,5lTento motor má s největší pravděpodobností přímé vstřikování paliva. Pro tento motor nemáme vhodnou sadu na přestavbu pro pohn LPG.
1.6.2015 13:48:59
Jméno:
Franta Předmět:
Mazda 6, 2,5l, CS-5 2,5lDobrý den, lze bez problémů provést tutéž přestavbu i u nového motoru 2,5l. Díky za info.
1.6.2015 15:30:17
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Mazda 6, 2,5l, CS-5 2,5lDobrý den, vzhledem k tomu, že Mazda dělá v tomto objemu více motorů s různým výkonem jak klasické sekvenční tak s přímým vstřikováním paliva odpovím že lze přestavět jen motory, které nemají přímé vstřikování paliva.
29.5.2015 14:33:50
Jméno:
Michal Předmět:
Mazda - vhodná na přestavbu?Dobrý den, uvažujeme o koupi nového vozidla. Rádi bychom Mazdu CX-5, 2.0 Skyactiv-G165. Lze i toto vozidlo, a nové Mazdy obecně (Mazda3, Mazda6), přestavět na LPG? Případně je zde nějaké úskalí? Přímaz předpokládám bude samozřejmostí. Pokud umíte jen některé z těchto vozidel, napište mi prosím, které konkrétně, možnost přestavby je pro mě totiž do budoucna poměrně důležitým faktorem pro koupi. Předem velmi děkuji za info a zdravím.
29.5.2015 15:53:32
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Mazda - vhodná na přestavbu?Dobrý den, motor Mazda 2,0 Skyactiv G165 je atmosfériký klasický sekvenční motor a lze přestavět na LPG. Doporučuji použít ochranu ventilů elektronickým zařízením dávkování aditiva - Valve protector.
26.5.2015 20:06:59
Jméno:
Stanislav Předmět:
hyundai 130 lpg - kontrolka check engineDobrý den, mám originál LPG přes dealera Hyundai u i30WG r.v.2013. mám najeto ca 30tkm a u ca 20tkm byl měněn motor vč. katalyzátoru na již tzv. motor určený pro LPG (důvodem bylo poškození hlavy i válců pravděpodobně z velké části kvůli dříve zjištěnému problému a to vadné(znečištěné) LPG nádrži). Nyní i přes "motor na LPG" opět začala svítit kotrolka check engine. Vypozoroval jsem, že pokud přepnu na čistě benzínový provoz pak po cca 2-3 dnech ježdění najednou nastartuji a kontrolka nesvítí. Pak, ale po přepnutí na LPG provoz, stačí ujet cca 150 km a opět se kontrolka rozsvítí. (LPG filty, atd. - vše je vyměněno 02/2015 během servisní prohlídky, nyní 05/2015 i předepsané svíčky.opět po najetí 150km kontrolka svítí. Nevíte kde může být problém? výkon auta se zdá být nezměněn, žádné škubání, nic podobného.. Pomůže pouze kontrola a nastavení LPG? A co tak hodně diskutované na fóru, přimazávání? Mohlo by pomoci?? nevím jak by to pak ale bylo např. se zárukou u HMC? Nemáte s tím nějaké zkušenosti? děkuji
27.5.2015 14:03:48
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: hyundai 130 lpg - kontrolka check engineDobrý den, případné znečištění plynu či nádrže nemůže způsobit poškození hlavy a válců. Příčinou tohoto poškození je chudá směs. Při hoření chudé směsi LPG dochází ke zvýšení teploty hoření a následkem toho může dojít k podpálení ventilů. Kontrolka check engine signalizuje mimo prahové hodnoty zjištěné lambda sondou. V takovém případě je potřeba provést pečlivé seřízení LPG systému ve všech jízdních režimech při současném připojení OBD diagnostiky a kontroly benzínových korekcí.
Naše firma je zástupcem výrobce zařízení na dávkování aditiva pro ochranu ventilů - Valve Protector. Německá firma Ecoengines GmbH, která přestavuje vozidla Hyundai a Kia pro německý trh ,standardně používá toto zařízení pro všechna vozidla Hyundai a Kia. Bližší informace k problematice ochrany ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
25.5.2015 14:17:16
Jméno:
Jan Pouzar Předmět:
Fabia III 1,2TSI 81KwDobrý den, uvažuju o koupi Fabie 2015 1,2 TSI 81 kw. Jsou již k dispozici přestavbové sady? Popřípadě víte kdy budou k dispozici?
28.5.2015 9:27:07
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Fabia III 1,2TSI 81KwDobrý den, momentálně pro tento kód motoru nemáme sadu na přestavbu na LPG. Možnost přestavby prověřuji u našich dodavatelů.
19.5.2015 19:50:25
Jméno:
Lukáš Nádvorník Předmět:
úbytek benzínu Je to u auta Audi a6 a lpg stag 2
20.5.2015 15:07:03
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: úbytek benzínu Dobrý den, doporučuji objednejte se na diagnostiku u nás nebo u některého z našich partnerů.
19.5.2015 18:45:41
Jméno:
Krasimir Petrov Předmět:
Demontovat system LPi Vialle - kolik to bude stat?Dobrý den. Chtěl bych demontovat od auta lpí Vialle kvůli propadlé platností nádrží a jiné problémy. Předpokládám, že ví byste mohli demontovat takový systém ačkoliv je neobviklej. Mohli byste mi říct kolik přibližně by mi to stalo a za kolik hodin je procedura?
20.5.2015 7:26:50
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Demontovat system LPi Vialle - kolik to bude stat?Dobrý den, systém Viale bohužel nemontujeme.
19.5.2015 17:58:35
Jméno:
Jiří Procházka Předmět:
vw passat1.8t, problém s chodem motoruDobrý den.Vlastním vw passat 1.8T r.v.2000 Mám od Vás namontovaný produkt STAG 300 který se montoval v Opavě.Jsem sním spkojen až na drobné opravy vše v pohodě.Ted se mi ale stalo že při posledním servisu kdy mi byl čištěn systém protože byl zanesený nečistotami a auto se po pořepnutí na lpg dlouho rozjíždělo na všechny válce.Byly čistěny i vsřiky.Po převzetí vše v pořádku ale po vychladnutí motoru se objevil problém který jsem dříve neměl.Motor při nastartování na benzín chytne ale v zápětí začnou kolísat otáčky motoru až zhasne.Startovat musím opakovaně a držet motor ve vyšších otáčkách až se trochu zahřeje, chod je nepravidelný. Po přepnutí na lpg se problém stratí.Dočetl jsem se žeproblém může být v nastavení.Děkuji za odpověd. Procházka
20.5.2015 7:23:07
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: vw passat1.8t, problém s chodem motoruDobrý den, problém mže být v seřízení LPG systému, kdy nesprávné složení směsi má vliv na benzínové korekce což se projeví při chodu na benzín. Problém může být i v benzínu. Pro určení příčiny je třeba provést diagnostiku.
19.5.2015 8:52:13
Jméno:
Lukáš Nádvorník Předmět:
úbytek benzínu Dobrý den, potreboval bych poradit. Natankoval jsem benzín za 400kc, byla plná rezerva možná kousek nad, během jízdy mi postupně ubývá benzín i když jedu pořád čiste na LPG, už tam je pod rezervou a to jsem na benzín startoval pouze 3-4x. Auto už špatně chytá protože je nedostatek benzínu takže to není jen špatný ukazatel paliva.. Má s tím někdo zkušenost?
19.5.2015 12:53:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: úbytek benzínu Dobrý den, je velice těžké odpovídat na dotaz, pokud neuvedete alespoň výrobce a typ vozidla a jaké LPG zařízení ve vozidle máte. Je možné, že ve Vašem vozidle je LPG systém s nastaveným přístřikem benzínu a tudíž dochází i při jízdě na LPG k úbytku benzínu. Možné je i to, že k úbytku dochází jen opticky – vozidlo jede po přepnutí jen na LPG, ale vlivem algoritmu výpočtu spotřeby benzínovou jednotkou dochází k optickému úbytku benzínu na ukazateli stavu paliva (toto se stává např. u některých francouzských a japonských vozidel). Pro zjištění příčiny špatného startování bude nutné provést diagnostiku jak vozidla tak i LPG systému.
14.5.2015 18:01:15
Jméno:
Aleš Brabenec Předmět:
volnoběhDobrý den, obracím se na vás s dalším dotazem. Tentokrát se jedná o volnoběžné otáčky. problém je následující: Když přijíždím ke křižovatce a vyřadím tak otáčky spadnou na 500 a pak se hned zase vyhopunou do normálu toto se děje i při pomalejším přeřazení. Dříve motor i občas chcípnul. Byl jsem na seřízení u pana Pince v Táboře ten to nejak seřídil, ale druhý den to bylo to samé.Vyměnil jsem vzduchový filtr i svíčky dále filtry plynného lpg, ale je to stále stejné. jedná se o Volvo S80 2.9 147kw, lpg systém je magic 2 vstřikovače magic FX, reduktor drago sport 250kw. Popisovaná závada je pouze na lpg na benzín je to bez problému. Děkuji za odpověď.
15.5.2015 14:22:59
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: volnoběhDobrý den.
Je těžké bez důkladné diagnostiky zhodnotit, v čem by mohla být taková závada, kterou popisujete. Problém s volnoběhem na LPG je dost často způsoben špatným dávkováním směsi. Některý ze vstřikovačů nemusí vstřikovat správnou dávku a pak způsobuje pohupování až zhasínání motoru a na vlastním seřízení nemusí být nic zřejmé. Samozřejmě, velký vliv má i zapalovací soustava. Pokud máte zapalovací svíčky nové, muže být problém i v některém zapalovacím modulu.
13.5.2015 14:40:35
Jméno:
Karel Předmět:
lpg zapalovaci kabelyZdravim, mam vw passat 2.0 85 kw, rok 1996, auto na plyn v nizssich otackach poskubava, cuka, v servisu me rekly ze budou pravdepodobne kabely, at se podivam v noci na bezici motor a na kabely a uvidim jestli probiji, tak jsem to zkusil a nestacil jsem se divit, probiji vsechny a skoro vsude, tzn. Kabely k.o.!!! Chci se zeptat jestli se musi na lpg kupovat nejake jine kabely nez na normalni benzinove auto? Puvodni kabely jsou z Ameriky a nevim jestli nejsou nejake specialni, predpokladam ze staci normalni obycejne, ze? Predem dekuji, s pozdravem Karel.
14.5.2015 8:52:00
Jméno:
Král Pavel Předmět:
RE: lpg zapalovaci kabelyDobrý den Karle.
Na LPG se žádné speciální kabely nedělají. Samozřejmě asi bych nekupoval ty nejlevnější, LPG je citlivé palivo, aby jste do roka neopakoval výměnu zapal. kabelů.
Přidat záznam