Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <134>  <135>  <136>  <137>  <138> ||  <263>     >>   >5x>  

6.5.2015 9:30:38
Jméno: Ladislav Koplik Předmět: adaptace
Dobrý den,mám Mondeo 2004 1.8 92kw Landi renzo.Mám problém s rozhozenyma adaptace ma.LPG me rozhazuje adaptace a pak auto skube.Jde nastavit jednotka LPG aby to nerozhazovalo tu benzinovou .Děkuji za odpověď.
7.5.2015 7:26:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: adaptace
Dobrý den, dle stručných informací, které jste uvedl, je možné, že řídící jednotka „rozhodí adaptace“ a auto pak škube. Možným řešením je seřízení LPG systému připojením k diagnostice případně odstranit zjištěné závady, na vině může být např. vadný LPG vstřikovač atd. . Předpokládám, že zapalovací soustava je OK!

30.4.2015 19:42:26
Jméno: Miroslav Předmět: výměna předních destiček
Chtěl bych se zeptat jestli je složíté vyměnit přední brzdové destičky na peugeotu 807 2,2 hdi , zadní jsem vymenil, u octavie jsem je měnil běžně děkuji za odpověď .Mirek Š.
4.5.2015 9:46:01
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: výměna předních destiček
Dobrý den
Pokud jste si měnil brzdové destičky na octávii tak by jste výměnu měl zvládnout není tam výrazný rozdíl.

30.4.2015 13:32:36
Jméno: Aleš Brabenec Předmět: lpg reduktor
Ještě doplním že se závada projevuje při zahřátém motoru a po přepnutí na benzín zvuk okamžitě zmizí.
30.4.2015 15:16:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg reduktor
Dobrý den, reaguji tímto na oba Vaše dotazy. V reduktoru je osazena membrána, která při úpravě tlaku vibruje a po styku s kapalným LPG může změnit své fyzikální vlastnosti, což následně vyžaduje kontrolu případně seřízení pracovního tlaku. V některých případech zvuk vycházející z reduktoru postupně sám ustal. Pokud by zvuk přetrvával uplatněte opravu v záruce.

30.4.2015 13:28:43
Jméno: Aleš Brabenec Předmět: lpg reduktor
Dobrý den, před 3 měsíci jsem nechal v autě vyměnit reduktor jedná se o drago sport. Problém mám následující: během jednoho dne jsem jel 500 km v kuse na cestě mi došel plyn, natankoval jsem a jel dál po chvíli se z motorového prostoru začal linout divný zvuk při rozjezdu a při jízdě v nízkých otáčkách. Zjistil jsem že je to z reduktoru jako kdyby v něm něco vybrovalo. Mohli by jste mi poradit co by to mohlo být a jestli už jste se s něčím podobným setkali

30.4.2015 0:03:23
Jméno: Karin Předmět: citroen xsara picasso 1.6 16V, r.v. 2006 zhasne motor behem
Zdravim vsechn, potrebuji poradit s vyse uvedenym vozem (v predmetu) je prestave y na LPG jiz 7 let, kazdy rok ma pravidelny servis LPG. Vuz jsem pred nedavnem poridila pres znameho, nicmene nyni zacalo zlobit a to tak, ze motor zhasne v nasledujicich pripadech (co jsem vyppzorovala -jako zena, laik :-D ):
1. Pri vyssi teplote (20°C) a popojizdeni v kolone.
2. Pri vytoceni na vyssi otacky behem jizdy a razeni ( muzu mit zarazeno 3 nebo 5, to nema vliv).
3. Vcera se mi stalo ze i pri nizke teplote rano v cca 5°C a studenem motoru jsem auto "proturovala" a motor zdechl.

- v sobotu se chystam vymenit ojelovy a vzduchovy filtr, lae myslim si spis, ze to bude cerpadlo nebo neco takoveho, prijde .i, ze .otor "nepobira" palivo, ktere se do nej vhání pridanim plynu...

Muze mi nekdo dat nejakou radu?

Diky za odpovedi ;-)
30.4.2015 8:04:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: citroen xsara picasso 1.6 16V, r.v. 2006 zhasne motor behem
Dobrý den, pro odpověď na Vaše otázky, bych potřeboval vědět, jaký LPG systém ve vozidle máte, zda motor zhasíná při provozu na LPG nebo i při provozu na benzín. Pokud by ke zhasínání motoru docházelo i při provozu na benzín, je nutné opravit tuto příčinu. Pokud by ke zhasínání docházelo jen při provozu na plyn bez zpětného přepnutí do benzínu, doporučuji navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku Vašeho LPG systému a závadu odstraní.

28.4.2015 20:29:47
Jméno: Pavel Předmět: Porucha
Dobrý den. Prosím o radu. Mám felicia 1,3 mpi LPG. Mám takovou závadu. Vozidlo nastartuje klasicky na benzín, ale i když zvýším otáčky nechce se mu přepnout na lpg. Až na několik pokusů. Pouze něco cvaká a motor nechce jít do otáček. Když už na plyn přepne jede dobře. Samostatně na benzín motor nemá problém. Děkuji
29.4.2015 7:51:05
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Porucha
Dobrý den Pavle
Nepíšete, jaký systém máte namontovaný ve vozidle. Většinou u těchto déle namontovaný vozidel bývá různá oxidace na kontaktech. Nicméně nevylučuji, že je vadný vypínač či jednotka. Doporučuji vám se objednat u nás na tel.602518625 rádi vám pomůžeme.

27.4.2015 19:34:45
Jméno: Petr Předmět: primazavani
Dobry den uvazuji o LPG do meho auta.Chi se zeptat jestli musi byt primazavani u FORD FOCUS 2002, 74KW motor Dekuji za odpoved Petr
28.4.2015 7:12:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: primazavani
Dobrý den, v každém případě bych u Vašeho vozu doporučil některý ze způsobů ochrany ventilů viz http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/.

23.4.2015 21:08:50
Jméno: Petrik Předmět: LPG BRC felicia
Mam Felicia jednobod s BRC lpg. Problém na plyn jede ale po vyrazeni ihned zdechne. Ladil jsem volnobeh ale jednou to jde pak zase zdecha. Skrtak musí byt skoro na minimum hodne chude aby to jakztak drželo volnobeh ale zas to nemá vykon. Klapku bohatosti vzduchu aji jehlu nastavim ale po par kilometrech znovu nedrzi volnobeh. Před rokem menene membrany filtr lpg. Mam viceme pretesneny motor sani i vyfuk ok. Zapalovani kablíky svicky na 0.5 odtrh mesic stare rozdelovac palec atd. vporadku nedavno menene. Lambda tez OK. Mezi reduktorem a karbecem je krokovy motorek brc. Nevim jestli funkcni. RJ zapisuje chyby ale mam rele ze se odpojuje RC pro vymazani chyb. Cidla aj karbec se vstřikem menene. Lze z jiné feldy stejného modelu prehodit RJ? Mam druhou ale hned po nastartovani motor zdechne. Je nejaky redukcni ventil tlaku lpg na nadrzi? Nebo cim to muze byt?
24.4.2015 12:13:16
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: LPG BRC felicia
Dobrý den pane Petříku, Podle popsání toho, co vše jste vyzkoušel, si bez podrobné diagnostiky netroufám napsat, v čem by mohla být závada. Tyto systémy se nejlépe diagnostikují a seřizují na emisním analyzátoru. Na nádrži žádný redukční ventil není. Tlak redukuje výparník neboli reduktor. Bohatost směsi řídí lambda sonda pomocí krokového motorku. V krokovém motorku muže být také závada. Doporučuji proto navštívit dílnu, kde vlastní emisní analyzátor a závadu přesně diagnostikují. Případně mě kontaktujte na tel. 602518625.

22.4.2015 15:26:38
Jméno: jiří Předmět: Fiat Bravo
Dobrý den, máte zkušenost s montáží LPG do Brava 1.4 T-Jet 88Kw? Údajně je téměř nemožné systém dobře naladit z důvodu extrémě citlivé řj motoru. Tak nevím jestli se taková investice vyplatí. Děkuji.
23.4.2015 9:23:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Bravo
Dobrý den, firma ZAVOLI výrobce LPG systémů, jehož jsme zástupcem pro ČR, má zpracován program do řídící jednotky LPG přímo na tento motor. Ověřil jsem u ZAVOLI, že po přestavbě je provoz na LPG bezproblémový. V případě že budete potřebovat další informace rád Vám je poskytnu telefonicky.

22.4.2015 13:39:56
Jméno: Petr Předmět: Svíčky
Dobrý den,

mám Ford C-Max 2008 2.0 z výroby přestavěn na cng. Chtěl bych vyměnit svíčky, nevěděli by jste prosím Vás, když dám svíčky Motorcraft určené pro 2.0 jestli musím měnit odtrh? Origo přímo určené pro cng jsem nenašel. Děkuji
22.4.2015 14:20:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Svíčky
Dobrý den, použijte svíčky výrobcem určené pro toto vozidlo pokud možno s jednou elektrodou. Odtrh není potřeba měnit.

20.4.2015 7:36:07
Jméno: Petr Předmět: asx 1,6
Dobrý den , mám v asx namontován přímaz zn.JLM a dávkování je nastaveno na 22 kapek za minutu ( není to zbytečně moc? ) a už dochází . Můžu dolít GasLube P1000 SPECIAL od firmy ERC ? Zároveň uvažují o přejití na elektronické dávkování GASLUBE , bude to mít znatelný přínos ? Děkuji.
20.4.2015 9:04:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: asx 1,6
Dobrý den, bližší informace k systémům ochrany ventilů mžete najít na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . 22 kapek za minutu je zbytečně moc, obvyklé nastavení je 1 kapka za 6-8 sekund. U elektronického systému lze nastavit přesně dávkování v závislosti na objemu motoru a spotřeba aditiva je cca 1 promile ze spotřebovaného LPG. Elektronický systém na rozdíl od mechanického dávkuje jen při provozu na LPG a v závislosti na výkonu motoru. Co se týká dolévání aditiva – samozřejmě že lze použít různá aditiva. Žádný z výrobců aditiva však nedoporučuje míchání s jiným aditivem. Při změně aditiva je vždy potřeba znovu zkontrolovat případně nastavit dávkování.

19.4.2015 17:52:13
Jméno: Honza Předmět: ford c-max
Dobrý den,měl jsem v plánu koupit Ford C-MAX 1.6 80kw asi 10 let starého a dát do něho lpg.Při informaci v servisu Ford mi bylo zděleno,že to nedoporučují,neboť při spalování lpg časem u motorů dochází k zaklepávání a následnému podpalení ventilů.Vyřešil by tento problém přímaz?Děkuji za odpověď.
20.4.2015 8:40:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ford c-max
Dobrý den, vozidel Ford Focus C-max nebo později jen C-Max s benzínovými motory o objemu 1,6 jsme již přestavěli celou řadu samozřejmě s použitím systému dávkování aditiva a dosud jsme žádné problémy nezaznamenali. Sám mám u C-maxu r.v. 2005 přestavěný motor 1,6, 85 kW na LPG – brzy budu mít bez jediného problému najeto na LPG 50 tis km. V současné Vám na ochranu ventilů můžeme nabídnout špičkové zařízení na dávkování aditiva Valve Protector , jehož účinnost byla v Německu dlouhodobě testována. Příklad přestavby tohoto motoru ve Focusu si můžete prohlédnot na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/ford/montaz-ford-focus-1-6/ .

18.4.2015 21:50:21
Jméno: Roman Předmět: chybička?
Dobrý den.Potřebuji menší radu.Dnes jsem tankoval LPG do svého vozu.Nejprve jsem natankoval jen 33 L do 60 L nádrže.Signalizace mi ale tvrdila,že je nádrž prázdná.Jak v interieru,tak na nádrži.Tak jsem natankoval zbytek,tudíž plnou.Po té se signalizace na nádrži rozhýbala a ukázala plnou.A však signalizace v autě stále tvrdí prázdnou nádrž a tudíž stále jezdím jen na benzín.Netušíte,kde by mohla být zrada?Děkuji za odpově´d.
20.4.2015 7:57:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: chybička?
Dobrý den, to že nefunguje měření nebo je špatně seřízené nemusí znamenat, že vozidlo nemůže jezdit na plyn. V tomto případě postačí seřízení případně výměna měření. Pokud nelze přepnout do plynu bude nutné závadu diagnostikovat a opravit.

13.4.2015 19:23:01
Jméno: Vladimír Petrovič Předmět: Subaru Forester
Dobrý den,
chystám si pořídit Subaru Forester 2006-2007 a to 2,0 - 116kw nebo 2,5 - 169kw Turbo.
V některých recenzích 2,5 Turbo k přestavbě na LPG příliš nedoporučují.
Není mi jasné z jakého důvodu(udajně podpalování ventilů).Prosím o váš názor.

Petrovič
14.4.2015 12:35:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Subaru Forester
Dobrý den,
v minulosti jsme úspěšně na LPG přestavěli tato vozidla jak ve verzi 2,0 - 116 kW, tak ve verzi 2,5 - 169 kW. Při přestavbě byl použit systém pro ochranu ventilů. U motoru 2,5 turbo je třeba použít pro dávkování aditiva systém s tlakovým dávkováním. Samozřejmostí je pečlivé seřízení LPG systému ve všech jízdních režimech

13.4.2015 17:11:12
Jméno: Václav Předmět: Software lovato
Dobrý den, v našem servisu se jednou namontoval plyn značky lovato a nyní se nám vrátil na servis s vadným chodem na lpg. Software od značky lovato mi přijde až moc ztrohý, proto jsme raději z montáži tohoto zařízení nepokračovali. Existuje nějaký rozšířený program, který by nám dovolil na firmě auto nastavit, tak aby bylo pojízdné? Budu rád za každou radu. Děkuji
14.4.2015 12:31:05
Jméno: Procházka Evžen Předmět: RE: Software lovato
Dobrý den, bohužel nevíme o žádném rozšířeném programu pro Lovato.


<5x<   <<     <1> || <134>  <135>  <136>  <137>  <138> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací