Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <135>  <136>  <137>  <138>  <139> ||  <265>     >>   >5x>  

25.6.2015 17:31:22
Jméno: Kadečka Předmět: Dacia Dokker 1,6 na lpg?
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je vhodná přestavba motoru 1,6 na lpg. Četl jsem a slyšel hodně názorů pro i proti, tak prosím o radu. Moc děkuji. Karel
26.6.2015 15:30:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dacia Dokker 1,6 na lpg?
Dobrý den, přestavba tohoto motoru na LPG je možná, pro dlouhodobou solehlivost doporučuji použít ochranu ventilů dávkováním aditiva.

23.6.2015 9:21:33
Jméno: Zdenek Předmět: přepínač Lpg nevhodně umístěn
Dobry den, dá se umístit jinam přepínač lpg na palubovku.jinak nádrž je na 40 litrů a natankuji jen 28 .toto se dá taky upravit. Děkuji Zdeněk. Stáří Lpg rok a půl
23.6.2015 11:02:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínač Lpg nevhodně umístěn
Dobrý den, obecně by přepínač měl být na viditelném místě v dosahu řidiče. Přepínač lze umístit na jiné místo za podmínky že jednak bude odpovídat velikosti přepínače a jednak bude možné na toto místo protáhnout konektor pro jeho připojení. Do nádrže 40 l lze natankovat max. 32 l (to je dáno bezpečnostními předpisy a technicky to zajišťuje multiventil). Pro kontrolu funkce multiventilu doporučuji navštívit odborný servis s prázdnou LPG nádrží.

22.6.2015 13:50:11
Jméno: Petr Račman Předmět: promazávání
Dobrý den. Ještě se chci zeptat, zda potřebuje můj motor promazávání?
Tip motoru M43 B19 (194E1) od BMW. Respektivě jestli přidám do benzínu aditiva, nepoškodím ho? Díky.
22.6.2015 15:46:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: promazávání
Dobrý den, tento motor nepotřebuje „přimazávání“. „Přimazáváním“ u motorů přestavěných na LPG se rozumí dávkování aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel a to buď do sání nebo přímo do větve nízkého tlaku plynu. Bližší informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pokud budete používat aditivum do benzínu řiďte se pokyny výrobce aditiva.

19.6.2015 19:27:02
Jméno: Petr Račman Předmět: nepravydelný chod
Dobrý den,
mám lpg system AGC 01 - 14 v BMW 316i, e46, r.v. 1999, naj.180 000 s toho na plynu 80 000 km. Problém - při volnoběhu na plyn jde z výfuku takové vteřinové prdění, lehce pohupujou otáčky a je celkový projev motoru hlučnější oproti benzínu,na benzín vše vpořádku. Nevíte čím by to mohlo být? Svíčky nové, kabely a cívka měněna, nový výfuk, vše nedávno. Díky ted jsem tam dal nový kabely, jediná změna je v tom, že to neprdí ve vteřinové intervalu, ale rychleji, ale zato pravidelně
22.6.2015 11:06:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: nepravydelný chod
Dobrý den, je těžké posoudit zvukový projev Vašeho auta takto na dálku. Co se týká hlučnosti LPG systému zvukový projev motoru by měl být naopak tišší než je tomu na benzín – plyn má vyšší oktanové číslo než benzín. Po otevření kapoty můžete slyšet klapavý zvuk plynových vstřikovačů. U některých typů vstřikovačů se tento klapavý zvuk vlivem opotřebení zvyšuje. Opotřebení vstřikovačů může způsobit nesprávné dávkování plynu a to může být také jednou z příčin pohupování otáček. Znovu bych doporučil zkontrolovat celou zapalovací soustavu vozidla. Doporučuji navštívit odborný servis pro provedení diagnostiky LPG systému.

19.6.2015 9:12:09
Jméno: Jan Kovář Předmět: Stag 300
Při startování auta mi začal pípat alarm ať je plyn zapnutej nebo vyplej, pípne si 9x.Co stim?
19.6.2015 9:58:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Stag 300
Dobrý den, správně zapojený LPG systém nemá vliv na funkci alarmu. Pro odstranění závady se proto obraťte na odborný autoservis.

19.6.2015 7:01:25
Jméno: Matěj Předmět: Vstřikovače Lovato zlobí
Dobrý den, před nedávnem mi v servisu měnili vstřikovače značky lovato a nyní mi opět začali nejspíše zlobit. Přijde mi jako by vstřikovače lovato měli strašně krátkou životnost a chtěl bych se jich zbavit z mého vozidla. Je možné je vyměnit za jiné?
19.6.2015 9:54:27
Jméno: Procházka Evžen Předmět: RE: Vstřikovače Lovato zlobí
Dobrý den, bohužel tyto vstřikovače nelze nahradit jinými vstřikovači tak jako u některých jiných systémů.. Některé vstřikovače LOVATO je možné repasovat některé však ne. Kontaktujte mě prosím telefonicky, abychom se domluvili jaké vstřikovače v autě máte a dle toho bychom Vám navrhli řešení.

18.6.2015 15:43:46
Jméno: Milan Předmět: rozsvicí se kontrolka
Dobrý den, koupil jsem OPEL Meriva se zabudovaným LPG. Po ujetí 200 km se mi rozsvití kotrolka - chudá směs výfukových plynů. V servisu nic nezjistili, svítící kontrolku vymazali. Údajně je vše v pořádku.
Je to možné palivem? Díky.
19.6.2015 9:56:05
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: rozsvicí se kontrolka
Dobrý den
Chyba chudé směsi může být i nekvalitním LPG. Určitě by měla odborná dílna pečlivě zkontrolovat seřízení směsi LPG ve všech režimech jízdy. U správně seřízeného LPG systému se kontrolka nerozsvěcuje. Předpokladem je správná funkce všech benzínových komponentů.

16.6.2015 10:25:21
Jméno: Tomáš Předmět: i30-info
V roce 2012 jsme koupil i30 s výrobcem schválenou přestavbou na LPG, kterou provedlo autogascentrum Strakonice. Ochrana ventilových sedel přívstřikem benzinu, cca 1,4 litru na 100 km. Nyní, po najetí 82 000 km, došlo k seřízení vůlí ventilových sedel, které není pokryto zárukou, cena byla cca 7 000 Kč. Tolik pro informaci.
16.6.2015 14:36:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: i30-info
Dobrý den, já také jen pro informaci uvedu, že o způsobu použité ochrany ventilů a servisních úkonech rozhoduje zastoupení Hyundai Motor Czech s.r.o..
V současné době máme v naší nabídce pro ochranu ventilů namísto přístřiku benzínu špičkové programovatelné tlakové zařízení na dávkování aditiva Valve Protector od německé firmy SI Elektronic GmbH. Valve Protector je otestován německým TÜV a je úspěšně používán již řadu let německou firmou Ecoengines GmbH standardně u všech přestaveb vozidel Hyundai a KIA. Ano jedná se o dražší zařízení, ale pokud by bylo použito ve Vašem vozidle, mohl jste i při vyšší vstupní investici, při Vašem projezdu km ušetřit cca 9.000,- Kč.

13.6.2015 22:14:21
Jméno: Kudela Předmět: Octavia 2 1.6 mpi
Dobrý den,
Zvažuji přestavbu Octavie2, 1.6 mpi, r.v2007, najeto 165tis.
V autogasu v Opavě mi bylo řečeno, že není nutná montáž přimazávání ventilů.
Myslíte, že opravdu není nutno přímaz. instalovat?
Taky by mě zajímalo, jestli dochází k poruchám lpg systémů, následkem nízkého provozu, nebo je lpg určeno výhradně pro každodenní použití.
Moc toho nenajezdím, ale pokud bude potřeba, tak chci jezdit levněji.\návratnost ceny přestavby neřeším.\
Díky za odpověď.
15.6.2015 12:39:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Octavia 2 1.6 mpi
Dobrý den.
Škoda octavia 1,6 je často přestavovaným vozidlem, přestavěli jsme jich bez problému, troufám si říci desítky kusů a bez přímazu. U žádného z těchto vozidel jsme nezaznamenali žádné problémy s ventily a ventilovými sedly. Všeobecně vzato, každému vozidlu je lépe, když jezdí denně, ale nikde není psáno, že auta na plyn musí jezdit každý den. U starších reduktorů po dlouhé odstávce tvrdla membrána (reduktor špatně reguloval). U dnešních systémů jsme to nezaznamenali.

11.6.2015 17:04:42
Jméno: Pavel Předmět: problém s LPG
Zdravím, mám auto na lpg a za jízdy po vyřazení se stává, že motor chcípne. Otáčky spadnou, ale nezastaví se na volnoběhu, ale až na nule.... V servise mi řekli že se to stává když dlouho auto stojí.... Chci se zeptat, jestli je to možné... Díky
12.6.2015 10:42:09
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: problém s LPG
Dobrý den.
Nepíšete ve svém dotazu jaké je to vozidlo ani jaký LPG systém máte ve vozidle. Je těžké z tak málo informací říci v čem by mohla být závada. Pokud máte starší vozidlo s nasávaným systémem, je možné, že po delší odstávce vozidla membrána v reduktoru ztvrdla a pak jsou příčiny, že vozidlo nemá výkon, případně nedrží volnoběh.

9.6.2015 17:32:35
Jméno: Milan Předmět: Auto je línější
Dobry den,měl bych dotaz na automobil opel astra g 1,4 x14xe plyn mam namontovan od vaseho partnera BRC sq24 pred trema rokama celou dobu bez jedineho problemu najeto k dnesku 110 tis.a spozoroval jsem ze mi auto posledni dobou znatelne hur akceleruje,filtry,svicky,civka menim pravidelne,mohla by byt spatna membrana v reduktoru ci zanesene vstriky,tankovani taky vyzkouseno na ruznych mistech a beze zmeny.Poprosil bych o radu ci doporuceni dekuji Milan.
10.6.2015 8:43:48
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Auto je línější
Dobrý den Milane
Membrána v reduktoru zjednodušeně zajišťuje pracovní tlak v LPG systému. Pokud by nedokázala membrána regulovat, spíš by vozidlo při prudké akceleraci škubalo. Pokud jde pomalu do výkonu, spíš bych se soustředil na seřízení směsi. Po 110 tisících by se určitě vstřiky mohli pročistit spíše preventivně. Další závady se dají posoudit až po důkladné diagnostice.

5.6.2015 11:54:57
Jméno: Michal Rábek Předmět: nízký tlak plynu
děkuji za odpověď pane Král, svíčky, kabely a cívka jsou úplně nové, ale i tak moc díky, zkusím diagnostiku možná ještě někde jinde. díky

3.6.2015 20:25:10
Jméno: Michal Rábek Předmět: nízký tlak plynu
dobrý den, mám lpg magic 3, problém je, že auto na benzín šlape krásně, ale na plyn kolísá volnoběh a jízda kolem 2000tisíc otáček není plynula, proběhla výměna všech vstřiků a filtrů, na diagnostice skoro vše v pořádku, až na tlak plynu, který ukazuje 1.3 a měl by ukazovat prý kolem 2, ale borec mi řekl, že ten tlak má vliv jen na přepínání ve vysokých otáčkách,kdy se to přepíná na benzín, je to pravda nebo nízký tlak plynu může ovlivnit i volnoběh, díky
5.6.2015 9:01:15
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: nízký tlak plynu
Dobrý den pane Rábku.
Nemyslím si, že tlak plynu 1,3 je nějak nízký. Soustředil bych se na zapalovací soustavu. LPG má mnohem vyšší nároky na zapálení než BA. Nesprávná funkce zapalovací cívky, nebo horší svíčky, či vadné kabely mohou mít stejné příznaky, které popisujete. Další možná příčina muže být nesprávně seřízená směs. Doporučuji důkladnou diagnostiku.

3.6.2015 7:55:09
Jméno: Pavel Latko Předmět: Dieselgas
Dobry den,chtel bych se zeptat,na cenu montaze lpg gas,mam Octavia 2001 ,1.9 tdi,81 kw. dekuji.
3.6.2015 10:49:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dieselgas
Dobrý den, v současné době není hotová legislativa pro hromadné přestavby dieselových vozidel na pohon nafta + LPG/CNG.

1.6.2015 14:12:15
Jméno: Mafos Předmět: re: mazda 6, 2,5l
Jedná se o zamýšlenou koupi nového vozu MAZDA6, motor benzín 2,5L SKY ACTIVE, G192 AT. A jaká bude předpokládaná ekonomika provozu - včetně přestavby od Vás?
Děkuji.
1.6.2015 15:31:57
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: re: mazda 6, 2,5l
Tento motor má s největší pravděpodobností přímé vstřikování paliva. Pro tento motor nemáme vhodnou sadu na přestavbu pro pohn LPG.


<5x<   <<     <1> || <135>  <136>  <137>  <138>  <139> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací