Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <136>  <137>  <138>  <139>  <140> ||  <263>     >>   >5x>  

12.3.2015 17:53:57
Jméno: PaulofWoCC Předmět: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC
Pokud za týden svého bádání nezjistili závadu, doporučuji najít a navštívit firmu zabývající se přestavbami LPG. Zde to nebudí dobrý dojem.

12.3.2015 13:36:25
Jméno: Andrea Vůjtěchová Předmět: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC
Děkuji za předchozí odpověď. Auto mám ještě více než rok v záruce,tak bych se chtěla zeptat, zda případné seřízení kvůli chudé/bohaté lze požadovat v rámci záruky. V servisu říkali něco o nekvalitním plynu, tudíž bez záruky. Ale v tom případě nevím, kde bych měla už tankovat. Tankuji u stejných ČS (dodavatel plynu Tomegas, Hunsgas či Kralupol) a nikdy s plynem nebyl problém až teď. Také se mi 2x stalo (před a po servisu), že auto v okamžiku přepnutí na LPG začlo na chvilku lehce škubat a jako by ztratilo výkon. Pak již vše OK,jen kontrolka. Měla jsem teď týden auto v servisu s tímto problémem a jak to tak vypadá, tak stejně nic nevyřešili. Nerada bych byla bez auta zas tak dlouho a k ničemu. Tak nevím, jestli mám tu kontrolku nechat být - několik jízd nesvítí, pár ano a po projetí na benzín-teď celkem često :( ,zhasne. Teď jsem nově natankovala,tak uvidím,jak se auto bude chovat. Jinak dle Vaší informace tedy ochranu ventilů řešit nebudu. Já jen, že někde psali, že přístřík benzínu řeší jen chlazení ne ochranu ventilů. Auto bylo nové, tak bych nerada něco podcenila. Děkuji za pomoc.
12.3.2015 14:39:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC
Dobrý den, správné složení směsi je základem spolehlivého a dlouhodobého fungování LPG systému. Pokud je směs příliš chudá značně vzrůstá teplota ve spalovacím prostoru a to může při dlouhodobějším provozování způsobit „podpálení“ ventilů. Na vašem místě bych kontaktoval servis a vyžadoval bych sdělení příčiny rozsvícení kontrolky motoru. Pokud by se jednalo o složení směsi, požadoval bych seřízení. Na tomto fóru nelze posuzovat kvalitu plynu od jednotlivých dodavatelů, příslušná je ČOI.

12.3.2015 9:41:49
Jméno: Andrea Vůjtěchová Předmět: kontrolka motoru a přimazávání
Dobrý den,mám vůz Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC přestavěný na LPG hned při koupi vozu. Mám teď najeto cca 43tis km a začala se mi objevovat kontrolka motoru. Čím je to způsobeno? Byla jsem s tím v servisu, provedli diagnostiku a po týdnu mi vůz předali, že je zcela v pořádku. Ale ještě týž den se mi kontrolka opět rozsvítila. Projela jsem auto na benzín, poté zhasla. Toto se opakuje, co s tím? Dále mám dotaz ohledně přimazávání. Hodně o tom čtu na fórech, ale vzhledem k tomu, že tomu moc nerozumím, tak nevím, jaký si z toho mám udělat závěr. Doporučili byste mi ho dodatečně domontovat, není již pozdě? Prosím o radu. Díky moc A.V.
12.3.2015 12:54:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: kontrolka motoru a přimazávání
Dobrý den, jednou z možností, kdy se kontrolka motoru rozsvěcuje, je nesprávné složení spalované směsi (směs je příliš bohatá nebo naopak chudá). Pravou příčinu lze zjistit diagnostikou a pokud je tomu opravdu tak, je nutné provést pečlivé nastavení LPG systému ve všech jízdních režimech. Standardně se u vozidel Mitsubishi pro ochranu ventilů používá přístřik benzínu, který se nastavuje v řídící jednotce LPG. Samozřejmě že lze tento přístřik benzínu vypnout a ochranu ventilů zajistit instalací kvalitního zařízení Valve Protector pro přesné dávkování ní aditiva v závislosti na jeho zatížení. Bližší informace k ochraně ventilů můžete nalézt na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pokud je vozidlo v záruce doporučuji otázku změny konzultovat s prodejcem.

11.3.2015 18:07:24
Jméno: Jiří Siuda Předmět: Přepínač plyn -benzín
Dobrý den.Mám namontováno BRC 24 seqvenční.Jde o přepínač na benzín-plyn.Vždy při přepnutí vydával hlasitý zvuk.Nyní je zvuk o polovinu slabší.Můžete mi poradit kde se nachází reproduktor a zda je možno ho vyměnit?Jestli je to ovšem reproduktorem.
12.3.2015 8:40:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přepínač plyn -benzín
Dobrý den, zvukový signál vydává bzučák, který je umístěn pod přístrojovou deskou poblíž přepínače. Zřejmě se bzučák sesunul na jiné místo, což způsobilo změnu intenzity zvuku nebo je na konci své životnosti – slabší zvuk nelze s reduktorem spojovat. Reduktor se nachází v motorovém prostoru vozidla a jeho výměnu bych v každém případě svěřil odbornému servisu.

7.3.2015 19:24:56
Jméno: Djbobek Předmět: Tartarini PÍPÁNÍ
Dobrý den, mám dotaz. dnes mi octavia 1.8T začalo každou minutu 4x pípat, pípá přepínací krabička. LPG mám tartarini. Děkuji
10.3.2015 7:53:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tartarini PÍPÁNÍ
Dobrý den, pokud LPG systém vydává zvukový signál, jedná se o závadu systému nebo o servisní interval. V tomto případě půjde s největší pravděpodobností o závadu a je třeba navštívit odborný servis .

4.3.2015 18:33:10
Jméno: Jan Předmět: Lpg brc nepřepne na lpg
Dobrý večer, mám focus r.v 2000 1.6 16v lpg+flashlube. BRC. nechce se přepnout na lpg. Sviti červeně po cca 10min se přepne do oranžové a po dalších cca10 min se chce přepnout do zelené ale začne to pipat a přepne se na benzín. Bylo to vše v pořádku max. do 5min se to přeplo na lpg a od včerejška to dělá tohle.
Předem děkuji za rady.
5.3.2015 15:22:06
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Lpg brc nepřepne na lpg
Dobrý den pane Jane. Vzhledem k dlouhé době ohřevu by mohlo jít o vadu teplotního čidla nebo závadu na termostatu vozidla. Zřejmě se jedná o dvojitou závadu, když po přepnutí ihned systém vypadne do benzínu. Musím vás odkázat na odbornou dílnu, která provede diagnostiku a zjistí pravou příčinu závady.

3.3.2015 11:02:14
Jméno: Petr Předmět: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den. Jedná se o vůz, který má CNG od výrobce. Tak jsem navštívil diagnostiku a hlásí dvě závady. Porucha zapalování a porucha zapalování na 2 válci. Chtěli mi začít měnit svíčky a kabely... Když jsem je zastavil s tvrzením, že mám nové originál svíčky i kabely od VW tak mi doporučili vyměnit zapalovací cívku a benzínové vstřiky... Tak nevím jestli je tohle správná cesta.
4.3.2015 7:28:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den, pokud znáte výsledek diagnostiky řídil bych se jím. Pro potvrzení či vyloučení zda se jedná o vadnou zapalovací cívku je možné tuto zapůjčit z jiného auta a vyzkoušet, pro potvrzení nebo vyloučení zda se jedná o vadný vstřikovač vyměnit benzínový vstřikovač z 2. válce s jiným válcem.

2.3.2015 20:34:34
Jméno: Petr Předmět: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den. Vlastním VW caddy 2,0 CNG.Ráno při studeném motoru nastartuji a motor při volnoběžných otáčkách silně vibruje. Při zvýšení otáček se chová normálně. Pokud se rozjedu tak motor nemá výkon a jako by se "dusil" a rozsvítí se kontrolka zapalování. Po přepnutí na plyn se chová motor normálně a jede bez známek problému a kontrolka zhasne. Vyměnil jsem svíčky a kabely.Bez efektu.. V servisu mi radili postupně měnit vše až ke vstřikům.. Nějaká rada nebo obdobná zkušenost? Díky za odpověď..
3.3.2015 8:33:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o tovární přestavbu. U těchto vozidel je spojení s řídící jednotkou, která řídí benzínový i plynový režim, možné jen prostřednictvím diagnostiky VW. Pro zjištění závady navštivte servis, který je vybaven VW diagnostikou.

27.2.2015 17:10:21
Jméno: Kuchta Pavel Předmět: Nissan Qashgai 2l benzim
Dobry den chci si koupit Nissan Qashgai 2l r.v.2008 benzin naco jsi mam dat pozor,a jak jsou drahe nah.dily a co spotreba dekuji.
1.3.2015 15:59:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nissan Qashgai 2l benzim
Dobrý den, toto fórum je pro zájemce o problematiku alternativních pohonů LPG/CNG. Takže odpovím v tomto duchu - nedoporučuji přestavbu tohoto vozidla na LPG/CNG z důvodu možných problémů s ventily... Co se týká zkušeností z běžného provozu navštivte příslušné fórum, kde naleznete odpovědi na Vaše otázky.

25.2.2015 12:01:22
Jméno: Vendula Šeráková Předmět: ŠKODA Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Dobrý den,
mám starou Fabii HTP předělanou na plyn, vše v pořádku. Uvažuji o koupi nové škody III generace - Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Je vhodný tento motor přestavit na plyn??
Díky za odpověď.
26.2.2015 12:37:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ŠKODA Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Dobrý den, pro posouzení možnosti přestavby vozidla s přímým vstřikováním paliva potřebujeme znát kód motoru. Proto prosím zašlete nám na e-mail prochazka@autogascentrum.cz ofocenou zadní stranu velkého technického průkazu vozidla nebo mi alespoň sdělte kód motoru.

24.2.2015 12:38:28
Jméno: Mirek Předmět: T 613 nejde přepnout
Dobrý den, potřebuji poradit. Na T613 je obyčejný system plynu s manuálním přepináním, problém je v tom že po zahřátí motoru a zahřátí vody ve směšovači skrz dodatečný okruh... Se po přepnutí na plyn auto nejede prostě do motoru nejde plyn a kontrolka na přepínači nesvítí! Plyn v nádrži je na 100% jsem tankoval osobně, jen mě zaráží že neukazuje plovák v nádrži který je nový. Tak ted nevím jestli to spolu nějak souvisí nebo co se tam ještě pokazilo. Děkuji za odpověď
26.2.2015 15:33:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: T 613 nejde přepnout
Dobrý den, v první řadě bych zkontroloval, zda je otevřený manuální ventil na multiventilu a zkontroloval bych pojistku LPG systému. Dále bych závadu nejspíše hledal v přepínači, elektroinstalaci (přerušený drát nebo studený spoj…). Závadu by také mohla způsobovat vadná cívka na multiventilu případně cívka na hlavním uzavíracím ventilu.

24.2.2015 3:10:05
Jméno: soky Předmět: Cukání motoru - BRC FLY
Dobrý den, moje bmw 523i 6-ti válec lpg brc fly sl po nastartování krásně přepne na lpg ale má nepravidelný chod volnoběhu a pri jizdě motor cuká, dusí se a netáhne jak by měl. Prosím poraďte co může být příčinou!!! Děkuji soky
26.2.2015 12:30:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání motoru - BRC FLY
Dobrý den, příčiny mohou být následující: nesprávné složení LPG směsi, vadný vstřikovač(e), závada v reduktoru, závada na elektroinstalaci, vadná řídící jednotka…. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde závadu zjistí diagnostikou.

23.2.2015 20:16:47
Jméno: Masaryk Předmět: škoda superb 3,6
Dobrý den,

měl bych dotaz na přestavbu Superbu 3,6 FSI na Lpg, zda lze? a jaká by byla cena. Jaká by to znamenalo omezení výkonu a spotřeba by byla jaká? děkuji za odpověď
S pozdravem
26.2.2015 12:26:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda superb 3,6
Dobrý den, přestavbu vozidla Škoda Superb 3,6 FSI, 191 kW, kód motoru CDVA na LPG umíme. Omezení výkonu jsme neměřili, pocitově však je neznatelné. Obecně u motorů s přímým vstřikováním paliva je nutné počítat se spoluúčastí benzínu v rozmezí 10 – 20 %. Typ LPG zařízení a cenu Vám rádi sdělíme na telefonický dotaz.

22.2.2015 10:28:19
Jméno: hybsman zdenek Předmět: lpdi
mam lpdi ve skoda yeti 1.8 TSi mam problemy se startem rano poradi mi nekdo jak nato
23.2.2015 10:13:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpdi
Dobrý den, systém LPdi je systém vstřikování kapalného LPG do sání. Výrobcem tohoto systému je Viale. Problém bude s největší pravděpodobností v seřízení směsi. Obraťte se proto na příslušný odborný servis.

21.2.2015 14:28:04
Jméno: Tomáš Předmět: černá tekutina z výfuku
Dobrý den, 3 roky mám představbu LPG ve Fiatu Stilo 1,6 16V a v poslední době začínám pozorovat, že z výfuku mi vytéká černá tekutina, Vypadá to jako voda s nějakým karbonem nebo podobnými usazeninami ze spalování. Hlavně když po startu stojím na místě, tak po chvíli je pod výfukem černý flek. Z výfuku ale nejde žádný černý kouř, auto nijak nečadí. Při delší jízdě a zahřádí vozidla to už tak znatelné není. Kapalina v nádobce na chlazení se nijak zvlášť nevytrácí, občas tedy trošku doleju, ale to dělám už od samotné přestavby na LPG. Problémy s výkonem motoru nepozoruji. Mám tam i přimazávání ventilů FlashLube a občas auto protáhnu i normálně na benzín. Dokážete mi poradit, zda se může jednat o závadu na motoru, nebo je výskyt takové tekutiny z výfuku v pohodě? Děkuji.
23.2.2015 10:12:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: černá tekutina z výfuku
Dobrý den, při spalování LPG vzniká kromě kysličníku uhličitého i značné množství vodních par, které kondenzují ve výfuku zvláště v chladném období. Při spalování benzínu mimo jiné vznikají i karbonové usazeniny, které mohou být smývány kondenzovanou vodou.


<5x<   <<     <1> || <136>  <137>  <138>  <139>  <140> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací