Diskuzní fórum LPG/CNG
28.1.2015 12:03:26
Jméno:
Jano Předmět:
Primazavanie 1.4 VTIDobry den,
chcel by som sa opytat ci pre motory 1.4 VTI v C3 Picasso (kod 8FP) je nutne doplnit domazavanie ventilov s LPG? Resp.ci maju tvrdene sedla ventilov?
Dakujem Antala
30.1.2015 7:51:00
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Primazavanie 1.4 VTIDobrý den, pro dlouhodobý bezproblémový provoz doporučuji použít některý způsob na ochranu ventilů a ventilových sedel.
27.1.2015 20:24:39
Jméno:
David Předmět:
přepínání z lpg na benzinDobrý den chtěl bych radu mam BMW 2.2 125kw se systémem landirenzo a ted se mi při jízdě z kopce a sundání nohy z plynu přepne lpg na benzín a už nejde přepnout zpět. Musím zastavit vypnout motor zapnout lpg a vše zase funguje než přijde klesání a já sundám nohu z plynu a děje se tak při plné i poloprázdné nádrži už jsem vyměnil nádrž i multiventil a problém stále přetrvává. mohl by být vadný reduktor. Ve vysokých otáčkách a když je motor v tahu je vše ok děkuji
28.1.2015 14:49:55
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: přepínání z lpg na benzinDobrý den, pokud systém Landi Renzo zaznamená vážnou chybu, kdy přepne zpět do benzínu, je vždy nutné před novým přepnutím na LPG motor vypnout a znovu nastartovat. Příčin takovéhoto chování může být celá řada a vyjmenovávat je by přesahovalo možnosti tohoto fóra. V tomto případě doporučuji provést diagnostiku LPG systému.
20.1.2015 16:10:55
Jméno:
Bartek Josef Předmět:
motor Renault 1.4 8VDobrý den, můžete mi prosím říct,jestli je nutný přímaz ventilů
u motoru renault 1.4 8V? Jedná se o vozilo Dacia Sandero r.v.2010
dovezené z Francie se zabudovaným systémem LandiRenzo.Zabudovaný
přímaz ventilů nemá. Děkuji za odpověď Josef.
21.1.2015 9:06:40
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: motor Renault 1.4 8VDobrý den, to že francouzské vozidlo přestavěné ve Francii nemá přímaz ventilů neznamená, že není např. použita ochrana ventilů přístřikem benzínu, což některé řídící jednotky systému Landi Renzo umožňují. Já bych u tohoto motoru doporučoval ochranu ventilů ať už přístřikem benzínu nebo dávkováním aditiva.
20.1.2015 13:00:47
Jméno:
Láďa Předmět:
Škoda Yeti 1,2 TSIDobrý den, máte nějakou zkušenost s přestavbou Škoda Yeti 1,2 TSI, r.rv.2010 v automatu. Děkuji Láďa
21.1.2015 8:51:16
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Škoda Yeti 1,2 TSIDobrý den,zkušenosti máme s motorem 1,2 TSI, 77 kW, kód motoru CBZ(B)s mechanickou převodovkou. Možnost přestavby s automatickou převodovkou ověřujeme u výrobce.
19.1.2015 20:01:42
Jméno:
Vladimír Petrovič Předmět:
VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZDobrý den,
dělají Strakonice již tuto přestavbu?
děkui za odpověď
Petrovič 728232057
20.1.2015 8:34:18
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZDobrý den, zatím bohužel nemáme vhodnou sadu na přestavbu tohoto motoru.
18.1.2015 21:49:10
Jméno:
Josef Kvapil Předmět:
Nádrž FORD S-MAXDobrý den,
chtěl bych se prosím zeptat,kam lze umístit nádrž u Ford s-max. Nemá prostor na rezervu.
Děkuji J. Kvapil
20.1.2015 8:33:12
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Nádrž FORD S-MAXDobrý den, pokud Vaše vozidlo nemá zadní klimatizaci je možná, po vyrovnání podlahy, instalace venkovní podvěšené LPG nádrže pod vozidlem. V případě, že vozidlo má zadní klimatizaci, musela by se tato klimatizace přeložit na jiné místo nebo odstranit. Pokud je to čtyřválec s jedním výfukem je to OK, pokud je to šestiválec se dvěma výfuky musely by se upravit i výfuky. Další možností je umístit nádrž do zavazadlového prostoru.
17.1.2015 17:19:51
Jméno:
Pavel Předmět:
přepínač lpg - Mitsubishi ASXDobrý den,vozidlo Mitsubishi ASX 1,6 rok 2014,lpg systém lovato-dodavatel Autogas centrum plus,montáž v originál servis Mitsubishi.Prosím o radu :Při nastartování vozu přepínač LPG + BENZÍN bliká a čeká na přepnutí do lpg.V momentě kdy auto vypnu a nepřepne se ještě do režimu lpg....přepínač stále bliká a nevypne se....třeba i do druhého dne.Pokud je vůz v režimu LPG a auto se vypne přepínač zhasne cca do 5.minut.V případě dojezdu na benzín zůstává také svítit.Myslím že není správně zapojen.Po ohlášení reklamace mi je stále řečeno že je vše dobře zapojeno ale mě se to nezdá.Můžete poradit?Díky Pavel
20.1.2015 7:47:52
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: přepínač lpg - Mitsubishi ASXDobrý den, v první řadě je potřeba zkontrolovat, zda je elektrické zapojení LPG systému provedeno dle schématu. Pokud je vše v pořádku nevylučuji chybu některého z komponentů systému. Takto na dálku nelze dát jednoznačnou odpověď.
16.1.2015 23:10:20
Jméno:
ziki Předmět:
citroen 1,2 VTI, 53kw, r.v. 2014, najeto 10000kmDobrý den, lze tento automobil přestavět na pohon LPG, aniž by byla výrazně ovlivněna životnost motoru?
Lze předem odhadnout jako bude mít tento motor spotřebu při jízdě na LPG? Při jízdě na benzin dlouhodobá spotřeba 5,5l/100km. Děkuji za odpověď
18.1.2015 18:40:58
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: citroen 1,2 VTI, 53kw, r.v. 2014, najeto 10000kmDobrý den, motor 1,2 VTi s proměnným zdvihem ventilů a s časováním vstřikování, vyrobený ve spolupráci PSA a BMW, lze přestavět úspěšně na LPG a projeho dlouhodobou životnost bych doporučil použít elektronické zařízení na dávkování aditiva na ochranu ventilů a ventilových sedel – bližší informace k ochraně ventilů můžete nalézt na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Přestavbu vozidla Citroen C Elysee s motorem VTi o objemu 1,6, které jsme přestavěli, si můžete prohlédnout na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie/citro en/montaz-citroen-c-elysee-1-6/ . V případě dalších otázek mě můžete kontaktovat telefonoicky na čísle 602420268.
14.1.2015 13:10:34
Jméno:
Boubal Jiří Předmět:
Honda civicdobrý den, mám stejné auto jako pan Hloušek Honda Civic 1.4 66kW (1998). Zvažuji LPG mám stejný dotaz ohledně ventylů a také spokojenost přestavby. Předem děkuji
15.1.2015 7:32:04
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Honda civicDobrý den, řada těchto vozidel byla úspěšně přestavěna na LPG s použitím ochrany ventilů dávkováním aditiva. Bližší informace k použitému systému Vám rádi poskytneme telefonicky.
13.1.2015 12:48:52
Jméno:
Lukáš Předmět:
STAG 4+Vaše odpověď na Renault: řídící jednotka STAG 4+ je již nějaký rok na trhu, ale softwarově je stále aktualizovaná a tudíž plně vyhovuje potřebám Vašeho vozidla.
Jakým způsobem se aktualizuje taková řídící jednotka, někde v servise, během pravidelné revizní kontrole?
13.1.2015 14:14:07
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: STAG 4+Dobrý den, aktualizaci provádí autorizovaný servis a je to téma, které rozsahem přesahuje možnosti tohoto fóra. Podrobnější informace Vám rádi poskytneme na tel: 602518625.
8.1.2015 19:30:14
Jméno:
Milan Předmět:
zmenilo sa prosim nieco v tejto veci ?21.5.2014 8:05:49
Jméno: Milan Předmět: Subaru Forester 2.0i XT CVT, resp. Subaru Forester 2.0i CVT - je LPG realne ?
Dobry den, mal by som zaujem o kupu (jedno alebo druhe): a.) Subaru Forester 2.0i XT CVT (ten aktualny novy model) b.) Subaru Forester 2.0i CVT (ten aktualny novy model) Je mozne toto auto prestavat na LPG (aj keby drahsi system s podmazavanim ventilov, alebo take cosi). Proste ci je to realne, alebo nie. Plus kolko by asi taka prestavba u Vas stala.
22.5.2014 15:55:29
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Subaru Forester 2.0i XT CVT, resp. Subaru Forester 2.0i CVT - je LPG realne ?
Dobrý den pane Milane, tyto motory, které jste si vybral, jsou motory s přímým vstřikem. Zatím nemáme vhodný kit na přestavbu na LPG od žádného výrobce.
9.1.2015 8:15:53
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: zmenilo sa prosim nieco v tejto veci ?Dobrý den, bohužel tyto motory stále nelze přestavět napohon LPG.
7.1.2015 13:08:26
Jméno:
Horinka Předmět:
MartinDobry denMam problem s Vialle v minusovich teplotach neprepne z benzinu na plyn,ukazatel vialle plynu a domazavanie sa nerozsvieti.Po zahriati motoru 20km,sa kontrolka na druhy start rozsvietila,ale ked malo prepnut na plyn zhasla.Az po prejdeni cca 50km a tretom starte system pracoval spravne.
Dnes sa lpi pracovalo az pri zo hriati a pri jazde sa vyplo a isiel som na benzin.Pripada mi ze ide o elektr.chybu, ktora je zavisla na teplote.Lpi mam v Subaru Forester 2,5 bez turba.2009, najazdil som od montaze 20000km.Pri teplotach nad nulou pracovalo vzdy bez chyby.
Poistky som presiel,su dobre.
Poradite mi prosim .
7.1.2015 14:47:15
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: MartinDobrý den, naše firma nemontuje systémy Viale, proto Vám doporučím obrátit se na odborný servis, který se zabývá LPG systémy tohoto výrobce.
6.1.2015 20:05:44
Jméno:
Ciperka Předmět:
ix20 ventilyDobrý den,
vlastním Hyunday ix20 s přestavbou na LPG od vás. Výrobce ATRAMA BRC. Jakým způsobem bych si mohl doplnit tuto přestavbu o domazávání nějakým aditivem? Mám najeto 32000 km, servisováno, 5-letá záruka, v servisu při 3-leté serv. prohlídce po mě chtějí zaplatit seřízení ventilů motoru. Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Podle mě by to mělo být součástí záruky, když rozebírají část motoru a ten je v záruce.
7.1.2015 8:19:52
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: ix20 ventilyDobrý den, v první řadě, pokud máte vozidlo v záruce, je třeba respektovat záruční podmínky a jakoukoliv změnu konzultovat s tím, kdo Vám záruku drží. Co se týče „domazávání“ můžete zvolit systém podtlakový, který však nechrání motor spolehlivě při dlouhodobé větší zátěži např. ve vyšších rychlostech na dálnici, kdy je podtlak v sání minimální a v případě, že Vám dojde aditivum v nádobce, nebudou ventily chráněny vůbec. Další nevýhodou tohoto systému je, že často zpuchří spojovací hadičky u „pavouka“, které rozvádí aditivum do jednotlivých větví sání, což dále snižuje účinnost tohoto systému. Výhodou podtlakového systému je nižší cena. Pokud jste pozorným čtenářem LPG fór jistě jste zaznamenal, že podtlakový systém je propagován a obhajován pisatelem skrývajícím se za přezdívku ABAKUK nebo KUKABA.
Nebo můžete zvolit dražší elektronický systém, který dávkuje pouze při provozu na LPG a v závislosti na vstřikovacích časech, tedy v závislosti na zatížení motoru. Tento systém, pokud Vám dojde aditivum v nádobce, přepne na benzín a přepnutí na LPG je možné až po dolití aditiva. To zaručí, že ventily jsou stále chráněny. Tímto elektronickým systémem je možné dávkování aditiva jak do sání, tak do větve nízkého tlaku plynu a to i sekvenčně. Námi dodávané elektronické zařízení Valve Protector bylo dlouhodobě testováno nemeckým TÜV na vozidle KIA kde ani po ujetí 100.000 km nedošlo ke změně vůlí na ventilech. Také použité materiály zaručují dlouhodobou životnost a funkčnost. Domnívám se, že u vozidel náchylných k poškození ventilů při provozu na LPG, kam patří i vozidla Hyunadi, je volba elektronického dávkování správnou volbou. Detailnější informace k aditivaci ventilů můžete najít i na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
4.1.2015 16:03:52
Jméno:
Rokoš Předmět:
Volkswagen Passat CC 1.8 TSiDobrý den, jaký systém by jste doporučil pro Volkswagen Passat CC 1.8 TSi. Máte již nějaké zkušenosti s LPG v tomto autě.
Děkuji Rokoš
6.1.2015 8:02:15
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Volkswagen Passat CC 1.8 TSiDobrý den, u motorů s přímým vstřikováním paliva je pro doporučení vhodné sady pro přestavbu na LPG potřeba uvést rok výroby, výkon motoru, kód motoru a pokud možno, jaká je ve vozidla použitá benzínová řídící jednotka. Přestavby provádíme u motorů 1,8 TSI s kodem motoru CDA(A),CDH(B), CAB(A), BZB. Možnost přestavby Vašeho vozidla Vám rádi sdělíme po obdržení výše uvedených údajů na tel: 602420268.
3.1.2015 10:23:08
Jméno:
luboš Předmět:
přimazávánízdravím, uvažuji o přestavbě na lpg, chtěl bych se zeptat zda je nutné přimazávání ventilů u automobilu alfa romeo gtv 2.0 twin spark, rok výroby 2000, děkuji za odpověd
6.1.2015 7:52:10
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: přimazáváníDobrý den, vzhledem k tomu, že na našich silnicích nejezdí příliš těchto vozidel, bylo v naší síti přestavěno jen několik kusů bez použití aditivace ventilů. Nemáme zprávy o tom, že by s vyskytly u těchto motorů problémy. Pokud bude přimazávání ventilů instalováno bude to vždy ku prospěchu.
Přidat záznam