Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <139>  <140>  <141>  <142>  <143> ||  <265>     >>   >5x>  

4.3.2015 18:33:10
Jméno: Jan Předmět: Lpg brc nepřepne na lpg
Dobrý večer, mám focus r.v 2000 1.6 16v lpg+flashlube. BRC. nechce se přepnout na lpg. Sviti červeně po cca 10min se přepne do oranžové a po dalších cca10 min se chce přepnout do zelené ale začne to pipat a přepne se na benzín. Bylo to vše v pořádku max. do 5min se to přeplo na lpg a od včerejška to dělá tohle.
Předem děkuji za rady.
5.3.2015 15:22:06
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: Lpg brc nepřepne na lpg
Dobrý den pane Jane. Vzhledem k dlouhé době ohřevu by mohlo jít o vadu teplotního čidla nebo závadu na termostatu vozidla. Zřejmě se jedná o dvojitou závadu, když po přepnutí ihned systém vypadne do benzínu. Musím vás odkázat na odbornou dílnu, která provede diagnostiku a zjistí pravou příčinu závady.

3.3.2015 11:02:14
Jméno: Petr Předmět: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den. Jedná se o vůz, který má CNG od výrobce. Tak jsem navštívil diagnostiku a hlásí dvě závady. Porucha zapalování a porucha zapalování na 2 válci. Chtěli mi začít měnit svíčky a kabely... Když jsem je zastavil s tvrzením, že mám nové originál svíčky i kabely od VW tak mi doporučili vyměnit zapalovací cívku a benzínové vstřiky... Tak nevím jestli je tohle správná cesta.
4.3.2015 7:28:36
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den, pokud znáte výsledek diagnostiky řídil bych se jím. Pro potvrzení či vyloučení zda se jedná o vadnou zapalovací cívku je možné tuto zapůjčit z jiného auta a vyzkoušet, pro potvrzení nebo vyloučení zda se jedná o vadný vstřikovač vyměnit benzínový vstřikovač z 2. válce s jiným válcem.

2.3.2015 20:34:34
Jméno: Petr Předmět: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den. Vlastním VW caddy 2,0 CNG.Ráno při studeném motoru nastartuji a motor při volnoběžných otáčkách silně vibruje. Při zvýšení otáček se chová normálně. Pokud se rozjedu tak motor nemá výkon a jako by se "dusil" a rozsvítí se kontrolka zapalování. Po přepnutí na plyn se chová motor normálně a jede bez známek problému a kontrolka zhasne. Vyměnil jsem svíčky a kabely.Bez efektu.. V servisu mi radili postupně měnit vše až ke vstřikům.. Nějaká rada nebo obdobná zkušenost? Díky za odpověď..
3.3.2015 8:33:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nesprávný chod na benzín
Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o tovární přestavbu. U těchto vozidel je spojení s řídící jednotkou, která řídí benzínový i plynový režim, možné jen prostřednictvím diagnostiky VW. Pro zjištění závady navštivte servis, který je vybaven VW diagnostikou.

27.2.2015 17:10:21
Jméno: Kuchta Pavel Předmět: Nissan Qashgai 2l benzim
Dobry den chci si koupit Nissan Qashgai 2l r.v.2008 benzin naco jsi mam dat pozor,a jak jsou drahe nah.dily a co spotreba dekuji.
1.3.2015 15:59:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nissan Qashgai 2l benzim
Dobrý den, toto fórum je pro zájemce o problematiku alternativních pohonů LPG/CNG. Takže odpovím v tomto duchu - nedoporučuji přestavbu tohoto vozidla na LPG/CNG z důvodu možných problémů s ventily... Co se týká zkušeností z běžného provozu navštivte příslušné fórum, kde naleznete odpovědi na Vaše otázky.

25.2.2015 12:01:22
Jméno: Vendula Šeráková Předmět: ŠKODA Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Dobrý den,
mám starou Fabii HTP předělanou na plyn, vše v pořádku. Uvažuji o koupi nové škody III generace - Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Je vhodný tento motor přestavit na plyn??
Díky za odpověď.
26.2.2015 12:37:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: ŠKODA Fabia Combi 1,2 TSI / 81 kW
Dobrý den, pro posouzení možnosti přestavby vozidla s přímým vstřikováním paliva potřebujeme znát kód motoru. Proto prosím zašlete nám na e-mail prochazka@autogascentrum.cz ofocenou zadní stranu velkého technického průkazu vozidla nebo mi alespoň sdělte kód motoru.

24.2.2015 12:38:28
Jméno: Mirek Předmět: T 613 nejde přepnout
Dobrý den, potřebuji poradit. Na T613 je obyčejný system plynu s manuálním přepináním, problém je v tom že po zahřátí motoru a zahřátí vody ve směšovači skrz dodatečný okruh... Se po přepnutí na plyn auto nejede prostě do motoru nejde plyn a kontrolka na přepínači nesvítí! Plyn v nádrži je na 100% jsem tankoval osobně, jen mě zaráží že neukazuje plovák v nádrži který je nový. Tak ted nevím jestli to spolu nějak souvisí nebo co se tam ještě pokazilo. Děkuji za odpověď
26.2.2015 15:33:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: T 613 nejde přepnout
Dobrý den, v první řadě bych zkontroloval, zda je otevřený manuální ventil na multiventilu a zkontroloval bych pojistku LPG systému. Dále bych závadu nejspíše hledal v přepínači, elektroinstalaci (přerušený drát nebo studený spoj…). Závadu by také mohla způsobovat vadná cívka na multiventilu případně cívka na hlavním uzavíracím ventilu.

24.2.2015 3:10:05
Jméno: soky Předmět: Cukání motoru - BRC FLY
Dobrý den, moje bmw 523i 6-ti válec lpg brc fly sl po nastartování krásně přepne na lpg ale má nepravidelný chod volnoběhu a pri jizdě motor cuká, dusí se a netáhne jak by měl. Prosím poraďte co může být příčinou!!! Děkuji soky
26.2.2015 12:30:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cukání motoru - BRC FLY
Dobrý den, příčiny mohou být následující: nesprávné složení LPG směsi, vadný vstřikovač(e), závada v reduktoru, závada na elektroinstalaci, vadná řídící jednotka…. Doporučuji proto navštívit odborný servis, kde závadu zjistí diagnostikou.

23.2.2015 20:16:47
Jméno: Masaryk Předmět: škoda superb 3,6
Dobrý den,

měl bych dotaz na přestavbu Superbu 3,6 FSI na Lpg, zda lze? a jaká by byla cena. Jaká by to znamenalo omezení výkonu a spotřeba by byla jaká? děkuji za odpověď
S pozdravem
26.2.2015 12:26:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: škoda superb 3,6
Dobrý den, přestavbu vozidla Škoda Superb 3,6 FSI, 191 kW, kód motoru CDVA na LPG umíme. Omezení výkonu jsme neměřili, pocitově však je neznatelné. Obecně u motorů s přímým vstřikováním paliva je nutné počítat se spoluúčastí benzínu v rozmezí 10 – 20 %. Typ LPG zařízení a cenu Vám rádi sdělíme na telefonický dotaz.

22.2.2015 10:28:19
Jméno: hybsman zdenek Předmět: lpdi
mam lpdi ve skoda yeti 1.8 TSi mam problemy se startem rano poradi mi nekdo jak nato
23.2.2015 10:13:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpdi
Dobrý den, systém LPdi je systém vstřikování kapalného LPG do sání. Výrobcem tohoto systému je Viale. Problém bude s největší pravděpodobností v seřízení směsi. Obraťte se proto na příslušný odborný servis.

21.2.2015 14:28:04
Jméno: Tomáš Předmět: černá tekutina z výfuku
Dobrý den, 3 roky mám představbu LPG ve Fiatu Stilo 1,6 16V a v poslední době začínám pozorovat, že z výfuku mi vytéká černá tekutina, Vypadá to jako voda s nějakým karbonem nebo podobnými usazeninami ze spalování. Hlavně když po startu stojím na místě, tak po chvíli je pod výfukem černý flek. Z výfuku ale nejde žádný černý kouř, auto nijak nečadí. Při delší jízdě a zahřádí vozidla to už tak znatelné není. Kapalina v nádobce na chlazení se nijak zvlášť nevytrácí, občas tedy trošku doleju, ale to dělám už od samotné přestavby na LPG. Problémy s výkonem motoru nepozoruji. Mám tam i přimazávání ventilů FlashLube a občas auto protáhnu i normálně na benzín. Dokážete mi poradit, zda se může jednat o závadu na motoru, nebo je výskyt takové tekutiny z výfuku v pohodě? Děkuji.
23.2.2015 10:12:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: černá tekutina z výfuku
Dobrý den, při spalování LPG vzniká kromě kysličníku uhličitého i značné množství vodních par, které kondenzují ve výfuku zvláště v chladném období. Při spalování benzínu mimo jiné vznikají i karbonové usazeniny, které mohou být smývány kondenzovanou vodou.

19.2.2015 15:11:09
Jméno: Jiří Boubal Předmět: Přimazávání
Dobrý den, mám hondu civic 6g 1.4i motor D14A7 rv.97. Je nutné přimazání buť flashlube nebo přístřik benzínu??? Popřípadě má smysl přidávat přístřik benzínu v cca 4000-4500ot v poměru 75% LPG a 15% benzín, není to moc?
Nebo postačí kontrola ventilu cca po 15 000 km bez jakéhokoliv přimazíní. Předem děkuji za odpověď Boubal
20.2.2015 7:39:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání
Dobrý den, s ohledem na rok výroby vozidla bych doporučoval použít pro ochranu ventilů dávkováním aditiva jako účinnou prevenci proti poškození ventilů. U motorů přestavěných na pohon LPG je nutná pravidelná kontrola vůlí ventilů dle intervalu doporučeného výrobcem vozidla. S ohledem na záruku montáže doporučuji však otázku ochrany ventilů řešit se servisem, který bude tuto montáž provádět.

17.2.2015 20:16:37
Jméno: Lubomír Přidal Předmět: kabely Fabia
Dobrý den,mám problém s vynecháváním motoru u Fabie 1,4 16v 55Kw.Při prepnutí na plyn začne poškubávat,v servise mi tvrdili,že je to kabely ke svíčkám.Prý nemám používat Tesly,ale nějaké kvalitnější,jaké kabely mi můžete doporučit?Děkuji za odpoveď Přidal
18.2.2015 12:25:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: kabely Fabia
Dobrý den, ano poškubávání v nízkých otáčkách a ve volnoběhu, po přepnutí na plyn, může způsobovat nesprávná funkce některého z komponentů zapalovací soustavy. Pokud v servise diagnostikovali, že závadu mohou způsobovat zapalovací kabely, je potřeba je vyměnit za funkční. Dnes je na trhu široký sortiment kvalitních náhradních dílů proto nebudu konkrétní kabely doporučovat.

16.2.2015 12:31:48
Jméno: David Mazac Předmět: max kw Stag300
Dobrý den,
mám ve voze subaru forester 2.0turbo(125kw) STAG300 již 3roky a jsem s ním velice spokojen, nicméně budu u svého vozu nyní navyšovat výkon motoru a chci ze zeptat do kolika max. Kw je STAG300 chopen pracovat. Nalazení motoru tomu hodlám přizpůsobit.

děkuji D.M.
16.2.2015 14:26:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: max kw Stag300
Dobrý den, řídící jednotka není limitní. V případě navyšování výkonu je rozhodující, zda bude postačovat výkon reduktoru. Pošlete mi proto na email prochazka@autogascentrum.cz typ použitého reduktoru, nejlépe foto reduktoru. V každém případě je třeba po navýšení výkonu provést znovu nastavení plynové mapy a v případě potřeby upravit velikost trysek.

15.2.2015 18:12:16
Jméno: Jakub Předmět: LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipat
Dobry den, do auta (atmosfericky motor Renault 1,6 8V) mam dodelavane LPG-sekvencni vstrik Tartarini+Flashlube. Cca 2 roky a 20.000km bez zavad. Dnes zacalo delat to, ze pri kazdem startu a vypnuti motoru/zapalovani LPG system cca 2-3x zapipa (nastalo 5x z 5 pokusu).

Jinak auto jede v poradku, start na benzin a prepnuti na LPG OK, jizda na LPG i na benzin OK. Diky za radu co se auto pipanim snazi dat najevo a co s tim. Auto stalo cely vikend na relativne silnem mrazu (cca -15C), nemuze to souviset?
16.2.2015 8:39:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Tartarini zacalo pri startu i zhasnuti motoru pipat
Dobrý den, je to upozornění na servisní interval.

15.2.2015 10:12:06
Jméno: martin Předmět: peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kw
Ahoj.mam dotaz.kdyź je studenej tak škube až chcipa.po chvili se chytne a jede normalne.cim by to mohlo být?nebo nejaka rada na opravu?
16.2.2015 8:35:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: peugeot 307 sw 1.6 16v 82 kw
Dobrý den, Váš dotaz je příliš stručný pro upřesnění dotazu mě prosím kontaktujte prosím telefonicky na tel: 602420268.


<5x<   <<     <1> || <139>  <140>  <141>  <142>  <143> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací