Diskuzní fórum LPG/CNG
8.12.2014 9:54:08
Jméno:
Standa Předmět:
ochrana ventilů?Dobrý den, vlastní vůz Ford Fiesta ST 2,0 110kw r.v. 2005, měl bych zájem o přestavbu na LPG. Chci se zeptat zda na tento uvedený motor je nutné instalovat přimazávání ventilů či ne. díky
9.12.2014 9:24:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: ochrana ventilů?Dobrý den, ochranu ventilů a ventilových sedel bych v každém případě doporučil.
4.12.2014 19:26:29
Jméno:
andrej marko Předmět:
domontovanie Lpg do nového autaPo kupeni nového auta opel mokka 1.4turbo 4x4 by som chcel namontovať LPG. Auto v tejto verzii sa robi aj vo vyrobené no nie 4x4. Už som prezistoval o možnosti montaže u odborníkov. Bolo u každého povedané že nie je v ničom problém. Chel by som of niekoho dobru radu pre aký systém splynovaca sa rozhodnuť. Kto ma skúsenosti z "Tantarini", Prins, Stang , s pod. Prosim o radu . A ako je so zarukou u nového vozidla.
5.12.2014 10:45:16
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: domontovanie Lpg do nového autaDobrý den, LPG montujeme i do nových vozidel. V případě vozidel OPEL by bylo potřeba projednat s prodejcem, zda záruku bude držet i pokud bude provedena přestavba na LPG. Tento motor s kódem A14NET jsme již přestavovali jak ve vozidlech OPEL MOKKA, tak ve vozidlech Chevrolett. Pro přestavbu byly použity systémy od různých výrobců a vozidla jezdí bez problémů. Důležité u tohoto motoru je zvolit některý způsob ochrany ventilů. Pro případ, že by došlo k poškození motoru a některých součástí vozidla, přicházejících do styku s plynem, je naše společnost pojištěna. Konkrétní typ zařízení a ochrany ventilů Vám rádi sdělíme telefonicky.
3.12.2014 15:31:42
Jméno:
Martin Javůrek Předmět:
stag 300Dobrý den měl bych dotaz mam system stag 300 a dnes mi začal dělat neplechu stále se přepíná mezi benzinem a plynem a na lpg jede jen na 3 válce ,,, vstřikovače repasované u vás před cca 5 tis km reduktor repasován cca před 30tis km a při startování to dlouho točí než chytne ... benzín jede normálně svíčky nové zapalováni odskoušené a v pořádku ...děkuji za nějakou radu :-)
4.12.2014 14:54:54
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: stag 300Dobrý den, zavolejte mi a domluvíme se na termínu opravy.
13.12.2014 20:33:12
Jméno:
Jaromír Předmět:
RE: stag 300Proboha lidi už se vzpamatujte! Houby tomu rozumíte a chcete radit přes internet? Prostě jeďte do servisu!!
3.12.2014 11:16:33
Jméno:
Pepa Předmět:
nastaveni STAG premiumDobrý den, mám Renaulta Megane III r.v. 2010 motor 1.6 110 koní. LPG Stag 300 premium.V této době mi na vozidle odešel jeden vstřikovač a je vyměněna celá lišta. Chci se vás zeptat na váš názor . Když mi mechanik dělal nastavení a diagnostiku LPG tak říkal , že není mít potřeba zapnutou kontrolu systému OBD a tak jí vypnul. Děkuju
4.12.2014 10:34:35
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: nastaveni STAG premiumSystém S TAG 300 pracuje ve vozidlech spolehlivě i bez připojení k OBD vozidla. Na druhou stranu pokud je zařízení i vozidlo vybaveno funkcí OBD je škoda ji nevyužít, protože toto spojení umožňuje nepřetržitou kontrolu nad přesným nastavením plynového vstřikování monitorováním dlouhodobých a krátkodobých korekcí směsi benzínové jednotky. Na případné odchylky od základní korekční mapy způsobené např. rozdílnou kvalitou či složením LPG, nebo částečným zanesením filtru plynné fáze apod., reaguje plynová jednotka korekcí svého nastavení tak, aby plynový systém vždy pracoval v optimálním režimu, tedy aby byl shodný s charakteristikou benzínové řídící jednotky.
2.12.2014 17:46:09
Jméno:
Josef Předmět:
Octavia 1.8T 110kWDobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je vhodná na přestavbu do LPG Škoda octavia 1.8T 110kW? Rok výroby asi 2003. Je to standartní přestavba bez přimazávání ventilů nebo kvůli turbu je přestavba složitější a tím pádem i dražší?
Děkuji Vám za odpověď
3.12.2014 7:13:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Octavia 1.8T 110kWDobrý den, motory 1,8 T 110 kW se běžně přestavují a jsou vhodné pro přestavbu na LPG. Ochrana ventilů se nemusí používat. Pro přestavbu se používají standardní sady, pouze se použije silnější reduktor, což se odrazí v mírně zvýšené ceně.
2.12.2014 17:33:03
Jméno:
Ant.Janda Předmět:
Dotaz na system lpgZdravím koupil jsem felicii na lpg,mám i přílohu k tp. Plyn je montován u vás autogas Strakonice,ale nějak nemůžu pochopit co je to za system píše se AGC 01_01 za odpověd díky Tonas :-)
3.12.2014 7:19:38
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Dotaz na system lpgDobrý den, údaj AGC 01-01 nic nevypovídá o typu LPG zařízení, které máte ve vozidle. Toto je označení „Rozhodnutí schválení technické způsobilosti typu systému vozidla nebo konstrukční části vozidla nebo výbavy vozidla“ pod kterým bylo vozidlo namontováno. Typ zařízení je uveden v příloze k velkému technickému průkazu.
3.12.2014 16:56:25
Jméno:
Antonín Předmět:
RE: RE: Dotaz na system lpgPane inženýre,koukal sem na přílohu k TP a dokonce je tam napsano že výrobce je Autogas centrum strakonice,montováno 22.9.2006 u vás. Int číslo 8827, pak je tam ještě číslo 003332 a typ plynového zařízení je napsano AGC 01-01 tak nevim. omlouvam se :-)
2.12.2014 13:35:10
Jméno:
Vláďa Předmět:
STAG 300Dobrý den, mám LPG STAG 300. Při vypnutí klíčku mi auto pípa jako když dojde plyn i když je nádrž plná. Auto jede v pořádku.
2.12.2014 14:27:53
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: STAG 300Dobrý den, "pípání" po vypnutí klíčku signalizue servisní interval na výměnu filtru LPG. Pro jeho výměnu navštivte proto odborný servis, kde zároveň nastaví nový interval.
1.12.2014 15:57:26
Jméno:
Jan Předmět:
Vada dobré odpoledne, mám problém s vozidlem přestaveným na LPG (Magic G4), jedná se o Ford Focus 2004, 1.6. Po zahřátí motoru LPG sepne, nicméně okamžitě se znovu vypne - za zvukového signálu identickému tomu, když je plynová nádrž prázdná (přestože v momentě sepnutí svítí 3 zelené diody a já vím, že tam plyn je). Kde by mohl být problém? Děkuji
1.12.2014 17:21:34
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Vada Dobrý den, příčin může být celá řada – od vadného tlakového čidla až po vadnou řídící jednotku. Je třeba navštívit odborný servis a provést diagnostiku.
27.11.2014 18:56:02
Jméno:
Leoš Předmět:
PlynDobrý den, doporučil byste montáž přímazu ventilů do audi a4 1.8t r.v. 2001 kod motoru AJV. Předem děkuji za odpověď.
28.11.2014 8:30:29
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PlynDobrý den, u tohoto motoru ochrana ventilů není potřeba.
27.11.2014 10:58:02
Jméno:
Jozef Předmět:
Opel Mokka 1,6 Prosím o info kúpil som Opel Mokka 1,6 85 kW aký splyňovač tam mám dať,nie je to motor s priamym vstrekovaním,treba primazávanie ventilov? Má štart/stop systém nebude s tým problem,dala by sa o Vás realizovať prestavba a koľko by cca stála.Typ motora je A16XER.Vďaka.PS Vaše forum ohľadne problematiky aut na LPG nemá chybu.Pozdravujem a vďaka za odpoveď.
27.11.2014 12:56:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Opel Mokka 1,6 Dobrý den, Vaše vozidlo lze přestavět na pohon LPG. Systém Start/Stop není pro přestavbu problémem. Pro přestavbu můžeme nabídnout jak různé systémy LPG, tak různé systémy na ochranu ventilů – viz odkaz na naše stránky http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
Cenu a nejvhodnější typ LPG zařízení a systému na ochranu ventilů Vám rádi sdělíme telefonicky.
25.11.2014 20:04:40
Jméno:
saran karel Předmět:
dotazdobrý den,vlastním vozidlo fiat punto II 1.2cm 8v s přestavbou na lpg se systémém MAGIC 2.systém je namontován v aute 8 rokem,jde o to že pokud jezdím na benzín a nepřepínám na lpg tak to po ujetí nějakých 150km jezdí v pohodě i volnoběh drží při 800-900ot,ale jak mile přenu na LPG,vůz začne postupně poškubávat,nemá tah,a volnoběh kolísá a někdy i zhasne motor.dělá to takhle po celou dobu jízdy na LPG,a když pak přepnu znova na benzín,tak nějaký čas poškubává taky a při studených startech na benzín pak chcípe a volnoběh začne držet někdy až na počtvrtém nastartování.a když pak jezdím jen na benzín celý den,tak druhý den studený start na benzín bez problémů na poprvé,toto je pravidlem,mám podezření na vadnou lambdu sondu,protože při přepnutí z lpg na benzín při provozní teplotě motoru, motor se při přišlápnutí plynu nejdříve přidusí,a pak postupně jakoby zabírá.děkuji za reakci
27.11.2014 9:57:45
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: dotazDobrý den, doporučuji zajet do odborného servisu, kde systém Magic2 dělají a mohou provést jeho diagnostiku. Vámi popisované chování může způsobovat celá řada závad. Nepíšete kolik km je na LPG najeto, ale po osmi letech lze předpokládat, že jednou z příčin mohou být i opotřebované vstřikovače a vlivem toho nesprávné dávkování LPG, závada na reduktoru…
27.11.2014 13:49:50
Jméno:
Vašek Předmět:
RE: dotazZdravím, měl jsem stejný problém, měl jsem netěsný reduktor, který přetlakovou hadičkou pouštěl plyn do motoru
25.11.2014 12:23:06
Jméno:
Šárka Předmět:
Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Dobrý den, od r. 2013 mám nainstalovaný systém BRC. Při první jízdě dne a prvním přepnutí na plyn dochází k několika sekundové prodlevě, kdy auto netahá plyn, musím podřadit až o 2 rychlosti, poté se auto rozjede, ale svítí nebo bliká kontrolka "motor" a "protiskluz". Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již kontrolky nesvítí. Toto se děje pouze u první jízdy dne a prvního přepnutí na plyn, tedy když je motor studený. V průběhu dalších jízd dne už je vše zatím bez problémů. Na diagnostikách zatím nic nezjištěno. Prosím o názor, děkuji.
27.11.2014 13:06:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Dobrý den, i ve Vašem případě musím konstatovat, že je potřeba provést diagnostiku LPG systému a na základě jejího výsledku provést nastavení případně opatření na odstranění tohoto stavu. V úvahu přichází celá řada příčin a vyjmenovávat je nemá význam. Aby se podařilo zdiagnostikovat systém v době, kdy problém nastává, bude možná nutné ponechat vozidlo v servisu do druhého dne.
27.11.2014 13:48:07
Jméno:
Vašek Předmět:
RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013Zdravím, měl jsem podobný problém a jeho příčina byla ve špatné lambda sondě, zejména bych si zkontroloval zda o ní ví benzínová jednotka. Měl jsem systém BRC zapojený tak, že signál z lambda sondy šel nejprve do plynové jednotky a ta to posílala (spíš neposílala) do benzínové jednotky
25.11.2014 10:14:56
Jméno:
Licinberk Předmět:
Rozdíl mezi ecuDobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi řídícími jednotkami LR Omegas a LR Omegas Plus? Zapojení pinů na konektorech je stejné? Lze je mezi sebou zaměnit (samozřejmě s novým nastavením)?
Děkuji.
27.11.2014 8:19:46
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Rozdíl mezi ecuDobrý den,
jednotky nelze mezi sebou zaměňovat, jedná se o rozdílné systémy.
22.11.2014 12:13:39
Jméno:
Václav Žatecký Předmět:
přepínání lpg Dobrý den, mám Ford focus mk2 1.6 16v a v něm naistalovaný systém brc . Ale než se mi přepne auto an lpg tak to trvá deocela dlouhou dobu. Dnes při venkování teplotě 3 stupně se auto přeplo až po 2,5 km a ručička teploty motoru byla už na 60 stupních. Chtěl bych se zeptat jakou teplotu pro tento systém na přepínání doporučujute .
Děkuji.
22.11.2014 19:27:16
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: přepínání lpg Dobrý den, pro dokonalé odpaření kapalné fáze LPG doporučujeme nastavit teplotu pro přepnutí okolo plus 40 stupňů celsia. Pozor tato je teplota snímaná teplotním čidlem LPG systému umístěném na reduktoru a obvykle se liší od teploty snímané teplotním čidlem teploty motoru vozidla. Aby byl provoz LPG systému dlouhodobě spolehlivý nedoporučujeme příliš snižovat teplotu pro přepnutí. Jakou teplotu pro přepnutí máte nastavenu zjistíte diagnostikou LPG systému.
21.11.2014 14:22:59
Jméno:
Vitezslav Dum Předmět:
Alfa Romeo BreraDobry den tak Alfu Romeo Brara 2.2jts mam doma. Montaz cena (LPG). Kod motoru je 939A5000 r.2008 136kw Dekuji za opoved V.Dum
22.11.2014 10:28:38
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Alfa Romeo BreraDobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva a v současné době žádný z našich dodavatelů nemá sadu pro přestavbu na LPG.
Přidat záznam