Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <140>  <141>  <142>  <143>  <144> ||  <265>     >>   >5x>  

14.2.2015 17:51:55
Jméno: Ludek Nyvlt Předmět: Lpg
Dobry den chtel bych se zeptat a pomoc mam skoda octavi 1999 1.8 20V prestavenou na LPG magic o co se jedna tedy kdyz nastartuju a cekam na prepnuti plynu kdyz se to prepme chvili to bezi ale pochvilce otacky klesaji az se vypne motor vypnuti plynu a prepnuti na benzin auto normalne jede prosim o radu nevim si uz rady cim by to mohlo byt este me napadlo vymenit filtr na plyn mohlo by to tim byt dekuji predem za odpoved Nyvlt
16.2.2015 8:32:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, systém Magic nedělám, a příčin takovéhoto chování může být celá řada od vadné řídící jednotky plynu přes nesprávné složení směsi, vadné čidlo tlaku…. Pokud by byl v systému nízký tlak vlivem ucpaného filtru LPG měl by systém automaticky přepnout na benzín. Bez diagnostiky nelze určit závadu. Vyhledejte proto oborný servis pro značku Magic.

13.2.2015 15:11:51
Jméno: Petr Předmět: cuknutí pří přepnutí na plyn
Dobrý den,

mám vozidlo Ford C-Max 2.0i CNG 2008, přestavba originál od Fordu, systém BRC. Při studeném motoru po přepnutí na plyn, pokud mám sešplápnutý plynový pedál auto škubne, při přepnutí na volnoběh dost poklesnou otáčky a chvilku trvá než se srovnají, při teplém motoru se to již neděje, je to normální? Dále mi plynové vstřiky přijdou docela hlučné, pouze na volnoběh, při jízdě to nepozoruji. Je to moje první auto na CNG, tak nevím jestli je to takto v pořádku.

Dškuji za odpověď
16.2.2015 8:26:12
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: cuknutí pří přepnutí na plyn
Dobrý den, příčin takovéhoto chování může být celá řada. Hlučnost vstřikovačů nejsem takto schopen posoudit, ale pokud se Vám zdají hlučnější může to svědčit o jejich opotřebení. Doporučuji proto navštívit odborný servis FORD, kde provedu diagnostiku systému a určí a následně opraví příčinu.

12.2.2015 20:56:00
Jméno: KAREL Předmět: Přímaz
Dobrý den. Je elektronický Valve protector vhodný na H..I30 1.6 88KW. Děkuji za odpověd.
13.2.2015 10:42:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz
Dobrý den, v současné době je Valve Protector nejlepší dostupné dávkovací zařízení na aditivaci ventilů, které dávkuje na rozdíl od podtlakového systému pouze při provozu na plyn a co je hlavní v závisloti na zátěži motoru. Valve Protector dávkuje aditivum ať už do sání nebo do větve nízkého tlaku plynu pod tlakem a tudíž je možné ho použít i pro turbomotory. Byl testován DEKROU a má homologaci E1 10R-035516 udělenou něměckým Kraftfahrt-Bundesamt. Dávkování je naprogramováno v závislosti na objemu motoru, počtu válců a v závislosti na viskozitě aditiva. Dávka aditiva je 1 promile na spotřebované plynné pohonné hmoty. Pokud je v nádobce hladina aditiva nižší než 100 ml, je řidič upozorněn blikající diodou, která je umístěna v kabině řidiče, na dolití aditiva. Systém lze na přání zákazníka zapojit i tak, že po spotřebování aditiva odpojí plynový systém do té doby, než bude aditivum doplněno. Více informací naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/.

9.2.2015 19:58:20
Jméno: Motzbauchl Předmět: Dotaz
Zdravím a prosím o radu.Mám namontováno LPG - BRC - v Opelu Mokka.Dnes ráno při jízdě začaly čtyři ledky ukazující naplněnost nádrže s plynem po asi 10 km blikat - všechny najednou zhasnou a opět se rozsvítí v intervalu asi 2 vteřin.Po zhasnutí motoru a vyjmutí klíčku a opětovném nastartování je vše tak 5 km vše v normálu a pak se vše opakuje.Nevíte čím to je a zda se něco nemůže poškodit??Díky.M.
11.2.2015 13:12:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, pokud se neozývá současně s blikáním pípání bzučáku, pravděpodobně půjde o závadu na měření stavu hladiny LPG v nádrži – plynová řídící jednotka vyhodnotila signál od snímače hladiny mimo toleranci. Pravou příčinu však lze určit až po provedené diagnostice.

9.2.2015 16:06:56
Jméno: Krejčí Předmět: Kolik kapek
Dobrý den mám podtlakové přimazávání,ale když je chladněji tak to kape pomaleji.Logicky kapalina zhoustne.Rád bych věděl kolik kapek za min.by mělo prokapat,abych si to mohl seřídit,Děkuji s pozdravem Krejčí
11.2.2015 13:05:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kolik kapek
Dobrý den, doporučená dávka aditiva je 1 promile na spotřebované pohonné hmoty. Nepíšete jaký je objem motoru a ani počet válců, proto uvedu nastavení pro čtyřválcový motor o objemu do 2,0 l, kde by dávkování aditiva mělo být cca 8 kapek za minutu. Náplň v půllitrové nádobce by tak měla vystačit na cca 5000 km.

7.2.2015 12:16:25
Jméno: Karel Předmět: Peugeot 106
Dobrý den chci se zeptat vlastním Peugeot 106 obsah 1000ccm a výkon 37 kw. Mám problém s lpg mám kulatou nádrž na 33 litru místo rezervy a řídící jednotku d.t.gas. Můj problém je že auto když je studené nebo teplé nechce jet ne benzin motor se dusí a nejde do otáček, po přepnutí na lpg vše funguje normálně. Když zavřu ventil na lahvi lpg tak auto jezdí normálně. Poradte mi prosím co mám dělat děkuji Karel
9.2.2015 7:24:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 106
Dobrý den, dle Vámi popsaných příznaků půjde zřejmě o to, že po přepnutí na benzín nedochází k odpojení plynového systému a do motoru jsou přiváděna obě paliva. Problém může být v elektronice LPG (řídící jednotka, přepínač….). Vyhledejte proto odbornou firmu, která systém D.T.GAS servisuje.

6.2.2015 23:28:52
Jméno: Kult Marcel Předmět: revize CNG
Dobrý den,má nádrž na CNG platnost použítí a jak je to s revizí?díky za odpověd
9.2.2015 7:26:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: revize CNG
Dobrý den, platnost nádrže uvádí výrobce a je max. 20 let od data výroby. Revize (zkouška těsnosti) je u plynových zařízení 1x ročně.

5.2.2015 22:01:31
Jméno: Jaroslav Předmět: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, mám namontované LPG STAG 300 ISA 2 ve vozidle Opel Zafira A 1,8, 125 PS včetně mechanického podtlakového přimazávání ventilů Flash Lube. Měl jsem nyní po 2 letech od montáže zájem o elektronický systém, ale v servisu mi řekli, že elektronický systém je elektronický pouze v otevírání přímazu ventilů a následně vše zase běží na principu podtlaku a tudíž to nemá cenu montovat, nehledě prý na to, že je to poruchové. Je to opravdu tak? Děkuji za vysvětlení a navržení vhodného systému a přibližné ceny, rád si k Vám zajedu. Montováno u AGC Stráž u Domažlice. Děkuji za odpověď.
6.2.2015 8:09:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů elektronicky
Dobrý den, podtlakový systém dávkuje, jakmile je podtlak v sacím potrubí, tedy i při provozu na benzín. Dávkování se seřizuje mechanicky šroubkem a dávka je pak stále stejný počet kapek za minutu bez ohledu na zatížení motoru. Oproti tomu elektronický systém dávkuje jen při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na objemu motoru a na vstřikovacích časech plynu, tedy dle zatížení motoru. V naší nabídce máme špičkové elektronické programovatelné dávkovací zařízení Valve protector od německého výrobce, které dlouhodobě bezporuchově vyzkoušeno na náročném německém trhu. V nabídce máme celou řadu elektronických dávkovacích systémů od jednoduchých jednobodových systémů „light“ , které jsou vhodné pro atmosférické motory a motory valvetronic, valvematic, až po sekvenční systémy, kdy je aditivum dávkováno přímo do jednotlivé větve sání nebo do přívodu za plynový vstřikovač. Tlakové systémy je možné, na rozdíl od kapajících a „light“, použít i u přeplňovaných motorů. Tento systém má elektronickou signalizaci stavu aditiva a je možné ho zapojit tak, aby v případě spotřebování aditiva v nádobce odpojil LPG systém do doby, než bude aditivum znovu doplněno. Další informace k elektronickým dávkovacím systémům jsou uvedeny na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pro doporučení konkrétního systému mě prosím kontaktujte telefonicky na tel: 602420268.

30.1.2015 19:09:47
Jméno: Josef Předmět: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně zástavby LPG do Xsara Picasso r.v. 2008 1,6 16V. Zajímalo by mě jestli je tento motor vhodný nebo jestli s ním bývají problémy. Vím že z hlediska zástavby LPG má Picasso docela složitou elektriku a tak bych byl nerad místo na silnici stále v servisu. Je potřeba přimazávání ventilů? Jaké jsou nejlepší použít plynové vstřikovače? Zajímá mě to hlavně z hlediska opravy vstřikovačů. Některé se dají opravit relativně za"malé peníze" a některé ne. Zkušenosti s LPG mám 15 let, ale svého Formana nemůžu srovnávat s Picassem.
Děkuji Vám za odpověď
2.2.2015 10:28:37
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Xsara Picasso 1,6 16V
Dobrý den,
S přestavbou těchto vozidel máme zkušenosti a se „složitější“ elektronikou si dokážeme poradit. U některých těchto vozidel při provozu na LPG dochází k fiktivnímu odečtu stavu benzínu v nádrži. Toto se odstraní instalací emulátoru hladiny benzínu. V každém případě doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel některým ze způsobů uvedených na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Vstřikovače u námi dodávaných systémů lze vyčistit, případně repasovat. Další informace Vám rádi poskytneme na tel.: 602420268.

30.1.2015 17:08:50
Jméno: Pavel Předmět: přepínač lpg - Mitsubishi ASX
Tak chyba byla v elektrickém zapojení přepínače.Po roce kdy jsem koupil nové auto se mi teprve podařilo přesvědčit prodejce že přepínač není dobře zapojen.Po reklamaci a předělání je už vše ok.Děkuji za odpověd.P.H

28.1.2015 12:03:26
Jméno: Jano Předmět: Primazavanie 1.4 VTI
Dobry den,
chcel by som sa opytat ci pre motory 1.4 VTI v C3 Picasso (kod 8FP) je nutne doplnit domazavanie ventilov s LPG? Resp.ci maju tvrdene sedla ventilov?

Dakujem Antala
30.1.2015 7:51:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primazavanie 1.4 VTI
Dobrý den, pro dlouhodobý bezproblémový provoz doporučuji použít některý způsob na ochranu ventilů a ventilových sedel.

27.1.2015 20:24:39
Jméno: David Předmět: přepínání z lpg na benzin
Dobrý den chtěl bych radu mam BMW 2.2 125kw se systémem landirenzo a ted se mi při jízdě z kopce a sundání nohy z plynu přepne lpg na benzín a už nejde přepnout zpět. Musím zastavit vypnout motor zapnout lpg a vše zase funguje než přijde klesání a já sundám nohu z plynu a děje se tak při plné i poloprázdné nádrži už jsem vyměnil nádrž i multiventil a problém stále přetrvává. mohl by být vadný reduktor. Ve vysokých otáčkách a když je motor v tahu je vše ok děkuji
28.1.2015 14:49:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínání z lpg na benzin
Dobrý den, pokud systém Landi Renzo zaznamená vážnou chybu, kdy přepne zpět do benzínu, je vždy nutné před novým přepnutím na LPG motor vypnout a znovu nastartovat. Příčin takovéhoto chování může být celá řada a vyjmenovávat je by přesahovalo možnosti tohoto fóra. V tomto případě doporučuji provést diagnostiku LPG systému.

20.1.2015 16:10:55
Jméno: Bartek Josef Předmět: motor Renault 1.4 8V
Dobrý den, můžete mi prosím říct,jestli je nutný přímaz ventilů
u motoru renault 1.4 8V? Jedná se o vozilo Dacia Sandero r.v.2010
dovezené z Francie se zabudovaným systémem LandiRenzo.Zabudovaný
přímaz ventilů nemá. Děkuji za odpověď Josef.
21.1.2015 9:06:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: motor Renault 1.4 8V
Dobrý den, to že francouzské vozidlo přestavěné ve Francii nemá přímaz ventilů neznamená, že není např. použita ochrana ventilů přístřikem benzínu, což některé řídící jednotky systému Landi Renzo umožňují. Já bych u tohoto motoru doporučoval ochranu ventilů ať už přístřikem benzínu nebo dávkováním aditiva.

20.1.2015 13:00:47
Jméno: Láďa Předmět: Škoda Yeti 1,2 TSI
Dobrý den, máte nějakou zkušenost s přestavbou Škoda Yeti 1,2 TSI, r.rv.2010 v automatu. Děkuji Láďa
21.1.2015 8:51:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Škoda Yeti 1,2 TSI
Dobrý den,zkušenosti máme s motorem 1,2 TSI, 77 kW, kód motoru CBZ(B)s mechanickou převodovkou. Možnost přestavby s automatickou převodovkou ověřujeme u výrobce.

19.1.2015 20:01:42
Jméno: Vladimír Petrovič Předmět: VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZ
Dobrý den,
dělají Strakonice již tuto přestavbu?

děkui za odpověď

Petrovič 728232057
20.1.2015 8:34:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW 3,2 FSI,184 kw ,kod motoru AXZ
Dobrý den, zatím bohužel nemáme vhodnou sadu na přestavbu tohoto motoru.


<5x<   <<     <1> || <140>  <141>  <142>  <143>  <144> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací