Diskuzní fórum LPG/CNG
19.11.2014 19:39:23
Jméno:
Slavo D Předmět:
citroen c3 picassoauto ubehnute58000km,prestavbalpgGFI SEQENT Ita.Prvych 1800km na lpg bez problemov,potom chyba motoru.Po naslednej diagnostike lpg vsetko ok.Doladenie lpg v klude aj za jazdy,pridanie 5%bohatsia zmes.Po prichode zo servisu znovu chyba motora.Citroen servis diagnostika 1.zkratovanie sondy zo signalom ohrevu,2.vynechavanie spalovania neurceny valec,blokovanie vykonu motora.Chcem sa opytat,ci za to moze ta lamda sonda,alebo mam znovu nastavovat zmes lpg a ak vymenim lambdu pre lpg ci to bude robit dobrotu aj na benzin.Dik Slavo.
22.11.2014 10:25:26
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: citroen c3 picassoDobrý den, aby vozidlo jezdilo dobře na LPG musí v prvé řadě jezdit bez problémů na benzín. Základem pro fungování LPG systému je benzínová mapa. Doporučuji po provedné opravě zkontrolovat benzínovou mapu a v případě nutnosti tuto nahrát znovu a až pak provést kontrolu nastavení LPG systému, případně jeho doseřízení.
22.11.2014 13:36:26
Jméno:
Dobrik Slavo Předmět:
RE: RE: citroen c3 picassoDakujem za odpoved.Slavo.
17.11.2014 20:12:23
Jméno:
Petr Předmět:
Dodatečná montáž přimazáváníDobrý den.Nedávno jsem zakoupil Toyotu Yaris 1,3 vvti s pohonem na LPG.Reduktor Landi a vstřiky Bosch.Vozidlo nemá namontované přimazávání ventilů.Myslíte,že by bylo vhodné ho dodatečně namontovat?LPG bylo namontováno v SRN.Děkuji
19.11.2014 10:13:08
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Dodatečná montáž přimazáváníDobrý den, to že vozidlo nemá zařízení na ochranu ventilů neznamená, že nemohou být ventily chráněny přístřikem benzínu. To ostatně poznáte při provozu na spotřebě benzínu nebo také diagnostikou LPG systému. Pokud není přístřik benzínu nastaven, doporučoval bych ventily chránit ať už přístřikem (pokud tuto je řídící jednotka LPG vybavena touto funkcí) nebo některým způsobem dávkování aditiva viz. odkaz na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
16.11.2014 23:56:40
Jméno:
Merkl Předmět:
lovatoDobrý den . Každých 20 tis při výměně filtru v reduktoru jezdím na třikrát do servisu než přestane utíkat plyn kolem toho velkého těsnění . Už začínám nenávidět Lovato . Výměnu provádí servis na LPG.
16.11.2014 9:14:55
Jméno:
Pavel Předmět:
Superb3,6 FsiDobrý den,jak spolehlivá je přestavba tohoto vozu na LPG,kolik stojí a na jakou spotřebu je možné se dostat?Díky za informace.
16.11.2014 12:39:52
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Superb3,6 FsiDobrý den, v současné době lze přestavět na pohon LPG motor 3,6 V6, FSI, 206 kW s kódem motoru BHK a s řídící jentotkou benzínu Bosch Di-Motronic. Podíl spotřeby benzínu a plynu záleží na způsobu jízdy a jízdních podmínkách. Uvedení jakékoliv spotřeby by proto nebylo seriózní. Cenu přestavby Vám rádi sdělíme na základě telefonického dotazu.
14.11.2014 22:04:45
Jméno:
Miroslav Bílek Předmět:
LPG demontážDobrý den.
Bylo by možné demontovat Vámi namontované zařízení STAG a namontovat jej u Vás do jiného vozu?Montáž byla provedena před dvěma roky.
Dík za odpověď.
16.11.2014 12:26:24
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG demontážDobrý den, s demontáží i montáží se můžete obrátit na naši firmu. Demontované zařízení je možné namontovat do jiného vozidla. Jiné vozidlo musí mít odpovídající počet válců, srovnatelný výkon motoru a typ motoru. Co se týče výkonu motoru – reduktor ve stávajícím vozidle byl zvolen tak, aby odpovídal výkonu motoru a v případě, že by jiné vozidlo mělo výkon vyší než pro který je reduktor konstruován, musel by se instalovat reduktor s vyšším výkonem. Co se týče typu motru - toto zařízení nelze použít u motorů s přímým vstřikováním paliva. Případné další Vaše dotazy Vám rád odpovím na tel: 602420268.
13.11.2014 8:02:00
Jméno:
Marcel Předmět:
Systém Prins v Hyundai Santa FéDobrý den,mám v H.Santa Fé r.v.2002 namontován systém Prins.Z ničeho nic při přepnutí na LPG je potlačen výkon na 0 a motor zhasne,po opětovném ručním přepnutí na BA auto jede normálně.Vozidlo pět let jezdilo uplně v pohodě a nyní před toto závadou jsem musel třeba 2-3x ručně při jízdě zapnout a vypnout LPG a pak naskočilo LPG,nyní už nic.Mám podezření na špatný plyn, co zalepil vstřikovače.Mám problém ve svém okolí ( Česká Lípa )najít někoho se zkušenostmi se systémem Prins,každý tvrdí, že to s ním neumí... Poradíte kam se obrátit?
Dík.Rezler
13.11.2014 17:55:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Systém Prins v Hyundai Santa FéDobrý den, v každém případě je u vašeho vozidla provést diagnostiku, kterou provede firma vybavená potřebným vybavením. My bohužel zařízení Prins nemontujeme a potřebnou diagnostiku nemáme.
13.11.2014 20:17:09
Jméno:
M.Rezler Předmět:
RE: RE: Systém Prins v Hyundai Santa Fédíky
11.11.2014 17:54:58
Jméno:
vladimir prenosil Předmět:
pipani po nastartovaniZdravim,pokud cca 2x zastavim a vypnu motor,po 3 nastartovani me zacne pipat prepinac a cca 5 km jedu na benzin,nejde prepnout na lpg,byl jsem na oprave a nepomohl mi,vite kde je chyba? Diky Prenosil
12.11.2014 17:58:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: pipani po nastartovaniDobrý den, akustický signál přepínače většinou signalizuje závadu na LPG systému. Pokud se chyba opakuje a po signálu nelze přepnout do plynu jedná se zřejmě o závažnou chybu. Bez provedení diagnostiky by jakékoliv doporučení bylo jen hádáním.
10.11.2014 17:36:21
Jméno:
Jirka Předmět:
Skoda Octavia I 2.0 85kwDobrý den, mám problém s rozsvecenim kontrolky CHECK asi pred měsícem jsem byl na seřízení lpg a od té doby se mi už třikrát rozsvitila porucha motoru dvakrát jsem zajel do autoservisu na diagnostiku a vždy to psalo špatnou směs. Chyba se rozsveci vždy při jízdě na lpg. Zařízení ve voze je Stag 4000. Předem děkuji za radu a za odpověď. Jirka.
12.11.2014 18:38:20
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Skoda Octavia I 2.0 85kwDobrý den, problém s rozsvěcováním kontrolky motoru lze vyřešit pouze provedením diagnostiky LPG systému, která zjistí příčinu špatné směsi (např. nesprávná plynová mapa, vadný vstřikovač…..). Na základě výsledku diagnostiky se provede odstranění zjištěných závad v LPG systému a následně se LPG systém seřídí ve všech režimech.
8.11.2014 22:21:06
Jméno:
Pavel Předmět:
otázka na dávkování aditivChci se zeptat, jaké aditiva doporučíte na ochranu ventilů při pohonu na LPG. Mám M6 2.generaci 2.0i 147kW LPG systém teleflex SGI3 nastavený s přívstřikem benzínu. Je nutné dodělání přímazu ventilů při přívstřiku benzínu nebo není nutné? Je nějaké aditivum přímo do benzínu, které nahradí tento externí přímaz (flashlube, JML, Liqui Moly a pod)?
Napadla mě varianta - nešly by tato aditiva určená do podtlakových dávkovačů přímazu ventilů přimíchat přímo do benzínu a nechat stávající palivový systém aby se postaral o toto mazání, když je aktivovaný přívstřík paliva?
Díky za info :-)
9.11.2014 18:48:27
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: otázka na dávkování aditivDobrý den, pro ochranu ventilů a ventilových sedel lze použít několik způsobů. Jedním z nich je přístřik benzínu. Pokud je nastaven správně není potřeba domontovávat přímaz, nicméně z mého pohledu je ochrana přístřikem benzínu méně ekonomická. Aditiva pro ochranu ventilů nejsou určena pro přimíchávání do benzínu. Bližší informace o ochraně ventilů naleznete též na našich stránkcách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
7.11.2014 22:25:04
Jméno:
Karel Předmět:
Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007 Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem, zda je nutné a pokud ano, zda je lepší mechanické či automatické přimazávání Flashlube pro Nissan Murano 3,5i , 6V , r.v 2007 ?? Na kolik cca přijda kompletní přestavba tohoto vozu ? Děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:43:17
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007 Ano doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel. Samozřejmě že je lepší elektronicky řízené dávkování aditiva, které dávkuje pouze při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na zatížení motoru. Podrobnější informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
7.11.2014 15:28:02
Jméno:
Leoš Předmět:
PlynDobrý den, potřebuje motor v mazdě 6 obsah 2.3 rok vyroby 2003 přímaz ventilových sedel? Předem děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:38:56
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: PlynAno, pro tento motor bych doporučoval ochranu ventilů a ventilových sedel.
4.11.2014 22:14:55
Jméno:
Vladimír Předmět:
VW 3,2 FSIDobrý den,
dočetl jsem se ,že Autogas již dělá
3,6FSI.Jak je to s VW 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ?
5.11.2014 7:30:33
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: VW 3,2 FSIDobrý den, na motor 3,6 FSI, 206 kW, kód motoru BHK máme sadu na přestavbu pro pohon LPG. Bohužel na motor 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ zatím sadu nemáme.
4.11.2014 12:29:05
Jméno:
Michal Kyjovský Předmět:
Roční revize zařízení Dobrý den, mám namontované zařízení od vás, roční revizi můžu udělat u nějakého smluvního partnera nebo musím jet k vám, jsem ze sokolova. Je mi jasné, že servisní prohlídku po 20tis. Musím dělat u vás, ale do te mi chybí ještě cca. 9tis. Diky za info
5.11.2014 7:14:42
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Roční revize zařízení Dobrý den, roční revizi neboli těstnostní zkoušku LPG zařízení můžete provést u kteréhokoliv našeho smluvního partnera s příslušným oprávněním.
1.11.2014 17:34:31
Jméno:
Michal Předmět:
Kolisanie otacok na volnobeh pri LPGDobry den, na volnobeh mi zacali kolisat otacky mooru.Obcas sa mi zda ze aj pocas jazdy mi trocha cuka motor.Viete mi poradit?
Dakujem Michal
3.11.2014 11:03:01
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Kolisanie otacok na volnobeh pri LPGJednu z velmi častých příčin kolísání otáček ve volnoběhu a cukání v nízých otáčkách je závada v zapalovací soustavě. V první řadě bych zkontroloval zapalovací soustavu zejména svíčky. Pokud se závada bude opakovat je potřeba provést diagnostiku LPG systému.
31.10.2014 22:33:25
Jméno:
Roman Předmět:
4x pipnutiDobry den, mám dotaz při prepojeni z benzinu na plyn 4x pipne indikator plynu a potom blika červene check.
Dekuji za odpověď.
3.11.2014 10:59:48
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: 4x pipnutiDobrý den, většina LPG systémů při závažné poruše přepne do benzínu a akusticky upozorní řidiče. Příčin takovéhoto chování může být celá řada. Bez diagnostiky LPG systému nelze takto na dálku určit příčinu.
Přidat záznam