Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <143>  <144>  <145>  <146>  <147> ||  <265>     >>   >5x>  

2.12.2014 17:33:03
Jméno: Ant.Janda Předmět: Dotaz na system lpg
Zdravím koupil jsem felicii na lpg,mám i přílohu k tp. Plyn je montován u vás autogas Strakonice,ale nějak nemůžu pochopit co je to za system píše se AGC 01_01 za odpověd díky Tonas :-)
3.12.2014 7:19:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz na system lpg
Dobrý den, údaj AGC 01-01 nic nevypovídá o typu LPG zařízení, které máte ve vozidle. Toto je označení „Rozhodnutí schválení technické způsobilosti typu systému vozidla nebo konstrukční části vozidla nebo výbavy vozidla“ pod kterým bylo vozidlo namontováno. Typ zařízení je uveden v příloze k velkému technickému průkazu.
3.12.2014 16:56:25
Jméno: Antonín Předmět: RE: RE: Dotaz na system lpg
Pane inženýre,koukal sem na přílohu k TP a dokonce je tam napsano že výrobce je Autogas centrum strakonice,montováno 22.9.2006 u vás. Int číslo 8827, pak je tam ještě číslo 003332 a typ plynového zařízení je napsano AGC 01-01 tak nevim. omlouvam se :-)

2.12.2014 13:35:10
Jméno: Vláďa Předmět: STAG 300
Dobrý den, mám LPG STAG 300. Při vypnutí klíčku mi auto pípa jako když dojde plyn i když je nádrž plná. Auto jede v pořádku.
2.12.2014 14:27:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: STAG 300
Dobrý den, "pípání" po vypnutí klíčku signalizue servisní interval na výměnu filtru LPG. Pro jeho výměnu navštivte proto odborný servis, kde zároveň nastaví nový interval.

1.12.2014 15:57:26
Jméno: Jan Předmět: Vada
dobré odpoledne, mám problém s vozidlem přestaveným na LPG (Magic G4), jedná se o Ford Focus 2004, 1.6. Po zahřátí motoru LPG sepne, nicméně okamžitě se znovu vypne - za zvukového signálu identickému tomu, když je plynová nádrž prázdná (přestože v momentě sepnutí svítí 3 zelené diody a já vím, že tam plyn je). Kde by mohl být problém? Děkuji
1.12.2014 17:21:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vada
Dobrý den, příčin může být celá řada – od vadného tlakového čidla až po vadnou řídící jednotku. Je třeba navštívit odborný servis a provést diagnostiku.

27.11.2014 18:56:02
Jméno: Leoš Předmět: Plyn
Dobrý den, doporučil byste montáž přímazu ventilů do audi a4 1.8t r.v. 2001 kod motoru AJV. Předem děkuji za odpověď.
28.11.2014 8:30:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Plyn
Dobrý den, u tohoto motoru ochrana ventilů není potřeba.

27.11.2014 10:58:02
Jméno: Jozef Předmět: Opel Mokka 1,6
Prosím o info kúpil som Opel Mokka 1,6 85 kW aký splyňovač tam mám dať,nie je to motor s priamym vstrekovaním,treba primazávanie ventilov? Má štart/stop systém nebude s tým problem,dala by sa o Vás realizovať prestavba a koľko by cca stála.Typ motora je A16XER.Vďaka.PS Vaše forum ohľadne problematiky aut na LPG nemá chybu.Pozdravujem a vďaka za odpoveď.
27.11.2014 12:56:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Mokka 1,6
Dobrý den, Vaše vozidlo lze přestavět na pohon LPG. Systém Start/Stop není pro přestavbu problémem. Pro přestavbu můžeme nabídnout jak různé systémy LPG, tak různé systémy na ochranu ventilů – viz odkaz na naše stránky http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .
Cenu a nejvhodnější typ LPG zařízení a systému na ochranu ventilů Vám rádi sdělíme telefonicky.

25.11.2014 20:04:40
Jméno: saran karel Předmět: dotaz
dobrý den,vlastním vozidlo fiat punto II 1.2cm 8v s přestavbou na lpg se systémém MAGIC 2.systém je namontován v aute 8 rokem,jde o to že pokud jezdím na benzín a nepřepínám na lpg tak to po ujetí nějakých 150km jezdí v pohodě i volnoběh drží při 800-900ot,ale jak mile přenu na LPG,vůz začne postupně poškubávat,nemá tah,a volnoběh kolísá a někdy i zhasne motor.dělá to takhle po celou dobu jízdy na LPG,a když pak přepnu znova na benzín,tak nějaký čas poškubává taky a při studených startech na benzín pak chcípe a volnoběh začne držet někdy až na počtvrtém nastartování.a když pak jezdím jen na benzín celý den,tak druhý den studený start na benzín bez problémů na poprvé,toto je pravidlem,mám podezření na vadnou lambdu sondu,protože při přepnutí z lpg na benzín při provozní teplotě motoru, motor se při přišlápnutí plynu nejdříve přidusí,a pak postupně jakoby zabírá.děkuji za reakci
27.11.2014 9:57:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: dotaz
Dobrý den, doporučuji zajet do odborného servisu, kde systém Magic2 dělají a mohou provést jeho diagnostiku. Vámi popisované chování může způsobovat celá řada závad. Nepíšete kolik km je na LPG najeto, ale po osmi letech lze předpokládat, že jednou z příčin mohou být i opotřebované vstřikovače a vlivem toho nesprávné dávkování LPG, závada na reduktoru…
27.11.2014 13:49:50
Jméno: Vašek Předmět: RE: dotaz
Zdravím, měl jsem stejný problém, měl jsem netěsný reduktor, který přetlakovou hadičkou pouštěl plyn do motoru

25.11.2014 12:23:06
Jméno: Šárka Předmět: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013
Dobrý den, od r. 2013 mám nainstalovaný systém BRC. Při první jízdě dne a prvním přepnutí na plyn dochází k několika sekundové prodlevě, kdy auto netahá plyn, musím podřadit až o 2 rychlosti, poté se auto rozjede, ale svítí nebo bliká kontrolka "motor" a "protiskluz". Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již kontrolky nesvítí. Toto se děje pouze u první jízdy dne a prvního přepnutí na plyn, tedy když je motor studený. V průběhu dalších jízd dne už je vše zatím bez problémů. Na diagnostikách zatím nic nezjištěno. Prosím o názor, děkuji.
27.11.2014 13:06:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013
Dobrý den, i ve Vašem případě musím konstatovat, že je potřeba provést diagnostiku LPG systému a na základě jejího výsledku provést nastavení případně opatření na odstranění tohoto stavu. V úvahu přichází celá řada příčin a vyjmenovávat je nemá význam. Aby se podařilo zdiagnostikovat systém v době, kdy problém nastává, bude možná nutné ponechat vozidlo v servisu do druhého dne.
27.11.2014 13:48:07
Jméno: Vašek Předmět: RE: Chevrolet Orlando 1.8, KL1Y, r. 2013
Zdravím, měl jsem podobný problém a jeho příčina byla ve špatné lambda sondě, zejména bych si zkontroloval zda o ní ví benzínová jednotka. Měl jsem systém BRC zapojený tak, že signál z lambda sondy šel nejprve do plynové jednotky a ta to posílala (spíš neposílala) do benzínové jednotky

25.11.2014 10:14:56
Jméno: Licinberk Předmět: Rozdíl mezi ecu
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi řídícími jednotkami LR Omegas a LR Omegas Plus? Zapojení pinů na konektorech je stejné? Lze je mezi sebou zaměnit (samozřejmě s novým nastavením)?

Děkuji.
27.11.2014 8:19:46
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Rozdíl mezi ecu
Dobrý den,
jednotky nelze mezi sebou zaměňovat, jedná se o rozdílné systémy.

22.11.2014 12:13:39
Jméno: Václav Žatecký Předmět: přepínání lpg
Dobrý den, mám Ford focus mk2 1.6 16v a v něm naistalovaný systém brc . Ale než se mi přepne auto an lpg tak to trvá deocela dlouhou dobu. Dnes při venkování teplotě 3 stupně se auto přeplo až po 2,5 km a ručička teploty motoru byla už na 60 stupních. Chtěl bych se zeptat jakou teplotu pro tento systém na přepínání doporučujute .
Děkuji.
22.11.2014 19:27:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přepínání lpg
Dobrý den, pro dokonalé odpaření kapalné fáze LPG doporučujeme nastavit teplotu pro přepnutí okolo plus 40 stupňů celsia. Pozor tato je teplota snímaná teplotním čidlem LPG systému umístěném na reduktoru a obvykle se liší od teploty snímané teplotním čidlem teploty motoru vozidla. Aby byl provoz LPG systému dlouhodobě spolehlivý nedoporučujeme příliš snižovat teplotu pro přepnutí. Jakou teplotu pro přepnutí máte nastavenu zjistíte diagnostikou LPG systému.

21.11.2014 14:22:59
Jméno: Vitezslav Dum Předmět: Alfa Romeo Brera
Dobry den tak Alfu Romeo Brara 2.2jts mam doma. Montaz cena (LPG). Kod motoru je 939A5000 r.2008 136kw Dekuji za opoved V.Dum
22.11.2014 10:28:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Alfa Romeo Brera
Dobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva a v současné době žádný z našich dodavatelů nemá sadu pro přestavbu na LPG.

19.11.2014 19:39:23
Jméno: Slavo D Předmět: citroen c3 picasso
auto ubehnute58000km,prestavbalpgGFI SEQENT Ita.Prvych 1800km na lpg bez problemov,potom chyba motoru.Po naslednej diagnostike lpg vsetko ok.Doladenie lpg v klude aj za jazdy,pridanie 5%bohatsia zmes.Po prichode zo servisu znovu chyba motora.Citroen servis diagnostika 1.zkratovanie sondy zo signalom ohrevu,2.vynechavanie spalovania neurceny valec,blokovanie vykonu motora.Chcem sa opytat,ci za to moze ta lamda sonda,alebo mam znovu nastavovat zmes lpg a ak vymenim lambdu pre lpg ci to bude robit dobrotu aj na benzin.Dik Slavo.
22.11.2014 10:25:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: citroen c3 picasso
Dobrý den, aby vozidlo jezdilo dobře na LPG musí v prvé řadě jezdit bez problémů na benzín. Základem pro fungování LPG systému je benzínová mapa. Doporučuji po provedné opravě zkontrolovat benzínovou mapu a v případě nutnosti tuto nahrát znovu a až pak provést kontrolu nastavení LPG systému, případně jeho doseřízení.
22.11.2014 13:36:26
Jméno: Dobrik Slavo Předmět: RE: RE: citroen c3 picasso
Dakujem za odpoved.Slavo.

17.11.2014 20:12:23
Jméno: Petr Předmět: Dodatečná montáž přimazávání
Dobrý den.Nedávno jsem zakoupil Toyotu Yaris 1,3 vvti s pohonem na LPG.Reduktor Landi a vstřiky Bosch.Vozidlo nemá namontované přimazávání ventilů.Myslíte,že by bylo vhodné ho dodatečně namontovat?LPG bylo namontováno v SRN.Děkuji
19.11.2014 10:13:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dodatečná montáž přimazávání
Dobrý den, to že vozidlo nemá zařízení na ochranu ventilů neznamená, že nemohou být ventily chráněny přístřikem benzínu. To ostatně poznáte při provozu na spotřebě benzínu nebo také diagnostikou LPG systému. Pokud není přístřik benzínu nastaven, doporučoval bych ventily chránit ať už přístřikem (pokud tuto je řídící jednotka LPG vybavena touto funkcí) nebo některým způsobem dávkování aditiva viz. odkaz na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

16.11.2014 23:56:40
Jméno: Merkl Předmět: lovato
Dobrý den . Každých 20 tis při výměně filtru v reduktoru jezdím na třikrát do servisu než přestane utíkat plyn kolem toho velkého těsnění . Už začínám nenávidět Lovato . Výměnu provádí servis na LPG.

16.11.2014 9:14:55
Jméno: Pavel Předmět: Superb3,6 Fsi
Dobrý den,jak spolehlivá je přestavba tohoto vozu na LPG,kolik stojí a na jakou spotřebu je možné se dostat?Díky za informace.
16.11.2014 12:39:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Superb3,6 Fsi
Dobrý den, v současné době lze přestavět na pohon LPG motor 3,6 V6, FSI, 206 kW s kódem motoru BHK a s řídící jentotkou benzínu Bosch Di-Motronic. Podíl spotřeby benzínu a plynu záleží na způsobu jízdy a jízdních podmínkách. Uvedení jakékoliv spotřeby by proto nebylo seriózní. Cenu přestavby Vám rádi sdělíme na základě telefonického dotazu.

14.11.2014 22:04:45
Jméno: Miroslav Bílek Předmět: LPG demontáž
Dobrý den.
Bylo by možné demontovat Vámi namontované zařízení STAG a namontovat jej u Vás do jiného vozu?Montáž byla provedena před dvěma roky.
Dík za odpověď.
16.11.2014 12:26:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG demontáž
Dobrý den, s demontáží i montáží se můžete obrátit na naši firmu. Demontované zařízení je možné namontovat do jiného vozidla. Jiné vozidlo musí mít odpovídající počet válců, srovnatelný výkon motoru a typ motoru. Co se týče výkonu motoru – reduktor ve stávajícím vozidle byl zvolen tak, aby odpovídal výkonu motoru a v případě, že by jiné vozidlo mělo výkon vyší než pro který je reduktor konstruován, musel by se instalovat reduktor s vyšším výkonem. Co se týče typu motru - toto zařízení nelze použít u motorů s přímým vstřikováním paliva. Případné další Vaše dotazy Vám rád odpovím na tel: 602420268.


<5x<   <<     <1> || <143>  <144>  <145>  <146>  <147> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací