Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <144>  <145>  <146>  <147>  <148> ||  <265>     >>   >5x>  

13.11.2014 8:02:00
Jméno: Marcel Předmět: Systém Prins v Hyundai Santa Fé
Dobrý den,mám v H.Santa Fé r.v.2002 namontován systém Prins.Z ničeho nic při přepnutí na LPG je potlačen výkon na 0 a motor zhasne,po opětovném ručním přepnutí na BA auto jede normálně.Vozidlo pět let jezdilo uplně v pohodě a nyní před toto závadou jsem musel třeba 2-3x ručně při jízdě zapnout a vypnout LPG a pak naskočilo LPG,nyní už nic.Mám podezření na špatný plyn, co zalepil vstřikovače.Mám problém ve svém okolí ( Česká Lípa )najít někoho se zkušenostmi se systémem Prins,každý tvrdí, že to s ním neumí... Poradíte kam se obrátit?
Dík.Rezler
13.11.2014 17:55:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Systém Prins v Hyundai Santa Fé
Dobrý den, v každém případě je u vašeho vozidla provést diagnostiku, kterou provede firma vybavená potřebným vybavením. My bohužel zařízení Prins nemontujeme a potřebnou diagnostiku nemáme.
13.11.2014 20:17:09
Jméno: M.Rezler Předmět: RE: RE: Systém Prins v Hyundai Santa Fé
díky

11.11.2014 17:54:58
Jméno: vladimir prenosil Předmět: pipani po nastartovani
Zdravim,pokud cca 2x zastavim a vypnu motor,po 3 nastartovani me zacne pipat prepinac a cca 5 km jedu na benzin,nejde prepnout na lpg,byl jsem na oprave a nepomohl mi,vite kde je chyba? Diky Prenosil
12.11.2014 17:58:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: pipani po nastartovani
Dobrý den, akustický signál přepínače většinou signalizuje závadu na LPG systému. Pokud se chyba opakuje a po signálu nelze přepnout do plynu jedná se zřejmě o závažnou chybu. Bez provedení diagnostiky by jakékoliv doporučení bylo jen hádáním.

10.11.2014 17:36:21
Jméno: Jirka Předmět: Skoda Octavia I 2.0 85kw
Dobrý den, mám problém s rozsvecenim kontrolky CHECK asi pred měsícem jsem byl na seřízení lpg a od té doby se mi už třikrát rozsvitila porucha motoru dvakrát jsem zajel do autoservisu na diagnostiku a vždy to psalo špatnou směs. Chyba se rozsveci vždy při jízdě na lpg. Zařízení ve voze je Stag 4000. Předem děkuji za radu a za odpověď. Jirka.
12.11.2014 18:38:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Skoda Octavia I 2.0 85kw
Dobrý den, problém s rozsvěcováním kontrolky motoru lze vyřešit pouze provedením diagnostiky LPG systému, která zjistí příčinu špatné směsi (např. nesprávná plynová mapa, vadný vstřikovač…..). Na základě výsledku diagnostiky se provede odstranění zjištěných závad v LPG systému a následně se LPG systém seřídí ve všech režimech.

8.11.2014 22:21:06
Jméno: Pavel Předmět: otázka na dávkování aditiv
Chci se zeptat, jaké aditiva doporučíte na ochranu ventilů při pohonu na LPG. Mám M6 2.generaci 2.0i 147kW LPG systém teleflex SGI3 nastavený s přívstřikem benzínu. Je nutné dodělání přímazu ventilů při přívstřiku benzínu nebo není nutné? Je nějaké aditivum přímo do benzínu, které nahradí tento externí přímaz (flashlube, JML, Liqui Moly a pod)?
Napadla mě varianta - nešly by tato aditiva určená do podtlakových dávkovačů přímazu ventilů přimíchat přímo do benzínu a nechat stávající palivový systém aby se postaral o toto mazání, když je aktivovaný přívstřík paliva?

Díky za info :-)
9.11.2014 18:48:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: otázka na dávkování aditiv
Dobrý den, pro ochranu ventilů a ventilových sedel lze použít několik způsobů. Jedním z nich je přístřik benzínu. Pokud je nastaven správně není potřeba domontovávat přímaz, nicméně z mého pohledu je ochrana přístřikem benzínu méně ekonomická. Aditiva pro ochranu ventilů nejsou určena pro přimíchávání do benzínu. Bližší informace o ochraně ventilů naleznete též na našich stránkcách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

7.11.2014 22:25:04
Jméno: Karel Předmět: Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007
Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem, zda je nutné a pokud ano, zda je lepší mechanické či automatické přimazávání Flashlube pro Nissan Murano 3,5i , 6V , r.v 2007 ?? Na kolik cca přijda kompletní přestavba tohoto vozu ? Děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:43:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přimazávání Nissan Murano 3,5i r.v. 2007
Ano doporučuji ochranu ventilů a ventilových sedel. Samozřejmě že je lepší elektronicky řízené dávkování aditiva, které dávkuje pouze při provozu na plyn a dávkuje v závislosti na zatížení motoru. Podrobnější informace k ochraně ventilů naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .

7.11.2014 15:28:02
Jméno: Leoš Předmět: Plyn
Dobrý den, potřebuje motor v mazdě 6 obsah 2.3 rok vyroby 2003 přímaz ventilových sedel? Předem děkuji za odpověď.
9.11.2014 18:38:56
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Plyn
Ano, pro tento motor bych doporučoval ochranu ventilů a ventilových sedel.

4.11.2014 22:14:55
Jméno: Vladimír Předmět: VW 3,2 FSI
Dobrý den,
dočetl jsem se ,že Autogas již dělá
3,6FSI.Jak je to s VW 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ?
5.11.2014 7:30:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: VW 3,2 FSI
Dobrý den, na motor 3,6 FSI, 206 kW, kód motoru BHK máme sadu na přestavbu pro pohon LPG. Bohužel na motor 3,2 FSi 184 kW,kod AXZ zatím sadu nemáme.

4.11.2014 12:29:05
Jméno: Michal Kyjovský Předmět: Roční revize zařízení
Dobrý den, mám namontované zařízení od vás, roční revizi můžu udělat u nějakého smluvního partnera nebo musím jet k vám, jsem ze sokolova. Je mi jasné, že servisní prohlídku po 20tis. Musím dělat u vás, ale do te mi chybí ještě cca. 9tis. Diky za info
5.11.2014 7:14:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Roční revize zařízení
Dobrý den, roční revizi neboli těstnostní zkoušku LPG zařízení můžete provést u kteréhokoliv našeho smluvního partnera s příslušným oprávněním.

1.11.2014 17:34:31
Jméno: Michal Předmět: Kolisanie otacok na volnobeh pri LPG
Dobry den, na volnobeh mi zacali kolisat otacky mooru.Obcas sa mi zda ze aj pocas jazdy mi trocha cuka motor.Viete mi poradit?
Dakujem Michal
3.11.2014 11:03:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kolisanie otacok na volnobeh pri LPG
Jednu z velmi častých příčin kolísání otáček ve volnoběhu a cukání v nízých otáčkách je závada v zapalovací soustavě. V první řadě bych zkontroloval zapalovací soustavu zejména svíčky. Pokud se závada bude opakovat je potřeba provést diagnostiku LPG systému.

31.10.2014 22:33:25
Jméno: Roman Předmět: 4x pipnuti
Dobry den, mám dotaz při prepojeni z benzinu na plyn 4x pipne indikator plynu a potom blika červene check.
Dekuji za odpověď.
3.11.2014 10:59:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: 4x pipnuti
Dobrý den, většina LPG systémů při závažné poruše přepne do benzínu a akusticky upozorní řidiče. Příčin takovéhoto chování může být celá řada. Bez diagnostiky LPG systému nelze takto na dálku určit příčinu.

25.10.2014 12:20:52
Jméno: Milan H. Předmět: Re: BRC SQ24
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na výměnu membrány v reduktoru po jakém kilometrovém průběhu doporučujete vyměnit ? Auto mi začalo v nižších otáčkách záběru asi od 1500 do 2500 ot/min.Na benzín vše v pořádku.Nová cívka,svíčky,filtra i plyn. při razantnějším spíše chtěném akcelerováním lehce cukat.Zařízení BRC SQ24 montáž 5/2012 najeto 88 tis.km. Opel Astra 1.4 X14XE.
29.10.2014 7:39:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Re: BRC SQ24
Dobrý den, interval na výměnu membrán v reduktoru nestanovuje žádný z výrobců LPG zařízení. Správně jste postupoval při řešení závady, ve většině případů toto způsobují právě nedostatky v zapalování (svíčky cívky, kabely). Pokud se závada vyskytuje i nadále, je potřeba provést diagnostiku LPG systému.

23.10.2014 12:01:46
Jméno: jarek Předmět: vstřikovače valtek
Dobrý den, mercedes ml55AMG - mám tam zástavbu LOVATO a odešly mě vstřikovače, chtěl bych je nahradit valteky T30 které jsou repasovatelné a za lepší cenu.. chci se zeptat jestli to bude na valteky T30 fungovat a jestli je tato změna možná... Děkuji moc za odpověď
27.10.2014 10:30:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: vstřikovače valtek
Dobrý den, systém Lovato má v software možnost nastavit pouze dva typy vstřikovačů – typ Lovato J a typ Lovato K. Ve Vašem případě máte s největší pravděpodobností ve vozidle vstřikovače typ K, které nelze repasovat. Pokud chcete, aby jste měl repasovatelné vstřikovače, zvolte typ J. Záměna vstřikovačů musí být provedena také v software řídící jednotky LPG. v případě použití jiných vstřikovačů budu mít tyto pravděpodobně jiný opor, jiný zdvih , jiné trysky. Pokud by jste použil vstřikovače Valtek T30 pravděpodobně vozidlo pojede, ale mohou se vyskytnou problémy s fungováním LPG systému případně s rozsvěcováním kontrolky emisního systému motoru .

22.10.2014 14:50:31
Jméno: Jaroslav Kruml Předmět: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Dobrý den celému týmu, měl bych dotaz k možné přestavbě vozidla Citroen C5, motor: 2.0 16V HPi, obsah: 1997, r.v. 02/2003, výkon: 103KW, typ motoru: RLZ(EW10D). Lze toto vozidlo přestavět na LPG? Pokud ano, jaký by byl nejvhodnější systém, se kterým máte nejlepší zkušenosti v tomto modelu a zda je nutné namontovat ochranu ventilů či přístřik benzínu? Děkuji velice za odpověď. S pozdravem Ing. Mgr. Jaroslav Kruml, MBA
23.10.2014 7:50:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Dobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva. U motorů s přímým vstřikováním paliva je problematika přestavby na LPG trochu složitější. Výrobce LPG zařízení musí pro konkrétní kód motoru vytvořit vhodný kit pro přestavbu a hlavně odladit program pro řídící jednotku LPG, kdy tento program zajistí, že nedojde ke zničení benzínových vstřikovačů tím, že při chodu na LPG se v určitých režimech přistřikuje benzín, který chladí benzínové vstřikovače. Bohužel zatím žádný z našich dodavatelů nemá vhodné zařízení pro přestavbu tohoto motoru na LPG.
23.10.2014 13:55:11
Jméno: Jaroslav Kruml Předmět: RE: RE: Citroen C5, 2.0 16V, 103kw, RLZ
Děkuji moc za odpověď. Kruml

21.10.2014 15:57:03
Jméno: Martin Předmět: BRC nepřepne na plyn
Dobrý den,
mám systém BRC nevím jaký typ, ale po tom co mi došel plyn už se mi nechce přepnout na plyn. kontrolka hlásí že směs je připravená ale při dosažení stanovených otáček se nepřepne na plyn. Nedávno jsem měnil elektromagnetický ventil vepředu. Občas při volnoběhu na plyn mi otáčky nepatrně lítaly ne na otáčkoměru ale bylo slyšet že motor se snaží udržet otáčky na 750. Nevíte co by to mohlo být ?? Děkuji za radu
21.10.2014 19:11:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: BRC nepřepne na plyn
Dobrý den, neznám LPG systém u kterého by kontrolka signalizovala připravenost směsi. Blikající LED dioda na přepínači signalizuje zapnutí automatického režimu přepnutí na LPG. Pro přepnutí však musí být splněny podmínky nastavené teploty pro přepnutí (obvykle je to cca 40 oC), musí být v systému zjištěn požadovaný tlak LPG a dosaženy nastavené otáčky pro přepnutí. Pokud některá z těchto veličin není zjištěna nebo není dosaženo její prahové hodnoty systém na LPG nepřepne. Doporučuji proto provést diagnostiku LPG systému.
21.10.2014 21:26:36
Jméno: martin Předmět: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
No mám kontrolku červenou, která značí že plyn je odpojen, když je připraveno všechno tak svítí oranová a když auto jede na plyn tak svítí zelená
22.10.2014 6:13:21
Jméno: PauofWoCC Předmět: RE: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
Jak klasické, tak vstřikované systémy používali a používají Vámi popisovanou postupnost barev při přepínání. Je tedy nutné zjistit, zda-li se jedná o klasiku (Just;Windy;Elegant;apod.) či kontinuál (Just Heawy) či sekvenční (SQ24; SQ24.11; Plug&Drive). Začneme přepínačem...je kulatý nebo obdélníkový nebo krabička cca 8x2x10cm? Kolik má případná kolíbka přepínače poloh ... 2 nebo 3?
23.10.2014 6:26:26
Jméno: Martin Předmět: RE: RE: RE: RE: BRC nepřepne na plyn
Přepínač je hranatý a má dvě polohy. Myslím že se bude jednat o klasiku mám Subaru Outback r.v. 2000.

20.10.2014 17:29:41
Jméno: Vojtech Skoda Předmět: <b>Zapach plynu v kabine</b>
Dobry den,
resim jiz delsi dobu problem s mirnym zapachem plynu v kabine. Vuz jsem jiz koupil s pomerne cerstve nainstalovanym LPG systemem LOVATO Easy fast, ktery je jeste v zaruce.
Typ vozu je BMW X5 4.8i dovoz z USA. LPG system funguje naprosto skvele vuz krasne zabira stejne jako s benzinem az na ten mirny zapach. Ten je citit hlavne kdyz vuz stoji
delsi dobu, napriklad pres noc na parkovisti a co jsem vypozoroval tak kdyz je nadrz vice naplnena, v pripade provozu na rezervu nebylo citit nic. Jako prvni jsem navstivil
servis zabyvajici se LPG systemy, kde byla provedena kontrola na tesnost aj. bohuzel s negativnim vysledkem na unik. Dale jsem do vozu poridil detektoru plynu...se stejnym vysledkem.
Jako posledni jsem zkusil kratce pred prijezdem domu prepnu manualne na benzin aby LPG okruh nebyl aktivni ale to take nepomohlo. Zde se mi ze je to citit prevazne ze zadni casti,
v oblasti nadrze tak si rikam jestli viceucelovy ventil plni svou funkci. Prosim o rad, mockrat dekuji.
21.10.2014 18:53:15
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: <b>Zapach plynu v kabine</b>
Dobrý den, pokud zápach cítíte po natankování u zadní části vozidla, pravděpdobně může jít o netěsnost plnící přípojky. Po natankování zůstává část kapalného LPG v trubce vedoucí od plnícího hrdla k multiventilu v nádrži. Pokud je v této části malá netěsnost způsobená třeba i jen nečistotou na uzavítrací kuličce přípojky může docházet k malému úniku. V každém případě musí být celý LPG systém těsný.


<5x<   <<     <1> || <144>  <145>  <146>  <147>  <148> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací