Diskuzní fórum LPG/CNG
16.8.2014 8:57:03
Jméno:
Cvach Jiří Předmět:
DotazDobrý den, mám od Vás zakoupenou sadu LPG Zavoli a to do vozidla Renault Laguna r.v. 1994, 2,0L 83Kw. Při každém nastartování vozidla slyším od místa, kde je instalován reduktor (a je to i slyšet ve vozidle) jak začne protékat voda (jako když zapne čerpadlo): je to normální jev ? A dále jsem se chtěl zeptat např. jedu rychlostí 100 km/h na benzín poté zapnu LPG a momentě, když sepne, tak motor nepatrně cukne. Je to také normální. Otec má v Hyundai IX 20 systém BRC a nic takového co jsem výše napsal mu nedělá. Moc děkuji za odpověď.
18.8.2014 16:56:23
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: DotazVážený pane Cvachu, co se týče zvuku vody z místa kde je umístěn reduktor, tento zvuk není možné posoudit, pokud ho reálně neslyšíme. Zatím jsme se s tímto případem takto specifikovaným nesetkali, a pokud je vozidlo správně namontované jistě to není záležitost tak jak ji popisujete obvyklá. K Vaší druhé otázce ohledně přepnutí: přepnutí by mělo být co nejplynulejší, závisí to na celé řadě aspektů, od správné funkce vozidla přes seřízení na alternativní pohon LPG. V obou těchto případech doporučujeme obrátit se na odbornou firmu pro posouzení popisovaných skutečností a jejich následné odstranění. Nabízíme Vám možnost doporučit některého z našich smluvních partnerů v rámci ČR, případně se můžete obrátit na naši společnost. Objednat se můžete na telefonním čísle 602 518 625.
13.8.2014 21:56:53
Jméno:
Honza J. Předmět:
vstřiky landi mám Škoda Oct. II rv.2012 1,6 MPI ihned domontované LR omegas černé vstřiky, auto má 34 000 km BAiLPG, nyní auto cuká do rychlosti 60 km a klepe se na neutrál, vstřiky mají odpor 1,4 1,3 1,3 1,3 . Závady pouze na LPG chudá směs 1 válec. Poté vynechaní zapalování 1 a 3 válec. Poté špatné výfukové plyny. Na benzín jede super prostě jako nové bez závad. Servis mně nutí výměnu za modré, prý poté bude vše OK. Je možné že mi vstřiky vydržely pouze 34 tis. Mám ještě jedno auto montáž v roce 2005 najeto 200 000 a vstřiky ok odpor 1,5 všechny. díky za odpověd. Jsem trochu zklamán cena byla vysoká kvůli kvalitě a ejhle.
14.8.2014 15:36:18
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: vstřiky landi Dobrý den, nutnost výměny vstřikovačů posoudí firma, která Vám opravu provádí. Černé vstřikovače se již nevyrábějí a náhradou za ně jsou vstřikovače modré. Vstřikovače nelze repasovat a v případě jejich nesprávné funkce se musí vyměnit. Hlavní vliv na životnost vstřikovačů má kvalita plynu, proto je nutné pravidelně v doporučeném intervalu měnit filtr plynné fáze. Důležitá informace pro nás je zda je auto přestavěné montážní firmou nebo zda byla zástavba dělaná již ve výrobě, jelikož tovární zástavba má pevný program a proto výměna vstřikovačů se musí provádět již při jejich malém opotřebení . Pro více informací nás případně kontaktujte na tel. 602420268.
11.8.2014 11:52:49
Jméno:
Arnošt Předmět:
dotaz na poruchuDobrý den,
mám problém z tlačítkem ( kontrolkou ) hladiny plynu. Z ničeho nic zhasla a už nejde rozsvítit. Plyn v autě je. Chci se zeptat, jestli netušíte, kde je problém. Děkuji za odpověď.
12.8.2014 7:18:28
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: dotaz na poruchuDobrý den, problém může být v samotném tlačítku, v kabelech vedoucích k tlačítku případně v řídící jednotce. Pro určení příčiny a její odstranění doporučuji navštívit odborný servis.
8.8.2014 10:21:48
Jméno:
Martin Předmět:
flashlube aj VSR?Dobry den, mam Hyundai i20 1,2 63kW s LPG BRC a primazavanim ventilov aditivom (myslim ze v-lube). Som ochotny zvysit naklady na prevadzku a aktivovat popri v-lube a pod. privstrek benzinu. Ma podla Vas takato "dvojita" ochrana ventilov a sediel zmysel? Od akych otacok by ste privstrek benzinu odporucili? Velmi pekne dakujem za nazor.
8.8.2014 14:53:54
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: flashlube aj VSR?Dobrý den, pokud zařízení na dávkování aditiva funguje správně a dávkování je správně nastaveno je ochrana ventilových sedel a ventilů dostatečná. Aktivací přístřiku nic nezkazíte. Přesné hodnoty pro přístřik Vám nastaví autorizovaní dealeři Hyundai, kteří systém BRC montují. Jak správně píšete zvednou se Vám po zapnutí přístřiku benzínu provozní náklady – je potřeba počítat s tím, že cca 20% ze spotřebovaného paliva bude tvořit benzín. Nepíšete jaký systém na dávkování aditiva ve voze máte proto předpokládám, že se jedná o dosud nejrozšířenější systém mechanického dávkování – kapání do sacího potrubí. Jako zástupci německé firmy SI Elektronik GmbH Vám v současné době můžeme nabídnout přesné programovatelné tlakové dávkování Valve-Protector. Toto zařízení umožňuje nastavit přesné dávkování v závislosti na výkonu motoru a jeho zatížení a k dávkování, na rozdíl od kapajícího systému, dochází pouze při provozu na plyn a v případě že aditivum je spotřebováno, systém přepne na benzín. Pokud budete mít zájem o bližší informace k tomuto systému jsem Vám k dispozici na tel: 602420268.
6.8.2014 22:53:09
Jméno:
Miroslav Předmět:
prestavba na LPGDobry den,
chci si poridit vozidlo opel insignia 2.0T 4x4 162kw ,ale chtel bych ho predelat na plyn.Nekde sem se docet ,ze to u techto motoru nejde.Tak bych se chtel zeptat zda je to pravda.Pokud ne,tak jaky system by jste mi doporucil.Pripadna montaz by byla samozrejme u vas.Dekuji
7.8.2014 9:34:19
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: prestavba na LPGDobrý den, tento motor je motor s přímým vstřikováním paliva. U motorů s přímým vstřikováním výrobci LPG zařízení dělají kity pro přestavbu včetně programu do řídící jednotky pro konkrétní kód motoru. Pro tento motor bohužel žádný z našich dodavatelů nemá sadu pro přestavbu na LPG.
6.8.2014 6:31:17
Jméno:
jára Předmět:
revize LPGDobrý den, internet je plný informace o pravidelné revizi LPG systému. V jakém právním předpise najdu požadavek na revizi LPG a její frekvenci (tedy kde je napsán ten jeden rok, nebo 10 000 km)? Jedná se o předpis evropsky platný??
7.8.2014 12:33:56
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: revize LPGDobrý den, tuto problematiku upravuje předpis EHK 115 a Předpis č. 110 (EHK/OSN).
3.8.2014 20:14:44
Jméno:
Jirka Předmět:
Cvakání vstřiků?-doplněkDíky za odpověď Rosťo. Jen bych k té mojí předešlé otázce chtěl doplnit, že dnes jsem se na to trochu víc zaměřil a zdálo se mi, že celou asi 10-ti kilometrovou trasu to cvakalo, potom po opětovném nastartování (teplého motoru) to opět několik kilometrů docela hlasitě dělalo, ale zhruba po ujetí 20-ti dalších kilometrů už se to ztišilo natolik, že jsem to ani při otevřeném okně při jízdě neslyšel (nevylučuju, že to stále mohlo dělat, ale už jsem to prostě já neslyšel). Jsem z toho trochu zmatený - když to napíšu úplně laicky, že by se při delší jízdě mechanismus ve vstřicích natolik "rozhýbal", že by přestal být slyšet...? Ale stejně pořád nevím, jestli jsou ty plynové vstřiky v provozu i při provozu na benzín a cvakají naprázdno (myslel jsem, že jsou odpojené). Jen doufám, že to nebude ventilama - ale jak jsem psal auto jede bez problémů a ani po nastartování otáčky nějak neskáčou - auto má najeto 55 tisíc km, z toho na plyn 35 tisíc.
4.8.2014 5:41:19
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: Cvakání vstřiků?-doplněkPokud na přepínači zvolíte polohu "pouze trvale na benzín" tak žádné zařízení v tomto režimu neovládá vstřikovače. Tzn. nepracují.
1.8.2014 20:24:35
Jméno:
Jirka Předmět:
Cvakání vstřiků?Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na hlučnost plynových vstřiků. Pozoruji docela hlasité cvakání někde z oblasti motoru. Je to nejvíce patrné hlavně když projíždím nějakou zástavbou a mám pootevřené okno, ale v menší míře to je v kabině slyšet stále - zdá se mi, že se to děje, když z poklidné jízdy v nižších otáčkách trochu přišlápnu plyn. S lehčí nohou na plynu a při konstantní rychlosti to nějak moc patrné není. Myslel jsem si, že to cvákání právě dělají plynové vstřiky, ale dnes jsem to pozoroval i po přepnutí na benzín. Cvakají tedy plynové vstřiky i při provozu na benzín nebo čím by to mohlo být? Auto jede bez problémů, check motoru nesvítí. Děkuji. Jirka
3.8.2014 16:08:16
Jméno:
Rosťa Předmět:
RE: Cvakání vstřiků?Mně to dělají vstřiky LANDIRENZO a je to konstrukční věc.Chybí tam gumový "O"kroužek který tlumí dosed jehly.Vstřiky LOVATO na druhém voze jsou o dost tišší.
1.8.2014 11:10:46
Jméno:
Tomáš Chlebec Předmět:
Přestavba C C4 GP 1,8l,92kWDobrý den, mám Citroen C4 Grand Picasso r.v.2007, s benzín. motorem 1,8l, 92kW, najeto 109000km., a chci ho nechat u vás přestavět na LPG, protože jste prý nejlepší.
Máte už zkušenost s přestavbou tohoto konkrétního motoru? A jáké zařízení mi, jako nejideálnější a nejvhodnější doporučujete?
Po prečtení některých příspěvků v fóru, mám obavy o bezproblémovém provozu.
Děkuji.
4.8.2014 10:21:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Přestavba C C4 GP 1,8l,92kWDobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď z důvodu čerpání řádné dovolené. Těchto vozidel s motorem 6FY byla přestavěna celá řada. Nemáme zprávy že by se vyskytly probléma. U těchto motorů doúporučuji použít ochranu ventilů a ventilových sedel. Co se týče nabídky zařízení můžeme Vám nabídnout jak systémy italské tak polské. Všechny námi dodávané systémy jsou dlouhodobě odzkoušené a spolehlivé. Konkrétní zařízení, způsob ochrany ventilů a cenu bychopm dohodli telefonicky nebo mailem - prosím kontaktujte mě na tel: 602420268, e-mail: prochazka@autogascentrum.cz .
1.8.2014 9:34:04
Jméno:
Jára Předmět:
Revize LPGDobrý den,
internet je plný informace o pravidelné revizi LPG systému. V jakém právním předpise najdu požadavek na revizi LPG a její frekvenci (tedy kde je napsán ten jeden rok, nebo 10 000 km)?
1.8.2014 16:29:15
Jméno:
jara 2 Předmět:
RE: Revize LPGJá bych se k Járovi připojil s doplněním, zde se jedná i o předpis evropsky platný??
31.7.2014 17:03:21
Jméno:
karel Předmět:
radado vozu r.v 2011 je lepší STAG 4 plus, nebo STAG 300 premium?děkuji
31.7.2014 20:13:21
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: radaDobrý den, STAG 300 Premium umí kmunikovat s OBD a dle údajů z OBD korigovat složení LPG směsi. Nyní je na trhu také STAG 4 Q-Box, který také umí komunikovat s OBD. Ve Vašem dotazu není uvedeno konkrétní vozidlo, proto pro doporučení vhodného systému mě prosím kontaktujte na tel: 602420268.
29.7.2014 18:56:30
Jméno:
Soňa Předmět:
DotazDobrý den,mám WV Polo 1,2 HTP 2007 + LPG,najeto s plynem asi 50tis.km. Při studeném startu začne auto vydávat kovový zvuk ,začne mlátit motor a chcípne.Nejdříve to bylo tak 1x po nastartování a nyní je to už i 3x.Potom se auto rozjede a jede jako "šlak".Na benzín ani na LPG při jízdě auto jede normálně. Mám LPG z Autogasu od pana Szotka s přístřiky benzínu. Zvuk při startu se někdy přenáší jakoby do výfuku.
Mám ho po seřízení LPG,ve Škodovce vyměnili tepelné čidlo,vyčistili škrtící klapku,start.svíčky Brisk nové,paliv.filtr nový,
vstřiky benzínu vpořádku, diagnostika provedená 4x i ve WV autoriz.servisu a ukazuje jedině chudá směs. Olej vyměnuji po 8 až 10 tis.km 5W40 podle WV příručky. Zkuste mi prosím poradit,co by Vás napadlo,že by mohlo být za závadu.
29.7.2014 22:46:24
Jméno:
Roman Předmět:
RE: DotazCo zkontrolovat ventily a jejich vůle a stav rozvodového řemene popř. napínáku ( "povedený" tříválec je pověstný svou poruchovostí a problémy s těmito díly).
29.7.2014 8:55:57
Jméno:
Frank. F Předmět:
Landirenzo - skubani na plynDobrý den, děkuji vám za rady, opravdu byl vadný vstřikovač. Po jeho výměně je vše vpořádku.
28.7.2014 13:22:52
Jméno:
Lukáš Předmět:
STAG 4+Dobrý den, nechal jsem si namontovat STAG 4+, do svého Megane III 1,6 rv 2011. mám problém s tím, že se neustále rozsvěcuje kontrolka CHECK. mám na LPG najeto 20tis.km. Montovala a také asi 2x seřizovala firma, kterou zde máte uvedenou v partnerské síti. Chtěl jsem se zeptat, zda by do tohoto modelu nebyla lepší třeba ŘJ STAG 300+ ISA II?Nebo kde by mohl být problém? Když to seřídili, tak to fungovalo asi 1000km, potom se opět rozsvítila. Žádný pokles výkonu, nebo cukání není. Jen svítí.Mohli byste mi prosím poradit co mám dělat?děkuji
29.7.2014 8:13:19
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: STAG 4+Dobrý den, nasvěcováním kontrolky (Check engine) řídící jednotka motoru signalizuje obvykle problém v souvislosti s mimoprahovými hodnotami výfukových plynů. To znamená, že spalovaná směs je buďto bohatá nebo naopak chudá. Pro odstranění je potřeba provést správné seřízení LPG systému, kdy s použitím diagnostiky se upraví korekce LPG podle korekcí benzínu. Korekce LPG je třeba upravit nejen staticky na dílně, ale také za jízdy ve všech režimech jízdy.
25.7.2014 15:53:32
Jméno:
Karel Mezek Předmět:
VW Golf GTI V.generaceDobrý den,
uvažuji o koupi automobilu a velmi se mi zamlouvá Volkswagen Golf GTI (5.generace), 147kW...Jedná se však o motor 2.0 TFSI. Z doslechu a po přečtení mnoha motoristických časopisů vím, že ani motory FSI ani pozdější TSI nejsou zrovna ukázkově spolehlivé motory - proto se docela bojím kombinace v podobě TFSI, kterou zmíněný VW Golf GTI obsahuje.
Proto bych se rád zeptal, zda máte zkušenost s přestavbami motorů TFSI (shodný motor má např. Octavia RS II) a zda by nebylo lepší došetřit na novější generaci Golfu GTI, kde je již motor TSI namísto TFSI - v motorech se až tak nevyznám a nevím zda je jednodušší přestavba motoru TSI či je jednodušší přestavit TFSI. Hlavní je pro mě ale také spolehlivost - auto potřebuji denně.
Byl tedy bych rád za sdělení ceny za přestavbu u motoru 2.0 TFSI, cenu 2.0 TSI a Váš názor na přestavbu těchto motorů v souvislosti s jejich spolehlivostí.
Také bych rád věděl, zda by u konkrétně tohoto vozu (Golf GTI 5. generace) bylo potřeba přimazávaní ventilů či něco podobného.
Mnohokrát děkuji za Vaši odpověď.
Karel Mezek
28.7.2014 9:08:30
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: VW Golf GTI V.generaceDobrý den, přestavba motorů FSI, TFSI, TSI je poměrně složitá. Z pohledu přestavby na LPG není až tak rozhodující zda se jedná o motor TSI či TFSI, rozhodujícími údaji pro to, zda lze motor přestavět na provoz LPG je, kromě jeho výkonu, kód motoru a typ použité benzínové jednotky. Program pro plynovou řídící jednotku je vyvinut a testován výrobcem LPG zařízení pro konkrétní kód motoru, výkon a benzínovou řídící jednotku. Seznam kódů motorů, které lze přestavět na LPG se neustále rozšiřuje tak, jak jednotliví výrobci LPG vyvíjejí programy. V současné době Vám můžeme nabídnout přestavbu pro Golf V, 147 kW pro kód motoru CAWB, s benzínovou řídící jednotkou Bosch Med 17.5, pro kód motoru BWA s benzínovou řídící jednotkou Bosch Med 9.1. Informace o ceně přestavby Vám rádi poskytneme po naší dovolené na tel: 602420268.
Přidat záznam