Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <149>  <150>  <151>  <152>  <153> ||  <263>     >>   >5x>  

21.5.2014 8:05:49
Jméno: Milan Předmět: Subaru Forester 2.0i XT CVT, resp. Subaru Forester 2.0i CVT - je LPG realne ?
Dobry den, mal by som zaujem o kupu (jedno alebo druhe): a.) Subaru Forester 2.0i XT CVT (ten aktualny novy model) b.) Subaru Forester 2.0i CVT (ten aktualny novy model) Je mozne toto auto prestavat na LPG (aj keby drahsi system s podmazavanim ventilov, alebo take cosi). Proste ci je to realne, alebo nie. Plus kolko by asi taka prestavba u Vas stala.
22.5.2014 15:55:29
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Subaru Forester 2.0i XT CVT, resp. Subaru Forester 2.0i CVT - je LPG realne ?
Dobrý den pane Milane, tyto motory, které jste si vybral, jsou motory s přímým vstřikem. Zatím nemáme vhodný kit na přestavbu na LPG od žádného výrobce.

20.5.2014 21:11:41
Jméno: Miro Předmět: nefunkční LPG
Zdravím, do Mitsubishi Outlander 2.4 Mivec mi autorizovaný servis Mitsubishi nainstaloval v prosinci 2012 LPG systém LOVATO. Do nedávna vše v pořádku, funkce paráda. Poslední 2 měsíce řešíme problém kdy se systém vypíná. Nejdříve diagnostika napsala špatné čidlo teploty plynu. Objednáno nové, ovšem bez efektu. Zkusili jsme taky vyměnit čidlo teploty. Taky nic. Pořád vypíná. Diagnostika nic kromě čidla teploty plynu nic nehlásila. Vysledováno, že na to má vliv venkovní teplota. Minulý týden teplota nepřesáhla 10st, pršelo, systém fungoval v pořádku. Jakmile 17st a víc, vypíná se to. Mechanik mi sdělil, že se jedná o nějaký starší systém - čidlo teploty plynu na vstřikovací liště na konci. Prý se jednalo o nějaký špatný systém? Vašim partnerem mi bylo dnes potvrzeno, že Strakonice tento systém v záruce mění za novější...? Je to pravda? Nemáte s tím zkušenosti? Mechanik je určitě machr na mitsubishi, ale s plynem se učí. Že bych ho nasměroval...?
22.5.2014 12:04:55
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: nefunkční LPG
Dobrý den pane Miro, LOVATO používalo v prvních kitech teplotní a tlakové čidlo Eltek montované na lištu vstřikovačů. Tato čidla, která LOVATO dávala do těchto kitů, byla konstrukčně vadná a bylo zapotřebí je vyměnit za filtr s integrovaným teplotním a tlakovým čidlem. Váš problém je potřeba řešit s firmou, která provedla montáž potažmo s akreditovaným zástupcem LOVATO pro český trh.

20.5.2014 10:54:40
Jméno: Pavel Předmět: flashlube mazivo
Dobrý den, koupil jsem 5l flashlube originál, avšak po přeletí do menší nádoby jsem si všiml mikro částeček, které v mazivu jsou. Pro představu zasílám foto galerie tohoto maziva : http://postimg.org/gallery/jf0i4t1q/f4a2243c/ Mikro částečky jdou vidět zejména na foto s názvem IMG 4242. Má takhle standardně vypadat mazivo Flashlube? (Nedávno jsem měnil celý flashlube systém, protože mi nestandardně kapal - po nastavení na určitý počet kapek se kapání stále snižovalo) Bojím se, aby na vině nebyl právě tento přípravek, který by částečkama zanesl kapací mechanismus. Děkuji za odpověď. S pozdravem, Pavel
20.5.2014 15:18:11
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: flashlube mazivo
Dobrý den pane Pavle, naše firma nepoužívá aditivum Flashlube ale jiná aditiva. Námi používaná aditiva jsou homogenní kapaliny, kde pouhým okem nejsou viditelné žádné částečky.

20.5.2014 0:53:08
Jméno: Petr Předmět: Stag x Lovato x BRC
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vhodnost instalace do Chrysler 300C V6 3,5 2008 a pár dalších otázek. zajímalo by mne, který výrobce je optimální. Popravdě mi většina firem nabízí Stag , ale zatím vše polské co jsem měl byl ksindl a Stag ve mne zkrátka nebudí důvěru. Italové sice taky nejsou synonymem preciznosti, ale v provozu na LPG mají tradici a doufám, že i know-how. Dále - je pro mne jako pro uživatele skutečně odůvodněná investice do systému, který si se zbytkem vozu povídá po OBD2? Například lepší spotřeba... Moje představa instalace LPG je, že když se systém přepne na LPG, tak již další benzín nepřivstřikuje - slyšel jsem, že některé systémy to dělají z důvodu přimazávání. Je to pravda? Zkrátka se nechci dostat do situace, že zvolím nějaký systém a budu se dodavatelem dohadovat o tom, že spotřeba je řekněme o 30% vyšší a když už nebudou vědět kudy kam, tak řeknou, že jsem si měl připlatit pár tisíc a mít lepší systém, který dodrží co slíbí. Děkuji mnohokrát.
20.5.2014 9:21:59
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: Stag x Lovato x BRC
Dobrý den pane Petře, jak sám uvádíte Vaše vozidlo lze přestavět na LPG s více systémy. Pravdou je, že u dosud provedených montážích převažují zařízení Stag. Řada zákazníku bere při rozhodování o montáži i hledisko ceny zařízení. Pokud je LPG zařízení vybaveno funkcí OBD2 spolupracuje s benzínovou řídící jednotkou tím, že koriguje složení směsi na základě benzínových korekcí, což má vliv na spotřebu i emise. Pokud nechcete ochranu ventilů a ventilových sedel přístřikem benzínu je možné instalovat zařízení na ochranu ventilů a ventilových sedel přídavkem aditiva.

19.5.2014 14:27:32
Jméno: radek Předmět: přestavba motoru TSI
Dobrý den. Rád bych se touto cestou zeptal, jaký máte názor na přestavbu vozidla Škoda Rapid 1.2 TSI, 77KW, rok výroby 2014, kód motoru CBZB na LPG? Před tímto jsem jezdil s vozidlem Škoda Fábia 1.4 na LPG a byl jsem spokojený zákazník.U uvedené nové motorizace mám však obavy ohledně spolehlivosti provedené přestavby. Vyžaduji funkčnost a spolehlivost. Z uvedených důvodu se Vás tímto ptám na Váš názora.Pokud ano, jakou plynovou zástavbu pro uvedený motor doporučujete a můžete sdělit cenovou nabídku? Děkuji za opověď. Radek.
19.5.2014 15:03:02
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: přestavba motoru TSI
Dobrý den pane Radku, vozidlo Škoda Rapid 1,2 TSI s motorem CBZB lze přestavět na LPG. Jedná se o motor s přímým vstřikem benzínu, kde je již výrobcem LPG sady vytvořen program přímo na tento kód motoru. U přestavby těchto motorů je potřeba počítat sespotřebou benzínu cca 20%. Pro Vaše vozidlo můžeme nabídnout zařízení od více výrobců. Jaký typ zařízení bychom použili případně cenu montáže Vám rád sdělím telefonicky na tel: 602420268.

18.5.2014 19:37:51
Jméno: Miloš Předmět: Zafira
Dobry den Rad bych se zeptal na prestavbu Opel Zafira Classic, A 1.8 XEL, 88 kW r.v. 2014, jake zarizeni by bylo nejvhodnejsi a co cena? Dekuji za info
19.5.2014 13:25:03
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: Zafira
Dobrý den pane Miloši, s přestavbami vozidel Opel máme velké zkušenosti a u Vašeho vozidla lze provést přestavbu s celou řadou LPG Kitů které dovážíme od různých výrobců. Typ zařízení případně cenu Vám rádi sdělíme telefonicky na č. 602420268.

17.5.2014 9:50:30
Jméno: zdeno Předmět: monttaž LPG
Dobry den Mam Toyotu comry 2,2 i vyr .č. motora 5S0647156/97 vyr.č. vozidlo JT153SV2000097133/97 96kW typ 5S-Fe modelovy kodSXV20L-AEMNKW Rad by som ho dal prerobiť na LPG ,budem dochadzať do prace do Plzne cca 3500 km/mesiac,prosim o radu či je to možné prerobiť ,čo mi doporučujete a kde to dať prerobiť ,najradšej niekde v okolí Plzne ,dakujem. PS:auto je v100% stave
19.5.2014 13:11:04
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: monttaž LPG
Dobrý den pane Zdeno, Toyotu Canry lze přestavět na LPG. Co se týká kontaktu na našeho partnera v Plzni či dalších podrobností montáže rád Vám tyto údaje poskytnu na telefonu 602420268.

16.5.2014 16:43:43
Jméno: Robert Kaplan Předmět: ŠKODA OCTAVIA COMBI SCOUT 2.0 FSI
Dobrý den, jde prosím bez problému zastavit LPG ŠKODA OCTAVIA COMBI SCOUT 2.0 FSI? Jaké zařízení doporučujete? Jak dlouho by zástavba trvala a kolik by stála. Děkuji RK
17.5.2014 7:57:34
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: ŠKODA OCTAVIA COMBI SCOUT 2.0 FSI
Dobrý den pane Roberte, Vaše vozdlo má motor s přímým vstřikem benzínu. Zkratka FSI znamená "Fuel stratified injectio" neboli vrstvené vstřikování paliva. U přímovstřikových motorů, aby LPG zařízení fungovalo správně, je do řídící jednotky LPG zařízení nahrán program, vyvinutý a odzkoušený výrobcem LPG zařízení, určený přímo pro konkrétní kód motoru, který kopíruje strategii benzínové řídící jednotky. Proto, abych Vám mohl říci zda lze Vaše vozidlo přestavět potřebuji znát kód Vašeho motoru a jeho výkon. Zašlete mi prosím tyto údaje e-mailem na adresu: technik@autogascentrum.cz .Po jejich obdržení Vám sdělím, zda přestavba je možná a jaká zařízení Vám můžeme nabídnout.

16.5.2014 15:51:23
Jméno: Vito Dum Předmět: lpg prime vstrikovani 6valec
Dobry den BMW 523i 140 kw prime vtrikovani rok 2008 porad nic? Cetl jsem ze neco prichazi do prodeje.Dekuji za odpoved.
20.5.2014 7:34:21
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: lpg prime vstrikovani 6valec
Dobrý den pane Vito, omlouvám se za to že odpovídám až teď ale ověřoval jsem si u výrobců aktuální informace. Bohužel momentálně žádný z výrobců, které zastupujeme nemá kit pro přestavbu pro Vašeho vozidla.

13.5.2014 22:53:39
Jméno: peter Předmět: Nastavení lpg
Dobrý den, chci se zeptat na jednu věc,samo se mi přepína na benzín,když vyradím rychlost aneb když mám otáčky na 3tis.jedu 100km v hodině a dám nohu dolu s plyn.pedálu.No nedělá to pořád no 2-3x týdně.Aneb když chci přepnout plyn a auto mám už v otáčkach např.2500,tak mi vůbec nepřepne a pořád jede na benzín.Umíte mi poradit , jestli by jsem to zatím než dojedu do servisu ,, nějak ,, nastavil,jelikož jsem dlohodobě pracovně v cizině.Aneb je to jen pro opravu v servise?? Moc krát děkuji za radu. Mám opel vectru 1,6 16V landi renzo omegas. Auto na benzín jede super ,je po celkové generálke,nové svíčky nové zap.káble. S pozdravem a želám mnoho zákazníkov.
14.5.2014 10:02:28
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Nastavení lpg
Dobrý den pane Peter, příčin takovéhoto chování může být celá řada od vadného některého čidla LPG systému až po zkrat či studený spoj v kabeláži. Proto doporučuji vizuálně zkontrolovat stav kabeláže a zkontrolovat připojení zásuvek k jednotlivým komponentům LPG systému. Pokud takto sám závadu nezjistíte a neodstraníte, nezbyde Vám nic jiného než navštívit odborný servis, kde provedou diagnostiku LPG systému. Ideální by bylo, kdyby jste uměl závadu navodit. Takovéto nahodilé chyby je velmi obtížné diagnostikovat pokud zrovna při kontrole systému vše funguje OK a chyba se neprojevuje.

13.5.2014 19:25:48
Jméno: Lukáš Koláček Předmět: Valve elektronic
Vaše informace byla naprosto vyčerpávající moc děkuji ...

13.5.2014 13:43:53
Jméno: Lukáš Koláček Předmět: Dotaz na Valve Protector
Dobrý den, v dřívějších příspěvcích jste se zmínil o Valve-Protector a Valve-Protektor Sequential. Jaký je mezi těmito systémy rozdíl? Díky za odpověď.
13.5.2014 14:42:24
Jméno: Ing. procházka Předmět: RE: Dotaz na Valve Protector
Dobrý den pane Lukáši, zařízení Valve-Protector na dávkování aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel je celá řada to proto, aby byla pokryta co nejširší škála motorů a potřeb zákazníků. Jsou dvě hlavní skupiny, které se dále dělí. 1) Jsou to kity light – kity s dávkováním tryskou do sacího potrubí za škrtící klapku a to buď jednobodově nebo sekvenčně dle počtu válců (pro 4, 6, 8 válců) vždy před každý válec zvlášť. U těchto elektronických kitů je možné použít dávkování množství aditiva v závislosti na časech otevření plynových vstřikovačů nebo dle otáček motoru. Tyto kity nelze použít u motorů s proměnlivým sáním (Valvetronic) a u přeplňovaných motorů (turbomotory). 2) Jsou to elektronické programovatelné kity s tlakovým dávkováním buď do sání tryskou nebo do větve nízkého tlaku plynu vložením T kusu a to buď jednobodově před vstřikovače nebo skvenčně za vstřikovač e ke kažému válci . Tyto kity jsou vhodné pro motory valvetronic a pro turbomotory a pro motory s přímým vstřikem i pro systémy s reduktorem. Tato zařízení dávkují aditivum pod tlakem 5 Barů a dále se dělí na jednobodové nebo sekvenční s dávkováním ke každému válci. Věřím že má odpověď přispěla k Vaší orientaci v produktech Valve-Protector. Pro další Vaše otázky jsem k dispozici na tel: 602420268.

13.5.2014 5:45:34
Jméno: Karel Předmět: Revize
Dobrý den. Chci se zeptat, zda provádíte roční revize i na LPI od firmy VIALLE. Děkuji za odpověď.
13.5.2014 13:09:47
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Revize
Dobrý den pane Karle, roční revizi spočívající v kontrole těsnosti LPG systému jsme schopni provést u všech plynových systémů, tedy i u LPI Viale. Nedisponujeme však diagnostikou pro případné seřízení tohoto systému. Na revizi se můžete objednat na tel: 602 178 440.

12.5.2014 12:28:43
Jméno: Petr Lengsfeld Předmět: dotazS6
Mám Citroen C3 picasso 1.6 VTI /benzín/ předělán na plyn a zajímalo by mě, jestli musím mít namontováno zařízení na přimzávání ventilů. Zatím mám najeto n plyn 30 000km a vše bez problémů. DěkujiPetr
12.5.2014 13:52:22
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: dotazS6
Dobrý den pane Petře, u motoru Vašeho vozidla doporučujeme ochranu ventilů a ventilových sedel. Ochrana může být přídavkem benzínu, přidáváním aditiva nebo kombinací obou předchozích způsobů. U přídavku benzínu, který lze u některých řídících jednotek aktivovat, je třeba počítat s vyšší spotřebou benzínu, který se spotřebovává kromě startování i během provozu na LPG na ochranu ventilů a ventilových sedel. V případě, že v řídící jednotce nelze funkci přídavku benzínu aktivovat (řídící jednotka není touto funkcí vybavena) nebo v případě, kdy si to zákazník přeje, lze nainstalovat zařízení na dávkování aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel. Pro dávkování aditiva si můžete zvolit zařízení s dávkováním do sacího potrubí, dnes většinou s rozvodem VSE ke každému válci, nebo elektronické dávkovací zařízení s dávkováním do sacího potrubí nebo s dávkováním do větve nízkého tlaku LPG (před plynové vstřikovače). Doporučuji proto navštívit servis, kde Vám LPG montovali a zkonzultovat ochranu ventilů a ventilových sedel.

8.5.2014 8:27:02
Jméno: Hrdel Vlastimil Předmět: přímaz
Dobrý den,děkuji za odpověď,ale ta neodpověděla na můj dotaz.Na obalu není uvedena viskozita.A já se znovu ptám zda je možné použít místo Vámi dodávaného Vap-saver fluidu JML Valve saver fluid 1,2 bez nutnosti seřízení dávkovacího zařízení?Je možné tyto dva přípravky smíchat(rozdílná barva).
10.5.2014 8:52:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: přímaz
Dobrý den pane Vlastimile, Jak jsem již uvedl v předchozí odpovědi je při změně aditiva nutno zkontrolovat případně seřídit správné dávkování. Spotřeba aditiva by měla být 1 promile ze spotřebovaného plynného paliva, tedy 1 l aditiva na 1000 l LPG (cca 8 kapek za minutu ve volnoběhu). Je doporučeno průběžně kontrolovat spotřebu aditiva během provozu a případně upravit. Co se týká vzájemné míchání různých aditiv ani jeden z výrobců neuvádí možnost míchání s jinými aditivy.


<5x<   <<     <1> || <149>  <150>  <151>  <152>  <153> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací