Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <150>  <151>  <152>  <153>  <154> ||  <265>     >>   >5x>  

30.6.2014 15:37:27
Jméno: Miroslav,Plzeň Předmět: kontrola stag 4
Dobrý den, mám Oct. 1,6 55 kw r. 2000 a namontovali mi Stag 4. Nejede to, jako by se to dusilo, a když se to rozjede, tak to cuká, jako by to nebral jeden vstřik, občas musím prošlápnout plyn, abych vůbec dostal nějaké otáčky a rozjel se třeba na křižovatce. S kamarádem jsme to napíchli a nezadalo to ani základní parametry.ŘJ není zaheslovaná. Mám to tomu servisu hodit na hlavu? Děkuji za odpověď.
1.7.2014 8:05:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: kontrola stag 4
Dobrý den, vozidlo s přestavbou na LPG vždy startuje na benzín. Nepíšete, zda vozidlo cuká při jízdě po nastartování na benzín nebo až po přepnutí na plyn. V případě, že je LPG systém nesprávně seřízen může docházet v provozu na benzín po nastartování ke kolísání otáček a vozidlo se, jak píšete, dusí. Po přepnutí na plyn většinou pak auto jede bez problémů. Pokud auto nejede v nízkých otáčkách na plyn, doporučuji zkontrolovat zapalovací soustavu – svíčky, kabely, cívky. Jsme zástupci firmy AC a se zařízením STAG máme dlouholeté zkušenosti. Rádi Vám pomůžeme s odstraněním závady. Případný termín opravy je třeba si předem dohodnout na tel: 602420268.

29.6.2014 12:58:14
Jméno: V.Čermák Předmět: LPG
Dobrý den,mám dotaz k nádrži a plnění LPG: mám Fábii 1.6 z roku 2008 77Kwa combi,LPG výrobce BRC,výrobce Atrama,s kulatou nádrží s elektromagnetickým ventilem. Mám digitální informátor(4 diody)hladiny paliva,které ukazují aktivní hladinu paliva po naplnění po ujetí při bližně 5 km. Chtěl bych se zeptat,zda existuje nějaký ručičkový měřák,který by ukazoval okamžitou hodnotu LPG po naplnění nádrže,popřípadě,kde jej sehnat a namontovat?
1.7.2014 7:39:18
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: LPG
Dobrý den, sledovat hladinu na ručičkovém ukazateli můžete jen na ukatateli namontovaném na multiventilu. Tento ukazatel je pod víkem plynotěsné schránky. Do kabiny se standardně montují ukazatele s LED diodami.

27.6.2014 22:20:41
Jméno: Luděk Přerost Předmět: Přepínač zavoli
Dobrý den cca před 14 dny sem si u vás nachal namontovat systém zavoli do passat b5 1.6 Nyní po ujetí cca 400km sem si všiml že na přepínači bliká spodní zelená kontrolka,signalizuje to poruchu a nebo že dochází lpg? Dále bych se zeptal jestli se systém po vyjetí lpg přepne sám na benzín a nebo musím přepnout manuálně? Děkuji za info Luděk
28.6.2014 8:53:30
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Přepínač zavoli
Dobrý den pane Ludku, ano znamená to, že jedete na rezervu. Pokud dojde LPG, systém automaticky přepne na benzín. Automatické přepnutí na benzín Vám oznámí zapípání.

27.6.2014 7:41:07
Jméno: Michal Předmět: Dovolená
Dobrý den.. Mán Citroen xara piccaso s namontovaným systemem Stag 300 a střiky Waltec,reduktor Tomasuto od vašeho partnera již 2 roky. Na plyn najeto 50 000km zatím bez problému. Nyní po cestě na dovolenou do Dubrovníku se mně na dálnici stalo,že palubní počítač zahlásil poruchu a auto okamžitě jelo s minimálním výkonem a zvukem jako traktor.i. při přepnutí na benzín se nic nezměnil.po dálnici jsem jel max 50 km/h a každý kopeček na dvojku. Asi po 30min.se najednou auto rozjelo naprosto normálně. Po hodimě jízdy na benzín jsem přepnul opět na lpg . Asi 300km bylo vše v pořádku,ale poté se porucha opakovala a já jel po dálnici opět max 40-50km/h.i na benzín. Byl jsem zoufalý ,tak jsem zastavil a bezmocně zíral do motoru.Po nastartování motor šel úplně normálně.Dál jsem již přepínání lpg nepokoušel.Dojel jsem naprosto normálně až pod Dubrovník Mám dotaz, může jednotka Stag ovlivnit i řídící jednotku benzínovou a mám zkusit lpg,nebo to již nepokoušet,jezdit pouze na benzín a v Praze jít do servisu Pro úplost uvádím ,že auto bylo před dovolenou kontrolováno v lpg servisu.
27.6.2014 16:00:41
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Dovolená
Dobrý den pane Michale, vzhledem k tomu, že chyba přetvrvávala i po přepnutí na benzín, bych usuzoval na to, že chyba bude v benzínové části (špatný kontakt, zkrat, vadné čidlo ....). Funkce LPG jednotky spočívá v řízení LPG systému a současně simuluje pro benzínovou řídící jednotku běžný provoz odpojených benzínových vstřikovačů. Pro určení zda závadu způsobuje LPG systém je potřeba provést diagnostiku vozidla a diagnostiku LPG systému. V případě že budete chtít problém vyřešit navštivte nás nebo některého z našich partenrů.

24.6.2014 13:39:51
Jméno: Fanda Předmět: přímaz motoru na lpg
Dobrý den,mám hyundai accent na lpg,je nutný do něj přímaz motoru a za kolik se dá pořídit.?
25.6.2014 11:21:24
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: přímaz motoru na lpg
Dobrý den pane Fando, pošlete mě prosím na e-mail technik@autogascentrum.cz konkrétnější údaje o vozidle respektive o motoru vozidla. Potřebuji vědět zejména rok výroby, objem motoru, výkon motoru případně kód motoru.

23.6.2014 11:01:01
Jméno: Ivan S. Předmět: velká spotřeba
Dobrý den, mám čerstvě namontovaný systém BRC do megane 2008 problém je že mám extrémní spotřebu plynu a systém mi neukazuje přepnutí na benzín(ve skutečnosti se přepnul) v době kdy tam je ještě čtvrt nádrže plynu. Během asi 80 km jsem si všiml že mi brc ukazuje že jedu na plyn ale klesala mi zároveň ručička na benzinovém palivoměru.Děkuji za jakoukoliv radu.Ivan S.
23.6.2014 15:31:54
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: velká spotřeba
Dobrý den, pane Ivane. U některých aut zejména francouzských dochází opravdu k tomu, že i když vozidlo jede na plyn (proto nedošlo k přepnutí na benzín) dochází k tomu, že klesá ukazatel hladiny benzínu. To že ve skutečnosti k úbytku nedochází zjistíte při prvním tankování. Tento problém se většinou dá vyřešit instalací emulátoru. Proto doporučuji obrátit se na servis, kde zařízení montovali a domluvit se na instalaci emulátoru množství paliva a případné provedení seřízení LPG systému.

20.6.2014 21:51:08
Jméno: Danek Předmět: odblokováni řídíci jednotky brc
Dobry den ,mam dotaz koupil jsem citroen xsara 1,6 r.v.2002 se systemem brc ale na revizi jsme zjistili že je zakodovana řídíci jednotka plynu proto se chci zeptat jestli umíte odblokovat jednotku a popřípadě kolik by to stálo děkuji za odpověť.
21.6.2014 7:57:15
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: odblokováni řídíci jednotky brc
Dobrý den pane Daneku, jsme zástupci BRC pro Českou republiku a většinu řídících jednotek BRC umíme ve spolupráci s výrobcem odblokovat. Pokud budete mít zájem o odblokování zavolejte mi na tel: 602420268 a podrobnosti dohodneme telefonicky.

17.6.2014 7:20:27
Jméno: Ivan Kram Předmět: Octavia Tour 2 MR 2011 (BSE)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně zkušenosti s Octavií tour 2 MR 2011 a vyšší. Dočetl jsem se, že koncern začal v rámci úspor dávat do motorů BSE 1.6 MPI 75Kw EURO5 měkčí ventilová sedla než ta původní tvrzená. Navíc je na německých diskuzích mnoho příspěvků kdy majitelé golfů z let 2008 - 2010 řeší problém s hlavou u motoru BSE, která pochází z nové továrny VW v Mexiku., kdy hlava motoru odešla už po 40 tis. Děkuji za odpověď.
17.6.2014 15:58:41
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Octavia Tour 2 MR 2011 (BSE)
Dobrý den pane Krame, námi a v naší síti byla přestavěna celá řada vozidel s motorem 1,6 MPi, 75 kW. Nemáme dosud žádné zprávy o jakýchkoliv problémech.
4.9.2014 13:49:20
Jméno: Jiří Břicháček Předmět: RE: RE: Octavia Tour 2 MR 2011 (BSE)
Dobrý den,mám VW 1.6 kod motoru BSE,na LPG najeto cca 50000km a sedla ventilů hlavy jsou zaklepaná.

16.6.2014 8:40:25
Jméno: pavel Předmět: nedrzi otacky
Dobrý den chtel jsem se zeptat mam skodu octavii 1.6 75 kw rok vyroby 2001 kdyz jedu na lpg a zastavim tak my nedrzi otacky a litaji od 800 do 1500 ot a vzdy kdyz jedu po hrubolaty silnici tak my furt vypina a zapina lpg a este my nezkazuje palivomer jestli by jste my mohl poradit ci by to mohlo byt predem dekuji
16.6.2014 11:16:46
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: nedrzi otacky
Dobrý den pane Pavle, z údajů které jste poskytl, nelze takto jednoznačně určit závadu. Příčin takovéhoto chování může být několik a jakékoliv doporučení by bylo pouhým hádáním (vypínání a zapínání LPG na hrbolaté silnici pravděpodobně bude způsobovat vadný spoj nebo přerušený drát v elektroinstalaci). Pro zjištění a odstranění závad proto doporučuji navštívit odborný servis. V případě, že budete chtít závadu opravit u nás objednejte se na tel. 602420268 rádi Vám pomůžeme.

15.6.2014 20:53:22
Jméno: Martin Novák Předmět: demontáž
Dobrý den.Mam ARO s LPG.Nádrž je propadlá.Dělám výměnu motoru a opravu vozidla,tedy i STK je propadlá.Chtěl bych zdemontovat celé zařízení pryč z vozu,nádrž dále provozovat nechci.Až přijedu na STK nebude s tím problém?Nebudu potřebovat nějaký papír o demontáži?Co s tecničákem,kde je to zapsaný?Děkuji.Martin Novák
16.6.2014 7:38:40
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: demontáž
Dobrý den pane Nováku, demontáž musí provést odborná firma, která provede příslušný zápis o demontáži LPG zařízení do velkého technického průkazu. Na základě předložení velkého TP s tímto zápisem Vám pak příslušný odbor dopravy vymění malý TP.

14.6.2014 13:01:21
Jméno: zdenek Předmět: umístění kontrolky LPG na palubní desce.
Dobrý den pane inženýre,děkuji za odpověd ,mám ještě dotaz na umístění kontrolky stavu v autě.(špatně je vidět ,vpravo dole od volantu).Jak velký technický zásah je přemístění na lépe viditelné místo uprostřed palubovky.musí se něco odpojit.Děkuji a příjemný den. ZDENEK
16.6.2014 7:18:49
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: umístění kontrolky LPG na palubní desce.
Dobrý den pane Zdenku, přemístění přepínače dle Vašich představ doporučuji konzultovat v odborné dílně přímo s technikem. Dle zvoleného místa následně vyplyne co všechno bude potřeba rozebrat případně odpojit.

12.6.2014 6:15:53
Jméno: zdenek Předmět: nádrž LPGdeqve
Dobrý den ,vám přeji .Mám dotaz na nádrž LPG,je psaná na obsah 41.l a já po vyjetí až po zvukový signál načerpám jen 28.l.Jezdím v chevroletu aveo 1.4 /16v 74kw.montáž LPG leden 2014.po první kontrole pry vše v pořádku.Občas mi ukázala kontrolka špatnou směs.Jinak všem přeji hodně spokojenÿch kilometrů a Vám za kladné a užitečné rady.Zdenek.email:rozzdenek@seznam.cz
12.6.2014 12:57:55
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: nádrž LPGdeqve
Dobrý den pane Zdeňku, nádrž lze naplnit max. do 80% jejího objemu tj. ve Vašem případě max. 32,8 l. Toto je dáno platným předpisem ZM-A/19.01.3. Plynová řídící jednotka, jakmile poklesne tlak v LPG soustavě, přepne do benzínu a upozorní řidiče na přepnutí zvukovým signálem. To však neznamená, že nádrž je úplně prázdná. Také záleží na tlaku LPG stanice, kde tankujete. Domnívám se, že Vámi načerpaných 28 l je v toleranci.

10.6.2014 22:06:57
Jméno: ivan Předmět: lpg
Dobří den mam problém s mojim plynom led nastartujem na benzin vsetko OK ale jako zapnem plyn tak sta ozve viacnasobne pipanie 3 krát po sebe a plyn sta nespusti a už som pozrel asi všeho a neviem jako dalej dakujem
11.6.2014 12:11:26
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: lpg
Dobrý den pane Ivane, vícenásobným pípání řídící jednotka LPG systému signalizuje závadu systému. Pravděpodobně půjde o závadu související s tlakem plynu. Pproto řídící jednotka neumožní přepnutí na plyn a tudíž nemůže dojít ani k „otevření nádrže“. V každém případě pro správné a přesné určení závady doporučuji navštívit odborný servis a provedení diagnostiky systému.

8.6.2014 10:55:16
Jméno: Krejčí Předmět: Zanášení trysek
Dobrý den dle Vaší zkušenosti myslíte že je možné aby u Peugeotu 207 1,4 docházelo k zanášení benzínových trysek? Vypozoroval jsem že při jízdě na plyn po ujetí cca 4 nádrží dojde k horšímu startování studeného motoru.Doposud jsem to řešil nabráním Shell W.Power Racing a přidáním čističe STP pro LPG motory.Auto má najeto 29 000 a bylo předěláno při 400km.Děkuji za radu s pozdravem Krejčí
9.6.2014 7:53:55
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Zanášení trysek
Dobrý den pane Krejčí, o zanášení benzínových trysek při provozu na LPG nemám žádné informace. Nenapsal jste, kolik km jste ujel na benzín po natankování Shell W Power na benzín. Pokud to byly desítky km, mohlo dojít k tomu, že benzínová řídící jednotka mohla upravit bohatost směsi a po nějakou dobu motor zase startoval normálně. Nejpravděpodobnější příčinou takovéhoto chování je nesprávné seřízení LPG systému spočívající v bohatosti směsi. Zjednodušeně řečeno pokud je LPG směs příliš bohatá, snaží se benzínová řídící jednotka se snaží toto korigovat ochuzením a naopak. Tyto korekce se pak projeví až při provozu na benzín a to příznaky, které popisujete. Navštivte proto odborný servis a nechte provést diagnostiku LPG systému a seřídit ho ve všech režimech jízdy.

6.6.2014 10:26:00
Jméno: Lubomír Předmět: přímaz
Dobrý den, děkuji za včerejší odpověď. Mám ještě jeden drobný dotaz.Psal jste v předchozích odpovědích,jaký má být počet kapek za minutu při přímazu ventilů. Jsem laik a tak se možná ptám hloupě....pokud je kapek málo...je jasné,že to špatně maže...ale co se stane,pokud by těch kapek bylo víc? Jaký to má vliv na chod motoru,nebo na jeho "zanášení"???...díky za odpověď. přeji hezký den.
6.6.2014 11:26:51
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: přímaz
Dobrý den pane Lubomíre, v každém případě doporučuji dodržovat dávkování aditiva dle pokynů jeho výrobce. Konkrétní poznatky a údaje k poškození motorů vlivem nadměrného dávkování aditiva nemám k dispozici. Z praxe neznám takový případ.


<5x<   <<     <1> || <150>  <151>  <152>  <153>  <154> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací