Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <153>  <154>  <155>  <156>  <157> ||  <265>     >>   >5x>  

3.5.2014 12:36:34
Jméno: Vlastimil Hrdel Předmět: Přímazávání
Dobrý den,mám na Mitsubishi ASX namontované LPG Lovato v Kodecaru Ostrava s přímazem na všechny ventily Vap-saver fluid,který byl dodán spolu se zařízenímTtento mi došel a můj dodavatel montáže mi dodal JML Valve saver fluid 1,2.Je tento výrobek Vaší firmou doporučován jako náhrada Vap-saver fluidu?Děkuji za odpověď
5.5.2014 7:46:46
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Přímazávání
Dobrý den pane Vlastimile, pro správné dávkování aditiva je důležité počítat také s jeho viskozitou, proto je nutné při změně aditiva věnovat pozornost znovu seřízení dávkovacího zařízení. Aditivum Vap-Saver používáme z toho důvodu, že obsahuje nejvíce účinné látky – viz srovnání http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/ . Pokud budete potřebovat Vap-Saver rádi Vám ho pošleme na dobírku. Zboží lze objednat na tel: 606728358.

30.4.2014 21:24:11
Jméno: karel balas Předmět: start na lpg
zdravim ještě jednou, nedavno jsem se ptal na moznost nastaveni startu primo na LPG namisto benzinu. Zjistli jsem ze moznost nastaveni v nastaveni je a lze ji i spustit, nyní me spise zajima, když vse necham zapojit, zda-li to nejak ovlivni zivotnost motoru, je systém startovani primo na LPG byť zahřátého motoru nějak nebezpečný pro motor repsketive více namáhá motor nebo je to jedno a nemusím se obávat předem děkuji za odpověd
5.5.2014 7:34:21
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: start na lpg
Dobrý den pane Karle, pokud je LPG systém nastaven správně a funkce START/STOP je aktivována vozidlo s teplým motorem startuje na LPG. Tento režim nemá vliv na životnost motoru.

30.4.2014 12:27:15
Jméno: Ivo Předmět: LPG Subaru
Dobrý den, chci se zeptat, jaký systém doporučujete do Subaru Forester 2.0 2007, 116KW. Díky
30.4.2014 13:39:58
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: LPG Subaru
Dobrý den pane Ivo, vozidel Subaru Forester 2,0 byla úspěšně přestavěna celá řada za použití různých LPG systémů. Jak jistě víte na našem trhu je celá řada výrobků, které poskytují různý komfort ovládání a také v různých cenových relacích. Rádi bychom Vám doporučili systém, který by nejlépe splňoval Vaše požadavky na provoz LPG. Doporučuji u tohoto motoru ochranu ventilových sedel a ventilů. Proto nás prosím kontaktujte telefonicky na tel: 602420268 a vybereme Vám systém, který pro Vás bude nejvhodnější.

29.4.2014 21:31:00
Jméno: Pavel Předmět: Flashlube electronic v2
Dobrý den, ještě jeden dotaz: Chtěl bych se zeptat, zda by u Vás bylo možné provést výměnu Flashlube. V tuto chvíli mám podtlakový systém Flashlube s rozdělovníkem do každého válce zvlášť. (V sání jsou 4 otvory, kde je aditivum aplikováno) Chtěl bych se zeptat, zda je možné provést výměnu za systém elekronický, ve verzi 2 - kde je aditivum dávkování přes plynové vstřikovače. Vůz : Ford Focus 2007, Duratec 1.8 HE, LPG systém AGC Compact: http://www.elpigas.cz/komponenty-a-sluzby/komponenty-pro-lpg-prestavby/ridici-jednotka-compact plynové vstřikovače: I-Plus http://www.elpigas.cz/komponenty-a-sluzby/komponenty-pro-lpg-prestavby/vstrikovace-i-plus Prosím o cenovou kalkulaci a zda by bylo možné montáž provést na počkání. Jsem z Valašského Meziříčí (cca 400 km), případně nemáte doporučení na servis, kde by měli zkušenosti s montáží nového Flashlube elekronického systému? Děkuji. S pozdravem, Pavel
30.4.2014 13:22:48
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Flashlube electronic v2
Dobrý den pane Pavle, na ochranu ventilů a ventilových sedel Vám můžeme nabídnout programovatelné kity elektronického dávkování aditiva Valve-Protector nebo Valve-Protektor Sequential pro sekvenční dávkování aditiva a to jak s dávkováním do nízkotlaké LPG větve před vstřikovače, tak s dávkováním do sání. Bližší informace k těmto zařízením, případně informace o ceně Vám rádi sdělíme na tel: 602420268.

29.4.2014 20:53:15
Jméno: Pavel Předmět: Flashlube přímaz
Dobrý den, prosím o pomoc. Mám problém s flashlube... nechal jsem si nainstalovat pavouka (rozdělovník do každého válce zvlášť) a od té doby mi flashlube lahev nedrží nastavení. Př. Nastavím průtok 3 kapky / 10 sekund (ano, toto nastavení je opravdu hodně), ale po ujetí několika 10 km. Odstavení auta a znovu nastartování se průtok sníží na 1 kapku / 14 sekund. Obojí samozřejmě měřené na LPG/ volnoběh/ zahřátý motor. Nastavit jsem zkoušel několikrát, vždycky dopadnu stejně. Průtok se extrémně sníží. V servisu mi kvůli tomu dokonce vyměnili i rozdělovník za nový, zde chyba tedy nejspíš nebude. Nevíte co s tím ? :/
30.4.2014 12:37:05
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Flashlube přímaz
Dobrý den pane Pavle, z toho co uvádíte mohu usoudit, že příčinou může být nějaká drobná nečistota v dávkovacím zařízení nebo trubičce vedoucí k „pavoukovi“, která vlivem změny podtlaku mění svoji polohu a tudíž i průchodnost systému a dávkování. Další možnou příčinou může být netěsnost některé části vedení aditiva nebo že šroub pro seřizování dávkování mění vlivem vibraci svoji polohu. Je potřeba důkladně prozkoušet těsnost celého systému vedení aditiva.

29.4.2014 8:47:30
Jméno: Lančár Předmět: Manuál
Existuje alespoň uživatelský manuál LPG BRC s přivstřikováním benzínu (typ nevím, v autě už byl plyn při koupi). Nic nemohu najit ani na webu, vy toto tajíte? Budete se divit, ale mne jako uživatele velmi velice zajímá technika, kterou používám, její nejmenší podrobnosti. Příklad: Raději budu jezdit se starým Lotusem , co 1 000 km promazávat podvozek (já sám), než přijit k autu s kartou, užívat si automatické navádění a čtení dopravních značek a přitom ani nevědět jak funguje variabilní časování ventilu, ani jestli je ozubení v rozvodovce cykloidní. To se musím stát vašim partnerem? Z vaši prezentace usuzuji, že licence od vás bude dost mastná - kolik mne to bude stát? A kolik diagnostické programy?
29.4.2014 15:20:36
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Manuál

Dobrý den pane Lančáre, odpovědi na Vaše otázky přesahují možnosti tohoto fóra. Na Vaše dotazy Vám rád odpovím na tel: 602420268



28.4.2014 22:50:21
Jméno: Pavel Předmět: Aditiva
Dobrý den,uvažuji výměnu podtlakového systému dávkování aditiv za tlakové - Elektronic Valve Protector Klasic kit 12 (http://www.lpgprofi.cz/elektronic-valve-protector).Další zařízení na které jsem narazil je Flashlube Electronic Valve Saver Kit (http://shop.ochranamotoru.cz/_0020-davkovac-aditiva---el--davkovaci-souprava-flashlube-electronic-valve-saver-kit.htm) ,který dávkuje aditiva do sání stejně jak podtlakový. Chtěl bych se zeptat jestli je zařízení Elektronic Valve Protector Klasic kit 12 vhodné pro systém BRCMY07 osazeny modré vstřiky přišroubované maticí,případně jestli je vhodnější druhý systém dávkování aditiv. Děkuji. (ford focus 1.4i 16V)
29.4.2014 14:15:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Aditiva
Dobrý den pane Pavle, uvažujete v případě Electronic Valve Protector kit 2 o systému tlakového přidávání aditiva do větvě nízkého tlaku plynu před vstřikovače LPG. Tento způsob ochrany je u zařízení BRC standardně používán s velmi dobrým účinkem. Zařízení je vybaveno programovatelnou řídící jednotkou, která zajišťuje odpovídající přesné dávkování ve všech režimech jízdy a je ideální pro Vaše vozidlo a navíc umožňuje použít více druhů aditiv. Toto zařízení máme skladem. Co se týče Flashlube Electronic Valve Saver kitu s dávkováním do sání motoru to je o něco lepší způsob dávkování nežli nyní máte. Dávkování aditiva se nastavuje regulačním šroubem. Pro správné dávkování je nutné použít aditivum FlashLube.

26.4.2014 23:55:08
Jméno: Ales Předmět: Focus 2.0 tovarni BRC system
Dobry den, Vazne premyslim nad koupi focusu 2.0 se systemem BRC z vyroby - napr http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/focus/14710027?goFrom=list . Jak prosim hodnotite tento typ prestavby ? Jsou tyto prestavby vybaveny primazavanim? Rad bych se Vas zaroven zeptal, zda mate partnera z okoli Brna, kam by bylo mozno dorazit na serizeni a kontrolu systemu a popripade i ventilu. Poprosil bych zaroven i o cenu zastavby systemu primazavani, neni-li jim vozidlo vybaveno z vyroby a tez pribliznou cenu kompletni kontroly a serizeni. Dekuji mnohokrat a zdravim
27.4.2014 16:39:14
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Focus 2.0 tovarni BRC system
Dobrý den pane Aleši, pokud chcete koupit vozidlo s tovární přestavbou jakéhokoliv systému LPG, vždy se jedná o kvalitní přestavbu. Nicméně většinou jsou u těchto systémů řídící jednotky blokovány. Odblokování řídící jednotky pak musí provést prodejce vozidla, který by měl znát kód k odblokování řídící jednotky. My umíme odblokovat řídící jednotky jejich blokaci provedl výrobce LPG zařízení jichž jsme dovozci. Proč mluvím o odblokování řídící jednotky, chcete systém zkontrolovat a seřídít a našemu partenerovi se nepodaří (pravděpodobnost je 99%) s řídící jednotkou spojit. Proto doporučuji velice zvážit nákup takového vozidla případně zvolit stejné vozidlo bez LPG a dodatečně si nechat LPG namontovat. Tak budete mít jednak nové zařízení a jednak budete mít jistotu servisu.

26.4.2014 23:40:24
Jméno: karel Předmět: balas
dobry den, mam systém lovato a chtěl bych se zeptat zda-li umite nastavit startovai auta v zahratem stavu primo na plyn tedy bez benzinu, tj motor je jiz zahraty na provozni tepltou, nekde zastavim vyridim par věci naehnu zpet do auta a chtěl bych startovat rovnou na plyn. Lze to udelat aniz bych nejak ochuzoval zivotnost motoru ci něco? Ty caste starty a benzin v mem pripade me často nuti jezdit tankovat i benzin
28.4.2014 13:05:33
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: balas

Dobrý den pane Karle, minimální čas zpoždění pro přepnutí, který lze u systému LOVATO nastavit, je 15 sekund. To znamená, že starty probíhají na benzín a u teplého motoru (motor má již teplotu vyšší než je nastavená teplota pro přepnutí) nastane přepnutí po uplynutí 15 sekund. V programu je též možné aktivovat funkci START/STOP, která je určena pro vozidla vybavené tímto systémem a po jehož aktivaci vozidlo s teplým motorem startuje na LPG. Pokud aktivujete tuto funkci u vozidla, které systém START/STOP nemá, je třeba mít zapojený bílo/červený drát dle instrukce programu. Protože nepíšete v jakém vozidle systém LOVATO máte, doporučoval bych provedení zásahu do nastavení programu řídící jednotky zkonzultovat se servisem, kde prováděli montáž LPG.



24.4.2014 18:41:11
Jméno: Michal Předmět: Rada
Dobrý den.Chtěl bych poradit.Dneska když jsem jel z prace domu tak me začalo cukat auto a rozsvítila diagnostika motoru.Cukani se objevuje jenom když seslapnu plyn.Nemůžete poradit jaká by mohla byt příčina.Systém LPG je Stag.Děkuji za radu.Jinak Vám musím pochvalit za skvělý forum kde se dozvíme hodně potřebných informacích.
25.4.2014 7:33:35
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Rada
Dobrý den pane Michale, předem děkujeme za pochvalu našeho fóra a vážíme si ocenění naší snahy poskytovat uživatelům LPG systémů užitečné rady. Nyní k Vašemu dotazu. Příčin cukání samozřejmě může být několik. První co mě napadá, jsou zapalovací svíčky, které většinou způsobují poškubávání z malých otáček při akceleraci. Vlivem nedokonalého spalování směsi pak mohla řídící jednotka vyhodnotit chybu a nasvítit kontrolku diagnostiky motoru. Zkontrolujte proto v první řadě stav zapalovacích svíček případně zapalovacích kabelů a cívek. Pokud toto nepomůže, kontaktujte mě na tel: 602420268.

21.4.2014 13:11:01
Jméno: Procházka B. Předmět: záruční opravy
Přeji dobrý den, a zároveň vám děkuji za předchozí odpověď.Doporučil jste mi odborný servis. Tak mám otázku jak postupovat, když mám vámi prodávané zařízení namontované od vašeho smluvního partera p. Lončáka K.Vary,(STAG 300) které je ještě cca rok v záruce.Dealer však přestal podnikat a nekomunikuje. Zřejmě to nebude na karlovarsku jen můj problém s LPG STAG 300 montovaný panem Lončákem. Převzal někdo na vámi prodávané zařízení v karlovarském regionu záruční opravy?? Děkuji.
22.4.2014 15:32:03
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: záruční opravy
Dobrý den pane Procházka, naše partnery na které se můžete obrátit naleznete na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/.

19.4.2014 22:27:12
Jméno: Karpecki Předmět: zavoli
Dobrý den dne 18.3.2014 jste mi odpovídal na dotaz ohledně vw passat 1.8 TB, chtěl bych se zeptat jestli už máte někde poblíže Třince partnera,který by seřídil systém zavoli. děkuji za odpověď Karpecki
22.4.2014 15:28:06
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: zavoli
Dobrý den pane Karpecki, zatím v okolí Třince nemáme partnera, kterého byste mohl navštívit.

19.4.2014 18:35:27
Jméno: Zdeněk Solar Předmět: správné přepínání banzín- LPG
Dobrý den, mám nové MITSUBISHI ASX s LPG a nevím jestli se mi správně spouští přepínání benzín - plyn. Po zahřátí chladící kapaliny na 30- 40 stupňů cvakne ventil u nádrže, ale na plyn se auto přepne cca 1-1,5 minuty po zahřátí na provozní teplotu. Také se stává že když zastavím na kratší dobu cca 10- 20 minut po opětovném nastartování se auto na plyn přepne opět po 1- 1,5 minutě, ačkoli je auto nahřáté na provozní teplotu, nebo teplotu vyšší než 40 stupňů. Měl jsem SEATA IBIZU a tam po zahřátí na 30-40 stupňů se cca do 10 vteřin auto přepne na plyn a to se děje i při kratším stání cca10-20 minut když je auto nahřáté na provozní teplotu nebo teplotu vyšší než40 stupňů. Děkuji za odpověď Zdeněk Solar
22.4.2014 15:23:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: správné přepínání banzín- LPG
Dobrý den pane Zdeňku, různí výrobci LPG zařízení používají různé strategie pro přepnutí z benzínu na plyn. Neuvádíte, jaký systém jste měl v Seatu a ani jaký máte v Mitsubishi ASX. LPG systém je vybaven dvěma elektromagnetickými uzavíracími ventily – jeden je v multiventilu a druhý je v motorovém prostoru před reduktorem. U některých systémů otevírají oba ventily téměř současně a u některých se zpožděním, které je přednastaveno výrobcem systému a v určitých mezích se nechá upravit. Jak je přepínání nastaveno lze zjistit jen připojením na diagnostiku.

18.4.2014 11:11:36
Jméno: Pichlais Předmět: Brždění motorem
Dobrý den, měl bych dotaz na namontované LPG do Peugeot 206 1.1 r.v.2000. Vyplatí se při dlouhé jízdě z kopce "brzit" motorem bez sešlápnutého pedálu plynu?? Jestli je přívod paliva (LPG) v tomto modelu zaškrcen, nebo jestli je do motoru pořád vstřikováno "volnoběžné" množství paliva, které je násobené otáčkami motoru. Děkuji za odpověď.
18.4.2014 15:54:29
Jméno: Ing. Evžen Procházka Předmět: RE: Brždění motorem
Dobrý den pane Pichlais, motor při provozu na LPG se chová stejně jako při provozu na benzín, tedy při zařazeném rychlostním stupni a nesešlápnutém plynobvém pedálu nedochází ke spotřebovávání paliva.

17.4.2014 18:07:23
Jméno: Josef Předmět: Blikání ukazatele stavu LPG
Dobrý den,po natankování plné nádrže mi při jízdě občas začnou blikat všechny zelené LED ukazující stav paliva.Co tato signalizace znamená ? Děkuji za odpověď. (BRC MY07)
18.4.2014 8:00:29
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Blikání ukazatele stavu LPG

Je nutno nastavit horní hranici palivoměru, snímač hlásí "přeplnění" nádrže nad hranici 80%, druhá varianta-občasný výpadek či ztráta signálu-špatný kontakt.




<5x<   <<     <1> || <153>  <154>  <155>  <156>  <157> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací