Diskuzní fórum LPG/CNG
13.1.2014 18:13:32
Jméno:
Jakub Předmět:
Mondeo na LPG?Dobrý den, uvažuji o zakoupení Fordu Mondeo rok 2001 - 2005 buď s motorem 1,8 nebo 2,0. Jsou tyto motory vhodné na přestavbu?
14.1.2014 9:35:34
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Mondeo na LPG?Dobrý den pane Jakube,
vozidla s těmito motory se běžně přestavují na LPG. Doporučuji použít přímaz pro ochranu ventilů.
13.1.2014 10:17:55
Jméno:
Aleš Předmět:
Fiat Stilo 1,6 16VJedná se o střikovací systém STAG 4 (300), Před plynem mělo vozidlo spotřebu benzinu na dálku 7,6 -7,8 l/100km.
Ve městě do 10l/100km
14.1.2014 9:32:39
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den pane Aleši,
spotřeba LPG je mírně vyšší než spotřeba benzínu (o cca 10-15%). Pro seřízení spotřeby LPG se proto obraťte na dílnu, kde Vám LPG montovali, případně se můžete objednat i u nás na tel: 602178440 – p. Kůs.
12.1.2014 21:10:57
Jméno:
Aleš Předmět:
Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den, mám Fiata Stilo 1,6 16V kombi na LPG a do současné doby mám stále velkou spotřebu plynu, dálky 10,5 l/100km a ve městě jsem na 13 l/100km. Vozidlo na plyn mám již třetí rok a nevím co s tím. Ani ten co mi jej montoval.
13.1.2014 7:19:24
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Fiat Stilo 1,6 16VDobrý den pane Aleši, nepíšete co máte za LPG systém v autě. Mimo jiné zjistil jste jakou má auto spotřebu při provozu na benzín?
11.1.2014 20:31:13
Jméno:
Slepčík Předmět:
AndroidDobrý den, potřeboval bych zjistit jestli existuje program na diagnostiku Lovato, pro systém Android.
Chtěli bychom použít na diagnostiku tablet. Děkuji za odpověđ. S Pozdravem Slepčík Dan
13.1.2014 7:15:22
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: AndroidDobrý den pane Slepčíku, diagnostika LOVATO běží pouze pod systémem Windows XP a vyššími verzemi Windows.
11.1.2014 10:25:36
Jméno:
Petr Předmět:
LPGDobrý den,
dovezl jsem si auto z Německa s LPG FRONTGAS a potřebuji ho seřídit.V servisech tento plyn neznají,nemá někdo s tím zkušenost?
11.1.2014 11:00:25
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: LPGPane, možná 2 roky nazpět jsem řešit tento systém ve Fabii. Dopadlo to náhradou elektroniky, protože nebyl software. Psal sem výrobci jaké má podmínky. Pouze školení v německu a pak bude program, jinak jich to nezajímá.
11.1.2014 11:05:34
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: RE: LPGoprav: *řešil, navíc nejsem si jistý, jestli za ty 2 roky to někam pokročilo. Obávám se, že ne. Takže nejspíš asi výměna elektroniky, mechanické komponenty zůstanou.
10.1.2014 20:04:58
Jméno:
Jörg Hartner Předmět:
LPDIDobrý den,čtu tady,že se lidi ptají na montáže lpg do motorů TSI a podobně.
Co systém lpdi,který byl vyvinut firmou vialle pro koncern VW.Já vidím cestu tímhle směrem.
S pozdravem Jörg,Liberec
13.1.2014 7:26:00
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPDIDobrý den pane Jörgu, většina předních výrobců LPG zařízení pracuje na systému přímého vstřiku kapalného LPG. Je jen otázka času, kdy budou provedeny potřebné zkoušky a homologace.
10.1.2014 9:45:16
Jméno:
Jan Předmět:
Mazda 6Dobrý den, měl bych zájem o LPG do vozu Mazda 6 MRZ 2.0 108 kW z roku 2010 (měl by to být tento motor http://www.cartechdetails.com/en/0315802262b21.html). Chtěl bych se tedy zeptat, zda-li je možné do tohoto vozu naistalovat LPG a v případě že ano, jaké zařízení byste doporučil? Budu se těšit na vaši odpověď!
10.1.2014 12:57:06
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Mazda 6Dobrý den pane Jane, pro Mazdu 6, 2,0 108 kW bych Vám doporučil LPG zařízení Landi Renzo EVO spolu s ochranou ventilových sedel přímazem VAP-SAVER.
8.1.2014 6:34:48
Jméno:
Vít Procházka Předmět:
Ford Mondeo EcoboostDobrý den,
Lze na LPG přestavět Ford Mondeo 2,0 Ecoboost? Pokud ano, jsou s tím již nějaké zkušenosti? U motoru s turbem bych měl trochu obavy o spolehlivost - předpokládám, že klasické atmosferické motory jsou pro přestavbu vhodnější. Děkuji za odpověď
8.1.2014 8:20:29
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Ford Mondeo EcoboostDobrý den, motory 2,0 Ecoboost jsou s přímým vstřikem. Zatím nemáme k dispozici LPG sadu pro tyto motory.
6.1.2014 17:01:50
Jméno:
Zdeněk Předmět:
RE : LPG IGS
Dobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji.
Odpověď: PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS
Dne: 06.01.2014, 16:12:07
Membránu do čeho? Reduktoru?
To : PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS
Dobrý den, ne, je to dle techniků Auto Terno Málkov membrána rozdělovače plynu.
7.1.2014 7:37:16
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: RE : LPG IGSDobrý den pane Zdeňku, nějaké díly na systém IGS máme na skladě. Volejte prosím pro upřesnění Vašeho požadavku +420 383 321 190 nebo 606 728 358.
6.1.2014 15:12:47
Jméno:
Zdeněk Předmět:
LPG IGSDobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji.
6.1.2014 16:12:07
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: LPG IGSMembránu do čeho? Reduktoru?
5.1.2014 16:47:04
Jméno:
Miloš Předmět:
škoda 1,2 HTP vhodnost přestavbyMám Roomster tříválec 1,2 HTP/51kW r.v. 2008, zvažuji montáž LPG nevím zda je tato motorizace vhodná na přestavbu, hrozí podpalování a zadírání ventilů či problém s katatalizátorem (protože při vyšším zatížení už výrobce na chlazení katalyzátoru přistřikuje benzin). Najedu asi 20000km za rok . Je potřeba přimazávat ventily?
6.1.2014 9:05:48
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: škoda 1,2 HTP vhodnost přestavbyDobrý den, vozidel s těmito motory je přestavěná celá řada. Motory koncernu VW, kam spadá i Škoda, nemají problémy s měkými sedly ventilů. Přimazávání ventilů není zapotřebí, ale je možné na přání přímaz namontovat.
4.1.2014 15:02:29
Jméno:
Jan Předmět:
Ford Mustang 2013Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné bezproblémově přestavět na LPG Ford Mustang 2013 (3,7litru V6) a zda by bylo lepší přestavit auto nové, nebo lehce zajeté (cca 20 tkm). Plus pokud by jste znal nějakou kvalitní pobočku, která by s mustangy, popřípadě s US auty měla zkušenosti, přinejlepším v Praze nebo středočeském kraji. Děkuji za odpověď Honza
6.1.2014 9:24:14
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Ford Mustang 2013Dobrý den, motor V6 3,7 l lze přestavět na LPG. Přestavět lze jak nové auto, tak i zajeté auto (lehké zajetí je ku prospěchu). Vhodného partnera pro přestavbu naleznete na našich stránkách v sekci autorizované servisy http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-servisy/ .
3.1.2014 9:12:09
Jméno:
Drápal Předmět:
LovatoDobrý den. Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl Lovato Fast a Lovato smart a který je vhodnější pro 3.valec Fábie 2003 Děkuji.
4.1.2014 11:22:20
Jméno:
PaulofWoCC Předmět:
RE: LovatoLovato dělalo více modelů: Easy Fast, Easy Fast OBD, Easy Fast Plus, Easy Fast Smart.
Určité rozdíly tam jsou z pohledu mechanika. Z pohledu zákazníka a uživatele drtivá většina těchto rozdílů není nijak důležitá. V ČR jsou dostupné tuším jen dva: Easy Fast OBD, Easy Fast Smart.
OBD - umožní napojit EOBD zásuvku, snímá MAP, možná má vstřikovače KP (ale nejsem si tím jistý)
Smart - nesnímá MAP, obsahuje vstřikovače JP. Toť rozdíly ze strany mechanika.
Ze strany zákazníka v provozu pro Fabia 1,2 V3 takřka bez rozdílu, možná jen ty vstřikovače, jinak nic víc.
2.1.2014 21:53:38
Jméno:
Michal Předmět:
VW Passat 3.2Dobrý den,
děkuji za předešlou reakci. Zeptám se tedy dál, s LPG do Passatu 3.2 již zkušenost máte?
Děkuji.
6.1.2014 9:00:44
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: VW Passat 3.2Dobrý den, tento motor zatím nelze přestavět na LPG.
2.1.2014 17:11:03
Jméno:
DS Předmět:
Ochrana ventilůNedalo mi to a musím zareagovat na poslední příspěvek týkající se "ochrany ventilů", který se neustále v nejrůznějších podobách opakuje. Zajímalo by mě, proč se pořád tvrdí, že u LPG je zvýšená teplota v motoru - měřil to někdo v reálném provozu - pochybuju. Ano, udává se, že LPG by mělo mít více oktanů, ale není to kdoví jaký nárůst oproti 95 BA a s rozdílnou kvalitou LPG pochybuju, že u nás se vůbec dosáhne výhřevnosti, kterou by LPG mělo mít. Tvrdit, že LPG poškozuje motory je dost zavádějící-dokud někdo neprovede měření s čidly umístěnými v motoru a výfukovém potrubí, jsou to jen povídačky. Většina (99%) poškození je způsobená tím, že je mnoho "odborníků", kteří neumí vůz správně seřídit ve všech jízdních režimech a směs je jednoduše řečeno někde příliš chudá/bohatá a něco (ventily,sedla,sondy a katalyzátor) to časem odnesou. Taky můžu tankovat benzín, který má víc, než 95 oktanů - poškodím si ventily ? Další otázkou je, zda k poškození ventilů/sedel... nedojde i při provozu na BA95 u nejnovějších-současných-kvalitních motorů.
2.1.2014 23:31:56
Jméno:
Radek Předmět:
RE: Ochrana ventilů- proto se ptám na dlouhodobé zkušenosti firmy acg( viz.níže), do jaké míry je účinná ochrana ventilů v době, kdy není podtlak a přívstřik a jestli otáčky na dálnici např nad 3,5 tis není lépe jet v BA 95, raději touto hranicí vždy přepínám.
Přidat záznam