Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <157>  <158>  <159>  <160>  <161> ||  <263>     >>   >5x>  

13.1.2014 18:13:32
Jméno: Jakub Předmět: Mondeo na LPG?
Dobrý den, uvažuji o zakoupení Fordu Mondeo rok 2001 - 2005 buď s motorem 1,8 nebo 2,0. Jsou tyto motory vhodné na přestavbu?
14.1.2014 9:35:34
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Mondeo na LPG?
Dobrý den pane Jakube, vozidla s těmito motory se běžně přestavují na LPG. Doporučuji použít přímaz pro ochranu ventilů.

13.1.2014 10:17:55
Jméno: Aleš Předmět: Fiat Stilo 1,6 16V
Jedná se o střikovací systém STAG 4 (300), Před plynem mělo vozidlo spotřebu benzinu na dálku 7,6 -7,8 l/100km. Ve městě do 10l/100km
14.1.2014 9:32:39
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Fiat Stilo 1,6 16V
Dobrý den pane Aleši, spotřeba LPG je mírně vyšší než spotřeba benzínu (o cca 10-15%). Pro seřízení spotřeby LPG se proto obraťte na dílnu, kde Vám LPG montovali, případně se můžete objednat i u nás na tel: 602178440 – p. Kůs.

12.1.2014 21:10:57
Jméno: Aleš Předmět: Fiat Stilo 1,6 16V
Dobrý den, mám Fiata Stilo 1,6 16V kombi na LPG a do současné doby mám stále velkou spotřebu plynu, dálky 10,5 l/100km a ve městě jsem na 13 l/100km. Vozidlo na plyn mám již třetí rok a nevím co s tím. Ani ten co mi jej montoval.
13.1.2014 7:19:24
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Fiat Stilo 1,6 16V
Dobrý den pane Aleši, nepíšete co máte za LPG systém v autě. Mimo jiné zjistil jste jakou má auto spotřebu při provozu na benzín?

11.1.2014 20:31:13
Jméno: Slepčík Předmět: Android
Dobrý den, potřeboval bych zjistit jestli existuje program na diagnostiku Lovato, pro systém Android. Chtěli bychom použít na diagnostiku tablet. Děkuji za odpověđ. S Pozdravem Slepčík Dan
13.1.2014 7:15:22
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Android
Dobrý den pane Slepčíku, diagnostika LOVATO běží pouze pod systémem Windows XP a vyššími verzemi Windows.

11.1.2014 10:25:36
Jméno: Petr Předmět: LPG
Dobrý den, dovezl jsem si auto z Německa s LPG FRONTGAS a potřebuji ho seřídit.V servisech tento plyn neznají,nemá někdo s tím zkušenost?
11.1.2014 11:00:25
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: LPG
Pane, možná 2 roky nazpět jsem řešit tento systém ve Fabii. Dopadlo to náhradou elektroniky, protože nebyl software. Psal sem výrobci jaké má podmínky. Pouze školení v německu a pak bude program, jinak jich to nezajímá.
11.1.2014 11:05:34
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: RE: LPG
oprav: *řešil, navíc nejsem si jistý, jestli za ty 2 roky to někam pokročilo. Obávám se, že ne. Takže nejspíš asi výměna elektroniky, mechanické komponenty zůstanou.

10.1.2014 20:04:58
Jméno: Jörg Hartner Předmět: LPDI
Dobrý den,čtu tady,že se lidi ptají na montáže lpg do motorů TSI a podobně. Co systém lpdi,který byl vyvinut firmou vialle pro koncern VW.Já vidím cestu tímhle směrem. S pozdravem Jörg,Liberec
13.1.2014 7:26:00
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: LPDI
Dobrý den pane Jörgu, většina předních výrobců LPG zařízení pracuje na systému přímého vstřiku kapalného LPG. Je jen otázka času, kdy budou provedeny potřebné zkoušky a homologace.

10.1.2014 9:45:16
Jméno: Jan Předmět: Mazda 6
Dobrý den, měl bych zájem o LPG do vozu Mazda 6 MRZ 2.0 108 kW z roku 2010 (měl by to být tento motor http://www.cartechdetails.com/en/0315802262b21.html). Chtěl bych se tedy zeptat, zda-li je možné do tohoto vozu naistalovat LPG a v případě že ano, jaké zařízení byste doporučil? Budu se těšit na vaši odpověď!
10.1.2014 12:57:06
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Mazda 6
Dobrý den pane Jane, pro Mazdu 6, 2,0 108 kW bych Vám doporučil LPG zařízení Landi Renzo EVO spolu s ochranou ventilových sedel přímazem VAP-SAVER.

8.1.2014 6:34:48
Jméno: Vít Procházka Předmět: Ford Mondeo Ecoboost
Dobrý den, Lze na LPG přestavět Ford Mondeo 2,0 Ecoboost? Pokud ano, jsou s tím již nějaké zkušenosti? U motoru s turbem bych měl trochu obavy o spolehlivost - předpokládám, že klasické atmosferické motory jsou pro přestavbu vhodnější. Děkuji za odpověď
8.1.2014 8:20:29
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Ford Mondeo Ecoboost
Dobrý den, motory 2,0 Ecoboost jsou s přímým vstřikem. Zatím nemáme k dispozici LPG sadu pro tyto motory.

6.1.2014 17:01:50
Jméno: Zdeněk Předmět: RE : LPG IGS
Dobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji. Odpověď: PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS Dne: 06.01.2014, 16:12:07 Membránu do čeho? Reduktoru? To : PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS Dobrý den, ne, je to dle techniků Auto Terno Málkov membrána rozdělovače plynu.
7.1.2014 7:37:16
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: RE : LPG IGS
Dobrý den pane Zdeňku, nějaké díly na systém IGS máme na skladě. Volejte prosím pro upřesnění Vašeho požadavku +420 383 321 190 nebo 606 728 358.

6.1.2014 15:12:47
Jméno: Zdeněk Předmět: LPG IGS
Dobrý den, na LPG od IGS ve voze VOLVO V70 2.4 litru odešla membrána. Je možné ji někde sehnat? V servise mi řekli, že tak starý typ už nedělají, a zřejmě volali i k vám do Strakonic, kde jste jim to potvrdili. Navrhují mi celou výměnu "předku" LPG za novější. Pokud by ale někdo membránu měl, může nabídnout zde? Děkuji.
6.1.2014 16:12:07
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: LPG IGS
Membránu do čeho? Reduktoru?

5.1.2014 16:47:04
Jméno: Miloš Předmět: škoda 1,2 HTP vhodnost přestavby
Mám Roomster tříválec 1,2 HTP/51kW r.v. 2008, zvažuji montáž LPG nevím zda je tato motorizace vhodná na přestavbu, hrozí podpalování a zadírání ventilů či problém s katatalizátorem (protože při vyšším zatížení už výrobce na chlazení katalyzátoru přistřikuje benzin). Najedu asi 20000km za rok . Je potřeba přimazávat ventily?
6.1.2014 9:05:48
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: škoda 1,2 HTP vhodnost přestavby
Dobrý den, vozidel s těmito motory je přestavěná celá řada. Motory koncernu VW, kam spadá i Škoda, nemají problémy s měkými sedly ventilů. Přimazávání ventilů není zapotřebí, ale je možné na přání přímaz namontovat.

4.1.2014 15:02:29
Jméno: Jan Předmět: Ford Mustang 2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné bezproblémově přestavět na LPG Ford Mustang 2013 (3,7litru V6) a zda by bylo lepší přestavit auto nové, nebo lehce zajeté (cca 20 tkm). Plus pokud by jste znal nějakou kvalitní pobočku, která by s mustangy, popřípadě s US auty měla zkušenosti, přinejlepším v Praze nebo středočeském kraji. Děkuji za odpověď Honza
6.1.2014 9:24:14
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Ford Mustang 2013
Dobrý den, motor V6 3,7 l lze přestavět na LPG. Přestavět lze jak nové auto, tak i zajeté auto (lehké zajetí je ku prospěchu). Vhodného partnera pro přestavbu naleznete na našich stránkách v sekci autorizované servisy http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-servisy/ .

3.1.2014 9:12:09
Jméno: Drápal Předmět: Lovato
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl Lovato Fast a Lovato smart a který je vhodnější pro 3.valec Fábie 2003 Děkuji.
4.1.2014 11:22:20
Jméno: PaulofWoCC Předmět: RE: Lovato
Lovato dělalo více modelů: Easy Fast, Easy Fast OBD, Easy Fast Plus, Easy Fast Smart. Určité rozdíly tam jsou z pohledu mechanika. Z pohledu zákazníka a uživatele drtivá většina těchto rozdílů není nijak důležitá. V ČR jsou dostupné tuším jen dva: Easy Fast OBD, Easy Fast Smart. OBD - umožní napojit EOBD zásuvku, snímá MAP, možná má vstřikovače KP (ale nejsem si tím jistý) Smart - nesnímá MAP, obsahuje vstřikovače JP. Toť rozdíly ze strany mechanika. Ze strany zákazníka v provozu pro Fabia 1,2 V3 takřka bez rozdílu, možná jen ty vstřikovače, jinak nic víc.

2.1.2014 21:53:38
Jméno: Michal Předmět: VW Passat 3.2
Dobrý den, děkuji za předešlou reakci. Zeptám se tedy dál, s LPG do Passatu 3.2 již zkušenost máte? Děkuji.
6.1.2014 9:00:44
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: VW Passat 3.2
Dobrý den, tento motor zatím nelze přestavět na LPG.

2.1.2014 17:11:03
Jméno: DS Předmět: Ochrana ventilů
Nedalo mi to a musím zareagovat na poslední příspěvek týkající se "ochrany ventilů", který se neustále v nejrůznějších podobách opakuje. Zajímalo by mě, proč se pořád tvrdí, že u LPG je zvýšená teplota v motoru - měřil to někdo v reálném provozu - pochybuju. Ano, udává se, že LPG by mělo mít více oktanů, ale není to kdoví jaký nárůst oproti 95 BA a s rozdílnou kvalitou LPG pochybuju, že u nás se vůbec dosáhne výhřevnosti, kterou by LPG mělo mít. Tvrdit, že LPG poškozuje motory je dost zavádějící-dokud někdo neprovede měření s čidly umístěnými v motoru a výfukovém potrubí, jsou to jen povídačky. Většina (99%) poškození je způsobená tím, že je mnoho "odborníků", kteří neumí vůz správně seřídit ve všech jízdních režimech a směs je jednoduše řečeno někde příliš chudá/bohatá a něco (ventily,sedla,sondy a katalyzátor) to časem odnesou. Taky můžu tankovat benzín, který má víc, než 95 oktanů - poškodím si ventily ? Další otázkou je, zda k poškození ventilů/sedel... nedojde i při provozu na BA95 u nejnovějších-současných-kvalitních motorů.
2.1.2014 23:31:56
Jméno: Radek Předmět: RE: Ochrana ventilů
- proto se ptám na dlouhodobé zkušenosti firmy acg( viz.níže), do jaké míry je účinná ochrana ventilů v době, kdy není podtlak a přívstřik a jestli otáčky na dálnici např nad 3,5 tis není lépe jet v BA 95, raději touto hranicí vždy přepínám.


<5x<   <<     <1> || <157>  <158>  <159>  <160>  <161> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací