Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <158>  <159>  <160>  <161>  <162> ||  <263>     >>   >5x>  

1.1.2014 20:55:12
Jméno: Luděk K. Předmět: BLAHOPŘÁNÍ
Dobrý večer. Chtěl bych všem účastníkům tohoto LPG FORA popřát do nového roku 2014 hodně štěstí, zdraví a spokojenosti.

31.12.2013 23:50:07
Jméno: Radek Předmět: Ochrana ventilů
Dobrý den,na oplu astra g 1.6 16 V jsem najezdil na lpg 150 000 km a poté se podpálil výfukový ventil, vše bez jakékoli ochrany ve všech provozních režimech. Nyní máme lpg v megane II 1.6, fabii I htp 12V, octavii II 1.6. U všech mám nastaven přístřik benzinu od 2000 ot a vap saver podtlakový. Dotaz: Snažím se mít 12 kapek /min , ale připadá mi, že se mění hustota kapaliny dle teploty a musím to stále dolaďovat a při zátěži to nekape, není lepší elektonický systém, který dodává mazivo předpokládám stále a tím pádem i účinnější? Při rychlosti např. 130 km točí tyto motory cca 4000 ot a při jízdě mimo stoupání ustálenou rychlostí nevím, zda vůbec dochází k podtlaku a mazání nebo přístřiku - tedy ochraně a el. verze by měla toto pravděpodobně zajistit. Nechci opravovat za 20 tis. hlavu, proto takové obavy. Děkuji za odpověď, Radek
1.1.2014 17:18:19
Jméno: jan vančura Předmět: RE: Ochrana ventilů
Ahoj Radku. Bohužel tvoje obavy jsou na místě. Točit relativně slaboučký motor 1,6 4000 otáček a držet na dálnici rychlostí 130 krok s třeba 2,0 tdi je opravdu cesta do servisu. Podpálení ventilů je pak jisté.A nezáleží na značce motoru ale na roku výroby. Čím novější a tím levněji vyrobený motor tím hůř. Stará těžká osmivetilová 1,6 od vw je na toto držák. Teda byl už se asi nedělá. Vysoká rychlost proudění výfukových plynů spolu s nepatrně vyšší teplotou spalin na LPG způsobí poškození povrchu i kaleného ventilu ale hlavně sedla kavitací abrazí. Ten olejíček co tam kape to jsou jen penízky z tvé do jiné kapsy ale ne ochrana. Rychlost proudění horkého výfukového plynu o teplotě cca 1000C a rychlosti cca 100m/s působí abrazi povrchu sedel a ventilu. Dokonce se domnívám, že drobné částečky spalin sazí z té tzv. ochrané tekutiny mohou za těchto podmínek působit jako brusivo. Konec strašení, co dělat? V pohodě, jezdit kolem 3000 otáček v klidu. Spěchám, přepnu na benzín. A v případě podpálení ventilu a opravy hlavy motoru což je cca záležitost do 5000,- si zajistit kvalitní materiál na ventilová sedla.

31.12.2013 0:45:16
Jméno: Michal Předmět: škoda superb 3.6 FSI
Dobrý den, umíte již prosím přestavbu na LPG pro škodu superb 3.6 FSI? Děkuji předem.
2.1.2014 18:00:55
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: škoda superb 3.6 FSI
Dobrý den pane Michale, pro tyto motory zatím nemáme sady pro přestavbu.

30.12.2013 19:45:03
Jméno: Roman Předmět: Výměna multiventilu LPG
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné použít multiventil TOMASETTO ACHILLE, H300-O stupňů, který byl umístěn ve staré nádrži ZTP 720/300. Do nové nádrže ZTP 720/250.Děkuji Roman
2.1.2014 17:54:12
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Výměna multiventilu LPG
Dobrý den pane Romane, multiventil je vždy určen pro určitý rozměr nádrže proto, aby byla zaručena jeho správná funkce. Pokud dáte multiventil z nádrže o větším průměru do nádrže s menším průměrem, nebude multiventil při plnění zavírat včas a docházelo by k přeplňování nádrže (nádrže se plní do 80% objemu) a tím by mohlo dojít k ohrožení. Doporučuji proto multiventil vyměnit za odpovídají. Při výměně nádrže je potřeba, aby autorizovaná firma zapsala výměnu a novou dobu platnosti tlakové zkoušky do přílohy k velkému TP.

30.12.2013 19:13:45
Jméno: Petr Předmět: STAG 300
Dobrý den, mám dotaz k zařízení LPG STAG 300. Po delší jízdě, cca 250 km se mi přepálí pojistka. Pak druhý den příjdu, dám jinou a jedu dál. Prosím o radu, čím to může být, už to někdy někdo řešil? Já mám nějaké teorie, ale nechám se překvapit co mi poradíte. Děkuji.
1.1.2014 16:37:58
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: STAG 300
Dobrý den pane Petře, příčin může být celá řada. Doporučuji proto diagnostiku v odborném servise a zkontrolovat správnost zapojení dle schématu výrobce.

28.12.2013 21:49:31
Jméno: Tomáš Předmět: ochrana ventilů
Je potřeba i ochrana ventilů u škoda Fabia I, 1,4MPi 50kW a o kolik se přestavba prodraží. Díky
30.12.2013 7:31:35
Jméno: Karel Předmět: RE: ochrana ventilů
Motory z produkce VW neměly nikdy problémy s ventily,tudíž přimazávání není nutné...KarelAGB

27.12.2013 14:43:13
Jméno: Alena Vávrová Předmět: Spotřeba LPG
Dobrý den,jaká by měla byt spotřeba LPG-Mazda 626 1.8.66kw r.v.1999.nyni me to bere zhruba 13l-100km-neni to přiliš??benzin 8.5l-100km.Děkuji Vávrová
27.12.2013 15:29:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Spotřeba LPG
Dobry den pani Aleno, spotřeba u motoru s obsahem 1 8 l by mela byt někde mezi 9, 5-11 l v závislosti na způsobu jizdy. Doporučuji dignostiku a připadne seřízení.

22.12.2013 8:31:17
Jméno: Pepík Štajn Předmět: kouř
Pane Stando, při spalování lpg vzniká daleko více vodní páry než při spalování lpg, proto ten kouř. Je to naprosto normální jev, věřte mi, mám ujeto na lpg přes milion km.
23.12.2013 13:54:47
Jméno: Tom Předmět: RE: kouř
Maslím že jste chtěl napsat "více než při spalování benzínu". Ale jinak souhlasím, mám třetí auto na LPG a všechny v zimě čmoudí páru za studena i za tepla po delší jízdě. Nejvíc je to poznat při popojíždění v koloně, kdy auto na LPG je poznat podle páry z výfuku.

21.12.2013 21:28:10
Jméno: Standa Předmět: lpg
Chapu ze se kouri z každého auta,ale co mam plyn tak se mi zda ze vic i když je auto zahraty....motorovy olej sem ted menil

20.12.2013 19:55:39
Jméno: David Předmět: LPG z felicie do fabie
Dobrý den, V dubnu tohoto roku jsem si nechal nainstalovat do své felicie1.3 mpi nový systém lpg včetně nádrže AGC 01-02. Momentálně uvažuji o změně vozu, chci se tedy zeptat, zda je možné tenhle systém přehodit z felicie a zprovoznit v automobilu Škoda Fabia 1.4mpi a na jakou částku by to vyšlo. Děkuji za vaši odpověď

20.12.2013 16:39:55
Jméno: standa Předmět: lpg
Zdravim,po jake době se musí vymeni plynovy filtr? a proc se mi z vyfuku kouri i když je zahrate auto a ujedu třeba 20 km,je to tim plynem?Dekuju
21.12.2013 19:36:43
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: lpg
Dobrý den pane Stando, filtr plynné fáze LPG se mění po ujetí 20 tis. km. Kouří se z výfuku každého auta. Zkontroloval bych asi stav motorového oleje. Ing. Procházka - technik.

19.12.2013 23:23:26
Jméno: Martin Předmět: LPG po 10 letech
Dobrý den. Vlastním automobil,kde je namontované sekvenční vstřikování Tartarini. Zajímá mě, co všechno se musí vyměnit po 10 letech provozu na LPG. Samozřejmě nádrž pro LPG. A co ještě? Taky mě zajímá,jak vlastně funguje palivové čerpadlo-benzínu.Když jedu na LPG,tak je čerpadlo vyplé,nebo zaplé? Děkuji
20.12.2013 8:22:32
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: LPG po 10 letech
Dobrý den pane Martine, zařízení Tartarini nemontujeme. S dotazem se proto obraťte na zástupce Tartarini. Palivové čerpadlo bezínu se při instalaci LPG zařízení neodpojuje. Ing. Procházka - technik.

18.12.2013 17:43:16
Jméno: Vágner Předmět: Přepínání do LPG
Dobrý den. Mám Octavii s plynem cca 1/2 roku. Montoval mi ho váš partner. Stále byly problémy s přeonutím do plynu. Teď jak se ochlazuje, tak mi auto nepřepíná do plynu skoro vůbec, až někdy po hodině jízdy. vodu mám už 80 stupňů celsia a stejně mi to nepřepne. Mechanik řekl, že všechny parametry jsou v pořádku a neví proč to nepřepne. Mám zařízení Lovato. Přepínač svítí. Prosím pomožte radou co má mechanik udělat aby to zase jelo jako dříve
19.12.2013 9:54:50
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Přepínání do LPG
Dobrý den pane Vágnere, pro upřesnění závady mě kontaktujte na tel: 602420268. Ing. Procházka - technik.

17.12.2013 16:04:08
Jméno: rodrigo Předmět: unik lpg
Zdravím,mám problém s unikem lpg při zastavení např. na křižovatce. Při jízdě vše ok,ale jak se zastaví je hodně cítit plyn v kabině.Měnilo se těsnění (bylo naprasknuté) a filtr na reduktoru Tomasetto AT-07 100hp podtlak. Plyn je cítit i když zastavím motor.Hadice jsou všechny těsné,přívod lpg hadice taky. Dá se při vytáhnutém reduktoru zkontrolovat těsnost někde v lpg dílně? čichačkou se to nepodařilo najít v autě. Co by to mohlo být? Děkuji moc za odpověď.
18.12.2013 8:46:49
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: unik lpg
Dobrý den pane Rodrigo, nepíšete jaké LPG zařízení máte v autě. Obecně lze k Vašemu dotazu řící jen to, že je potřeba čichačkou projít těsnost veškerých spojů LPG soustavy a případné nětěsnosti optravit nebo vměnit jednotlivé komponenty, kde byl zjištěn únik. Ing. Procházka - technik

17.12.2013 11:21:45
Jméno: Ing. František Bourek Předmět: Montaz lpg
Dobrý den. Koupil jsem si Jeep Grand Cherokee 4,7l V8 HO. Předpokládám nájezd okolo 10.000km ročně. Jaký systém byste mi doporučili a kterého partnera, když jsem od Kolína? Nádrž bych chtěl místo rezervy. Děkuji.
17.12.2013 14:35:02
Jméno: Ing. Procházka Předmět: RE: Montaz lpg
Dobrý den pane Františku, pro Vaše vozidlo lze zvolit zařízení BRC Plug and Drive nebo Stag 300 ISA2. Partnera pro montáž můžete najít na našich webových stránkách v sekci Partnerská síť, kde naleznete i kontakt. Přímo v Kolíně máme partnera - firmu MCU. Ing. Procházka - technik


<5x<   <<     <1> || <158>  <159>  <160>  <161>  <162> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací