Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <15>  <16>  <17>  <18>  <19> ||  <265>     >>   >5x>  

18.8.2023 19:54:51
Jméno: Michal Předmět: Maximum LPG v nádrži
Dobrý den,
jak poznám, že jsem nepřekročil maximum paliva v nádrži? Mám nádrž na 50 litrů a natankoval jsem 40, což by vycházelo, ovšem nádrž nebyla ještě plně prázdná. Je tedy možné, že jsem natankoval více?
Děkuji
21.8.2023 7:47:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Maximum LPG v nádrži
Dobrý den, v nádrži je instalován multiventil, který, mimo jiné, uzavře plnění nádrže, pokud je načerpáno cca 80% jejího objemu. Na multiventilu je také ukazatel hladiny LPG, kde lze zjistit stav LPG v nádrži.

17.8.2023 18:06:23
Jméno: Petr Předmět: Únik plynu
Pěkný den, mám předělávku LPG druhý rok a asi dvakrát během jízdy byl cítit v kabině při zavřených oknech a doma v garáži někdy taky ne každý den. Je to normální? Při roční revizi nic nešel. Mám asi rovnou jet tam, kde přestavba proběhla. Děkuji
21.8.2023 7:42:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Únik plynu
Dobrý den, LPG systém musí být těsný a pokud je cítit plyn je třeba to řešit. Navštivte proto svého plynaře, který netěsnost zjistí a opraví.

17.8.2023 12:49:29
Jméno: Lukáš Filip Předmět: Suzuki Vitara VVT 1.6 2016
Dobrý den,
uvažuji o montáži LPG do Suzuki 1.6 VVT. Je tato přestavba možná? Musí být přimazávání ventilů a jaké? A kolik by stála montáž. Děkuji
17.8.2023 13:22:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Suzuki Vitara VVT 1.6 2016
Dobrý den, motory Suzuki 1,6, 88 kW, M16A běžně přestavujeme s použitím některého systému ochrany ventilů. Bližší informace k ochraně ventilů naleznete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Nejčastěji používáme elektronický sekvenční systém ochrany ventilů Valve Protector s aplikací aditiva za plynové vstřikovače. Přestavbu tohoto vozu v konfiguraci se sekvenčním systémem ochrany ventilů si můžete prohlédnout zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/suzuki/montaz-suzuki-vitara-1586-cm/.

16.8.2023 12:15:15
Jméno: Robert Předmět: Pojistka LPG systému GOLF VI Bifuel
Dobrý den,
nevíte prosím kde se v originál zástavbě v GOLF VI Bifuel 1,6, 75kW rv 2010 nachází pojistka napájení řídící jednotky LPG? Nikde nemohu sehnat schméma tohoto modelu, pouze zapojení klasického benzínu. I v popisu pojistek není žádná zmínka. Ovladadací tlačítko na LPG vůbec nesvítí. Děkuji
16.8.2023 13:24:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pojistka LPG systému GOLF VI Bifuel
Dobrý den, tovární přestavby mají oproti dodatečným přestavbám svá specifika. Se svým dotazem se obraťte na VW.

15.8.2023 17:10:22
Jméno: Igor Předmět: Kadjar 1.4Tce
Dobry večer je vhodný motor z renoltu Karog 1.4tce vhodný na přestavbu na lpg?
16.8.2023 7:07:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kadjar 1.4Tce
Dobrý den, pro posouzení možnosti přestavby na pohon LPG mi prosím zašlete kopii velkého technického průkazu Vašeho vozidla na e-mail prochazka@autogascentrum.cz.

15.8.2023 15:01:12
Jméno: Svoboda Předmět: Fabia 1 r.v 2001 přestavba na LPG
Dobrý den, dovoluji si se na Vás obrátit se svým problémem na vozidle Škoda Fabia 1,4 Mpi 50kW,r.v. 2001,kód motoru je AME.
Vozidlo má provedenou úpravu na LPG (nádrž do roku 2030).
Vozidlo má velmi neklidný volnoběh. Otáčky kolísají mezi 800-1000. Ve zvuku motoru je slyšet ,, jako by jednu dobu vynechal".
Na diagnostice se píše kód chyby 17549 (P1141 Výpočet zatížení Křížová kontrola rozsahu/výkonu).
Pokud při nastartovaném voze závadu vymažu, tak se motor krásně uklidní, ale do jedné minuty začne zvuk motoru znovu a závada se objeví znovu.

Auto bylo u mechanika, který prověřoval vše kolem sání a všechny součásti motoru, které by mohly souviset s projevem vady, ale na nic bohužel nepřišel.

Přišel pouze na to, že pokud odpojí hadici od ventilu pro LPG a zaslepí ji, tak motor má rázem vyšší otáčky a má krásně plynulý chod. Bohužel mi řekl, že LPG předělávkám úplně nerozumí a tudíž neví, jak nyní s touto zjištěnou informací přesně naložit.

Nyní je i otázka, zda je chyba v samotném systému LPG? a druhá otázka, jak moc má spojitost ta závada, jejím vymazání a chvilkového uklidnění. Zda při smazání té závady dojde jen k jakési ,,kalibraci" a proto se motor n chvíli uklidní anebo je to jinak.

Mol by jste mi prosím z Vaší praxe poradit v čem si myslíte, že by mohl být problém?
PS: Pokud je vůz předělán na LPG, tak je do něj vložena samostatná řídící jednotka pro LPG, která komunikuje s výrobní řídící jednotkou motoru?

Předem moc děkuji za Váš čas strávený odpovědí.
15.8.2023 15:13:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fabia 1 r.v 2001 přestavba na LPG
Dobrý den, LPG systém má svoji řídící jednotku, která ovládá LPG systém a po přepnutí do LPG odpojí benzínové vstřikovače, jejich funkci však benzínové řídící jednotce emuluje. Pokud se závada objeví i po vymazání závady z paměti benzínové řídící jednotky pak chyba přetrvává a je třeba provést diagnostiku jak benzínové, tak i LPG části vozidla. Může se jednat o závadu ve složení palivové směsi, která může být způsobena jak vadným některým komponentem LPG soustavy (vadný reduktor, který je spojený hadičkou do sání) tak i závadou v benzínové části jako např. netěsnost sání, vadná škrtící klapka, svíčky atd.. Objednejte se proto u svého plynaře, případně se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

11.8.2023 23:46:20
Jméno: Dominik Z. Předmět: Tovární LPG Octavia II
Dobrý den, před rokem jsem koupil ojetou Octavii II 2012 1.6 MPI 75 KW s tovární zástavbou Landi Renzo kód motoru CHGA a letos na jaře jsem začal mít problémy se startama, auto točí a chytne třeba až na třetí pokus naučil jsem se lehce sešlápnout plyn a auto naskočí hned, před koupí byla vyměněna LPG bomba ale jinak nevím zda byl servis LPG nebo spíš kdy prováděn s autem mám najeto cca 30 000km za ten rok. V servisu diagnostika pouze sporadická chyba lambda sondy před katalyzátorem jinak bez chyby, vyměněny svíčky, cívka palivový filtr a čidlo teploty ale starty opět špatné ale pouze když je teplo když je chladněji není problém, pokud vyjedu úplně LPG z nádrže auto startuje bez problémů.. jinak auto jede krásně jak na benzín tak i na LPG bez cukání bez sebemenšího problému, jen ty starty. Umíte mi pomoci v této věci a z diagnostikovat popřípadě seřídit systém nebo musím pouze do Škoda servisu? Děkuji za odpověď.
14.8.2023 11:25:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tovární LPG Octavia II
Dobrý den, pravděpodobně půjde o závadu v LPG vstřikovačích. S Vaším problémem si dokážeme poradit. Objednejte se na servis na tel. 606 659 530.

11.8.2023 6:46:09
Jméno: Bielczyk Roman Předmět: Nutnost výměny bomby LPG?
zdravím je nutné měnit bombu LPG v Autě Opel Mokka 1.4 Turbo LPG r.v. 2014.
Kolik by případně stál cely servisní zásah . dekuji
14.8.2023 11:22:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nutnost výměny bomby LPG?
Dobrý den, u dodatečných přestaveb je životnost LPG nádrže dle platné legislativy 10 let od data výroby. Pokud se jedná o „tovární přestavbu“ pak svůj dotaz směřujte na Opla.

9.8.2023 6:30:16
Jméno: jiří Předmět: nespokojenost s LPG obecně
LPG z jedné výroby a montáže jezdím již na druhém autě a auto odmítalo nyní jet ... jak na benzín, tak na LPG ...jako když je přidušené, nechtělo jet na plný kotel , vzpíralo se , příšerný ...na plyn skákalo na rozjezdu jako koza, musel jsem otáčky držet pořád pod spojkou a třetinu výkonu ve vysokých otáčkách odmítalo ... všechno jsem měnil jako na benzínu , zoufalost ...pak jsem již v záchvatu koupil aditivum přímo do bandy ... a chtějte vědět ten kotrmelec ... auto na plyn přestalo kopat a otáčky v klidu houpat a celkově zklidnilo se na šepot květin a najednou ten starej auťák jede jako za mlada...nedokáži si vysvětlit pochody ve spalovacím systému jak LPG, tak benzínu, ale to aditivum auto zachránilo před jistou smrtí
14.8.2023 11:18:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: nespokojenost s LPG obecně
Dobrý den, pravděpodobně byly zanesené vstřikovače a přidání aditiva je pročistilo.

5.8.2023 10:08:14
Jméno: Jan Česal Předmět: RE: LPG SsangYong Korandová 1.5 T-gdi
Dobrý den, jaký je přívstřik benzínu u tohoto motoru konkrétně, prosím?
14.8.2023 11:15:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: RE: LPG SsangYong Korandová 1.5 T-gdi
Dobrý den, žádný z našich dodavatelů LPG systémů nemá v současné době vhodnou sadu pro přestavbu tohoto motoru s přímým vstřikováním benzínu, proto nemáme žádné údaje spotřeby benzínu při jízdě na LPG.

4.8.2023 18:09:46
Jméno: Jaroslav Předmět: Přestavba z CNG na LPG
Dobrý den, chci se zeptat, kolik by stála přestavba na LPG, na VW Caddy 2.0, rok výroby 2008, 80kW, ale v autě je originálně udělané již z výroby CNG, tak by se to muselo demontovat. Děkuji za odpověď. S pozdravem Jaroslav S.
14.8.2023 11:12:06
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba z CNG na LPG
Dobrý den, bohužel Vám přestavbu tohoto vozu na LPG nemohu nabídnout. Nemáme typové schválení pro přestavby CNG vozidel na pohon LPG.

3.8.2023 14:20:43
Jméno: Josef Předmět: Řešení problému
Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o radu. Vozidlo během jízdy na LPG občas těsně před zastavením (třeba při jízdě ke kruhovému objezdu) vypne, a po ujetí cca 150km se rozsvítí kontrolka motoru s chybou, že zadní lambda sonda má pomalou reakci (dělalo to na starou i novou lambda sondu). LPG systém nemá zapojené čtení lambda sondy. Domnívám se, že problém bude kvůli valvetroniku, kde systém LPG zaznamenává konstantní tlak z MAP senzoru. Řešili jste podobný problém, případně nějaké návrhy?

Vozidlo BMW E91 318i 95kw 2007 (motor N46B20B)
LPG LANDIRENZO Omegas Evo

Děkuji za odpověď
3.8.2023 15:13:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Řešení problému
Dobrý den, pro odstranění závad bude nutné použít diagnostický program LPG a případně i diagnostiku pro Váš vůz. Pokud závada nebude zapsaná v paměti řídící jednotky LPG, pak bude nutné navodit závadu (vypnutí motoru) při připojeném diagnostickém programu. Příčin rozsvěcování kontrolky motoru je celá řada např. špatné složení palivové směsi LPG, vadná lambda sonda, vadný katalyzátor, vadný LPG vstřikovač, závada v zapalovací soustavě atd.. Navštivte proto odborný servis s diagnostikou Landi Renzo, který závady identifikuje a odstraní.

1.8.2023 6:05:19
Jméno: František Fillip Předmět: Dotaz
Dobrý den,zakoupil jsem vůz Mitsubishi ASX 2.0-automat r.v.2020 a chtěl bych namontovat v dohledné době zařízení lpg.Chtěl jsem se informovat jakou značku zařízení by jste mi byli schopni namontovat,jak velká nádrž lpg se do tohoto vozu vejde a jestli je dobré použít zařízení na přimazávání ventilivých sedel.Prosim o cenovou nabídku montáže .Plnící koncovku bych chtěl pod vičko nádrže.Děkuji za odpověď.
1.8.2023 8:03:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, přestavbu tohoto vozidla si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/mitsubishi/montaz-mitsubishi-asx-1-998-cm/ . Při přebírání vozidla k montáži vždy se zákazníkem domlouváme detaily přestavby včetně velikosti nádrže a jejího umístění samozřejmě s přihlédnutím k technickým a prostorovým možnostem daného vozidla a k platným předpisům. Pro tato vozidla lze použít toroidní nádrž s objemem 53 l (lze natankovat max. do 80%). Pro ochranu ventilů používáme německý sekvenční systém Valve Protector, který dávkuje aditivum v závislosti na zatížení motoru v celém rozsahu otáček. Cenu montáže jsem Vám poslal mailem.

25.7.2023 15:34:55
Jméno: Ivan Předmět: Vedro vs LPG
Dobrý den,
mám následující (letitý) problém: zejména za vysokých teplot se stává provoz na LPG téměř nemožný. Auto nejde do otáček, nemá výkon, škube, někdy mám "omezovač" na 4000 rpm. Přes 4000 se na LPG prostě nedostanu. Mám Sandero 2011 1,6 8v 62 kW Euro 5 (K7M800), přestavba 2012. Systém Magic III, reduktor Compact. Chová se to takto již od přestavby. Zpočátku řešeno s autorem přestavby, bezvýsledně, dále "všude možně". Historicky pomohlo jedině jezdit na benzín. Vyzkoušeno: měnit cívku, zap. kabely, svíčky, seřizovat ventily, čistit škrtící klapku, vyměnit lambda sondu, plynové i benzínové vstřiky, samozřejmně měnit filtry plynné i kapalné fáze. Vše několikát samostatně i naráz. Krátkodobě pomohlo vždy tak na 200 km "smazání adaptací." Pak auto jelo výborně - těch 200 km. Na čtečce OBD II nic nenalezeno, 0 chyb. Jako teoretickou příčinu jsem ze zoufalství tipoval vysypaný kat, ale to se nedá ověřit a nový stojí víc jak celé auto. Jako další příčiny mě napadá EURO 5 nebo špatně udělaná přestavba s nevhodnými komponenty. Jinak už prostě nevím. Máte prosím nějaký tip, nějakou blbost, kterou by to mohlo být? Než půjde auto do šmelcu, chtěl bych na to přijít. Díky moc.
31.7.2023 9:55:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vedro vs LPG
Dobrý den, pokud by byl vysypaný katalyzátor, svítila by kontrolka motoru. Vzhledem k tomu, že vůz po smazání autoadaptací jezdil nějakou dobu dobře typoval bych, že závada bude souviset s bohatostí směsi LPG, ta může být ovlivněna některým špatně fungujícím snímačem LPG . Navštivte proto plynaře s dobrými referencemi, který zkontroluje, zda je LPG systém namontován správně, zda všechny komponenty LPG soustavy fungují správně a zkontroluje nastavení plynové mapy.

22.7.2023 6:43:02
Jméno: Miloslav Předmět: Lpg v5
Mám boru 2.3 v5 lpg natankoval sem lpg vyjel. Nadz a ukazoval ukazuje plnou ale spodní čárka rezerva neukazuje se
31.7.2023 9:43:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg v5
Dobrý den, závada může být v samotném přepínači nebo může být nastaven špatný snímač hladiny LPG. Navštivte svého plynaře, který diagnostickým programem zjistí, zda je nastavený správný snímač hladiny LPG a případně provede jeho nastavení.


<5x<   <<     <1> || <15>  <16>  <17>  <18>  <19> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací