Diskuzní fórum LPG/CNG
2.12.2013 22:09:29
Jméno:
Drahokoupil Předmět:
PeugeotZdravím. Mám vozidlo Peugeot TEPEE Partner 1,6 benzin 95 max výkon 66 kW , otáčky 5800. Mám několi otázek: který systém by jste mi doporučil?. Kam se umístí nádrž?. Jaký bude mít rozměr a obsah a skutečné množství plynu s max. dojezdem?. Kde bude plnící hrdlo tankování?. Je třeba přimazávání?. Jakou nabízíte záruku?. Palubní počítač bude snímat a vyhodnocovat i plyn? Jaká bude celková cena a přibližný termín montáže. Drahokoupil
3.12.2013 9:55:03
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: PeugeotDobrý den pane Drahokoupile, pro Vaše vozidlo bych doporučil systém BRC Plug&Drive. Venkovní nádrž se umístí v zadní části pod vozidlo namísto rezervy. Rozměr nádrže volíme dle požadavků zákazníka a technických možností vozidla obvykle vždy co možná největší - velikost nádrže by se pohybovala okolo 60 l. Nádrž je možno naplnit do max. 80%. Plnící hrdlo bude v zadním nárazníku. Přimazávání není nutné. Záruka je 12 měsíců na práci a 12 měsíců na komponenty. Palubní počítač nebude snímat a vyhodnocovat plyn. Co se týče ceny a přibližného termínu montáže – kontaktujte vedoucího provozu pana Kůse na tel: 602178440. Ing. Procházka – technik.
2.12.2013 8:16:04
Jméno:
Ivo Předmět:
LPG MercedesDobrý den.Jaké LPG by jste mě doporučily do Mercedesu C200 141kw,4válec,r.v.1998 a je u tohoto motoru potřeba přímaz ventilů,nebo mají tyto motory ještě hlavy z kvalitních materiálu?Děkuji
3.12.2013 8:44:59
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPG MercedesDobrý den pane Ivo, pro Vaše vozidlo lze použít více LPG zařízení doporučil bych plně postačující spolehlivé zařízení STAG 4, přímaz ventilů není nutný. Samozřejmě lze použít i zařízení jiná - konkrétní typ bychom případně zvolili dle Vašich požadavků na LPG zařízení. Ing. Evžen Procházka - technik.
30.11.2013 21:20:15
Jméno:
Vít Procházka Předmět:
LPG - Ford MondeoDobrý den,
Uvažuji o přestavbě Fordu Mondeo 2.0L 145 PS I4 (rok výroby 2009). Který systém/výrobce byste mi doporučili? Nejdůležitějším kritériem je pro mě spolehlivost a případně provozní náklady. Děkuji za odpověď.
3.12.2013 8:35:30
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPG - Ford MondeoDobrý den pane Víte, pro Vaše vozidlo FORD MONDEO 2,0L, 145 PS bych doporučil s ohledem na Vámi požadovanou spolehlivost italský systém LANDI RENZO EVO. Případné provozní náklady by spočívaly v pravidelné roční revizi LPG zařízení (500 Kč) a výměně plynového filtru (400 Kč včetně práce). Ing. Evžen Procházka - technik.
29.11.2013 11:35:51
Jméno:
David Předmět:
opel mokkaDobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli by byl nějaký problém s přestavbou nového Opelu Mokka A 1.6 XER 85kW. Jaký systém byste mi doporučovali, jaká by byla cena přestavby a jaký způsob ochrany ventilů? Auto má systém START-STOP, nebyla by to komplikace? Jakým způsobem by to fungovalo po přestavbě na LPG? To by vždy auto startovalo na benzín? Nebo by se tento systém raději po přestavbě úplně deaktivoval? Děkuji za odpověď.
29.11.2013 14:33:08
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: opel mokkaDbrý den pane Davide, obecně systém STRAT/STOP není komplikace. Co se týče dalších částí Vaší otázky kontaktujte pro upřesnění pana Kůse na tel: 602178440. Ing. Procházka- technik.
26.11.2013 16:04:54
Jméno:
Lenka Předmět:
3.6 V 6 Dobrý den , je možná montáž LPG do vozu Dodge Journey 2013 s motorem 3.6 V6 Penstar . Popřípadě jaká bude cena . Děkuji za odpověď .
27.11.2013 14:55:45
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: 3.6 V 6 Dobrý den paní Lenko, přestavba je možná. Nicméně u tohoto objemu motoru je více možností výkonu. Dále je nutné upřesnit možnosti umístění nádrže. Proto prosím pro upřesnění volejte p. Kůse na tel: 602178440. Ing. Procházka - technik
24.11.2013 16:22:02
Jméno:
Killa Předmět:
Svíčky-LPGDobrý den, poradíte mi jaké jsou nejvhodnější svíčky na Fabii II. 1,2 HTP, 3-val. mam zabudované LPG. Prý jsou na to speciál svíčky. Díky
25.11.2013 9:56:13
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Svíčky-LPGDobrý den paner Killa, pro Vaše vozidlo použijte svíčky předepsané výrobcem vozidla. Ing. Procházka - technik
21.11.2013 18:05:43
Jméno:
Jan Stransky Předmět:
Dotaz Dobry den pane Pataky,mam jeste jeden dotaz.Do sveho hyundaie 1.6CVVT(93kw)z roku 2010 si chci nechat namontovat Vap sever+vse v kombinaci se systemem Lovato s pristrikem benzinu.Poradil by jste mi prosim kolik kapek Vapu mame nastavit pri volnobeznach otackach a jake hodnoty mame nastavit pro ten pristrik.Myslim od jakych otacek mame aktivovat pristrik(pripadne pri jakem podtaku) a take kolik ms pristriku benzinu ku pristriku plynu.Dal jsem na vas a pro vetsi jistotu pouziji kombinaci obojiho primazavani.Jiz drive jste mi radil ze mame pouzit polovicni hodnoty pristriku,ale ja bych byl radeji kdyz by jste mi napsal konkretni hodnoty.Ja si ty hodnoty ulozim a dam je pred montazi technikovi.LPG si necham namontovat v GASauto Kansky Hradec Kralove.Myslite ze je to dobra volba.Predem vam mockrat dekuji za odpoved.Stransky
22.11.2013 10:24:26
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Dotaz Dobrý den pane Jane, GASauto Kanský Hradec Králové je dobrá volba, neboť je náším spolupracujícím partnerem, který byl vyškolen na montáž námi dodávaných LPG zařízení. Nicméně jde o samostaně podnikající subjekt, který ponese za montáž záruku. Tudíž konkrétní hodnoty přístřiku a přimazávání nastaví sám dle doporučení výrobce LPG zařízení pro daný typ motoru. Ing. Procházka - technik
21.11.2013 17:43:37
Jméno:
Jan Stransky Předmět:
Dotaz ohledne stylu jizdy na LPGDobry pane Pataky,v jedne odpovedi na dotaz ktery se tykal poskozenych ventilu jste odpovidal ze zalezi take na stylu provozovani vozidla.Jakeho stylu jizdy se mame vyvarovat pokud jezdime na LPG??????Myslim tim ze se mame vyvarovat treba podtaceni motoru(ja nevim treba pod 1500otacek) a nebo treba pretaceni motoru(je nevim treba nad 3500otacek).Nebo treba jestli vadi prudka akcelerace a nebo treba jestli vadi dlouha jizda na tempomat se stejnymi otackami treba ve vysi 4000otacek.Myslim ze styl jizdy je dulezity!Poradte mi prosim jak jezdit abych omezil moznost podpaleni ventilu nasledkem spatneho stylu jizdy.Predem vam mnohokrate dekuji za odpoved.Stransky
22.11.2013 8:41:59
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Dotaz ohledne stylu jizdy na LPGDobrý den pane Jane, vozidlo používejte v souladu s intrukcemi výrobce vozidla. Samozřejmě žádnému motoru nesvědčí dlouhodobější provoz v extrémně nízkých otáčkách nebo časté dlouhodobější přetáčení do červeného pole otáčkoměru.
K podpálení ventilů může dojít i motorů provozovaných jen na benzín. Ing. Procházka - technik
18.11.2013 18:43:06
Jméno:
Stehlík Předmět:
PřimazáváníDobrý den,mám na vozidle Opel Zafira 1,8 16V 92kw měsíc namontované LPG zařízení AC STAG 4 PLUS.Zajímalo by mne jestli je nutné externí přimázávání a v případě,že ano,jaký systém mi doporučíte,aby to mělo opravdu smysl.Děkuji za odpověď
19.11.2013 8:10:16
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: PřimazáváníDobrý den pane Stehlíku. U Vašeho vozidla je přimazávání ventilových sedel nutné. Detailní informace o námi používaném systému naleznete na našich webových stránkách v sekci "Ochrana ventilů VSE". Ing. Procházka - technik
18.11.2013 15:37:46
Jméno:
Hollesch Radek Předmět:
LPG LOVATO poruchaDobrý den,
potřebuji poradit, má Škoda 1,6 Mpi 75kw r.v.2005 přestavěná na LPG LOVATO EASY FAST SMART začala náhle sama přepínat na benzín a to už po ujetí cca 0,5 km . Když znova přepnu na LPG auto poslechne, přepne a jede bez cukání, ale zase jen zmíněných 500 m. Dělá to i když jsem zastavil a vypnul zapalování, motor je zahřátý a LPG mám dostatek....Přestavba provedena v dubnu 2012, ujeto na LPG 28 000 km. Doposud bez poruchy, pouze revize a výměna filtru. Jsou známy nějaké nejčastější příčyny ? Děkuji Hollesch R.
19.11.2013 8:06:20
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: LPG LOVATO poruchaDobrý den pane Radku,
příčin může být celá řada, proto doporučuji provedení diagnostiky v některém z našich autorizovaných servisů.
Ing. Procházka - technik
18.11.2013 14:42:24
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Poptávka montážš LPG BMWPane Jiří, zatím nelze. Ing. Procházka - technik
16.11.2013 15:50:19
Jméno:
Jarda Předmět:
vrtání otvorů pro vstřikovací tryskyDobrý den. Na YouTube jsem našel několik ukázek instalací LPG. V jednom případě jsem byl zaskočen postupem technika, který vrtal otvory (a předpokládám, že i následně řezal závity – to ale nebylo na videu vidět) pro vstřikovací trysky plynu do sání motoru, které zůstalo namontováno na motoru. Mně osobně to připadá jako neprofesionální postup, protože si myslím, že je nemožné, aby nějaké třísky nenapadaly do sání a následně nemohly způsobit poškození motoru (i když se jedná o plastové třísky a někdo by snad mohl říci, že pokud tam nějaké napadají, tak shoří). Myslím si, že je nutné sání z motoru demontovat a celý proces instalace vstřikovacích trysek provést vně motorového prostoru a sání před instalací zpět na motor řádně vyčistit. Mohl bych se zeptat, jaký je váš názor? Předem děkuji za odpověď. Jarda
18.11.2013 9:14:03
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: vrtání otvorů pro vstřikovací trysky
Pane Jardo, otvory do sání pro trysky se dělají buď po demontáži sání nebo v některých případech se sání nemusí sundavat a použije se výkonný vysavač.
14.11.2013 18:25:36
Jméno:
Pavel Předmět:
Zpětné zášlehy u vícebodového vstřikováníDobrý den. Bylo mi řečeno, že vícebodové vstřikování má riziko zpětných zášlehů, díky čemuž auto pak už nemusí fungovat ani na benzín. Jedná se mi o Škodu Octavii 1.6. Je takové riziko reálné a vyplatí se tak sekvenční vstřikování? Děkuji.
14.11.2013 18:40:29
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Zpětné zášlehy u vícebodového vstřikování
Dobrý den. Ten kdo Vám to řekl, nemá o zařízeních LPG ani zdání. Zpětné zášlehy se vyskytovali u motorů s jednobodovým, centrálním vstřikováním do sacího potrubí kde se plyn hromadil v nasávacím "paroží" a při postupném dávkování do válců, mohlo dojít ke zpětnému zášlehu od sousedního válce. Tam se aplikovali protišlehové klapky, které odváděli přetlak zapálené směsi. To je ale dnes již minulost. Sekvenční vstřikování toto náhodné zapálení směsi zcela eliminuje, protože se směs vstřikuje pouze do toho válce kterého ventil je právě otevřen. Ing. Pataky - bývalý technik
14.11.2013 16:47:33
Jméno:
Karel Bruna Předmět:
STAG 150Dobrý den. Omlouvám se, není to stag 150 ale 300. stag 150 jsem měl ve Favoritu. Ale problém vyřešený není. Jsem z České Skalice a nevím která firma mi závadu odstraní. Můžete mi někoho doporučit někoho z vašich dílen? Bruna
14.11.2013 18:43:02
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: STAG 150
Dobrý den. Můžete si vybrat našeho partnera když kliknete na mapku partnerské sítě, Ing.Pataky - bývalý technik
13.11.2013 13:37:17
Jméno:
Milan Tokarčík Předmět:
přímaz ventilů a jeho chlazení Hyundai IX20Chtěl bych se zeptat čím maže benzín ventily, když je to benzín bezolovnatý. To chlazení tým přístřikem, no budíž. Není to zbytečné tahání peněz z kapsy zákazníka???Kdybych si nechal namontovat místo toho přístřiku benzínem mazání systémem FLASHLUBE VALVE SAVER KIT 2.0. Neudělal bych líp ???.Když to všechno spočítám, tak tam ta úspora na tom plynu pak není velká. U mě se jedná o 40 až 50 haléřu na jeden kilometr.Děkuji za odpověd
14.11.2013 17:40:27
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: přímaz ventilů a jeho chlazení Hyundai IX20Samozřejmě , že ochrana ventilů bezolovnatým benzínem se projevuje spíše ochlazováním. Jinak si přečtěte mou odpověď níže (pan Stránský) , myslím že by má odpověď jemu by pokryla i Váš dotaz. Ing. Pataky – bývalý technik.
Přidat záznam