Diskuzní fórum LPG/CNG
13.11.2013 11:41:30
Jméno:
Kovaříková Předmět:
Opel Zafira Tourer 1,8 Ecotec 85kwDobrý den,montujete zařízeni do vozů Opel Zafira tourer,motor 1,8 Ecotec 85kw-případně jaký system(jedná se o nový vůz).. Nutno řešit přimazávaní ? Cena montáže? Děkuji za odpověď.
14.11.2013 9:31:41
Jméno:
Ing. Procházka Předmět:
RE: Opel Zafira Tourer 1,8 Ecotec 85kw
Dobrý den paní Kovaříková, pro Opel Zafira Tourer, 1,8 Ecotec 85 kW bych doporučil LPG zařízení Landi Renzo EVO. Přimazávání je nutné. Informaci o ceně Vám podá p. Kůs tel: 602178440, se kterým případně dohodnete termín montáže. Ing. Procházka - technik
12.11.2013 20:39:33
Jméno:
Petr Předmět:
Gratulace
Díky Láďo, hodně štěstí v ......
13.11.2013 7:45:45
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: GratulaceDěkuji. Ing.Pataky
11.11.2013 23:29:16
Jméno:
Karel Bruna Předmět:
Stag 150Dobrý večer. mám Fabii 1,2 a je tam Stag 150. Auto jede s cukáním, přepíná na plyn po 0.5 km Normální to myslím není. Montováno v ČR ale nevím u koho. auto jsem koupil v bazaru ale bez papírů LPG. Sám od sebe přepíná z plynu na benzín po 0,5 hod. nebo pom ujetí 20 km. Poraďte prosím. Bruna
14.11.2013 16:36:35
Jméno:
Jeff Předmět:
RE: Stag 150
Mě by spíše zajímalo, kdo namontoval na 1,2l V3 Fabii klasiku se Stag150. Divím se a nevěřícně kroutím hlavou. Co se týče cukání a vracení do BA, u tohoto systému - klasiky může být vícero důvodů. A to vracení do BA by bylo asi potřeba vidět na seriové diagnostice - tzn. napojené na LPG jednotku.
11.11.2013 18:05:50
Jméno:
Jan Stransky Předmět:
dotazDobry den,mam takovou doplnujici otazku ohledne prestavby meho hyundaje I30 1.6(93kw)mpi na LPG.Co je pro muj vuz vhodnejsi primaz pristrikem benzinu a nebo primaz aditivem Vap+vse.Pripadne kolik tak cini pristrik benzinu litru na 100km.Jezdim 40%mesto,50%mimo mesto a 10%dalnice.Ma kombinovana spotreba cini 7,2litru benzinu.Ja bych se zatim priklanel k systemu Lovato+Vap+vse.Myslite ze sjem zvolil spravne????A mam jeste jeden dotaz.Jake zasady dodrzovat pri jizde s namontavanym LPG.Myslim co ublizuje hlave a ventilum vice:jestli pomala jisda s mirnym podtacenim motoru nebo zda vyssi otacky motoru???Ja pri dalnicni ryclosti 130km tocim 4000otacek je to v poradku a nebo radeji pribrzdit a a otacky radeji drzet treba kolem 3500.Ptam se protoze jsem zde jeste takovou otazku nenasel.A myslim ze styl jizdy je u jezdeni na LPG dulezity a rad bych dal na doporuceni odbornika.Predem vam dekuji za odpoved.Stransky Jan
14.11.2013 17:33:51
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den. Je to nejčastěji položena otázka ohledně ochrany ventilů. Všichni Italští výrobci se přiklání k názoru ochrany ventilů použitím přístřikem benzínu. Protože nemají ověřené rozdíly s externím přimazáváním, tak ho ani nedoporučují. Záruky proto platí pouze při použití ochrany přístřikem benzínu. Obecně lze říci, a máme to ověřené praxí, že přístřik benzínu při doporučeném továrním nastavení může činit cca 1 až 1,5 litrů na 100 km podle způsobu jízdy, Někomu se to může zdát hodně, ale oprava zaklepaných ventilů je nepoměrně dražší. Alternativou může být ochrana externím přimazáváním VAP Saver + VSE. Máme s tím zatím dobré zkušenosti. Ale skutečné srovnání zatím chybí. Při použití externího přimazávání nezáleží na způsobu jízdy. Při použití přístřikem benzínu, záleží na nastavených parametrech. Od kolika otáček, jakého podtlaku a kolik ms přístřiku benzínu k poměru ms vstřikování plynu. Shrnuto: doporučuji nastavit poloviční hodnoty přístřiku benzínu a aplikaci externího přimazávání, Tak by mohla být zabezpečena ochrana ventilů nejlépe. Při aplikaci této alternativy, nebude záležet na způsobu jízdy jak uvádíte. S pozdravem Ing.Pataky – bývalý technik firmy Autogas Centrum.
8.11.2013 20:07:41
Jméno:
Petr Předmět:
Suzuki LPG je prusvihDo motoru Suzuki rozhodne ne plyn! Ted jsem u GV 2,4 resil vuli ventilu - nema podlozky takze zalezitost za 20.000,- Kc!!!
V Suzuki mi bylo sdeleno, ze neni Suzuki motor, ktery by na to vydrzel vice ja 40-50 tis km. Sami pred 6ti lety LPG montovali a samej prusvih! Nechapou ze to plynari lidem nerikaji a doporucuji jim to tam montovat. Znova bych tu chybu uz nikdy neudelal, bohuzel jsem si na to musel prijit sam...
8.11.2013 21:12:03
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Suzuki LPG je prusvihBeru to tak, že jste zde svým sdělením vyjádřil svou osobní špatnou zkušenost a z několika laických názorů autosalonů a servisů Suzuki. (nikdy jsem nikde neslyšel pozitivní vyjádření k LPG od prodejců vozidel) Mohu se tedy bránit pouze argumenty: Za dvacet let existence naši firmy jsme realizovaly stovky montáží různých druhů a typů vozidel Suzuki. Věřte nám,že pokud by docházelo k permanentnímu poškozování motorů, už bychom na trhu nebyly. Opravy by nás finančně položili... S pozdravem Ing.Pataky - technik
8.11.2013 19:55:13
Jméno:
Stransky Jan Předmět:
dotazDobry den,uvazuji o prestavbe sveho vozu Hyundai I30 1.6mpi(92kw) z roku 2010 na LPG.Je prosim vas tento vuz vhodny pro prestavbu?Pripadne jaky system(od jake firmy) mam pouzit(pripadne s jakym primazavanim)?Predem vam dekuji za odpoved.Stransky Jan
8.11.2013 20:56:23
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den. Již několik let velice úspěšně spolupracujeme s firmou Hyundai ČR při montáži LPG. Doporučuji unifikovaný a schválený systém firmy BRC SQ 24 My07 pro vozidla Hyundai. Jednoznačně doporučuji využít systém ochrany ventilů přístřikem benzínu, případně externí systém VAP Saver+VSE aditivem VAP. S pozdravem Ing.Pataky - technik
8.11.2013 17:09:50
Jméno:
Ondrej Předmět:
OlejDěkuji za odpověď, ale bohužel mi neodpovídáte na to, na co jsem se ptal. Já se neptal, co za systém montujete, ale jestli je obecně normální, že po přestavbě LPG se motor "čistí" a olej je špinavější a jestli se po nájezdu nějakého množství kilometrů po montáži doporučuje výměna oleje. Předem děkuji za odpověď na otázku.
8.11.2013 20:50:16
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: OlejNaopak, můj dotaz na použitý systém je zcela oprávněný. Velice záleží na zařízení a možností jeho nastavení parametrů. Záleží i na použitých komponentech. V ČR je kvalita LPG proměnlivá, ostatně jako u benzínu i nafty. Záleží na kvalitě filtru kapalné i plynné fáze, instalaci zařízení, aby nedocházelo ke zvýšené teplotě LPG cca nad 50°C, kdy se LPG kondenzuje a vytváří mazlavou olejovitou kapalinu. Tyto nečistoty pak ovlivňují chod a spalování směsi. Pokud je LPG čisté, tak se naopak, režim výměny oleje prodlužuje. Shrnuto: kvalitní zařízení, které je schopné existující nečistoty eliminovat, správně dávkovat plyn při použití kvalitních vstřikovačů a odborně naladěném programu podle korekcí OBD, k znečištění oleje dochází minimálně, nebo vůbec. S pozdravem Ing.Pataky – technik
7.11.2013 20:47:04
Jméno:
Ondrej Předmět:
OlejMagic 4
8.11.2013 10:35:30
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: OlejTento systém nemontujeme.
7.11.2013 10:24:12
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: stejný problém jako Dotaz: Libor Předmět: ztráta výkonu na LPG Dne: 20.08.2012, 21:04:19 Dobrý den. Jaké zařízení LPG je ve Vašem vozidle instalováno? Ing.Pataky - technik
6.11.2013 18:34:34
Jméno:
Ondrej Předmět:
OlejDobrý den, mám nově přestavěné vozidlo na lpg nájezd 2200km na plyn a zdá se mi, že mám výrazně více znečištěný motorový olej, než před montáží. Je vhodné po montáži vyměnit olej, popřípadě je normální zvýšené znečištění motorového oleje?? Děkuji za odpověď
7.11.2013 10:19:25
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: OlejDobrý den. Jaké zařízení LPG je ve Vašem vozidle namontováno? Ing.Pataky - technik
6.11.2013 17:24:27
Jméno:
Josef Předmět:
Forman 1.3BMM s lpgDobrý den,
mám formana 1.3BMM s LPG a občas (1x za měsíc)se mi stane, že nejde nastartovat ani na benzín ani na lpg (naskočí tak po 10-ti sekundách startování a ještě má snahu chcípnout). Jezdím s ním každý den. Jinak jezdí forman úplně v pohodě.
Díky za odpověď
7.11.2013 10:18:03
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Forman 1.3BMM s lpgDobrý den. Nepíšete o jaké zařízení se jedná. Taková sporadická chyba se spravidla objevuje při špatném kontaktu v obvodech (kabeláži) elektrického zapojení (např. studený spoj, velká impedance apod.) Bude nutný servisní zásah. Ing.Pataky - technik
6.11.2013 15:57:15
Jméno:
Robert Fleischman Předmět:
LPG Subaru Forester 2,0i r.v. 2013Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je pro přestavbu na LPG vhodný automobil Subaru Forester 2,0i r. v. 2013, případně zda jste již takovou přestavbu prováděli. Bohužel autorizovaní prodejci SUBARU již pro tento model (r.v. 2013) přestavbu na LPG nenabízejí s tím, že tato verze motoru již není pro přestavbu vhodná. Děkuji za Váš názor.
7.11.2013 10:14:13
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG Subaru Forester 2,0i r.v. 2013Dobrý den. Důležité je uvést výkon motoru, kód motoru a měsíc výroby. Kontaktujte ved. provozu pana Kůse na tel: 602 178 440. Ing.Pataky - technik
5.11.2013 20:46:35
Jméno:
Franc Pavel Předmět:
Malé množství LPG do nádržeDobrý den,
koupil jsem na začátku Července Focuse kombi 1,8 16V na LPG (systém AG Compact s flashlube,multiventil tomasetto,namontovaný před 3mi lety) ,najel jsem s tím k dnešnímu dni přes 6tkm,cukání vyřešili nový svíčky , dlouhé čekání při přepnutí jsme vyřešili stažením teploty (z 30 na 25 stupňů), při které se má systém přepnout na LPG.
Nyní mám ale problém, do auta místo obvyklých 36l natočím jen 24l LPG,kde by mohl být problém?Muže být v nádrži nějaký zaseklý plovák,protože i indikace LPG na palubce ukazuje nepřesně.
Díky za odpověď
6.11.2013 7:31:15
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Malé množství LPG do nádržeDobrý den. Vámi uváděný systém nemontujeme. Obraťte se na montážní firmu kde byla zástavba provedena. Ing.Pataky - technik
5.11.2013 4:33:39
Jméno:
Vladimír Drobec Předmět:
dotazDobry den prosim vas mel bych dotaz ohledne prestavby meho auta Toyota Corolla Verso obsah 1.8vvti vykon 95kw 7mistna..jaky typ lpg by jste mi prosim doporucil?neni problem se sedmimistnym autem ? a je treba primazavani ventilu?dekuji mockrat za odpoved s pozdravem Drobec
5.11.2013 8:27:14
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotaz
Dobrý den. Máte na výběr: buď od firmy BRC SQ24 MY07, od Landi Renzo EVO a od Lovato Easy Fast Smart. Nedoporučuji STAG. Na počtu míst k sezení nezáleží. Ochranu ventilů doporučuji buď přístřikem benzínu nebo externím VAP Saver+VSE. Problém ale může být ve výběru nádrže. Nelze zde instalovat toroidní nádrž, pouze válcovou. S pozdravem Ing.Pataky - technik
31.10.2013 18:17:45
Jméno:
Lubomír Čiliak Předmět:
Stag300 vs. OmvlDobrý den, dnes jsem navštívil Váš partnerskej servis Chevrolet Plzeň. Z panem Havelkou sme probírali varianty pro manželčin vůz Altea 1,6/75KW. r.v.10/2007 Bylo mi doporučeno Stag 300 ISA2 se vstřikovači Dream, nebo Omvl se stejnými vstřiky. Omvl má prej lépe propracovanej reduktor(rychlejší přenos tepla) Prosím o váš názor pro který systém se rozhodnout. předem děkuji, Čiliak
1.11.2013 9:33:34
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Stag300 vs. OmvlDobrý den.
Pokud máte zájem o zpětnou kontrolu korekcí z řídící jednotky benzínu (OBD), musí se použít zařízení STAG 300 Premium. Stag 300 ISA2 má sice Inteligentní Systém Adaptace (ISA), ale ne základě odezvy korekcí lambda sondy řídící jednotky benzínu. Naše firma sice vstřikovače Dream nepoužívá, ale pan Havelka potvrzuje odzkoušený bezporuchový provoz zatím na cca 60.000 km. Zařízení Omvl nemontujeme, nemohu se tedy k vlastnostem tohoto systému z provozu vyjadřovat. Ing.Pataky - technik
Přidat záznam