Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <162>  <163>  <164>  <165>  <166> ||  <263>     >>   >5x>  

30.10.2013 21:01:28
Jméno: Klimovič Předmět: LPG
Dobrý večer, pane inženýre. Chci si koupit ojetý vůz kombi nerjraději s kubaturou 2l do stáří 5 let a ceny 200 tis. Potom bych chtěl zamontovat LPG a to u vás. Můžete mi na základě svých dlouholetých zkušeností doporučit nějaké značky/motory, které z hlediska vhodnosti provozu na LPG stojí na čelných místech z pohledu dlouhé životnosti (jezdím 40 tis. ročně). Ano, předpokládám, že optimalizujete režim provozu na plyn pro jakékoliv vozidlo, nicméně by mi udělalo radost konkrétní doporučení. Samozřejmě s vědomím, že rozhoduje i náhoda, stav motoru, údržba atd. atd. Děkuji.
31.10.2013 10:39:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den pane Klimovič. Z hlediska uvažované montáže zařízení LPG a zamyšleným počtem nájezdu km za rok, bych doporučil vozidla koncernu VW. (Škoda, VW, Audi, Seat atd.)Tato vozidla stáří 5 let mají tzv. tvrzená sedla a ty lépe snášejí mírné zvýšení teploty motoru při provozu LPG. Odpadá tedy u těchto vozidel ochrana ventilů přístřikem benzínu nebo instalace externího přimazávání aditivem. Mají minimum servisních nákladů a dlouhodobou spolehlivost. Nicméně, u všech vozidel bez rozdílu stáří pro úspěšnou montáž zařízení LPG musí být elektrická soustava (kabely, svíčky, cívka (y) a komprese) zcela v pořádku. Pak lze zaručit spolehlivý provoz na LPG. Ing.Pataky - technik

29.10.2013 14:57:42
Jméno: Radek Ulč Předmět: dávkování aditiva
Dobrý den, existuje tabulka výrobců přímazu na přesné dávkování? Mám podtlakový systém od JLM s rozvětvením do jednotlivých válců. Bohužel , co se týká dávkování, každý tvrdí něco jiného. Děkuji za info . R. Ulč
29.10.2013 18:40:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dávkování aditiva
Dobrý den. Obecně platí (bez rozdílu výrobce), že se pro motory s nižším výkonem do 80 kW nastavuje cca 8-10 kapek za minutu. U motorů s vyšším výkonem nad 80 kW se nastavuje cca 15 kapek za minutu. Nastavení se musí provést ve volnoběhu při zahřátem motoru. V průběhu jízdy se podtlak motoru mění a tím se mění i množství nasávaného aditiva. Důležité je, aby v kontrolní trubičce bylo vždy aditivum. Ing.Pataky - technik

29.10.2013 10:33:47
Jméno: Stanislav Růžička Předmět: LPG ve Škodě Octavia II
Dobrý den pane Pataky, uvažuji o montáži LPD do Śkody Oct II 1,6 MPi.rv2008.Můj kolega má namontován STAG 4, co byste mně doporučil Vy? Je nutné k tomuto vozu přimazávání ? Děkuji za reakci Pěkný den
29.10.2013 11:11:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG ve Škodě Octavia II
Dobrý den pane Růžička. STAG 4, dnes již modernizovaný systém STAG 4 Plus úplně pokryje nároky na zabezpečení spolehlivého vstřikování LPG do Vašeho typu vozidla (motoru). Tento systém je odzkoušený provozem a počtem úspěšných montáží. Neměnil bych ho za jiný systém. Přimazávání u tohoto motoru není nutné. Má ještě tzv. tvrzené ventily. Ing.Pataky – technik.

29.10.2013 0:19:59
Jméno: Hatle Pavel Předmět: Citigo 1.0 44kW
Dobrý den, vážně zvažuji možnost přestavby vozidla Škoda Citigo 2013, 44kW, Mpi na LPG. Chtěl bych se zeptat, zda jste již toto vozidlo (motor) přestavovali a jaký systém doporučujete? Jak dlouho by u vás přestavba trvala?? S pozdravem PH
29.10.2013 7:20:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citigo 1.0 44kW
Dobrý den. Zrealizovali jsme cca. dvě desítky přestaveb tohoto vozidla (motoru) bez jakýchkoli problémů. Použili jsme systémy kterých jsme výhradními dovozci nebo zástupci pro ČR, zejména tedy Landi Renzo, Lovato a BRC. Na základě provozních dat, mohu doporučit všechny jmenované systémy.Přestavba u nás trvá jeden den. Ing.Pataky - technik

26.10.2013 20:28:51
Jméno: Jiří Merkl Předmět: spotřeba
Dobrý den . V posledním týdnu jsem zaznamenal zvýšenou spotřebu plynu, někde jsem četl že to může způsobovat přechod z letního plynu na zimní. Děkuji za upřesnění letni a zimní plyn.
27.10.2013 6:25:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: spotřeba
Dobrý den. Ano, je rozdílné složení směsi letního a zimního plynu (LPG). Např. zimní má poměr 60% Propanu a 40% Butanu, a letní 40% Propanu oproti 60% Butanu. Je rozdíl i v teplotě varu: tzn. -11,7°C zimní LPG směs a -5,3 °C letní směs LPG. Nemá zde cenu rozebírat další rozdílné vlastnosti. Dobře naprogramované moderní sekvenční systémy si však s tímto rozdílem částečně umí poradit, a tak si zákazník mírný nárůst LPG ani nezpozoruje. Ing.Pataky - technik

25.10.2013 23:46:05
Jméno: Mojmír Šigut Předmět: Dacia 1,6mpi
Dobrý den, Mám v úmyslu koupit novou Daci Dokker 1,6 mpi.Je tento motor vhodný na přestavbu?Je nutno s motorem najet pár tisíc km?Je třeba přimazávání?Jaký systém by jste doporučil? Děkuji za info Mojmír
26.10.2013 7:13:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dacia 1,6mpi
Dobrý den. Ano, jedná se o zcela bezproblémovou přestavbu. Nemusí se najíždět žádné km.Ochranu ventilů doporučuji. Provedli jsme přetavbu se zařízeními BRC, Landi Renzo EVO a Lovato. Všechny fungují dobře. Jmenovaná zařízení mají tu výhodu, že není nutná externí ochrana. U všech lze využít programové nastavení přístřiku benzínu. Ing.Pataky - technik

24.10.2013 17:49:28
Jméno: Dvořák Předmět: Passat 2.0 Turbo FSI 147 kW
Dobrý den. Již 6 rokem jsem Váš spokojený uživatel systému Stag 300 v Passatu 1.8 92kW. Nyní bych chtěl LPG do Passat 2.0 Turbo FSI 147kW. Jsem si vědom, že kvůli přímému vstřiku benzinu do válce se v různém rozsahu otáček spotřebovává vždy i proměnlivá část benzinu a tato technologie je zase o něco náročnější. Dotazy: 1. Máte již nějaké poznatky z praxe z hlediska reálné spotřeby benzinu vůči plynu v této motorizaci ( třeba v %)? 2. Jsou tyto přestavby bez problémů, či je lepší ještě nějaký čas vyčkat na doladění případných počátečních závad? 3. Cena přestavby konkrétně pro tento motor? Moc děkuji za Váš čas. Dvořák Cheb
25.10.2013 7:54:36
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Passat 2.0 Turbo FSI 147 kW
Dobrý den. Velice nás těší, že jste se systémem STAG spokojený. Přestavbu vozidel FSI, TFSI provádíme již cca 5 let, a vyzkoušeli jsme všechny systémy, kterých jsme dovozci nebo máme přímé zastoupení pro ČR (např. BRC, Landi Renzo, Lovato, AcGas). 1. / Pochopitelně jsme zjišťovali poměrnou část přístřiku benzínu pro chlazení vstřikovačů. Tato hodnota se mění použitým systémem, stylem jízdy i stavem elektrického systému zapalování atd. Obecně se dá říci, že se nárůst pohybuje v rozmezí cca 10 - 15 – 20 %. 2. / Přestavba těchto motorů se diametrálně neliší od tzv. klasické přestavby. Není důvod na nic čekat. Programy pro tyto motory jsou již vyzkoušeny a odladěny přímo u výrobce. Výrobci dbají na obnovu těchto programů, které permanentně diagnostikují v průběhu provozu. Jsou tedy vždy aktuální. 3. / Cena přestavby se může lišit u našich akreditovaných partnerů od firmy k firmě. Jsou to samostatně podnikající subjekty a nerad bych naši cenou ovlivnil jejich obchodní politiku. Zavolejte mi na 602 518 625 a cenu Vám sdělím. Ing.Pataky - technik

23.10.2013 19:18:43
Jméno: Matoušek Předmět: zaklepané ventily
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat.Mám šanci při koupi staršího vozu na LPG poznat, že jeho ventilová sedla už jsou ve špatném stavu ? Bude něco slyšet, nebo půjde z výfuku něco, co na tuto závadu upozorní ? Na co obecně je třeba dát při nákupu auta na LPG pozor ? Děkuji za odpověď
23.10.2013 19:35:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: zaklepané ventily
Dobrý den. Poškození ventilů obecně nemusíte hned poznat. Samozřejmě záleží na intenzitě poškození. (např. nižšší komprese atd.) Při koupi auta na LPG (kromě toho že auto skutečně na LPG jezdí) zkontrolujte rok výroby nádrže. (ne rok montáže zařízení do vozidla).Nádrž má životnost 10 od roků od výroby a nelze ji prodlužovat. Dobu přepnutí z benzínu na LPG, neměla by být delší než se voda ohřeje na cca 35-40° C. Nikde není cítit plyn. Poslechnout si "cvrikání" všech vstřikovačů. Nesmí svítit kontrolka Check-Engine (kontrolka motoru). Na přepínači svítí LED volby LPG-Benzín a LED množství plynu v nádrži. Ing. Pataky - technik

20.10.2013 21:57:39
Jméno: křicánek Předmět: Obohacování majitele benzínky???
Dobrý den, jak je možné že do nádrže velikosti 35 litrů na LPG se na benzínce ve Slatiňanech vejde bez problémů 43 litrů? Prosím o odpověď.
21.10.2013 7:44:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Obohacování majitele benzínky???
Dobrý den. Není to možné, kapalina je nestlačitelná. Buď jste špatně přečetl objem nádrže na štítku, nebo není seřízena tankovací pistole LPG. Ing. Pataky - technik

20.10.2013 18:42:57
Jméno: Martin Předmět: Samovolné vypínání z LPG na benzin
Koupil jsem Superba V6 2.8 r.v 2006, automat ,v roce 2007-08 do něj majitel nechal nainstalovat plynovou nádrž s obsahem 61L a LPG vstřiky..Trošku mi to zlobí a tak se chci zeptat,kdy přesně se to má na plyn přepnout?Většinou se to stane až se motor zahřeje na 90 stupňů,ale někdy se stane že kontrolka stále bliká a nepřepne se vůbec,za další co jsem spozoroval tak na dálnici-když už to na plyn jede,se samovolně plyn vypne kontrolka začne blikat a jedu na benzín,pochvilce cca 2 minuty se to přepne opět na plyn a takhle se to děje ať ujedu 20km nebo 200km.Rád bych se zeptal zda nevíte čím by to mohlo být anebo se s Vámi domluvil na zkotrolování a zjištění závady.Moc díky předem za odpověď
21.10.2013 7:35:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Samovolné vypínání z LPG na benzin
Po 5-ti letech provozu bude nutné provést celkovou kontrolu plynového zařízení (membrány, vstřikovače, filtry atd) Zkontrolovat i svíčky, kabely a cívky. Provést novou autokalibraci a nastavení parametrů. Neuvádíte jaký systém je ve vozidle instalovaný. Na opravu se můžete objednat pokud montujeme váš systém u ved. provozu pana Kůse. Viz. kontakty. Ing.Pataky - technik

20.10.2013 14:34:39
Jméno: Kančev Předmět: LPG
dobrý den,mám dotaz,veFiat PANDA 1244cm mam namontovaný LPG autogaz-STAG-300-4,nechám vymazat závadu v počítači,gde napíše poruch bohatá směs,po ujetí asi 100km na LPG se rosvítí porucha,janak to jezdí bez omezení výkanu jak na LPG tak i B.takto jezdím už asi 2roky,je to na závadě,koupil jsem si Profesionál na LPG STAG300,nevim jak to spustit na seřízení hodnot,montáž provedl pa Klimeš v zastopeni Autogas Centrum spol.s.r.o. Můžete mi poradit.Děkuji Kančev
21.10.2013 7:27:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den. Parametry vozidla musí nastavit odborná firma. Nejlépe pan Klimeš, který montáž v roce 2009 provedl. Je třeba nastavit korekce bohatosti směsi. Ing.Pataky - technik

20.10.2013 6:55:20
Jméno: Jakub S. Předmět: servisní intervaly
Dobrý den pane Pataky, v minulosti jsem měl několik dotazů na systém LPG u Škody Felicia a s Vašimi radami jsem byl nadmíru spokojen. Proto se na Vás opět obracím. Ve Škoda Felicia 1.3 MPi, 40 kW, r.v. 1997 mám namontovaný LPG systém s centrálním směšovačem s řídící jednotkou Bingo S4. Rád bych se Vás zeptal na servisní intervaly: výměna membrán, výměna filtrů. Dál bych rád věděl, zda-li tento systém má pouze filtr plynné fáze nebo i kapalné fáze, popř. kde se filtr kapalné fáze u systému nachází. Předem děkuji za odpověď. Příjemný den Salava.
21.10.2013 7:19:01
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: servisní intervaly

Dobrý den pane Salava. Systém Bingo S4 nemá instalovaný filtr plynné fáze. Jednou za rok, nebo po ujetí cca 15 – 20 –tis. km doporučujeme kontrolu tlaku reduktoru, kontrolu těsnosti a čistotu krokového motorku,  případné donastavení. S pozdravem Ing.Pataky - technik



17.10.2013 7:55:45
Jméno: Albert Lukáč Předmět: Vyměna reduktora a filtra
Dobrý den. Mám FORD FOCUS COMBI 1,6 se systemom LPG OMVL.V systemu LPG byl vyměnen vstřikovač OMVL . Postupně tam chci vyměnit filter a reduktor. Reduktor ma označení REG OMVL DREAM XXI-N, Filter ma označení VAT/EK FILTER TYPE 91 , Řidici jednotka má označení ŘJ D 4226009 ,COD AEB 2001 NV,MADE IN ITALY. Moje otazka zni - jestli mám vyměnit filter a reduktor za stajne typy nebo tam mohu nechat vyměnit neco jinyho a lepšiho. Děkuji za Vaši odověď
17.10.2013 8:59:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Vyměna reduktora a filtra
Dobrý den. Vámi uváděný systém nemontujeme. Ing.Pataky - technik

16.10.2013 19:25:34
Jméno: Táborský Předmět: náhrada za valtek 30
Zdravím Vás a prosím o radu. Na octavii 1,8T mám na Stag 300+ se vstřiky Valtek 30 najeto cca 140 tis., filtr plynné fáze měním pravidelně s olejem po 15. tis., za tu dobu byla nutná 6x repase vstřiků, vždycky přidřené, zalepené, sice cenově nic nákladného ale otravuje to, protože jinak provoz na lpg celkem bez problémů. Má význam vyměnit vstřiky za jiné trvanlivější, jaká je zkušenost s Valtek 34 nebo co doporučujete, kolik by to stálo? Děkuji.
17.10.2013 8:58:23
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: náhrada za valtek 30
Dobrý den. S nadsázkou by se dalo říci, že ani nejlepší a tudíž i nejdražší vstřikovače nejsou vždy schopny odolat českému, často nekvalitnímu LPG. Cenový rozdíl vstřikovačů Hana, Keihin atd. pokryjí několikanásobné repase těch stávajících. Doporučuji ponechat Valteky. Lehce se čistí i nastavují. Ing.Pataky – technik

16.10.2013 4:38:38
Jméno: Petr Předmět: fabia II
Dobrý den pane Pataki, mám fabii II combi, r. 2008, 1.6 - 77kw. Mohl by jste mi doporučit jedno nebo max dvě zařízení na lpg, které by na tohle vozidlo max pasovalo??? V ceně cca 25 000,-kč. Díky za odpověď.
16.10.2013 7:29:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: fabia II
Dobrý den pane Petr. Doporučuji systém Lovato Easy Fast Smart. Cena 25000 je odpovídající. Budete s tímto systémem spokojený. Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <162>  <163>  <164>  <165>  <166> ||  <263>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací