Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <177>  <178>  <179>  <180>  <181> ||  <265>     >>   >5x>  

1.6.2013 9:55:38
Jméno: J. Hynek Předmět: dotaz LPG diesel
Dobrý den, provádíte již přestavby LPG na dieslových motorech? děkuji
1.6.2013 10:55:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz LPG diesel
Dobrý den.Už jsme vyzkoušeli instalaci LPG do vozidla Iveco s úspěchem. Z důvodu vysoké pořizovací ceny komponentů a montáže s velice dlouhodobou návratností, je o montáž minimální zájem. Výhodnost je zajímavá u nákladních vozidel s velkým ročním náběhem km (cca 100.000 a více). Z toho důvodu zatím neuvažujeme o standartní nabídce montáží. S pozdravem Ing.Pataky - technik

31.5.2013 18:38:19
Jméno: Rostilav Krejčí Předmět: Dotaz na přimazavání
Dobrý den zajímalo by mne zda je potřeba u mého vozidla Ford Fusion 1,4 59 kw přimazavání přes rozdělovač do každého válce zvlášť anebo stačí pouze kapat centrálně do sání.Děkuji s pozdravem Krejčí
1.6.2013 6:53:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz na přimazavání
Dobrý den.Je logické, že do jednoho bodu nestačí, ventily by byly chráněny nerovnoměrně. Prostřední by byly přemazány a krajní nedomazány.S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.5.2013 10:46:39
Jméno: Martin A. Předmět: Lexus GS 300
Dobrý deň, chcel by som spýtať či už vaša spoločnosť montovala LPG do Lexusu, prípadne konkrétne do GS 300 do roku 2005. Jedná sa o 3,0 radový 6 valec s automatickou predodovkou 24 ventil. Na internete som zástavby videl (aj v ČR) Zaujíma ma odhadovaná kompletná cena (cca +/-2000kč) s nádržov do rezervy (zrejme väčšej ko do klasických sedanov) a samozrejme primazávanie ventilov. Napíšte mi aj značku systému ktorý by ste odporučili. Pre viac info o aute (sekcia engine): http://www.edmunds.com/lexus/gs-300/2001/features-specs.html Ďakujem. Martin, Praha
30.5.2013 12:50:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lexus GS 300

Dobrý den. Vozidlo LEXUS GS (GWS_, GRS_, UZS_) 3.0 je pro přestavbu vhodné. Vozidlo LEXUS GS (GWS_, GRS_, UZS_) 300 má přímé vstřikování a zatím ho nelze upravit i na pohon LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik



28.5.2013 17:20:20
Jméno: Šebek Předmět: LPG - studené starty
Dobrý den, mám Renault Thalia 16V z roku 2008. V Horáckém autodružstvu Třebíč jsem v září 2012 nechal namontovat LPG - sada STAG 300 - 4. Zpočátku jsem jezdil bez problémů, ale již za měsíc se začaly projevovat problémy se studeným startem. Se snižující se venkovní teplotou jsou problémy horší. Motor nejde nastartovat, nebo naskočí a neudrží volnoběh a zhasne, při mírném sešlápnutí plynu se dusí. V chladném počasí musím startovat pětkrát, v zimním období až desetkrát. Po rozjezdu má ještě snahu se hltit, ale zhruba po 500 metrech se najednou rozjede normálně. Po zastavení a vypnutí motoru startuje ještě po 1 hodině bez problémů. V autorizovaném servisu Renault provedli 2x diagnostiku a problém nenašli, odkazují mne na Horácké autodružstvo, kde plyn namontovali, zde zatím problém neodhalili také. Prosím o radu. Děkuji.
29.5.2013 12:17:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG - studené starty
Dobrý den.Montáž LPG jako taková byla patrně provedena dobře. Nevím kolik km jste najel za měsíc, ale po každé nové montáži je třeba upravit tlak na reduktoru, případně provést úpravu mapy. (membrána v reduktoru po styku s LPG mění své mechanické vlastnosti) Tyto první kontroly proto bývají bezplatné. Pokud donastavení tlaku po montáži nebylo provedeno, tak se může nízký tlak podílet na řadě dalších závad.Studené starty mohou způsobit ujeté korekce vlivem špatné mapy plynu.Montáž je předpokládám ještě v záruce. Kontaktujte montážní firmu a žádejte odstranění závad. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.5.2013 13:26:25
Jméno: Ladislav Burián Předmět: dotaz k LPG
Dobrý den, zakoupil jsem Renault Kangoo 1.6 r.v. 2010, se zabudovaným LGP typ STAG 4 a stále se s tímto zařízením a celkovým fungováním seznamuji. Můj dotaz směřuje k následující věci, mám pocit, že auto spotřebovává poměrně mnoho benzinu i když chci jezdit zejména na plyn. Stále jsem přesvědčen a podle diody na ukazateli jezdím na plyn ale přitom mi neustále palubní počítač ukazuje, že mi v nádrži ubývá benzin. Je možné písemně poradit. Mockrát děkuji s pozdravem Ladislav Burián
28.5.2013 13:43:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz k LPG
Dobrý den. Z Vašeho popisu není jasné, jestli benzín skutečně ubývá nebo se jen řídíte palubním počítačem.Jednalo by se totiž o dvě různé závady.Nevyhnete se návštěvě autorizovaného servisu pro přesnou lokalizaci závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.5.2013 15:30:07
Jméno: Sláma Předmět: LPG Ford Focus II
Dobrý den, zajímalo by mě Vaše doporučení pro montáž lpg do Fordu Focus II Combi 1,6/16v 74 kW r.v. 2007 a případné zkušenosti s přestavbou tohoto motoru (původem od YAMAHY). Jakou poskytujete záruku na přestavbu a motor?
28.5.2013 7:12:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Ford Focus II
Dobrý den. Doporučuji si vybrat ze systémů Lovato, LR EVO nebo SQ PD BRC. Máme dlouholeté dobré zkušenosti s výše uvedenými systémy.Záruka je 2 roky na námi namontované zařízení LPG. (kromě spotřebního materiálu, pryžových součástí atd.) S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.5.2013 18:45:03
Jméno: Petr Tilgner Předmět: redukce do evropy
Dobrý den. Plánuji cestu přes Německo do Holandska. Je nutné koupit redukce nebo je u čerpacích stanic ve zmíněných státech běžně půjčují? S pozdravem Petr Tilgner
27.5.2013 8:32:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: redukce do evropy
Dobrý den. Je to jako u nás. Některé čerpací stanice redukce vlastní a pujčují. Některé je nemají. V Německu je situace o něco lepší, ale do Holandska bych doporučil redukci koupit. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.5.2013 8:17:47
Jméno: Milan Předmět: Dotaz
Dobrý den,mám LPG lovato na Favoritu rv.90 klasický karburátor,při prvním startu (u studeného mot,)po nastartování jede i když přepnu do polohy nula asi 11 vteřin a je cítit plyn,po zahřátí motoru když otevře termostat je vše ok,vím že to způsobuje regulátor ale nevím proč,může zamrzat protože nemá okruh vody,nebo je ho třeba nějak odvzdušnit prosím o radu,v případě jeli lepší oprava nebo výměna regulátoru dík.
26.5.2013 10:54:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. V první řadě bych nechal zkontrolovat okruh vytápění reduktoru. Nedostatečné vytápění má za následek zamrzání.Podle počtu najetých km na LPG Vám mechanik poradí jestli by nebylo vhodné udělat výměnu membrán a nastavení reduktoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik

25.5.2013 1:56:13
Jméno: Mirodlav Předmět: problém lpg
Dobrý den měl bych prosbu.Mám felicií 1.3 a mám ji v plynu.Kdyz budu jezdit na plyn a střídat to z benzínem tak musím mit podpořenou lamndasondu.Na plyn by to jelo,ale na benzín mi padak otáčky aš mi to chcípne.Můžete mi poradit proč to dělá.Bylo mi řečeno ,že se načtou chyby do řídící jednotky.Děkuji že řadu.Pesek.M
25.5.2013 8:29:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém lpg
Dobrý den. Jaké zařízení LPG máte ve vozidle?

24.5.2013 12:18:16
Jméno: Štefan Předmět: Umístění nálepky LPG podle předpisu.
Dobrý den! Auto musí být opatřeno nálepkou LPG, ale kde je to správně místo pro nálepku??? Děkuji.
24.5.2013 13:14:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Umístění nálepky LPG podle předpisu.
Dobrý den. Na zadním skle u chodníku vpravo dole. Půlměsíček nad plnícím hrdlem.S pozdravem Ing.Pataky - technik

24.5.2013 12:07:40
Jméno: Jiří Předmět: tlak
Dobrý den vlastním vw passat 2,8 v6 a mám namontován systém stag 300+ ,auto jezdilo skvěle ale po 18000 km se mi při prudším přidání plynu se auto přepne na benzín.Filtry jsou nové ale když to napíchnu na diagnostiku ta mě kolísá pracovní tlak,už jsem ho nastavoval snad po dvacáté a10km je to dobré a pak to dělá zase.Chtel bych se zeptat jestli náhodou není vadná membrána ve směšovači.
24.5.2013 13:12:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: tlak
Dobrý den. Nevylučuji poruchu membrány, ale pravděpodobnější se mi zdá špatné nastavení minimálního tlaku v programu. Závadu múže zpúsobit i vadné tlakové čidlo. Diagnostika prověří příčinu závady.Obraťte se na autorizovanou firmu ve Vašem regionu.S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.5.2013 20:20:26
Jméno: matoušek Předmět: Landirenzo Omegas
Dobrý den. Chystám se přivézt z Německa 17 let starého bavoráka 318i s namontovaným systémem Landirenzo Omegas. O stavu a stáří systému nevím zatím nic.Jen to že potřebuje "lehkou opravu". Na řídící jednotce je napsáno COO 616264001. Říká Vám to něco ? Dokážete si s opravou tohoto systému bezezbytku poradit ? Nebo tam může být nějaký háček ? Děkuji za odpověď
24.5.2013 12:39:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Landirenzo Omegas
Dobrý den.Je tam několik háčků: Se systémem Landi Renzo Omegas (jsme zástupci firmy pro ČR) máme bohaté zkušenosti. Pozor na "lehkou opravu", může to být záludné. Největší problém vidím v tom, že vozidla namontovaná v Itálii, v Německu atd. mají často blokované řídící jednotky LPG z důvodu záruk. Je téměř nemožné jejich odblokování. Východiskem bývá výměna řídící jednotky, ale ta stojí několik tisíc Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik

22.5.2013 22:05:57
Jméno: David Předmět: vstřiky
Dobrý den, mám dotaz před rokem jsem si nechal namontovat lpg a v zimě mi při přepínání z benzínu na lpg vždy zhasl motor.I přesto že v servisu mi zvedli otáčky a nastavili vyšší teplotu motoru.Teď když zima pominula a je teplo přepíná to normálně ale při sešlápnutí plynu při předjíždění apod.mi auto cukne a ztrácí výkon v servisu mi řekli že těchto případů je teď hodně a že je to strašnou nekvalitou plynu v ČR a odcházejí v těch vstřikách membrány. Byli mi doporučeny vstřiky HANA 2000 ale musím si uhradit plnou částku protože prý díky nekvalitě lpg u nás v ČR výrobci vstřiky nereklamují ale mám právo na reklamaci protože systém je starý pouze rok!Můžete mi prosím poradit jak se bránit tomu abych měl právo na výměnu vstřiků i když to nechtějí reklamovat?Díky David
23.5.2013 17:59:17
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vstřiky

Dobrý den. Stále ještě platí záruka na instalované zařízení dva roky.Postupujte podle obchodního zákoníku. S pozdravem Ing.Pataky - technik



21.5.2013 20:03:53
Jméno: Jakub Šeda Předmět: LPG Stag 300 špatně ukazuje měřák plynu
Dobrý den, mám ve vozidle systém STAG 300-4, špatně mě ukazuje měřák stavu LPG v nádrži, každou chvíli něco jiného. Co by to mohlo být? Děkuji za odpověď.
21.5.2013 20:59:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Stag 300 špatně ukazuje měřák plynu
Dobrý den. Pokud se mění stav ukazatele množství plynu v nádrži (LED na přepínači) , může být závada v nedostatečné aretaci snímacího potenciometru (sklíčka s mechanickým ukazatelem), přechodovým odporem uzemnění, samotným přepínačem, případně špatnou pohyblivostí plováku v nádrži na multiventilu. Bez odborné diagnostiky nelze přesně definovat závadu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.5.2013 17:13:24
Jméno: červek Předmět: Přestavba na lpg Peugeot 5008 1.6 thp
Dobrý den zvažuji o koupi peugeotu 5008 1.6 thp a chtěl bych udělat přestavbu na lpg. Doted jsem měl fabii combi na lpg a jsem moc spokojený. A jestli by byla možná přestavba peugeotu 5008 na lpg kolik by to stálo? Děkuji za odpověď
21.5.2013 18:47:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba na lpg Peugeot 5008 1.6 thp

Dobrý den. Záleží na výrobci zařízení, komfortu vybavenosti, spolehlivosti i kvalitě instalace a dalších. Doporučuji zavolat k nám na čísla 602 178 440 (vedoucí provozu) nebo 602 518 625 (technik), nebo nám sdělte Vaše tel číslo na technik@autogascentrum.cz a my Vás budeme kontaktovat pro podání úplných informací. S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <177>  <178>  <179>  <180>  <181> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací