Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <196>  <197>  <198>  <199>  <200> ||  <265>     >>   >5x>  

13.10.2012 21:45:38
Jméno: Luděk Předmět: Škubání a studené starty
Dobrý den, letos poprvé jsem se setkal s tím, že po příchodu léta nastaly problémy se startem studeného motoru. Startér točí, po pár sekundách začne motor poškytávat a chytí na 2 až 3 válce. Při opakování startování je to až třeba napočtvrté OK. Postupem času se zároveň zhoršuje chování motoru na LPG. Poškubávání za jízdy, při běhu na volnoběh poplivávání z výfuku, vibrace. motoru. Mám Opel Astra, motor X16XEL, Stag 300 - sekvenční vstřikování. Svíčky, kabely, modul zapalování, krokový motorek, teplotní čidla - nové, sání vyčištěno a přetěsněno. Na benzín běží perfektně. Dále nesouhlasí otáčky s benzínem. Při 2000 ot/min na bezín a násladném přepnutím na LPG bez pohnutí plyn. pedálu klesnou ot. na cca 1600 a začne se motor více třást.
14.10.2012 9:49:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Škubání a studené starty
Dobrý den.Vaše vozidlo vyžaduje kontrolu na diagnostickém zařízení LPG. Pokud jsou starty na benzín špatné, mohou být ujeté korekce. Po výměně částí zapalovací soustavy za nové, doporučuji provést novou autokalibraci a dynamické nastavení mapy na silnici. Obraťte se na některou z našich autorizovaných firem ve Vašem regionu. Viz. Partnerská síť vpravo nahoře. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.10.2012 15:19:03
Jméno: pavel šenkeřík Předmět: systém lpg
Dobrý den, rád bych nechal svůj vůz Ford Focus, 1.6 Duratec (74 KW), r.v. 2008 přestavit na lpg, byly mi nabídnuty tyto systémy STAG 4 PLUS, reduktor Tomasetto Alaska , vstřikovače Valtek 30, dále BRC SQ 24, reduktor Genius, vstřikovače BRC a nakonec systém Elpigas typ AG Compact s elektromagnetickým vstřikovačem "I - Plus ". Jaký systém byste mi ze své dlouhodobé zkušenosti poradil? Děkuji za názor. S pozdravem Pavel Šenkeřík
13.10.2012 7:38:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: systém lpg
Dobrý den.Spolehlivým a osvědčeným systémem je STAG 4 PLUS se vstřikovači Valtek T34.Doporučuji také přimazávání ventilů VAP SAVER na ochranu ventilových sedel.S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.10.2012 21:44:25
Jméno: Pavel Předmět: dojezdová vzdálenost na palub. počítači
dobrý den, rád bych navázal na problém pana Michala. Mám také Ford Fokus r.v.2006 1.6 , 74kW systém PLG Prince / Holandsko. Na 3km jízdy se mi změnší dojezd o 1km. Co je ale důležité, snižuje se mi hladina benzinu i na palivoměru, ten by podle mého názoru měl ukazovat skutečný stav v nádrži. Prosím o Váš názor. Děkuji
12.10.2012 5:43:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dojezdová vzdálenost na palub. počítači
Dobrý den. Lituji, Vámi uváděné zařízení nedovážíme, nemontujeme a neservisujeme. Obraťte se na montážní firmu uvedeného zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.10.2012 16:17:01
Jméno: Michael Předmět: Citroen Saxo dotaz
Dobrý den, potřeboval bych malou radu. Mám v autě Citroen Saxo 1.1 44kW r.v. 1999 řídící jednotku na LPG model Tec 99 Tartarini a nedávno přestal fungovat. Přepínání plyn-benzín nesvítí a auto jezdí jen na benzín. Do řídící jednotky el. proud jde. Je někde něco jen vypojeného nebo řídící jednotka navždy vypověděla službu ? Děkuji.
10.10.2012 9:05:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen Saxo dotaz
Dobrý den. Lituji, Vámi uváděné zařízení nedovážíme, nemontujeme a neservisujeme. Obraťte se na montážní firmu uvedeného zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.10.2012 19:43:39
Jméno: Kalina Předmět: LPG Mondeo V6
Ještě jednou dobrý den, děkuji za odpověď, měl bych doplňující dotaz, doporučujete mi přimazávání Flash Lube nebo přístřik benzinu VSR ... Je nějaký zásadní rozdíl mezi těmito dvěma systémy ve vztahu k životnosti motoru (zejména ventilů a jejich sedel)? Jsou provozně-ekonomicky oba systémy zhruba nastejno (tzn. provozní náklady - cena obou spotřebovaných "maziv" v přepočtu na 1km)? Pokud jsou výše uvedené parametry zhruba stejné, zdá se mi výhodnější systém VSR, kdy nemusím hlídat a doplňovat další mazivo (např. GreenAdd) ... Děkuji Kalina
7.10.2012 12:09:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Mondeo V6

Dobrý den. Zatím nemáme erudované výsledky pro porovnání účinnosti obou systémů vzhledem k životnosti motoru. Provozně-ekonomické parametry nákladovosti se jeví výhodněji pro VAP SAVER. Ale při převážně dálničním provozování vozidla doporučuji VSR. Není na škodu aplikace obou systémů současně.S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.10.2012 11:12:42
Jméno: Honza Předmět: Tankovani LPG
Dobry den,chtel bych se zeptat kde by mohl byt problem,mam 3 auta predelane na LPG a se vsemi jezdim k jedne pumpe pro plyn.U dvou aut neni s plnenim LPG problem,ale u jednoho z aut,koupeno jako nove pred dvema mesici i s prestavbou LPG,mam problem s tim ze ta pumpa neni schopna naplnit nadrz plynem do plna.Samotne tankovani probiha docela pomalu a po chvili cca pulce nadrze uz dojde pumpe dech a vic do nadrze nenatlaci.Zkusim tankovat u jine,ale zajimalo by me kde by mohl byt problem,kdyz u ostatnich aut problem s tankovanim nemam a ani moji pratele co tam taky jezdi nerikali nic o horsim tankovani.Auto je nove a ma najeto cca 6tis km na LPG.Diky za nazor..
7.10.2012 12:02:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Tankovani LPG
Dobrý den.Nechte si zkontrolovat a opravit multiventil nádrže u odborné firmy.S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.10.2012 22:15:27
Jméno: Kalina Předmět: LPG Mondeo V6
Dobrý den, z adresy info@autogascentrum jsem bohužel odpověď neobdržel, tedy zkouším tuto cestu ... Jsem vlastníkem vozu Ford Mondeo III, r.v. 2005, motor benzín V6 2,5l 125kW. Vzhledem k cenám benzinu a mojí spotřebě vážně uvažuji o přestavbě na LPG. Na Vaší společnost jsem dostal doporučení přímo na infolince automobilky Ford ... Prosím o sdělení, jaký typ zástavby byste mi na můj vůz doporučili, zda je u tohoto motoru potřeba Flashlube a v neposlední řadě cenovou nabídku. Děkuji Kalina
5.10.2012 11:31:44
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Mondeo V6

Dobrý den.Doporučuji sekvenční vstřikování (BRC, Lovato, AcGas atd.) Přimazávání je nutné. Lze použít externí systém  VAP Saver, případně u systémů BRC a Lovato interní přístřik benzínu VSR. Cena montáže se pohybuje od 25.000 do 27.000 Kč včetně DPH podle vybraného systému.VAP SAVER stojí 1500 Kč, VSR je v cené systému. S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.10.2012 18:14:42
Jméno: Milan Předmět: BMW 320i Coupe - chcípání motoru
Dobrý den, mám BMW 320Ci, typ E46, rv. 12/2000. Do auta mi byl namontován od Lovata Stag 300. Mám problém s tím, že když se sepne plyn, tak při dojetí na křižovatku a sešlápnutí spojkového pedálu mi motor chcípne, to samé se mi stane i za jízdy, když třeba dojedu nějaké jiné vozidlo a jsem nucen za ním snížit rychlost a opět sešlápnu spojkový pedál, tak motor zhasne. Tam kde jsem si plyn nechával namontovat si s tím nevědí rady, nejdříve mi tvrdili, že to tak blbne i při benzínu, ovšem s tímto jsem nesouhlasil, proto jediné co zkusili bylo vyčistit škrtící klapku a diagnostikou dát vše do původního nastavení. Ovšem toto mi nedalo a auto jsem si dal do autorizovaného servisu v BMW, kde mi bylo řečeno, že problém se vyskytuje pouze při plynu a do škrtící klapky že oni vůbec nezasahují, kvůli továrnímu nastavení, tak nevím co teď s tím, když oni mi do toho zasáhli. Nevíte čím by bylo možné problém odstranit, kdyby to bylo váhou vzduchu, tak by mi to chcípalo i na benzín ne? Navíc v autorizovaném servise mi byla provedena kontrola funkce digitální elektroniky motoru, kontrola těsnosti sání motoru a kompletní diagnostika a vše v pořádku to bylo dne 27.9.2012. Je povinností dané firmy, která tento plyn do auta montovala, tak tento problém odstranit, navíc na jejich náklady, když to blbne jen na plyn? Neboť včerejšího dne 3.10.2012 jsem jim vůz opět dal na seřízení a dnes mi volali, že opět nevědí co s tím, že jim to dokonce na diagnostice ukázalo na potenciometru škrtící klapky, kde jsou dvě hodnoty, kdy jedna je dobrá, ale druhá je místo nějakých 0,40 na 4,82, tak že je potřeba vyměnit klapku, že je vadná. Pokud bych dejme tomu nechal klapku na své náklady vyměnit za novou a ukázalo by se, že to problém nevyřešilo, mohu po nich žádat zpět peníze, za práci i novou klapku, neboť oni mne uvedli v omyl? Nebo vzhledem k zásahu do klapky, který oni udělali, tak musí klapku sami nastavit, případně sehnat novou. Nevím jak s nimi jednat, rád bych aby to bylo v klidu a problém se vyřešil, ale také nehodlám experimentovat a kupovat nové díly, jenom kvůli tomu, že oni si myslí, že by to mohlo být tím a tím. Byl bych moc rád jestli by jste mi odepsal na všechny mé otázky, jsem z toho už vážně zoufalý. Děkuji za odpověď.
5.10.2012 11:26:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW 320i Coupe - chcípání motoru
Dobrý den. Ani Váš obsáhlý popis projevu závady bez odborné diagnostiky mi nepomůže k návrhu řešení. Závad může být několik, od vadného komponentu počínaje až po nekvalifikované programování. Pokud si montážní firma neví rady, postupujte podle smlouvy o dílo. Pozn. nepochopil jsem montážní firmu Lovato (?). Jedná se o našeho partnera? Případnou komunikaci povedeme na technik@autogascentrum.cz Ing.Pataky - technik

30.9.2012 22:29:15
Jméno: Tomáš Hejhal Předmět: Spotřeba Mondeo
Dobrý den, mám Ford Mondeo 2.0 automat přestavěný na Stag 300 plus v Neptun Harfa. Od počátku se potýkám s myšlenkou, že by spotřeba mohla být menší. V Neptun Harfa seřízeno bohužel žádná změna. Auto má spotřebu 13 při těžké noze i 15 litru plynu. Na benzín jsem jezdil max.10 litru. Jelikož jsem se teď dočetl na vás jen a jen kladné reference, obracím se proto na vás z otázkou zda si myslíte, že by se s mým problémem dalo případně něco dělat. Jinak mám stejný problém jako pan Pirkl se studenými starty. Děkuji za vaší odpověď. S pozdravem Hejhal
1.10.2012 7:31:01
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Spotřeba Mondeo
Dobrý den. Nárůst spotřeby LPG oproti benzínu ovlivňuje několik faktorů: správné seřízení řídící jednotky LPG, zejména ale stav - opotřebení Vašeho motoru počtem najetých km (kabely, svíčky, cívky, lambda sonda, komprese atd.) V ideálním případě se nárůst může pohybovat okolo 10-20%, u starších vozidel i víc. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.9.2012 23:30:56
Jméno: Honza Předmět: ventilove vule
Dobry den,mam novy vuz Dacia 1.6 8V 61kW se zastavbou LPG Stag4 s flashlube a nekde jsem se docetl,ze u novych vozu na LPG po relativne kratke dobe dojde k rozladeni ventilovych vuli a je potreba je doladit.Muzete mi to nejak potvrdit z vasich zkusenosti a mozna dotaz jak poznam ze ventilove vule potrebujou na doladeni v servisu? Diky za info
29.9.2012 6:44:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ventilove vule

Dobrý den.U systému STAG 4 s aplikací VAP SAVER nedochází k "rozladění" ventilů.VAP SAVER chrání ventily před opotřebením. Zvětšení vůle ventilů mimo jiné, poznáte nižším výkonem a zvýšenou spotřebou.S pozdravem Ing.Pataky - technik



28.9.2012 18:03:29
Jméno: Richard Předmět: Re. Jitka
Dobrý den paní Jitko . Také jsem se nechal napálit a měl stejné problémy jako Vy. Jedinné , co Vám mohu poradit z vlastní zkušenosti je aby jste trvala na vymontování a vrácení peněz. Pak si nechte zamontovat pořádný systém u pořádné firmy... Teď mám po potížích. Přeju hodně bezproblémových kilometrů na plyn
29.9.2012 6:38:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Re. Jitka
Dobrý den pane Richarde. Máte pravdu, stížnosti na tento systém a provádění montáží jsou na našich stránkách velice časté. Mnoho zákazníků si vybírá montáž podle nejnižší ceny na úkor kvality. Montáž zařízení LPG je dlouhodobá investice, ale kvalitní zařízení urychlí návratnost pořizovací ceny. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.9.2012 21:22:16
Jméno: Pavel Pirkl Předmět: Studené starty - auto netáhne.
Dobrý den, jsem majitelem Ford Focus I, 2002, 1.6 benzín (sekvenční vstřik STAG 4). Již několik měsíců mám problém s ranním startováním na benzín vždy, když auto stálo celou noc venku. Na venkovní teplotu asi nemá vliv - mám odzkoušeno pouze v létě a teď na podzim. Auto chytá většinou až na druhý pokus. Po rozjetí mám pocit, že auto takřka nereaguje na přidání plynu - je líné, malinko se škube jakoby se dusilo. Po ujetí několika metrů do 300 m je vše OK a auto jede plynule. Následné přepnutí na plyn je OK. Pro svůj klid jsem vyměnil svíčky NGK PTR 5A 13 s úpravou zdvihu na 1,1 mm a to nepomohlo - bylo testováno před daným problémem a také OK. Kolega mě doporučil natankovat palivo s aditivem nebo přidat aditivum - zatím jsem však nezkoušel. Jezdím vždy na hladové oko a následně dolévám pouze 10l benzínu. Problém se začal objevovat, mám pocit, po letošní zimě kdy auto bylo venku i při teplotách pod -20 °C. Jezděné bylo pravidelně i při těchto teplotách, ale to ještě bez těchto problémů. Nemám v benzínu malinko vody? Nic dalšího mne nenapadá. Prosím poraďte mi Ing. Pirkl.
28.9.2012 10:50:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Studené starty - auto netáhne.
Dobrý den. Bez diagnostiky stoprocentní radu neposkytnu. Nicméně můžou být ujeté korekce. Tzn. že je směs LPG a vzduch bohatá nebo chudá a následné ranné startování posune korekce v řídící jednotce benzínu. To by vysvětlovalo ty špatné starty na benzín.Po určité době se korekce ustálí a proto se jeví, že je vše v pořádku. Je třeba doladit plynovou mapu na stejné korekce jako při provozu na benzín pomocí testeru OBD. Může to být ale jen jedna z příčin. Navštívte našeho partnera ve Vašem regionu. (Partnerská síť-vpravo nahoře).Svíčky používejte předepsané výrobcem.Žádná aditiva do LPG nepoužíváme, patrně máte na mysli přimazávání ventilů Flash Lube na ochranu ventilů.U vozidel Ford je taky doporučujeme. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.9.2012 20:07:44
Jméno: Jitka Corliová Předmět: Dotaz
Dobrý den, nechala jsem si přestavět Toyotu Yaris, 1,0 r.v.2010 na LPG. Zařízení-regulátor tlaku MAGIC 3 - výrobce HL Propan Ostrava. Výroba dle licence. Ale problém se vyskytuje při jízdě a to, že kontrolka na plyn během jízdy často bliká, což znamená, že auto často jede na benzín a více na plyn. Na 300 km to sežere stále ještě okolo 7 l benzínu, což je dost. Technik mi to několikrát seřizoval přes PC a i při jízdě, nyní bude vyměňovat celou řídící jednotku. Nevíme, čím by to mohlo být, neb se to nikde ani v PC neukázalo. Vyměnil již nějaké čidlo, ale je to stále stejné. Tak prosím poraďte, nevím co s tím. Auto mi jede během jízdy nejen na plyn, ale přepíná i na benzín. A je jedno, jakou rychlostí jedu. Moc vám děkuji za odpověď. Jitka C.
28.9.2012 10:39:20
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Vámi uváděný systém nemontujeme.S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.9.2012 10:46:13
Jméno: Pepa Předmět: Landi Renzo omegas Dotaz
Dobrý den,Pane Ing.Pataky Mohu se vás ještě zeptat jaké ze vstřikovačů Med jsou vhodné na tento výkon 132kw.? A jaká je jejich cena ?.Dají se u vás koupit. Děkuji Pepa
27.9.2012 11:52:27
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Landi Renzo omegas Dotaz

Dobrý den.Černé vstřikovače MED pokryjí  výkon Vašeho motoru. Obecně zákazníkům vstřikovače neprodáváme (je  nutné provést nastavení parametrů a autokalibraci pomoci programu Omegas se specielním intarface kabelem). Pozn. Je málo firem v ČR kteří  umí program Omegas odborně nastavit. S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.9.2012 20:15:41
Jméno: Pepa Předmět: Landi Renzo omegas Dotaz
Dobrý den,rád bych se zeptal ohledně zařízení Landi Renzo Omegas.Mám k dispozici tuto starší sestavu je možné ji namontovat do vozu Š-Octavia 1.8Turbo 132kw. Vstřikovače LPG Med RGI Zelené.Budou vhodné na tento výkon?Je možné tyto vstřikovače repasovat?Jaká je asi cena? Případně zda je možné je nahradit třeba Valtek T34 atd.Bude ŘJ LPG snima komunikovat správně?. Děkuji moc . Pepa
27.9.2012 10:13:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Landi Renzo omegas Dotaz
Dobrý den.Vstřikovače MED (zelené) jsou nejslabší. Jsou vhodné pro výkon do 80-90 kW. Repas je možný u výrobce a trvá 3-4 měsíce. Repas stojí cca 70% ceny.Nelze zaručit 100%-ní výkon a spolehlivost nahrazením vstřikovačů MED za Valteky. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <196>  <197>  <198>  <199>  <200> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací