Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <215>  <216>  <217>  <218>  <219> ||  <265>     >>   >5x>  

5.4.2012 11:16:57
Jméno: Macík Jan Předmět: Montáž LPG
Dobrý den, jaký je prosím rozdíl mezi Autorizované servisy a Partnerská síť, které publikujete na vašich stránkách? Jde mi o to, že jsem ze středních čech a rád bych využil vaši firmu na montáž LPG (mám na vás jen dobré reference), ale Strakonice jsou na mě daleko. Je lepší pro mne si vybrat z montáž u firmy z Autorizované servisy nebo Partnerská síť, kdo drží vaši kvaltu, záruku, služby, ceny a kdo ne. Nedovedu se v tomto zorientovat. Děkuji Macík
6.4.2012 7:30:57
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Montáž LPG
Dobrý den. Pokud se pozorně podíváte tak zjistíte, že firmy uvedené v seznamu autorizovaných servisů jsou uvedeny i v seznamu partnerských sítí. Baner avizuje, že montáže do vozidel s motory FSI, TFSI, GDI atd. provádí firmy ze sítě autorizovaných servisů. Tyto firmy už prošli školením na přímovstřikové motory. Naši partneři jsou samostatně podnikající subjekty s vlastní nabídkou služeb, cen a záruk. Každá firma prochází minimálně 2x ročně školením u nás. Nepravidelně provádíme fyzické kontroly provedených montáží přímo ve firmě. Závěrem: je zcela jedno kterou firmu si ve Vašem regionu z hlediska kvality montáže vyberete. Rozdíly mohou být v délce poskytovaných záruk a cen montáží. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.4.2012 8:50:21
Jméno: Lukáš Předmět: Problém za studena na benzín.
Dobrý den.Asi před půl rokem jsem si nechal nainstalovat LPG do mého automobilu.Po ujetí 3000 km vše super,ale teď mám dalších 5000 km dohromady 8000km a motor za studena čili na benzín běží nepravidelně. Jako kdyby vynechával,běžel na tři válce a při rozjezdu hrozně škube.Jakmile se ale motor trochu zahřeje,je po problému. Byl jsem u svého technika co mi dělal přestavbu na LPG a ten vyloučil chybu,že by to bylo plynem. Tak jsem pokračoval dál.Dal auto do servisu ,aby mi ho opravili. Vyměnili mi tam hodně věcí a povedlo se,auto zase jezdilo jak má.Jenže po ujetých asi 300 km to začalo dělat znovu. Tak jsem začal jezdit jen na benzín.Teď plyn vůbec nezapínam a motor se po ujetí asi 500 uklidnil a srovnal. Plyn už nechci ani zapínat,protože vim,že by se to mohlo znovu rozladit. Je to paradox Lpg mi funguje dobře,ale na benzín za studena to prostě nechce jet. Nevim jestli je to softvérová chyba nebo mechanická,ale jedno je jistý,jakmile jezdim na plyn,tak benzín za studena nefunguje. Potkal jste se už s tím to problémem?Děkuju za odpověď.
4.4.2012 15:33:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém za studena na benzín.
Dobrý den. Jestli-že jste po montáži najezdil na plyn 3000 km bez závad, tak je zcela evidentní, že se musela vyskytnout závada na některém z komponentů LPG nebo motoru. Neuvádíte ani jaké vozidlo, jaký systém, kdo zařízení instaloval atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.4.2012 21:49:21
Jméno: Maty Předmět: Kontrolka Check Engine
Dobrý den pane Pataky, mám od Vás provedenou zástavbu na Toyotě Yaris systémem Stag 4, k dnešnímu dni, po cca 1,5 roce, najeto zhruba 20 tis km bez problému, ale - již po druhé se mi stalo, že se rozsvítila kontrola Check Engine, tato svítila vždy několik dní a zase zhasla. Poprvé jsem vypozoroval, že se rozsvítila po ranním startu ihned po přepnutí na plyn, po druhé naopak po ujetí 100 km na dálnici. Chtěl bych se Vás zeptat, co tuto "chybu" může vyvolat? Může být problém např. v nekvalitním plynu? Či něco v součástkách vozidla? Podotýkám, že vše jinak funguje bezvadně, přepnutí benzín/plyn je naprosto plynulé atd. Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.
4.4.2012 15:18:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kontrolka Check Engine
Dobrý den pane Maty. Patrně občas dochází k chudnutí směsi a to vyvolává rozsvícení kontrolky Check Engine. Mohlo dojít k poklesu tlaku, zanesení filtru nebo vstřikovačů nekvalitním plynem. Doporučuji objednat se na kontrolu, provést vyčištění případnou výměnu vadných komponentů. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.4.2012 18:17:12
Jméno: Petr Předmět: LPG
Dobrý den, chtěl bych se zeptat záležitostí ohledně čerpání LPG: 1) zda je kvalita plynu u všech stanic stejná a když ne, jak lze poznat kvalitu plynu nebo jsou-li ověřené stanice LPG, kde je plyn kvalitní 2) když čerpám plyn u různých stanic, vždy natankuji různé množství plynu 3) chtěl jsem dočerpat plyn, když mi svítily 3 zelené kontrolky ze 4, ale dostal jsem do nádrže za cca 50,-kč a čerpací stojan se vypnul, pří jízdě stále svítily jen 3 kontrolky - totéž se opakovalo u následně jiné čerpací stanice (mám BRC, používám redukci) Moc děkuji za odpovědi.
4.4.2012 15:13:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den. 1. Nemáme informace o kvalitě plynu na čerpacích stanicích. Pro zákazníka není možnost zjištění okamžité kvality plynu. 2. Ano, bohužel čerpací stanice LPG mají různě nastavené tlaky plnění. To vysvětluje rozdíl v množství natankovaného plynu do nádrže. 3. Předpokládám neprovedenou kalibraci ukazatele stavu paliva po montáži. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.4.2012 12:05:42
Jméno: Zdeněk Palík Předmět: LPG-Toyota Avensis
Přeji dobrý den. Zajímám se možnosti využití LPG systému pro Toyotu AVENSIS r. v. 2007-8 s motorem 1.8 VVTi 95kW a nebo 2.0 VVTi 108kW. Je tahle přestavba možná? A který systém se tam dá vůbec použít? Prosil bych o radu,který z uvedených typů motorů je vhodnější co do spolehlivosti a ceny a jaké máte s tímto Japoncem zkušenosti? Nyní vlastním VW Sharan 2.0i -85kW r.v. 2001 a údajně u tohoto typu na LPG není nutné použít přimazání? Předem díky za odpověď. S pozdravem Z. Palík
3.4.2012 12:31:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG-Toyota Avensis
Dobrý den.Do obou typů vozidel Toyota lze k zástavbě zařízení LPG použít kterýkoli sekvenční systém firem BRC, Landi Renzo, Lovato, AcGas apod.Zkušenosti máme z desítek úspěšně provedených montáží. Doporučuji přimazávání ventilů.S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.4.2012 10:03:07
Jméno: Růžička Předmět: Přestavba Peugeot 308 1,6i THP 110kw
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na zkušenost s přestavbou Peugeot 308 SW s motorem 1,6i THP 110kw . Preferoval bych výrobce BRC. Zajímali by mě zda jste již tuto přestavbu dělali a zda by jste ji vůbec doporučili. Děkuji Růžička
3.4.2012 10:25:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba Peugeot 308 1,6i THP 110kw

Dobrý den. Zástavbu zařízení LPG lze provést se systémem SDI prg.P/D od firmy BRC do vozidla s motorem: (motorkód 5FX). Zatím jsme nerealizovali žádnou zástavbu.S pozdravem Ing.Pataky - technik



2.4.2012 7:34:41
Jméno: Peter Schwarz Předmět: Vzdálenost : vstřikovač-sání
Dobrý den, chci se zeptat, spíše obecně: jak je to s délku hadiček od trysek vstřikovačů k sání...zdá se mi, že v mém voze nejsou stejné , rozdíl tak 1cm..systém Stag- 4, vstřikovače Valtek 30.Problém s LPG nemám, auto jezdí dobře, spotřeba dobrá, kontrolky nesvítí....někde jsem četl na netu, že mají být stejné a tak mně to zaujalo...Děkuji.
2.4.2012 8:10:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Vzdálenost : vstřikovač-sání
Dobrý den. Vámi uváděná rozdílná délka hadiček nemá vliv na správné fungování zařízení LPG. Problémy se mohou vyskytnout při rozdílech řádově desítek cm. To jsou už ale extrémy. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.4.2012 15:21:31
Jméno: Jakub Vovsík Předmět: LPG v Polsku
Dobrý den nevím jestli tento typ dotazu zde patří, ale vyzkouším. Mám zajem si nechat namontovat LPG v Polsku mohl bych poprosit jak je to potom s přihlášením do technického průkazu a kolik stojí takov přihlášení Děkuji za odpověď Vovsík
2.4.2012 8:03:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG v Polsku
Dobrý den.V České Republice je možné přihlásit montáže LPG pouze v případě jejich montáží na základě typového schválení ministerstvem dopravy, nebo individuální montáže po schválení Městským úřadem. Montáž v Polsku je mimo tato schválení a nelze je přihlásit.R.Apfelthaler - legislativa

31.3.2012 8:47:40
Jméno: Roman Frybert Předmět: Výběr systemu na LPG.
Zdravim vas ,uvažuji o přestavbě na plyn mam Škoda Fabia 1.4 44kw rok 2001jaky system by jste mi doporučil moc dekuju
31.3.2012 12:29:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Výběr systemu na LPG.
Přeji hezký den. Je více systémů použitelných pro zástavbu LPG do vašeho vozidla.Doporučuji osvědčený sekvenční systém vstřikování STAG 4 PLUS.S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.3.2012 10:23:48
Jméno: Martin Černý Předmět: dotaz
Dobrý den pane Pataky, mám dotaz, ale nejsem si úplně jistý, zda se mi podaří správně formulovat. Mám Octavii II 1,6 (kód BSE) a systém AC Stag 300+. Tento motor by podle informací, které mám, měl při jízdě na třeba 2.500 ot./min. při sundání nohy z plynu např. při jízdě z kopce, neměl spotřebovávat žádné palivo. Údajně by se tak mělo dít díky elektronicky ovládané škrtící klapce, která pustí přísun paliva teprve ve chvíli, kdy otáčky klesnou pod cca. 1.500 ot./min. Můj dotaz zní, zda to takto stejně funguje i při jízdě na plyn? Tzn., zda při jízdě z kopce při třeba 3.000 ot./min. a sundané noze z plynu je spotřeba LPG 0 litrů/100km? Předem mockrát děkuji za Vaší odpověď Martin Černý
30.3.2012 11:22:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Černý. Jedná se o systém Cut-off. Řídící jednotka benzínu odpojuje vstřikovače benzínu při sundání nohy z plynu. Protože sekvenční vstřikování LPG čte časy benzínových vstřiků, při absenci odpojuje i vstřikovače plynu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.3.2012 19:23:15
Jméno: Michal Předmět: Jaký systém LPG
Dobrý den,uvažuji o přestavbě na LPG,mám Corollu E12U,r.v.2005,motor 4ZZ-FE,výkon 71 kw,objem 1398 ccm.Jaký systém by jste doporučil.Mnohokrát děkuji za odpověď.
29.3.2012 20:01:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Jaký systém LPG
Dobrý večer. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování některého z výrobců BRC (SQ24.11), Landi Renzo (OMEGAS), AcGas (STAG4PLUS) nebo Lovato (Easy Fast). Doporučuji také přimazávání ventilů VAP Saver, Flash Lube nebo VSR. S Pozdravem Ing.Pataky - technik

29.3.2012 17:20:39
Jméno: Krčalík Předmět: Tlakové reduktory - úniky LPG
Dobrý den, vlastním BMW X5 4,4litr 235kW s Omegas systémem (jinej systém snad by měl problémy s funkčností, že neovládá škrtící klapku). Asi po čtyř nebo pěti návštěvách montážní firmy se to již programově sladilo dle mého gusta (pokaždé jinej problém, kterej jsem chtěl "vychytat"). Od tý doby nemám takřka problémy s funkčností, nicméně mám stále trvající problémy s úniky LPG. Vždy po cca 15 000 až 30 000km mi začne ucházet plyn z jednoho nebo druhého tlakového reduktoru. Mechanik vždy reduktor vyndá, vymění membránky a namontuje. Pokaždé se tímto problém odstraní. Vždy mi vrátí špatné díly s tím, že je prasknutá membrána. Když se ho zeptám, proč se tak děje, kejvne hlavou s tím že neví. Od montáže cca po 15 000km odešla membrána v jednom tlakovém reduktoru. Po dalších 20 000km nato odešla v druhém reduktoru. Nyní mám najeto cca 50 000km od montáže, zase sem tam syčí plyn z prvního reduktoru. Začínám být nešťasten. Uznávám, že jsem sportovní řidič a výkon motoru nešetřím, s autem tahám kde co-používám na dovozy z ciziny, jezdím i nadoraz do omezovače, ale i přesto tak malá výdrž membrán? Neexistují nějaké silnější které by vydrželi více? Nebo něco udělat, aby tak nepraskali? Ona ta výměna membrán taky není zdarma... Děkuji Vám za reakci, Krčalík
29.3.2012 19:56:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Tlakové reduktory - úniky LPG
Dobrý večer. Patrně Vás svou odpovědí neuspokojím, ale žádnou konkrétní radu nebo doporučení ohledně životnosti membrán nemám. Systém Omegas firmy Landi Renzo patří mezi jedny z nejkvalitnějších systémů. Na kvalitu technického provedení reduktorů a membrán je minimum stížností. Životnost membrán ovlivňuje hned několik faktorů. Kvalita plynu, extrémní požadavky na zátěž, seřízení atd. Vlastně Vámi popisovaný provoz na LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.3.2012 16:22:13
Jméno: Václav Kolín Předmět: Reklamace
Dobrý den. Dne 21.3.2012 jsem si u Vás nechal namontovat LPG do Škody Felicie.Cestou domů jsem zjistil že mi po montáži nehraje autorádio,které předtím bylo v bezvadném stavu.Druhý den jsem proto volal a závadu reklamoval,byl jsem objednán na dnešní den t.j. 29.3 mechanik který zřejmě montáž prováděl byl arogantní a vše sváděl na nás a nakonec řekl že se rozbilo stářím. Nezbývá mi nic jiného nž si jít koupit nové. Dejte si prosím pozor komu své auto svěřujete.
29.3.2012 19:37:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Reklamace
Dobrý den. Jsme nuceni Váš příspěvek chápat jako Vaši jednostrannou prezentaci vzniklého problému.A už si vůbec nemyslíme, že je na místě varovaní před naší firmou. Máme za sebou tisíce úspěšných montáží a spokojených zákazníků. Montáž zařízení LPG přímo nezasahuje do elektrických obvodů rádia. A u Felície už vůbec ne… Rád bych také uvedl na pravou míru některé Vámi zamlčené a nepravdivé skutečnosti: Stěžujete si na arogantní chování mechanika, přitom jste vůbec při reklamaci nebyl přítomen.Poslal jste nějakou pani, patrně manželku. Nejednala s mechanikem, ale přímo s vedoucím provozu. Jedná se o velice vstřícného zaměstnance a o aroganci nelze v žádném případě mluvit. Nařídil okamžitou kontrolu elektrických obvodů napájení rádia. Po zjištění, že je vše v pořádku, nad rámec svých povinností odjel pro náhradní rádio, aby odzkoušel reálnou funkčnost napájení. Náhradní rádio fungovalo. Montáž LPG do vašeho vozidla byla realizovaná 21.3.2012, ale reklamaci na nefunkční rádio jste oznámili až 26.3.2012. Tedy 5 dnů po montáži. Je s podivem, že jste tu nefunkčnost zjistili s takovým časovým odstupem. Uvedl jste, že se jedná o nové rádio. Vaše rádio má natolik ošoupané popisky tlačítek, že u některých nelze rozeznat ani jejich funkci. Ve Vašem případě by asi nepomohla ani kontrola rádia před montáží, protože bychom teď možná stáli před problémem, že nejde např. VKV…Přesto všechno věříme, že se z Vaší strany nejedná o vychytralost.Případnou repliku směřujte prosím na kus@autogascentrum.cz S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.3.2012 21:04:41
Jméno: Pavel Kulovaný Předmět: Škoda Fabia
Dobrý den,uvažuji o koupi Škody Fabie,r.v. kolem roku 2004,obsah 1,4 a to buď MPI nebo 16V,výkon spíše 74kw,možná ale i 55kw. Zajímalo,který motor je vhodnější na přestavbu na plyn?
29.3.2012 7:05:21
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Škoda Fabia
Dobrý den.Z hlediska zamýšlené zástavby zařízení LPG je zcela jedno kterou Fabii si pořídíte.S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.3.2012 19:15:15
Jméno: Dalibor Předmět: Výběr systému LPG a přímazu ventilů.
Dobrý den, uvažuji o přestavbě KIA CEED r.v. 2010, 1,6 kW na LPG. Doporučili mi systém BRC. Co se týče přímazu ventilů tak mi sdělili že postačí přívstřik benzinu od 3500 ot/min. Co si myslíte o tomto systému a případném přímazu ventilů. Děkuji Dalibor.
28.3.2012 20:23:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Výběr systému LPG a přímazu ventilů.
Dobrý večer. Zatím se nikde neobjevili odborně doložené ideální hodnoty nastavení rozsahu otáček po ujetí např. 20-30-tis km. My se proto držíme doporučení výrobce. Nejedná se pouze o rozsah otáček působení přivstřiku benzínu, ale i o zatížení motoru nastavením hodnoty podtlaku (MAP) a procentuelním podílem (%). Z toho plyne, že se jedná o kombinaci tří parametrů z rozsáhlými možnostmi účinnosti.Systém firmy BRC-SQ 24.11 s programem Plug/Drive umožňuje nastavení výše jmenovaných parametrů. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <215>  <216>  <217>  <218>  <219> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací