Diskuzní fórum LPG/CNG
5.2.2012 20:13:47
Jméno:
Miroslav Pleticha Předmět:
DotazDobrý den, rád bych se zeptal ohledně přestavby Nissana Note, r. 2006, motor 1,4, 65kw, systém Stag 4. Přestavbu mám cca týden a zjistil jsem, že ikdyž jedu na plyn, tak ubývá i benzín po celou dobu jízdy na plyn. Je to možné? V čem by mohl být problém? Nádrž neteče. Děkuji za odpověď, M. Pleticha
6.2.2012 7:56:30
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Dotaz
Dobrý den pane Pleticha. Pokud je instalace STAG 4 provedena podle doporučení výrobce a certifikovanou montážní dílnou a zařízením, tak je možnost vstřikovaní dvojí směsi málo pravděpodobná (nelze vyloučit i vadnou řídící jednotku, zejména emulátoru odpojení vstřikovačů benzínu). Montáž LPG je patrně ještě v záruce, obraťte se proto na montážní firmu která zástavbu provedla. Nevím, jak jste zjistil, že benzín ubývá i při jízdě na plyn. Není to jenom dlouhou dobou přepnutí? Zařízení je nutno diagnostikovat a zjistit pravou příčinu závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik
5.2.2012 18:23:44
Jméno:
Miroslav Kučera Předmět:
FSIDobrý den. Na kolik vyjde přestavba octavie 2,0 fsi 110 kw typ motoru blr? Děkuji za odpoveď.
6.2.2012 7:31:39
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: FSI
Dobrý den pane Kučera.Na tento motorkód motoru výrobci zatím nevytvořily program.S pozdravem Ing.Pataky - technik
6.2.2012 7:27:53
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: porucha řídící jednotky LPG-doplněníOK.
5.2.2012 9:04:20
Jméno:
Vlastík Předmět:
porucha řídící jednotky LPGDobrý den, ve voze Š-Felicia 1.3MPI mám namontován LPG system BRC Junior Eco. Pravděpod. došlo k poruše ŘJ plynu či její kabeláže-motor nelze nastartovat ani na benzín ani na plyn.Jednou již se mi tato závada projevila-pomohlo prostříkání konektorů Kontoxem. Domnívám se,že plynová ŘJ blokuje benzínové vstřikovače. Chtěl bych požádat o radu,jak nouzově odstavit elektroniku LPG systemu t.j. uvést motor do pův.stavu-jen benzín. Předpokládám,že nestačí vyjmout pojistku napájení LPG,bude nejspíš potřeba opět spojit některé vodiče(obvody),do nichž byl LPG syst. při montáži vložen. Je taková úprava doslova v polních podnínkách možná? Běžné možné příčiny (zapalování atd.) jsem coby automechanik vyloučil. Děkuji za názor a radu příp.zaslání el.schema zapojení.
6.2.2012 7:27:02
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: porucha řídící jednotky LPGDobrý den. Eco Gas junior patří mezi starší systémy. Pokud bylo dodrženo zapojení podle schématu, tak jsou vstřikovače přerušeny na PIN-u 12 řídící jednotky benzínu (Bílo-červený drát) který vede na vstřikovače. Tento drát je střihnutý a vede do přepínače buď Elite nebo Windy na fialový a vrací se z něj přes oranžový na vstřikovače zpět. Schemata zákazníkům neposkytujeme. Doporučuji navštívit některou z našich firem ve Vašem regionu. Viz. „Partnerská síť“ vpravo nahoře.S pozdravem Ing.Pataky -technik
4.2.2012 22:12:35
Jméno:
Honza Předmět:
Problém STAG4Dobrý den,
měl bych na Vás dotaz. Vlastním Passata 2.0, 85kw z roku 2002 a mám v něm nainstlovaný systém STAG4.
Vždy byl bezproblémový, včetně minulé zimy. Bohužel ale jsem v současných mrazech kolem -10 C´ narazil na problém.... Dokud neujedu cca 20-30km tak na LPG na to nemůžu pořádně šlápnout. Resp. vytáčet to zhruba nad 3200 otáček. Pokud to udělám tak dojde k vnímatelnému cuknutí a tím třeba při předjízdění velkému zdržení... Potom cuknutí to většinou dále jede ale občas se stane i to že se LPG vypne a samo se to přepne na benzín. Po ujetí cca 20-30 km tento problém mizí...
Může být problém v kvalitě LPG? Že je v té nadrží nějáké zatuhle a musí se nahřát? Tankoval jsem na dvou stanicích a problém je stále stejný.
Někde jsem četl, že to může být zalepenými vstřikovači parafinem, který ale teplotou následně zmizí.... Vstřikovací lištu mám za 1500,- Kč repasovanou cca před 2 měsíci. Je vstřikovací lišta to samé jako vstřikovače?
Máte nějáký tip čím by toto mohlo býti způsobeno?
Přeji hezký víkend.
5.2.2012 7:40:44
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Problém STAG4Dobré nedělní ráno pane Honza. Kvalita LPG má nesporný vliv na správný chod zařízení. Současné velmi nízké teploty prodlužují čas k přepnutí na plyn. Nádrž s LPG nelze nahřát a kapalný plyn se při nízkých teplotách vody v reduktoru špatně odpařuje. Než se celý motor prohřeje a pokud je vstřikovací lišta se vstřikovači v náporové zóně studeného vzduchu, může docházet k výpadkům dodávaného plynu. Bez diagnostiky nelze stanovit další příčiny. Vstřikovací lišta je spojovací blok jednotlivých vstřikovačů. S pozdravem Ing.Pataky
4.2.2012 11:21:37
Jméno:
zdenek B ruzek Předmět:
prestavba--naftazdenek prestavba dobry den kolik stoji prestavba na renault espanc 1,9 cDi nafta rok 2003 dekuji .
4.2.2012 19:37:42
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: prestavba--nafta
Naftové motory neupravujeme na provoz LPG. V první odpovědi jsem přehlédl označení CDI, DCI.Ing.Pataky
4.2.2012 10:34:18
Jméno:
Vít Müller Předmět:
LPG přepínáníDobrý den pane Pataky, ve svém voze Citroen mám plynový systém AC Autogas STAG 300. Mám menší problémy se samovolným přepínáním z LPG na benzín. Stává se to například, když akceleruji více jak přes půl plynu, tak se nejprve rozbliká přepínač a pak prostě zapíská a přepne se, takže musím přestat akcelerovat a přepnout zpět na LPG. Dříve to nebylo tak citlivé, ale nyní, třeba když jedu na 4. rychlostní stupeň, tak musím hlídat polohu plynového pedálu (nesmím se dostat za 1/3 ) nebo se nesmím dostat přes 3 600 ot/minutu. Nevíte, čím by to mohlo být, mám podezření že je hodně seškrcen vzplynovač, nebo je zašpiněný filtr plynné fáze, ale opravdu na 100% nevím. Děkuji Vám za odpověď.V. Müller
4.2.2012 19:46:50
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG přepínáníDobrý večer pane Müller. Příčin může být několik. Nízký tlak reduktoru, nesprávně nastavený minimální tlak, eventuelně nesprávné připojení "15"-ky. Bez diagnostiky mohu jen hádat. S pozdravem Ing.Pataky - technik
3.2.2012 19:20:36
Jméno:
Pavel Předmět:
přestavbaDobrý den , prosím o radu , mám Citroena C3 , 2008 , 1,4i benzin, chtěl bych přestavbu na LPG , firma my chce namontovat MAGIC + přimazávání , nevím jestli je to dobrá volba ? co vy nato ? děkuji Pavel ,
4.2.2012 9:22:50
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: přestavba
Dobrý den pane Pavle.Toto zařízení nemontujeme a proto ho s dovolením nebudu komentovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik
2.2.2012 22:02:34
Jméno:
David Předmět:
LPG MondeoDobrý den,
chtěl bych se zeptat na cenu LPG montáže do Ford Mondeo 2,5 125 kW 2004. Je nutné mazání ventilů? Díky charakteristice jízdy s tímto motorem (nad 4000 otáček jen občas díky šestce a silnému motoru - není třeba točit) si nejsem jist nutností. Kolik se vejde plynu do toroidní nádrže? (kombi). Děkuji.
3.2.2012 8:14:16
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG MondeoDobrý den pane David. Cena montáže i s přimazáváním stojí 30.000 Kč. Instalujeme toroidní nádrž o objemu 53 litrů. Ing.Pataky - technik
2.2.2012 19:27:29
Jméno:
Mojmír Předmět:
Přestavba podruhéDobrý den. Mám hondu civic r.v. 1990 přestavěnou na LPG. Jsem s tímto pohonem velmi spokojen ovšem auto stárne. Lze,teoreticky, legálně přemontovat LPG zařízení do jiného vyhovujícího automobilu? LPG systém je starší, ručně se přepíná benzín-plyn. Děkuji za Váš čas a odpověď. M.Hanslík
3.2.2012 11:19:22
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přestavba podruhéDobrý den. Součástí souprav alt.pohonu montované v roce 1990 nelze použít z důvodu starých homologací pro současné montáže.Současně upozorňujeme na životnost nádrže, která bude propadlá a nelze ji rovněž použít k nové montáži. R.Apfelthaler - legislativa
2.2.2012 16:44:04
Jméno:
Josef Robl Předmět:
dotazDobrý den. Mám Toyotu RAV4 rv.2007 2,0i. CHtěl bych se zeptat kolik by stála přestavba na LPG
3.2.2012 8:22:51
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Robl.26.000 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik
31.1.2012 21:07:44
Jméno:
Pavel Flek Předmět:
Vstrikovac pro 1,2 HTP Dobry den , mam zajem o prestavbu u motoru 1,2 HTP 51 KW , r.v.2009 ( VW Polo)
Nemam zkusenost , ale kamarad mne doporucuje vstrikovac ,,Rosa“ (model-pístový).Kolega ma dobrou zkusenost s Lovatem.Poradte , prosim.Nic s toho nenabizite.Co doporucite a proc.Jaka by byla cena a mozny termin prestavbyDekuji za doporuceni.
1.2.2012 7:06:36
Jméno:
Autogrument Předmět:
RE: Vstrikovac pro 1,2 HTP Dobrý den pane Flek. Montáž zařízení LPG se systémem Lovato stojí 25.000 kč včetně DPH. Termín montáže musíte upřesnit na čísle 602 178 440. S pozdravem Ing.Pataky - technik
30.1.2012 14:17:05
Jméno:
Michal Předmět:
dotazDobrý den.
Chtěl bych se zeptat jak často se mají štelovat vůle ventilů po kolika km děkuji
30.1.2012 14:52:41
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den. Jako u benzínu.Ing.Pataky - technik
30.1.2012 10:53:15
Jméno:
Pavel Předmět:
Ford pumaDobrý den,jaký systém by jste mi doporučil do ford puma 1.6 ? Nádrž bych chtěl místo rezervy,která je pod autem.Preferuji spolehlivost. Děkuji
30.1.2012 12:28:20
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ford puma
Dobrý den pane Pavel. Všechny námi montovaná zařízení jsou spolehlivá. Máte možnost výběru firem BRC, Landi Renzo, Ac atd. s širokou paletou systémů. Rozdíly jsou v komfortu vybavení, bezúdržbovosti a autonomní kontrole. Doporučuji STAG 4 PLUS s přimazáváním ventilů VAP saver. Montáž nádrže místo rezervního kola možná je. S pozdravem Ing.Pataky - technik
29.1.2012 14:32:04
Jméno:
Martin Černý Předmět:
...Ještě naposledy dobrý den pane Pataky,
díky za odpověď, jsem na pevno rozhodnutý pro řešení AC STAG. Vy pro můj vůz jako nejlepší doporučujete typ AC STAG 300 Plus, u Vašeho partnera Neptun Harfa v Praze mi ale dělali cenovou kalkulaci na typ AC STAG 4 Plus. Na tomto fóru jsem se dočetl i o rozdílech v obou těchto nabízených typech, přiznám se ale, že jsem tomu moc neporozuměl. Podle popisu by se na mou 1,6 75kw měly hodit oba typy a mě tedy zajímá, který z nich je vhodnější, spolehlivější, osvědčenější, případně jestli je to úplně jedno. Pro montáž zvolím asi jednoho z Vašich partnerů v Praze, přeci jen to přímo k Vám mám trochu z ruky. Ještě jednou díky a přeji mnoho úspěchů Vám i Vaší firmě. Martin Černý
29.1.2012 15:30:45
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: ...
Dobré nedělní odpoledne pane Černý. Ano STAG 4 Plus vyhovuje Vašemu motoru. Ale patří do skupiny standardních systémů. Já jsem doporučoval STAG 300 Plus, který patří do skupiny nadstandardních systémů – plus, znamená, že obsahuje ISA2 (inteligentní systém adaptace) vzhledem ke stáří vašeho vozidla. Viz. http://www.ac.com.pl/pl/doc/311/jaki-sterownik-wybrac Tím netvrdím, že by Stag 4 Plus nebyl vhodný k zástavbě. Děkujeme za přání úspěchů naší firmě. S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam