Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <228>  <229>  <230>  <231>  <232> ||  <262>     >>   >5x>  

17.11.2011 17:53:41
Jméno: Waclav Předmět: kia ceed-cena montáže
Dobrý den, vlastním novou Kiu Ceed SW 1,6 CVVT a rád bych si ji nechal přestavět na LPG. Byl byste tak laskav a řekl mi, jaký typ zařízení do tohoto vozu patří a jaká je celková cena? A je vhodné rovněž instalovat zařízení Flash Lube na přimazávání ventilů? Jsem z K.Varů a Strakonice jsou pro mě z ruky. Nevíte, zda je ve Varech a okolí stejně kvalitní a erudovaný servis jako ten váš? Děkuji za odpověď. R.Waclav
21.11.2011 11:02:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: kia ceed-cena montáže

Dobrý den.Vhodné jsou všechny systémy s vícebodovým sekvenčním vstřikováním. Můžete si vybrat ze zařízení firem BRC, Landi Renzo nebo Ac Gas. Ceny si každá firma určuje sama, proto Vám doporučuji oslovit firmu Auto-Plyn Lončák přímo v Karlových Varech. O přimazávání se více dozvíte ZDE, je pak na Vás, jestli se pro instalaci rozhodnete. S pozdravem Ing.Pataky - technik



15.11.2011 22:40:55
Jméno: Miloslav Klein Předmět: svíčky
Dobrý večer! Na jaře jsem si nechal u Vás namontovat LPG/jednání,montáž,kontrola a hlavně provoz perfektní/do Laguny 2,0 atm.benzin,99 kW,kod motoru F 4 R 6 7.Potřeboval bych poradit,jaké zap.svíčky bych měl koupit,jestli s 1 jiskřištěm nebo se 4,značky BERU,Bosch,NGK,Champion,EYQUEM aj.Všude doporučují něco jiného a nechci udělat nějakou hloupost či kupovat zbytečně předražený výrobek. Předem děkuji za odpověď
16.11.2011 7:17:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: svíčky
Dobrý den pane Klein. Jsme rádi, že jste s montáží zařízení LPG spokojen. V zásadě platí doporučení používat svíčky předepsané výrobcem vozidla i po provedení zástavby LPG. V ojedinělých případech (špatné zapalování, emisní hodnoty atd.) doporučujeme svíčky s jedním jiskřištěm. S pozdravem Ing.Pataky - technik

14.11.2011 21:51:36
Jméno: Jakub Předmět: Problem s LPG
Vašeho partnera jsem navštěvoval v období půl roku a do teď nebyl schopný určit v čem je problém (pokaždé odpovídal tím, že je problém v autě). Poslední možnost, co jsem na motoru ještě nevyměnil, je lambda sonda. Proto se chci zeptat - podle toho co jste odepsal o funkci lambdy u plynu - je nějaká šance, že mi výměna lambdy pomůže (i v případě kdy se motor s odpojenou lambdou chová stejně jako se zapojenou)? Mockrát děkuji za odpověď a zároveň se omlouvám že vás tímto zatěžuji. S pozdravem Machoň.
15.11.2011 7:31:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problem s LPG
Dobrý den pane Machoň. Ještě jednou zdůrazňuji, že systém Blitz je založený a závislý na hodnotě výstupu z lambda sondy. V případě vadné sondy se řídící jednotka benzínu nastaví na střední hodnotu a vozidlo je v základu schopno provozu na benzín. Systém Blitz ale bez odezvy od sondy není schopen regulovat. Tím nevylučui další možné závady na zařízení LPG, ale bez diagnostiky je nemohu identifikovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik

13.11.2011 19:36:20
Jméno: Jakub Předmět: Problém s LPG
Dobrý den, mám montovaný LPG systém u jednoho z vašich partnerů na voze Nissan Primera P10 2.0 85Kw r.v. 93 (typ motoru SR20Di KAT) a mám problém s palivovou směsí (podle signálu z lambda sondy - pokud se teda lpg dá vubec lambda sondou měřit), projevuje se takto: když se chci rozjet a přidám trochu plyn tak se otáčky lehce zvednou ale hned spadnou a motor se zadusí a když dám víc plynu tak se taky zadusí ale následně vyletí na 2500 - 3000ot/min. Jediný, co jde s tímto problémem udělat je to že se dá nastavit jiná bohatost směsi v nižšších otáčkách na úkor vysokých otáček. podle přílohy k TP mám namontovanou soupravu BLITZ - REDUKTOR ALT. AT07 Předem díky za každou radu.
14.11.2011 7:52:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Problém s LPG
Dobrý den. Zařízení Blitz patří mezi starší systém přípravy směsi na základě odezvy od lambda sondy. Laicky řečeno, pokud lambda sonda zjistí chudou nebo bohatou směs při provozu na LPG, řídící jednotka Blitz přivře nebo otevře atuátor (výkonný prvek) pro zabezpečení správné činnosti motoru na LPG. Výkyvy otáček mohou být způsobeny více faktory a bez diagnostiky nedokážu přesně poradit. Navštivte našeho partnera kde byl vůz namontován. Jsme ochotni mu pomoct v případě nutnosti i po telefonu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.11.2011 9:42:08
Jméno: Luboš Předmět: C5 na plyn
Dobrý den, prosím odborníky o radu. Nám v úmyslu koupit citroena C5, 2.0i, rok výroby 2009, dovoz z Holandska,ale prodejce mi není schopen sdělit, jakým systémem je toto na plyn, jen ví, že je tam diodový ukazatel množství plynu, při ohřátí se přepne na plyn, a dál je tam tlačítko, kterým se to přepne. MŮŽETE MI PORADIT, ZDA JDE O SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ NEBO JE TO NĚCO NEKVALITNÍHO? Děkuji moc za laskavost.
12.11.2011 14:54:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: C5 na plyn
Dobrý den.Děkujeme za kompliment.Dnes 90% všech systémů funguje tak, jak jste je popsal.Proto nelze se stoprocentní jistotou určit zařízení. Vozidlo je z Holandska, tak můžeme předpokládat, že je tam namontovaný sekvenční systém PRINS. Ten patří mezi spolehlivé systémy. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.11.2011 13:37:01
Jméno: Jiří Vejškrab Předmět: Přepínání na benzín nad 5500ot/min
Dobrý den, mám Ford Mondeo 2,0 107kW se sekvenčním vstřikováním BRC. Montáž provedla firma, která není ve vašem seznamu, ale zařízení BRC je dodané vaší firmou. Provoz na LPG je v normálním provozu bezproblémový, ale při náhlé potřebě plného výkonu (nad 5500ot./min) se přepíná na benzín. Dnes jsem byl na prohlídce po 10tis.km a technik upravil tlak reduktoru. Dále říkal, že kdyby to nepomohlo tak bude muset přehrát software řídící jednotky LPG, který zajistí přistříknutí benzínu bez přepnutí. Je to normální nebo se systém dá nastavit tak, aby k přepínání nedocházelo? Není také možné, že je instalován systém, který je určen pro méně výkonné motory? Jaký je Váš názor, mám si nechat přehrát software nebo mám raději zajet k vašemu partnerovi a nechat si LPG seřídit u něj (asi to nebude zadarmo ale to neřeším). Potřebuji, aby se mi při každém rychlejším předjetí nepřepínal provoz na benzín. Děkuji za odpověď
10.11.2011 7:06:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přepínání na benzín nad 5500ot/min

Dobrý den.Vámi popisovaný jev může mít více příčin: Špatný výběr vstřikovačů, nesprávně provedená autokalibrace, neupravené parametry v zátěži na silnici, špatně nastavená hodnota delta P atd. Navšívte našeho autorizovaného partnera na zařízení BRC. Upozornění: Ne všichni naši partneři montují zařízení BRC. Je nutno se nejdříve informovat u nich. S pozdravem Ing.Pataky - technik



8.11.2011 20:50:20
Jméno: Pavel Kertis Předmět: RAM
Dobrý den,vlastním Dodge RAM 1500 5,7L V8 Hemi,r.v.2004,výkon 257kW.Chtěl bych se zeptat jaký systém LPG byste mi doporučil a na kolik by přestavba s toroidní nádrží cca 100L a přímazem ventilů vyšla?Předpokládám že přestavba by trvala dva dny,máte partnera na vysočině?Děkuji Kertis Pavel
9.11.2011 7:43:30
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RAM

Dobrý den pane Kertis. Na Vašem typu vozidla jsme odzkoušeli dva typy zařízení LPG: Plug/Drive od firmy BRC a STAG 300 PLUS od firmy Ac Gas. Oba chodí spolehlivě. Cena zástavby zařízení se může lišit od firmy k firmě. Oslovte některého z našich partnerů ve vašem regionu a domluvte se konkrétně na ceně montáže. Naše partnery najdete zde na našich stránkách (nahoře vpravo) po kliknutí na partnerskou síť. S pozdravem Ing.Pataky - technik



8.11.2011 9:47:16
Jméno: Karel Šafránek Předmět: RAV4
Dobrý den, chtěl bych poradit s výběrem LPG do Toyota RAV4. Mám motor 2.0 VVTI r.v.2001 najeto 83000km.Nádrž by byla válcová do 60L. Jde mi hlavně o provozní spolehlivost. Dále bych se chtěl zeptat jaké nejlepší LPG vstřikovače použít a jestli nedochází u tohoto vozu k zasychání benzinových vstřiků, a zda doporučujete přimazávání ventilů. Když mi odpovíte včetně cen, budu velice rád. Montáž bych pravděpodobně nechal provést ve vaší partnerské síti v Českých Budějovicích. Děkuji za odpověď.
8.11.2011 12:15:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RAV4
Dobrý den pane Šafránek. Do Vašeho typu vozidla lze instalovat několik typů zařízení LPG. Namátkou: Landi Renzo Omegas, BRC MY24, STAG4PLUS, LOVATO EASY FAST atd. Všechna zařízení jsme úspěšně odzkoušeli. Technických a provozních rozdílů je minimum. Rozdíly jsou v pořizovací ceně. Italská zařízení jsou o něco dražší z důvodu ekonomicky rozdílného prostředí výrobce. Není nám známo zasychání vstřikovačů benzínu. Doporučujeme přimazávání ventilových sedel zařízením Flash Lube nebo VAP Saver za příplatek 1500 Kč včetně DPH. Ceny montáže jsou následující: Se zařízením STAG a LOVATO 25.000.- se zařízením BRC 27.000 .- se zařízením Omegas 28.000.- včetně DPH. Zatím co vstřikovače Valtek jsou standardní vstřikovače určené pro vozidla s emisní normou do EURO3-4 , tak vstřikovače Hana jsou určené pro vozidla s emisní normou EURO 5 a s rychlými korekcemi. Jsou zde konstrukční a materiálové rozdíly. Výše jmenované rozdíly se odráží i v jejich pořizovací ceně. (příplatek cca 3000.-) S pozdravem Ing.Pataky - technik

8.11.2011 9:46:58
Jméno: Kourimsky Předmět: Kia Magentis 2,5
Dobrý den, jsem vlastníkem auta Kia Magentis 2,5 SE V6, r. 2003. Zajímala by mě možnost přestavby tohoto vozu na LPG; jaká je tam časová náročnost a cena přestavby? Děkuji, s pozdravem Kouřimský
8.11.2011 11:26:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kia Magentis 2,5
Dobrý den pane Kouřimský. Možnost zástavby zařízení LPG do Vašeho vozidla je zcela reálný. Zástavba 6-ti válcových vozidel vyžaduje 2 dny. Cena je 31.000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

7.11.2011 19:38:30
Jméno: Jan Nešpůrek Předmět: přestavba na lpg
Dobrý den.Chci přestavět auto na lpg,benzín začíná být finančně neůnosný,př každodenním dojíždění do práce.Poradil by mi někdo?Nissan primera p11, 2.0, 96kw,200 000.k,sedan,nádrž místo rezervy.Poslal jsem 5 mailů dostal jsem 5 jiných odpovědí.Každý si preferuje to své.Nedokáži se zorientovat,a nerad bych něco pokazil.Auto šlape jak hodinky.Je to japonec...Děkuji za vaši odpověd Jan Nešpůrek
8.11.2011 7:50:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přestavba na lpg

Dobrý den pane Nešpůrek. Je zcela pochopitelné, že z komerčního hlediska každá firma doporučuje to „svoje“ zařízení bez zevrubného vysvětlení. Zákazník se pak často rozhodne podle nejnižší ceny montáže bez ohledu na technické, uživatelské a užitkové parametry daného zařízení. Naše firma doporučuje zařízení, které je homologované v České Republice, odpovídá požadavkům na emisní normy EURO 2,3..odpovídající  technickým parametrům vozidla (ve Vašem případě 4válec se sekvenčním vstřikováním), s možností nastavení časů vstřiků v celém rozsahu otáček, v nadstandardu ISA2 /inteligentní systém adaptace/ (máte najeto už 200.000 km), s výběrem vhodného reduktoru a vstřikovačů (96 kW), odpovídající nádrži (toroid). Z ekonomického hlediska je rozhodující počet najetých kilometrů za rok, aby byla návratnost investice do zástavby přijatelná. Důležitým faktorem je instalace zařízení, které je bezúdržbové a autoadaptibilní (systém on-line kontroluje parametry motoru které se mění při provozu-stárnutí vozidla, a je schopen tyto přirozené změny do určité míry eliminovat při provozu plynem.) Jednoznačně doporučuji použití přimazávání ventilů VAP Saver nebo Flash Lube za 1500 Kč včetně DPH.Tady vidíte, že výběr vhodného zařízení co do technických parametrů a ceny není jednoduchý. U naší firmy by stála montáž zařízení LPG do Vašeho vozidla 25.000 Kč se standardním sekvenčním vstřikováním,  a 27.000 Kč s výše vyjmenovány nadstandardy. Vše včetně DPH s toroidní nádrží a s ukazatelem stavu hladiny LPG. Montáž u nás trvá jeden pracovní den. Od závazné objednávky počítejte s realizaci cca do 10-ti dnů. (podle stavu objednávek). S pozdravem Ing.Pataky - technik



7.11.2011 5:20:23
Jméno: Pavel Vondrášek Předmět: Focus
Dobrý den, plánuji nákup Fordu Focus rv 2010 nebo 2011 a budu ho chtít přestavět na LPG. Ale nevím jaký by měl mít motor, aby přestavět šel. Níže jste mi odpověděl, že ecoboost to být nemůže. Můžete mi prosím sdělit který motor od Fordu (a dává se do Focuse) jste schopni přestavět na LPG? S pozdravem PV
7.11.2011 8:38:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Focus

Dobrý den pane Vondrášek. Kterýkoli, kromě motorů s přímím vstřikem. S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.11.2011 20:10:10
Jméno: Petr Nový Předmět: Cadilac CTS
Dobvrý den ! Výhledově zvažuji koupi automobilu Cadillac CTS s motorem 2.6L V6 133 kW. Zajímá mně možnost přestavby tohoto vozu na LPG jestli je hromadná homologace a její finanační náročnost. Mám 3. auto na LPG a nerad bych tento zvyk měnil. Děkuji za odpověď
7.11.2011 8:36:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Cadilac CTS
Dobrý den pane Nový. Jedná se o klasický šestiválec vhodný k zástavbě zařízení LPG. Montáž trvá dva dny a cena montáže je 31.000 Kč včetně DPH. Naše firma je nositelem hromadné typové zástavby pro vozidla Cadillac. S pozdravem ing.Pataky - technik

3.11.2011 14:32:32
Jméno: Václav Předmět: Nejvhodnější motor pro LPG.
Dobrý den, uvažuji o koupi vozu Škoda Octavia Combi (popř. Octavia Combi 4x4) první řady a její následné přestavbě na LPG. Potřeboval bych poradit, který z motorů (1.4 MPI 44 kW, 1.4 16V 55 kW, 1.6 MPI 55 kW, 1.6 MPI 74 kW, 1.6 MPI 75 kW, 1.8 20V 92kW) je pro takovouto přestavbu nejvhodnější a jaký je Váš názor na jejich následnou spolehlivost provozu a provozní náklady. Děkuji předem za odpověď.
3.11.2011 14:53:04
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Nejvhodnější motor pro LPG.
Dobrý den pane Václav. Nemáme problém s montáží zařízení LPG do kteréhokoli Vámi vyjmenovaných typů vozidel. Vždy je důležitý stav motoru, zejména jeho zapalovací soustavy, komprese atd. Spolehlivost je zaručena výběrem vhodného typu montovaného zařízení. Provozní náklady jsou zcela identické. Doporučuji některou ze 1,6 MPI. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.11.2011 9:48:03
Jméno: Pavel Vondrášek Předmět: ecoboost u nového Focuse
Dobrý den, je možné přestavit na LPG nové motory od Forda (ecoboost u nového Focuse, rv 2011)? S pozdravem PV
3.11.2011 11:49:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ecoboost u nového Focuse
Dobrý den pane Vondrášek. V současné době ještě nemáme soupravu a program pro provedení zástavby zařízení LPG do Vašeho typu vozidla.(přímovstřikovaný motor) S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.11.2011 18:25:25
Jméno: Josef Kolář Předmět: výměna filtru, revize nádrže
Dobrý den, před rokem jsem byl u Vás na zástavbě ( Mondeo 2,0i, 1998 ); můžete mi doporučit někoho stejně spolehlivého jako jste Vy z Karlových Varů, nebo blízkého okolí k výměně filtru a revizi nádrže? Strakonice jsou pro mě trochu z ruky... Díky. S pozdravem Váš spokojený zákazník Josef Kolář
2.11.2011 7:16:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: výměna filtru, revize nádrže
Dobrý den. Přímo v Karlových Varech máme našeho partnera firmu Auto-plyn Lončák. Kontaktujte ho na tel: 777 103 992. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <228>  <229>  <230>  <231>  <232> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací