Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <230>  <231>  <232>  <233>  <234> ||  <262>     >>   >5x>  

26.10.2011 20:39:53
Jméno: Zídek Předmět: citroen xsara picaso 1,6
Dobrý den , Na Vaše doporučení jsem kontaktoval firmu Kovář Nupaky ,kde mě nabídli do citroenu xsara picasso 1,6 16v r.v.2009 řídíci jednotku Stag 4plus. Rád bych věděl ,za je nějaký podstatný rozdíl mezi výše uvedenou jednotkou a Stag 300+ ,popř premium.Jak kvalitativní ,tak i cenový. Jaké jsou nejvhodnější vstřikovače ?:Děkuji
26.10.2011 21:47:56
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: citroen xsara picaso 1,6

Dobrý večer pane Zídek. Ano, rozdíl mezi STAG 4 Plus a Stag 300+ nebo Premium je podstatný. Stag 4 Plus je určen pro 4 válcová vozidla který plně pokryje požadavky na Váš typ vozidla s normou do EURO4. Má v sobě integrovaný algoritmus nastavení v celém rozsahu otáček (to je to označení Plus). Lidově řečeno, lze nastavit časy vstřiků v celém rozsahu otáček a tak částečně optimalizovat spotřebu a výkon. Stag 300 Plus je vícekanálový systém 4-5-6-8 válců, a má v sobě integrovaný systém ISA 2 (inteligentní systém adaptace) který se využívá u problémových vozidel s načtením charakteristik benzínu a plynu. Není nutný pro váš typ vozidla. Stag Premium je systém umožňující zpětnovazební regulaci na základě odezvy od korekcí snímaných systémem OBD. Je to určeno pro vozidla s EURO 5.Ceny montáže jsou odvislé od použitého zařízení. Závěrem tedy konstatuji, že systém Stag 4 Plus je pro Váš typ vozidla dostačující. Doporučuji vstřikovače Valtek 34 nebo za příplatek cca 2000 Kč vstřiokovače Hana S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.10.2011 16:37:01
Jméno: Radek Předmět: ucpané benzinové vstřiky u Fábie
Dobrý den. Vlastním Fábii combi II, 1.4,16V-63KW. Asi po 25000 km najetých na LPG začal motor špatně startovat na benzin. Většínou chytil až na druhý, někdy až na třetí pokus. Po tel. konzultaci s firmou, která zástavbu LPG provedla, mi bylo doporučeno do benzinu přidat přípravek na čištění benzinových vstřiků, který se dle návodu míchá s benzínem. Uvedené jsem zakoupil na BČS za částku cca. 150,-Kč. Následně jsem přibližně 400 km jezdil čistě na benzin, kdy motor opět startuje jak má. Od uvedené doby pokaždé, když tankuji cca. 10 litrů benzinu, přidávám aditivum na ochranu benzinových vstřikovačů a je klid. Jen mi nikdo do současné doby nevysvětlil, proč docházelo k zanášení ben. vstřikovačů, když se jezdí převážně na LPG. Na závěr uvádím, že benzin tankuji jenom na BČS Eni Agipa LPG na vybraných místech, kde údajně mají nejčistčí plyn. Uvedenou cestou bych Vás pane Ing.Pataky rád požádal o vysvětlení, z jakého důvodu k zanášení ben. vstř. docházelo. Dnes ji vše funguje, jak má a na LPG nedám dopustit.
26.10.2011 22:33:01
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: ucpané benzinové vstřiky u Fábie
Dobrý večer pane Radku. Vstřikovače benzínu jsou při provozu na plyn uzavřeny .Vzdálenost vstřikovačů benzínu a plynu bývají minimální, a tak po určité době může dojít k zanášení-zaslepení vstřikovačů benzínu méně kvalitním plynem. Zde můžou určitě pomoct aditiva k rozpuštění plynových šlemů-usazenin na výstupu vstřikovačů benzínu. Závady tohoto typu jsou skutečně ojedinělé, a tak nemohu z praxe potvrdit periodicitu-opakování nutnosti použití aditiv. S pozdravem Ing.Pataky - technik

25.10.2011 20:42:48
Jméno: Novotny Předmět: závady v provozu FABIE II HTP
Dobrý den, mám FABII II HTP r.v.2008, při najetých 30000km jsem nechal namontovat LPG STAG 300 premium. Vše bylo OK, jezdil jsem na servis podle předpisu. po ujetí dalších 30000km (již s LPG) se objevila závada, auto nešlo nastartovat(na benzin) a na benzin ani nejelo. Servis diagnostikoval ucpané vstřiky benzinu (po ujetí cca 60tis km), oprava mě stála cca 10tis Kč. Po opravě za pět měsíců - po ujetí cca 8tis km se závada počala objevovat znovu. Servis opět navrhuje výměnu vstřiků a podmiňuje to provedením dekarbonizace motoru (cena další 3tis.Kč), na vině je údajně špatná kvalita benzinu. Kupuji jen v BENZINĚ. Ve svém okolí jsem o podobném případě neslyšel. Servis LPG ještě doporučuje , že bych měl kromě na LPG jezdit souběžně i na benzin( 20%), to prý pomůže aby se vstřiky tak často neucpávaly. Můžete mi k tomu prosím napsat Váš názor ?? Děkuji
26.10.2011 7:15:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: závady v provozu FABIE II HTP

Dobrý večer Žádný z výrobců zařízení LPG kterých jsme výhradními dovozci nepředepisuje střídavý provoz plyn - benzín. Ani dlouholetá praxe neprokázala tuto nutnost. Samozřejmě, že střídavý provoz není na závadu. Často pomůže vyčištění vstřikovačů ultrazvukem a neni nutná hned výměna.(je pravda, že je u nás hodně střídající kvalita plynu).S pozdravem Ing.Pataky - technik



25.10.2011 20:32:59
Jméno: Jiří Zoubek Předmět: nádrž
Dobrý den,mám namontované LPG ve vozidle Citroen C8 3.0i 24v již dva roky,systém lovtec magic 3t,namontována toroidní nádrž pod auto 57l značka HL/GZWM,cca 45l možno natankovat,ale dostanu tam jen stěží 40l,zkoušeno u ruzných čerpacích stanic,původní montážní firma se k tomu staví,tak že nádrž je nastavena od výrobce a hotovo,někomu příde 5l triviální,ale při mé spotřebě 13l sem rád za každý litr,při vyšších rychlostech je spotřeba pochopitelně větší.Lze nastavovat pojišťovací ventil?Máte zkušenosti s tímto problémem diky za názor Jirka Z
26.10.2011 7:04:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: nádrž

Dobrý večer. Systémém Lovtec nemontujeme a neservisujeme. Ing.Pataky - technik



25.10.2011 10:12:57
Jméno: Honza Předmět: Toyota VVTi - Seřízení Stag300 plus
Dobrý den, mám po předchozim majiteli namontovaný Stag 300 plus (a vstřikovače MagicJet, reduktor Magic3) v Toyotě Avensis 1.8 VVTi 1ZZFE, r.v. 2005. Bohužel mám problém se seřízením LPG, problém je s volnoběhem na LPG a následně i na benzín (org. ECU je po jízdě na LPG pár minut mimo, než si zase upraví směs) otáčky nejsou stabilní, padají až na cca 500 rpm (měly by se držet na 750rpm). Občas se obějevuje chyba "příliš bohatá směs" hlavně při nižších otáčkách při zastavování. Auto je jinak v pořadku, pokud se restetuje a zkalibruje org. ECU na benzín neprojevuje se žádná ze závad výše, také výkon je znatelně vyšší (není to jen 5-10% proti LPG). Po následném provozu na LPG se závady objevý znovu. Nechal jsem LPG seřizovat několikrát, ale bez většího úspěchu. Mohl by jste mi poradit nějakého zkušeného plynaře a diagnostika v Brně a okolí. Zvažoval bych i případný upgrade jednotky na Stag 300 Premium s ODBII, pokud korektně pracuje s ECU od Toyoty. Kolik by stála výměna u Vás? Děkuji Honza, Brno.
26.10.2011 7:03:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Toyota VVTi - Seřízení Stag300 plus
Dobrý den. Navštivte firmu FEDOR Auto s.r.o.ulice: Průmyslová 4533/18nměsto: 796 01 Prostějov otevírací doba: Po - Pá: 7:00 - 20:00, So: 8:00 - 12:00 web: www.fedorauto.cz e-mail: fedorauto@fedorauto.cz telefony: 582 330 596, 608 744 487 Ing.Pataky - technik

23.10.2011 19:53:20
Jméno: Tomáš Č. Předmět: BMW M6 10ti válec
Dobrý den, chtěl jsem ze zeptat,zda zvládnete montáž i do 10ti válce, konkrétně BMW M6, 373 kW a kolik by zhruba stále tato přestavba. Děkuji Tomáš
24.10.2011 8:12:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW M6 10ti válec
Dobrý den pane Tomáš. Zatím jsme montáž zařízení LPG do vozidla - konkrétně BMW M6, 373 kW 10-ti válec neprovedli. Montáž 10-ti válce jsme úspěšně realizovali na vozidle THOR 3611 Coach Outlaw (karavan) motor FORD V10. Viz. Fotogalerie. V případě Vašeho přetrvávajícího zájmu nás kontaktujte pro podrobný rozbor podmínek zástavby. Doba montáže, technické podmínky realizace, cena atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.10.2011 18:45:57
Jméno: Pavel H. Předmět: hyundai i30cw
Dobrý den.,Chtěl bych se zeptat na LPG přestavbu do vozu Hyundai i30cw. obsah 1.4 1.Doporučujete udělat přestavbu u nového auta-najeto 10tis.km? 2.Musí být instalováno přimazávání? 3.jaký typ by byl nejvhodnější (upřednostnuji kvalitu) a kolik by to stálo? S pozdravem Hekrla Vsetín
24.10.2011 9:16:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: hyundai i30cw
Dobrý den pane Pavel. V současné době provádíme školení montážních dílen Hyundai ČR pro zástavbu zařízení LPG. Byl vybrán systém firmy BRC Sequent Plug/Drive. Školení a zástavba LPG se provádí na zcela nových vozidlech. Individuelně se můžete rozhodnout i pro systém firmy Ac Gas STAG 4 Plus. Tento systém úspěšně montujeme již několik měsíců do nových vozidel Hyundai. Přimazávání není nutné. Cena zástavby je od 26.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a ukazatelem stavu hladiny nádrže LPG. S pozdravem Ing. Pataky - technik

19.10.2011 0:02:30
Jméno: Zídel Předmět: xsara picasso
zdravím,rád bych do vozu CITROEN xsara picssso 1,6i 80kv r,v2009 namontoval lpg . jaký system doporučíte za jakou cenu . Toroidní nádrž.Podotýkám,že upřednostňuji kvalitu a spolehlivost. Doporučujete přimazávání ? Lze i přepínání benzín-lpg ovládat manuálně? Děkuji
19.10.2011 9:09:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: xsara picasso
Hezký den pane Zídel. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování se systémem STAG300PLUS , PREMIUM ISA2 (inteligentní systém adaptace) případně s adaptací OBD za 26.000 Kč včetně DPH, nebo obdobné zařízení od jiného výrobce Landi Renzo OMEGAS za 31.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a ukazatelem stavu paliva LPG. Rozdíl v ceně je dán původem výrobce. Přimazávání není nutné. Oba systémy lze za určitých podmínek ovládat i manuálně. S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.10.2011 18:59:45
Jméno: Martin Vlasák Předmět: Dotaz
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Ford C-Max, RV 2006, motor 1.8, 92 kW. Můžete mi doporučit kvalitní systém, který lze u vás namontovat? Slyšel jsem, že u Fordů 1.6 je nutné přimazávání, u 1.8 nikoli, je to pravda nebo je lepší mazat i motor 1.8? Děkuji za odpovědi, s pozdravem M. Vlasák
19.10.2011 8:42:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den pane Vlasák. Všechny námi montovaná zařízení patří do kategorie nejvyšší kvality. Cenové rozlišeni je dáno různým stupněm vybavenosti jednotlivých systémů a původem výrobce. Pokud se jedná o montáž systému LPG u nás, pro Vaše vozidlo doporučuji zařízení STAG 300 Plus v ceně 26.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a s informativním ukazatelem stavu paliva LPG. (LED) Výše zmiňovaný systém zabezpečí bezchybný chod motoru na LPG. Je bezúdržbový a autoadaptabilní. U vozidel Ford doporučujeme přimazávání Flash Lube bez rozdílu kubatury motoru. Cena je 1000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.10.2011 9:36:29
Jméno: Lukáš Předmět: P 106
Dobrý den , mám peugeot 106 1,6 16 V , rok výroby 2000 předělaného na LPG již rok a najeto cca 23 tis km. Motor měl mechanickou závadu a tak jsem se rozhodl jej vyměnit. Po výměně jede na LPG pouze na tři válce , v tahu a nad cca 2,5 tis otáček jede normálně na 4.válce. Na benzín funguje normálně na všechny válce, po spuštění na LPG chvíly krásně na 4,ale pak to "upadá" do tří. V servisu kde mi montovali LPG mi nedokázali pomoci , tak mě napadlo jestli s tímto nemáte nějakou zkušenost?? Mám systém BRC , svíčky jsme komplet vyměnili. Díky za jakoukoli odpověď.
17.10.2011 10:26:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: P 106
Dobrý den. Vámi popisovanou závadu na vašem typu vozidla jsme zatím nezaznamenali. Předpokládám, že máte systém sekvenčního vstřikování SQ24, Fast nebo Plug/Drive. Pro zjištění příčiny závady je důležitá informace jestli se jedná o výpadek stejného válce nebo ne. (může být vadný vstřikovač, nebo jeho napájecí modul v řídící jednotce plynu). Je třeba udělat novou kalibraci a nastavení parametrů. Zkontrolovat tlak při provozu na plyn. Musí odpovídat nominální hodnotě reduktoru. Příčin může být více. S pozdravem Ing. Pataky - technik

15.10.2011 14:57:17
Jméno: Ivo Předmět: Dotaz
Dobrý den, nám OPEL ZAFIRU 1.8, 103kw rok 2007. Chtěl bych si ji nechat předělat na LPG. Jaký systém byste my do tohoto typu vozidla doporučil a jestli je tam i zapotřebí Flash Lube? Není pro mne problém sy i připlatit za lepší systém, pokud to bude mít proti ostatním systémům nějaký význam. A ohledně nádrže bych se chtěl zepatat jestli je ji možno umístit místo rezervy, abych nepřišel o třetí řadu sedadel a jak by byly velká cca? A poslední věc co by mne zajmolo kolik by tato přestavby stála. Děkuji za odpověď. P.S. Chtěll bych se ještě zeptat jek je to řešeno s přepínáním u jednotlivých systému z benzínu na LPG. Měl jsem Škodu Felicii na lpg r.99, a tam stačilo jen vytočit motor hned po nastartování do vyšších otáček a hned se to přeplo na LPG. Proto že jsem slyšel že u některých systémů mysí být prvně motor zahřán na určitou teplotu a až pak se to přepne, dřívto nejde.
17.10.2011 8:09:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování. Na trhu existuje několik systémů s různými komforty řízení a nadstandardní výbavou. Např.: s možností obohacení-ochuzení v celém rozsahu otáček, samokontrolou, ISA /inteligentním systémem adaptace/, zpětná vazba OBD, bezúdržbovost atd. Cena zástavby je tedy závislá na druhu použitého systému a může se pohybovat v rozmezí 26.000 - 28.000 i 32.000 Kč včetně DPH. Přimazávání ventilových sedel vozidel Opel, nařídilo vedení GM ČR pro všechna vozidla s LPG. Nádrž lze umístit místo rezervy o objemu až 53 litrů. Přepínání z benzínu na LPG je automatické po dosažení teploty vody v reduktoru na cca 30-35 °C. Okamžité přepnutí na LPG se využívá v havarijní situaci a počet startů je omezený. S pozdravem Ing. Pataky - technik.

14.10.2011 20:16:49
Jméno: Honza Předmět: Indikace stavu nadrze
Dobry den,zdravim Vas. Je normalni ze v zime mi zhasinaji kontrolky indikace stavu (plnosti) nadrze drive? Nekde jsem slysel ze plyn se nejak roztahuje ci smrstuje a pak to takto v zime dela... spotrebu mam stale stejnou. dekuji za odpoved.
17.10.2011 7:46:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Indikace stavu nadrze
Dobrý den. Snímač množství plynu v nádrži je klasický mechanický plovákový systém měření výšky hladiny. LPG má v nádrži tekuté skupenství a proto změna teplot okolního prostředí nemůže mít výrazný vliv na dřívější zhasínání indikačních LED. Ing.Pataky - technik

14.10.2011 8:17:39
Jméno: Dalibor Předmět: FSI/TSI
Dobry den, chci se zeptat, zda uz provadite LPG zastavby do vozu s motory (T)FSI/TSI libovolnych motorkodu.Co vim, tak to bylo vazane na specificky motorkod. diky za odpoved
14.10.2011 8:40:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI/TSI
Dobrý den. Stále je to vázáno na motorkód. S pozdravem ing.Pataky - technik

13.10.2011 16:19:14
Jméno: Erik Předmět: LPG start
Mam namontované LPG zariadenie v škode fábie 1.4MPI 50kW. systém podtlakový...od Lovato ( talianska firma). Je tam benzostart, to znamená že auto štartuje na benzín a prepína na plyn až po prekročení otáčok. Chcel by som to prerobiť tak aby som veďel štartovať na plyn, z toho dôvodu, že potrebujem približne 2 plné nádrže benzínu na rok, len na prepínanie. Je to možné spraviť, bez väčších zásahov do systému ( komplet výmena) alebo sa to dá spraviť výmenou jednej riadiačky, a to tej ktorá to prepína, poprípade prepojiť cez nejaký ďalší prepínač ( ktorým by som na surovo zadal systému že má isť plyn? Za odpoveď Ďakujem. erik88@inmail.sk
14.10.2011 8:03:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG start

Milý Eriku. Děkuji za vysvětlení funkce benzostart a za rozšíření mých znalostí o systému Lovato :) Jinak tedy: Stačí v programu nastavit práh otáček pro přepnutí na LPG pod otáčky volnoběhu. Pozn. Toto nastavení by se mělo používat pouze v havarijních případech. Pokud není reduktor dostatečně vyhříván, nedochází k úplnému odpaření tekutého LPG . Může docházet i k zamrzání reduktoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik



13.10.2011 15:52:40
Jméno: Martin Předmět: Dotaz
Dobrý den,chtěl bych se optat, kolik to bude papat ,když předělám motor 1,2 Tsi 77 KW Škoda Yeti.Děkuji
14.10.2011 7:24:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den pane Martine. Spotřeba při provozu na LPG může být vyšší o cca 10-15% (Záleží na stylu jízdy a technickém stavu vozidla.) Podle stylu jízdy, druhu použitého zařízení může být spotřeba benzínu od 1-2 l/100km. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <230>  <231>  <232>  <233>  <234> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací