Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <233>  <234>  <235>  <236>  <237> ||  <265>     >>   >5x>  

31.10.2011 13:18:55
Jméno: Tomáš Frnka Předmět: Lovato nebo Stag?
Dobrý den,mám fábii 1.4 16V r.v. 2010,najeto asi 27500 km a chci si dát namontovat systém LPG,rozhoduji se mezi Lovatem a Stagem,jaký systém by jste mi prosím doporučil?,o Lovatu jsem našel velice málo informací,co se týká poruch apod.,ale lidi co ho mají namontované jsou vesměs spokojeni,u Stagu toho je dost napsané,ale v opačném směru poruchy vstřikovačů apod..Má Lovato proti Stagu nějakou výhodu v provozu motoru a naopak?Předem děkuji za Vaší odpověď. S pozdravem Tomáš Frnka.
31.10.2011 14:32:44
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lovato nebo Stag?
Dobrý den pane Frnka. Zdá se, že jste se už na základě nějakých neúplných a zavádějících informací z internetu rozhodl. Jak systém Lovato Easy Smart, tak systémy STAG patří mezi nejlepší zařízení na současném trhu. Svědčí o tom převyšující procentuelní podíl oproti zbytku konkurenčních zařízení. Nic na tom nemění fakt, že se sporadicky může vyskytnout závada. To ale platí i o vstřikovačích Lovato nebo jiných. Statistický podíl montáží pro vozy Fabia 1,4 mluví ve prospěch Stagu oproti Lovatu (10:2) Jsme výhradními dovozci obou systémů, a je nám zcela jedno který typ si vyberete. Laický dovětek: Lovato je komplexní systém, s minimem nastavovacích prvků. Stag lze „ušít“ na míru. S pozdravem Ing.Pataky - technik

31.10.2011 10:48:23
Jméno: Zeman Předmět: platnost LPG nádrže
Dobrý den,dne 17.7.2002 jsem si nechal udělat do š.Favorit LPG včetně nádrže FOROID vyrobená v Polsku 9.11.2001.Ptám se do kdy mi platí doba platnosti nádrže 10 roků? S datumem montáže t.j.17.7.2012,neb s datumem výroby nádrže t.j.do 9.11.2011? Děkuji Vám za odpověď.
31.10.2011 11:03:30
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: platnost LPG nádrže
Dobrý den.Rozhodující je datum výroby nádrže. S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.10.2011 22:08:19
Jméno: Rudolf Bernát Předmět: vyšší spotřeba
dobrý den, u vašeho smluvního partnera jsem si nechal namontovat LPG.S tímto jsem spokojen vyjma spotřeby.Chápu, že spotřeba při provozu na LPG může u sekvenčního vstřiku činit +10 %, nicméně v mém případě se spotřeba již od začátku zvýšila oproti benzínu o 30 %. Předesílám , že se jedná o vozidlo Honda FR-V r.v. 2005, 1,7 Vtec. Před instalací byla spotřeba na benzínu jak dle palubního počítače, tak i sledování spotřeby dle tankování v daném režimu cca 7,5 l/100. Po instalaci LPG byla spotřeba na LPG dle počítače 8,5 l/100 km a dle počítání dle ujetých km (reálná spotřeba) byla spotřeba 10l/100km. Rád bych tedy věděl kde je problém, neboť výše uvedená spotřeba plynu se mi zdá vyší než bych čekal.Mám nainstalovaný systém s reduktorem E 867R014066,vstřiky (ostravské...HL propan) a řídící jednotka STAG 4, ostatní komponenty tomasseto a stako. Děkuji za Vaši odpověď zda je problém ve vozu, nastavení či komponentech. Při zkušební projíždce se mi jevilo nastavení v pořádku(křivky byly takřka identické)
31.10.2011 6:07:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vyšší spotřeba
Dobrý den pane Bernát. Před odpovědí na Váš dotaz chci vědět který náš partner Vám instaloval vstřikovače od firmy HL propan a jaký typ. S pozdravenm Ing.Pataky - technik

30.10.2011 12:40:15
Jméno: Jan Vančura Předmět: olej
Dobrý den, přečetl jsem si také více o přimazávání pro LPG jak jste poskytl odkaz líné vráně. Mám pouze jednu faktickou poznámku. Provoz na LPG zatěžuje více olej a je nutné zkrátit výměnné lhůty. Prosím opravte si to. Tato informcae se objevuje na většině for od montážních firem a je nepravdivá.
30.10.2011 14:56:44
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: olej

Dobrý den pane Vančura. Poskytněte nám mimo toto fórum na info@autogascentrum.cz erudovaně podložený a ověřený důkaz o nepravdivosti tvrzení všech montážních firem LPG v České Republice. Ing.Pataky - technik



29.10.2011 18:01:08
Jméno: Piler Předmět: Dotaz na zástavbu Opel Antara
Dobrý den, uvažuji o LPG zástavbě vozidla Opel Antara 2.4 104 kW, rv. 2007, nádrž místo rezervy, s přimazáváním Flash-lube. Můžete mi prosím sdělit jaké zařízení by bylo vhodné pro dané vozidlo, cenu a dobu montáže, velikost nádrže na LPG. Předem děkuji a přeji hezký den.
30.10.2011 15:29:04
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz na zástavbu Opel Antara
Dobrý den pane Piler. Pro Váš řadový čtyřválec doporučuji zařízení STAG 300 Plus, nebo OMEGAS. Cena montáže i s přimazáváním Flash Lube u systému STAG 300 PLUS je 27500, u systému OMEGAS 29500 Kč včetně DPH. Vzhledem k tomu, že jsme zatím montáž Antary neprovedli, velikost a umístění nádrže musíme stanovit společně s ohledem na homologační předpisy. Doporučuji tedy návštěvu u nás. Předpokládám montáž jeden pracovní den. S pozdravem Ing.Pataky - technik

29.10.2011 13:52:12
Jméno: Pavel Předmět: LPG
Dobrý den, nedávno jsem koupil vůz ŠKODA FABIE II, 1,2 HTP r.v. 2008 s namontovaným LPG systémem GAS TECH 600S. Chci se zeptat jestli u tohoto motoru, byl systém vybrán správně, zda není nutné přimazávání ventilů a zda se mám obávat zpětných šlehů do sání. Moc tomu nerozumím, děkuji za odpověď. Pavel
30.10.2011 9:01:29
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den. Nepřísluší mi hodnocení správnosti použití konkurenčního (?) systému LPG pro vaše vozidlo. Bez komentáře… Ing.Pataky - technik

28.10.2011 22:06:59
Jméno: Líná Vrána Předmět: LPG Honda Legend
Dobrý den, chci se zeptat na přibližnou kalkulaci přestavby na lpg vozu Honda Legend 3.2, je-li nutné přimazávání ventilů (tipuji ano) a jakým způsobem je možné předělat palivoměr tak, aby přepínal ukazatel podle druhu paliva (tzn. ne led extra ukazatel lpg). Díky
30.10.2011 8:55:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Honda Legend

Dobrý den Líná Vráno… Do Vašeho typu vozidla lze zvolit několik druhů systémů LPG. Záleží na roku výroby, počtu najetých km, stavu motoru atd. Váš dotaz je ale prioritně zaměřen na pořizovací cenu. Tak tedy: montáž lze provést od 22 do 36-tis Kč. Neprovádíme předělávku originálního palivoměru na snímání množství LPG v nádrži. Máme takový systém, ale ten se pro Váš typ motoru nehodí. O přimazávání se dozvíte ZDE. S pozdravem Ing. Pataky - technik



26.10.2011 22:54:09
Jméno: Radek Předmět: Přestavba LPG - Škoda Octavia
A co servis v Lubné u Rakovníka? Je možné tuto přestavbu provézt tam?
27.10.2011 10:19:53
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba LPG - Škoda Octavia

Dobrý den. Ano, už jsem se předběžně s naším partnerem, firmou LPG Skřivan domluvil. Zavolejte mi na 602 518 625 pro podrobnější informace, nebo mi sdělte Vaše tel. číslo na technik@autogascentrum.cz a já vás budu kontaktovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.10.2011 21:21:25
Jméno: zahorik Předmět: dotaz
dobrý den, prosím o radu jestli někdo neví jak je označeno palivo lpg na benzínových stanicích na ukrajině. děkuji.
26.10.2011 21:54:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz

Dobrý večer.Na Ukrajině je trh s LPG na vzestupu, což umožnilo vznik mnoha nových čerpacích stanic nabízejících LPG. Seznam těchto stanic můžete konzultovat na internetových stránkách www.autogas.co.ua/?pick=698. Problémy s kompatibilitou u tankovacích otvorů a pistolí čeští řidiči mít pravděpodobně nebudou, protože se používají koncovky italského typu a pak samozřejmě ruské. S pozdravem Ing.Pataky - technuk



26.10.2011 20:59:10
Jméno: Radek Předmět: Přestavba LPG - Škoda Octavia
Dobrý den, chtěl bych se informovat ohledně cenové relace. Mám zájem o přestavbu na pohon LPG u vozidla Škoda Octavia Combi Tour, 1.6, 75 kW, rok 2005. Zajímá mě kompletní cena s toroidní nádrží a doporučení konkrétního servisu. Jsem z Rakovnicka. Děkuji
26.10.2011 22:13:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba LPG - Škoda Octavia
Dobrý večer pane Radku. Cena zástavby zařízení LPG se v první řadě odvíjí od komfortu systému který je schopen pokrýt Vámi požadované parametry pro“přestavbu“ Vašeho vozidla. Lze použít tzv. standardní systém vícebodového vstřikování LPG se systémem Stag 4 Plus za cenu 24.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží s ukazatelem stavu paliva LPG (diody LED) Nebo se systémem Stag 300 ISA2 s inteligentním systémem adaptace (ISA) kde se vozidlo programuje individuelně na parametrech jízdy na benzín a plyn. ( plná integrace-přizpůsobení na pohon plynem za 28.000 Kč. s DPH.. Doporučuji našeho autorizovaného partnera firmu Paroha LPG v Žatci - Libočany. Viz. Partnerská síť. S pozdravem ing.Pataky - technik

26.10.2011 20:39:53
Jméno: Zídek Předmět: citroen xsara picaso 1,6
Dobrý den , Na Vaše doporučení jsem kontaktoval firmu Kovář Nupaky ,kde mě nabídli do citroenu xsara picasso 1,6 16v r.v.2009 řídíci jednotku Stag 4plus. Rád bych věděl ,za je nějaký podstatný rozdíl mezi výše uvedenou jednotkou a Stag 300+ ,popř premium.Jak kvalitativní ,tak i cenový. Jaké jsou nejvhodnější vstřikovače ?:Děkuji
26.10.2011 21:47:56
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: citroen xsara picaso 1,6

Dobrý večer pane Zídek. Ano, rozdíl mezi STAG 4 Plus a Stag 300+ nebo Premium je podstatný. Stag 4 Plus je určen pro 4 válcová vozidla který plně pokryje požadavky na Váš typ vozidla s normou do EURO4. Má v sobě integrovaný algoritmus nastavení v celém rozsahu otáček (to je to označení Plus). Lidově řečeno, lze nastavit časy vstřiků v celém rozsahu otáček a tak částečně optimalizovat spotřebu a výkon. Stag 300 Plus je vícekanálový systém 4-5-6-8 válců, a má v sobě integrovaný systém ISA 2 (inteligentní systém adaptace) který se využívá u problémových vozidel s načtením charakteristik benzínu a plynu. Není nutný pro váš typ vozidla. Stag Premium je systém umožňující zpětnovazební regulaci na základě odezvy od korekcí snímaných systémem OBD. Je to určeno pro vozidla s EURO 5.Ceny montáže jsou odvislé od použitého zařízení. Závěrem tedy konstatuji, že systém Stag 4 Plus je pro Váš typ vozidla dostačující. Doporučuji vstřikovače Valtek 34 nebo za příplatek cca 2000 Kč vstřiokovače Hana S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.10.2011 16:37:01
Jméno: Radek Předmět: ucpané benzinové vstřiky u Fábie
Dobrý den. Vlastním Fábii combi II, 1.4,16V-63KW. Asi po 25000 km najetých na LPG začal motor špatně startovat na benzin. Většínou chytil až na druhý, někdy až na třetí pokus. Po tel. konzultaci s firmou, která zástavbu LPG provedla, mi bylo doporučeno do benzinu přidat přípravek na čištění benzinových vstřiků, který se dle návodu míchá s benzínem. Uvedené jsem zakoupil na BČS za částku cca. 150,-Kč. Následně jsem přibližně 400 km jezdil čistě na benzin, kdy motor opět startuje jak má. Od uvedené doby pokaždé, když tankuji cca. 10 litrů benzinu, přidávám aditivum na ochranu benzinových vstřikovačů a je klid. Jen mi nikdo do současné doby nevysvětlil, proč docházelo k zanášení ben. vstřikovačů, když se jezdí převážně na LPG. Na závěr uvádím, že benzin tankuji jenom na BČS Eni Agipa LPG na vybraných místech, kde údajně mají nejčistčí plyn. Uvedenou cestou bych Vás pane Ing.Pataky rád požádal o vysvětlení, z jakého důvodu k zanášení ben. vstř. docházelo. Dnes ji vše funguje, jak má a na LPG nedám dopustit.
26.10.2011 22:33:01
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: ucpané benzinové vstřiky u Fábie
Dobrý večer pane Radku. Vstřikovače benzínu jsou při provozu na plyn uzavřeny .Vzdálenost vstřikovačů benzínu a plynu bývají minimální, a tak po určité době může dojít k zanášení-zaslepení vstřikovačů benzínu méně kvalitním plynem. Zde můžou určitě pomoct aditiva k rozpuštění plynových šlemů-usazenin na výstupu vstřikovačů benzínu. Závady tohoto typu jsou skutečně ojedinělé, a tak nemohu z praxe potvrdit periodicitu-opakování nutnosti použití aditiv. S pozdravem Ing.Pataky - technik

25.10.2011 20:42:48
Jméno: Novotny Předmět: závady v provozu FABIE II HTP
Dobrý den, mám FABII II HTP r.v.2008, při najetých 30000km jsem nechal namontovat LPG STAG 300 premium. Vše bylo OK, jezdil jsem na servis podle předpisu. po ujetí dalších 30000km (již s LPG) se objevila závada, auto nešlo nastartovat(na benzin) a na benzin ani nejelo. Servis diagnostikoval ucpané vstřiky benzinu (po ujetí cca 60tis km), oprava mě stála cca 10tis Kč. Po opravě za pět měsíců - po ujetí cca 8tis km se závada počala objevovat znovu. Servis opět navrhuje výměnu vstřiků a podmiňuje to provedením dekarbonizace motoru (cena další 3tis.Kč), na vině je údajně špatná kvalita benzinu. Kupuji jen v BENZINĚ. Ve svém okolí jsem o podobném případě neslyšel. Servis LPG ještě doporučuje , že bych měl kromě na LPG jezdit souběžně i na benzin( 20%), to prý pomůže aby se vstřiky tak často neucpávaly. Můžete mi k tomu prosím napsat Váš názor ?? Děkuji
26.10.2011 7:15:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: závady v provozu FABIE II HTP

Dobrý večer Žádný z výrobců zařízení LPG kterých jsme výhradními dovozci nepředepisuje střídavý provoz plyn - benzín. Ani dlouholetá praxe neprokázala tuto nutnost. Samozřejmě, že střídavý provoz není na závadu. Často pomůže vyčištění vstřikovačů ultrazvukem a neni nutná hned výměna.(je pravda, že je u nás hodně střídající kvalita plynu).S pozdravem Ing.Pataky - technik



25.10.2011 20:32:59
Jméno: Jiří Zoubek Předmět: nádrž
Dobrý den,mám namontované LPG ve vozidle Citroen C8 3.0i 24v již dva roky,systém lovtec magic 3t,namontována toroidní nádrž pod auto 57l značka HL/GZWM,cca 45l možno natankovat,ale dostanu tam jen stěží 40l,zkoušeno u ruzných čerpacích stanic,původní montážní firma se k tomu staví,tak že nádrž je nastavena od výrobce a hotovo,někomu příde 5l triviální,ale při mé spotřebě 13l sem rád za každý litr,při vyšších rychlostech je spotřeba pochopitelně větší.Lze nastavovat pojišťovací ventil?Máte zkušenosti s tímto problémem diky za názor Jirka Z
26.10.2011 7:04:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: nádrž

Dobrý večer. Systémém Lovtec nemontujeme a neservisujeme. Ing.Pataky - technik



25.10.2011 10:12:57
Jméno: Honza Předmět: Toyota VVTi - Seřízení Stag300 plus
Dobrý den, mám po předchozim majiteli namontovaný Stag 300 plus (a vstřikovače MagicJet, reduktor Magic3) v Toyotě Avensis 1.8 VVTi 1ZZFE, r.v. 2005. Bohužel mám problém se seřízením LPG, problém je s volnoběhem na LPG a následně i na benzín (org. ECU je po jízdě na LPG pár minut mimo, než si zase upraví směs) otáčky nejsou stabilní, padají až na cca 500 rpm (měly by se držet na 750rpm). Občas se obějevuje chyba "příliš bohatá směs" hlavně při nižších otáčkách při zastavování. Auto je jinak v pořadku, pokud se restetuje a zkalibruje org. ECU na benzín neprojevuje se žádná ze závad výše, také výkon je znatelně vyšší (není to jen 5-10% proti LPG). Po následném provozu na LPG se závady objevý znovu. Nechal jsem LPG seřizovat několikrát, ale bez většího úspěchu. Mohl by jste mi poradit nějakého zkušeného plynaře a diagnostika v Brně a okolí. Zvažoval bych i případný upgrade jednotky na Stag 300 Premium s ODBII, pokud korektně pracuje s ECU od Toyoty. Kolik by stála výměna u Vás? Děkuji Honza, Brno.
26.10.2011 7:03:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Toyota VVTi - Seřízení Stag300 plus
Dobrý den. Navštivte firmu FEDOR Auto s.r.o.ulice: Průmyslová 4533/18nměsto: 796 01 Prostějov otevírací doba: Po - Pá: 7:00 - 20:00, So: 8:00 - 12:00 web: www.fedorauto.cz e-mail: fedorauto@fedorauto.cz telefony: 582 330 596, 608 744 487 Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <233>  <234>  <235>  <236>  <237> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací