Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <234>  <235>  <236>  <237>  <238> ||  <265>     >>   >5x>  

23.10.2011 19:53:20
Jméno: Tomáš Č. Předmět: BMW M6 10ti válec
Dobrý den, chtěl jsem ze zeptat,zda zvládnete montáž i do 10ti válce, konkrétně BMW M6, 373 kW a kolik by zhruba stále tato přestavba. Děkuji Tomáš
24.10.2011 8:12:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW M6 10ti válec
Dobrý den pane Tomáš. Zatím jsme montáž zařízení LPG do vozidla - konkrétně BMW M6, 373 kW 10-ti válec neprovedli. Montáž 10-ti válce jsme úspěšně realizovali na vozidle THOR 3611 Coach Outlaw (karavan) motor FORD V10. Viz. Fotogalerie. V případě Vašeho přetrvávajícího zájmu nás kontaktujte pro podrobný rozbor podmínek zástavby. Doba montáže, technické podmínky realizace, cena atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.10.2011 18:45:57
Jméno: Pavel H. Předmět: hyundai i30cw
Dobrý den.,Chtěl bych se zeptat na LPG přestavbu do vozu Hyundai i30cw. obsah 1.4 1.Doporučujete udělat přestavbu u nového auta-najeto 10tis.km? 2.Musí být instalováno přimazávání? 3.jaký typ by byl nejvhodnější (upřednostnuji kvalitu) a kolik by to stálo? S pozdravem Hekrla Vsetín
24.10.2011 9:16:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: hyundai i30cw
Dobrý den pane Pavel. V současné době provádíme školení montážních dílen Hyundai ČR pro zástavbu zařízení LPG. Byl vybrán systém firmy BRC Sequent Plug/Drive. Školení a zástavba LPG se provádí na zcela nových vozidlech. Individuelně se můžete rozhodnout i pro systém firmy Ac Gas STAG 4 Plus. Tento systém úspěšně montujeme již několik měsíců do nových vozidel Hyundai. Přimazávání není nutné. Cena zástavby je od 26.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a ukazatelem stavu hladiny nádrže LPG. S pozdravem Ing. Pataky - technik

19.10.2011 0:02:30
Jméno: Zídel Předmět: xsara picasso
zdravím,rád bych do vozu CITROEN xsara picssso 1,6i 80kv r,v2009 namontoval lpg . jaký system doporučíte za jakou cenu . Toroidní nádrž.Podotýkám,že upřednostňuji kvalitu a spolehlivost. Doporučujete přimazávání ? Lze i přepínání benzín-lpg ovládat manuálně? Děkuji
19.10.2011 9:09:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: xsara picasso
Hezký den pane Zídel. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování se systémem STAG300PLUS , PREMIUM ISA2 (inteligentní systém adaptace) případně s adaptací OBD za 26.000 Kč včetně DPH, nebo obdobné zařízení od jiného výrobce Landi Renzo OMEGAS za 31.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a ukazatelem stavu paliva LPG. Rozdíl v ceně je dán původem výrobce. Přimazávání není nutné. Oba systémy lze za určitých podmínek ovládat i manuálně. S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.10.2011 18:59:45
Jméno: Martin Vlasák Předmět: Dotaz
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Ford C-Max, RV 2006, motor 1.8, 92 kW. Můžete mi doporučit kvalitní systém, který lze u vás namontovat? Slyšel jsem, že u Fordů 1.6 je nutné přimazávání, u 1.8 nikoli, je to pravda nebo je lepší mazat i motor 1.8? Děkuji za odpovědi, s pozdravem M. Vlasák
19.10.2011 8:42:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den pane Vlasák. Všechny námi montovaná zařízení patří do kategorie nejvyšší kvality. Cenové rozlišeni je dáno různým stupněm vybavenosti jednotlivých systémů a původem výrobce. Pokud se jedná o montáž systému LPG u nás, pro Vaše vozidlo doporučuji zařízení STAG 300 Plus v ceně 26.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a s informativním ukazatelem stavu paliva LPG. (LED) Výše zmiňovaný systém zabezpečí bezchybný chod motoru na LPG. Je bezúdržbový a autoadaptabilní. U vozidel Ford doporučujeme přimazávání Flash Lube bez rozdílu kubatury motoru. Cena je 1000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

17.10.2011 9:36:29
Jméno: Lukáš Předmět: P 106
Dobrý den , mám peugeot 106 1,6 16 V , rok výroby 2000 předělaného na LPG již rok a najeto cca 23 tis km. Motor měl mechanickou závadu a tak jsem se rozhodl jej vyměnit. Po výměně jede na LPG pouze na tři válce , v tahu a nad cca 2,5 tis otáček jede normálně na 4.válce. Na benzín funguje normálně na všechny válce, po spuštění na LPG chvíly krásně na 4,ale pak to "upadá" do tří. V servisu kde mi montovali LPG mi nedokázali pomoci , tak mě napadlo jestli s tímto nemáte nějakou zkušenost?? Mám systém BRC , svíčky jsme komplet vyměnili. Díky za jakoukoli odpověď.
17.10.2011 10:26:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: P 106
Dobrý den. Vámi popisovanou závadu na vašem typu vozidla jsme zatím nezaznamenali. Předpokládám, že máte systém sekvenčního vstřikování SQ24, Fast nebo Plug/Drive. Pro zjištění příčiny závady je důležitá informace jestli se jedná o výpadek stejného válce nebo ne. (může být vadný vstřikovač, nebo jeho napájecí modul v řídící jednotce plynu). Je třeba udělat novou kalibraci a nastavení parametrů. Zkontrolovat tlak při provozu na plyn. Musí odpovídat nominální hodnotě reduktoru. Příčin může být více. S pozdravem Ing. Pataky - technik

15.10.2011 14:57:17
Jméno: Ivo Předmět: Dotaz
Dobrý den, nám OPEL ZAFIRU 1.8, 103kw rok 2007. Chtěl bych si ji nechat předělat na LPG. Jaký systém byste my do tohoto typu vozidla doporučil a jestli je tam i zapotřebí Flash Lube? Není pro mne problém sy i připlatit za lepší systém, pokud to bude mít proti ostatním systémům nějaký význam. A ohledně nádrže bych se chtěl zepatat jestli je ji možno umístit místo rezervy, abych nepřišel o třetí řadu sedadel a jak by byly velká cca? A poslední věc co by mne zajmolo kolik by tato přestavby stála. Děkuji za odpověď. P.S. Chtěll bych se ještě zeptat jek je to řešeno s přepínáním u jednotlivých systému z benzínu na LPG. Měl jsem Škodu Felicii na lpg r.99, a tam stačilo jen vytočit motor hned po nastartování do vyšších otáček a hned se to přeplo na LPG. Proto že jsem slyšel že u některých systémů mysí být prvně motor zahřán na určitou teplotu a až pak se to přepne, dřívto nejde.
17.10.2011 8:09:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování. Na trhu existuje několik systémů s různými komforty řízení a nadstandardní výbavou. Např.: s možností obohacení-ochuzení v celém rozsahu otáček, samokontrolou, ISA /inteligentním systémem adaptace/, zpětná vazba OBD, bezúdržbovost atd. Cena zástavby je tedy závislá na druhu použitého systému a může se pohybovat v rozmezí 26.000 - 28.000 i 32.000 Kč včetně DPH. Přimazávání ventilových sedel vozidel Opel, nařídilo vedení GM ČR pro všechna vozidla s LPG. Nádrž lze umístit místo rezervy o objemu až 53 litrů. Přepínání z benzínu na LPG je automatické po dosažení teploty vody v reduktoru na cca 30-35 °C. Okamžité přepnutí na LPG se využívá v havarijní situaci a počet startů je omezený. S pozdravem Ing. Pataky - technik.

14.10.2011 20:16:49
Jméno: Honza Předmět: Indikace stavu nadrze
Dobry den,zdravim Vas. Je normalni ze v zime mi zhasinaji kontrolky indikace stavu (plnosti) nadrze drive? Nekde jsem slysel ze plyn se nejak roztahuje ci smrstuje a pak to takto v zime dela... spotrebu mam stale stejnou. dekuji za odpoved.
17.10.2011 7:46:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Indikace stavu nadrze
Dobrý den. Snímač množství plynu v nádrži je klasický mechanický plovákový systém měření výšky hladiny. LPG má v nádrži tekuté skupenství a proto změna teplot okolního prostředí nemůže mít výrazný vliv na dřívější zhasínání indikačních LED. Ing.Pataky - technik

14.10.2011 8:17:39
Jméno: Dalibor Předmět: FSI/TSI
Dobry den, chci se zeptat, zda uz provadite LPG zastavby do vozu s motory (T)FSI/TSI libovolnych motorkodu.Co vim, tak to bylo vazane na specificky motorkod. diky za odpoved
14.10.2011 8:40:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI/TSI
Dobrý den. Stále je to vázáno na motorkód. S pozdravem ing.Pataky - technik

13.10.2011 16:19:14
Jméno: Erik Předmět: LPG start
Mam namontované LPG zariadenie v škode fábie 1.4MPI 50kW. systém podtlakový...od Lovato ( talianska firma). Je tam benzostart, to znamená že auto štartuje na benzín a prepína na plyn až po prekročení otáčok. Chcel by som to prerobiť tak aby som veďel štartovať na plyn, z toho dôvodu, že potrebujem približne 2 plné nádrže benzínu na rok, len na prepínanie. Je to možné spraviť, bez väčších zásahov do systému ( komplet výmena) alebo sa to dá spraviť výmenou jednej riadiačky, a to tej ktorá to prepína, poprípade prepojiť cez nejaký ďalší prepínač ( ktorým by som na surovo zadal systému že má isť plyn? Za odpoveď Ďakujem. erik88@inmail.sk
14.10.2011 8:03:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG start

Milý Eriku. Děkuji za vysvětlení funkce benzostart a za rozšíření mých znalostí o systému Lovato :) Jinak tedy: Stačí v programu nastavit práh otáček pro přepnutí na LPG pod otáčky volnoběhu. Pozn. Toto nastavení by se mělo používat pouze v havarijních případech. Pokud není reduktor dostatečně vyhříván, nedochází k úplnému odpaření tekutého LPG . Může docházet i k zamrzání reduktoru. S pozdravem Ing.Pataky - technik



13.10.2011 15:52:40
Jméno: Martin Předmět: Dotaz
Dobrý den,chtěl bych se optat, kolik to bude papat ,když předělám motor 1,2 Tsi 77 KW Škoda Yeti.Děkuji
14.10.2011 7:24:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den pane Martine. Spotřeba při provozu na LPG může být vyšší o cca 10-15% (Záleží na stylu jízdy a technickém stavu vozidla.) Podle stylu jízdy, druhu použitého zařízení může být spotřeba benzínu od 1-2 l/100km. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.10.2011 17:43:58
Jméno: Karel Předmět: DIESEL na LPG
Dobrý den, rád bych se vás zeptal, zda-li je možná přestavba diesel na LPG? Vím, že to v minulosti nebylo možné. Nedošlo k nějakému novému technickému řešení, které by to nyní umožňovalo? Asi to bude často opakovaná otázka, tak dík za trpělivost. karel
13.10.2011 8:23:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: DIESEL na LPG
Dobrý den. Technická zástavba zařízení LPG do vznětových motorů možná je. Nejedná se ale o klasickou alternativu LPG jako u zážehových motorů. LPG zde plně nenahrazuje naftu, ale pouze se do ní přivstřikuje. Cena zařízení se pohybuje v řádu několika desítek tisíc. Rentabilita zástavby je zajímavá pouze u vozidel s velkým ročním proběhem kilometrů. (TIR, Autobusy atd.) S pozdravem Ing.Pataky - technik

7.10.2011 12:42:49
Jméno: Tom Předmět: Přestavba na LPG - jakou vybrat

Dobrý den, žádám o radu. Dostal jsem následující dvě nabídky na přestavbu vozu Škoda Yeti 1,8/118kW. Co mě zarazilo je rozdíl v ceně, čím to může být (kromě akce, která je v prvním případě zmíněna)? Jakou variantu si vybrat při takto rozdílných cenách?


7.10.2011 13:16:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba na LPG - jakou vybrat
Dobrý den. Využívám svého administrátorského a zaměstnaneckého práva a odstraňuji celý Váš neplacený, evidentně reklamní příspěvek. Nedopustíme zneužívání našeho velice vyhledávaného fóra pro reklamní účely konkurence. Ing.Pataky - technik

5.10.2011 20:17:45
Jméno: Lukas Krondak Předmět: cukání na lpg
Zdravím, chtěl bych se zeptat na možné důvody problémů s LPG... najezdil jsem zhruba 10tis km bez problémů, po návštěvě revize motor začal cukat, při prudkém sešlápnutí plynu dojde ke snížení výkonu a k deceleraci, mechanikem mi bylo sděleno, že se jedná o problém se svíčkou či se svíčkami, prý je plyn citlivější a tak sebemenší nedostatek se projeví... na benzín auto jede výborně, po přepnutí na plyn dochází k okamžitému úpadku, po přepnutí na benzín jede zase výborně. 4 bodový sekvenční vstřik, mondeo 2.0 l 100kw, najeto 140 tis km... nějaký nápad? Děkuji a s jsem s pozdravem
6.10.2011 9:07:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: cukání na lpg
Dobrý den pane Krondak. Z Vašeho dotazu je evidentní, že k Vámi popisované závadě došlo po revizi zařízení LPG (jakého systému?) u montážní firmy (které?). Pokud se jednalo o běžnou bezpečnostní revizi, tedy bez zásahu do programu (jakého?) tak je nutno závadu hledat jinde. Navštivte jinou montážní firmu a nechte si udělat komplexní diagnostiku zařízení. Bez diagnostiky bych pouze hádal příčiny poklesu výkonu, cukání atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.10.2011 18:04:24
Jméno: Ing. Vladimír Albrecht Předmět: Dotaz - Renault Thalia
Dobrý den, mám ve svém vozidle Renault Thalia 1,2 16V, r. v. 2010, LPG systém Lovato, sekvenční vstřikování. Na plyn jsem najel cca 6.000 km, vše k mé naprosté spokojenosti. V servise Renault, kde mi systém montovali mi sdělili, že u motoru 1,2 16V není nutné ventily přimazávat pomocí Flash Lube. Přesto bych Vás chtěl požádat o Váš názor na přimazávání ventilů u tohoto motoru. Děkuji za odpověď. S pozdravem V. Albrecht
6.10.2011 9:09:53
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz - Renault Thalia

Klikněte na http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/lpg-temata/flash-lube/ S pozdravem Ing.Pataky - technik



4.10.2011 22:15:42
Jméno: R. Drahoš Předmět: Jak často přepínat na benzín?
Často slýchávám, že je potřeba občas jezdit na benzín. Je to nějaká fáma nebo to má nějaké opodstatnění? Případně v jakém poměru jezdit lpg:benzín. Mám sekvenční vstřikování. Děkuji za odpověd.
6.10.2011 12:53:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Jak často přepínat na benzín?
Dobrý den pane Drahoš.Při správně namontovaném a seřízeném zařízení LPG není nutno jezdit na benzín.S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <234>  <235>  <236>  <237>  <238> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací