Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <235>  <236>  <237>  <238>  <239> ||  <265>     >>   >5x>  

2.10.2011 15:06:49
Jméno: MARTIN Předmět: Dotaz
Dobrý den,chtěl bych se optat jestli nevíte kdo z partnerských sítí dělá motor 1,2 TSI 77KW Kod CBZB střední Čechy nebo v severních Čechách Děkuji
3.10.2011 8:05:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den. Doporučuji firmu AUTOCENTRUM ZAHRÁDKA ulice: SAD 5.května 472 město: 471 54 Cvikov web: http://autocentrum.zahradka.sweb.cz e-mail: autocentrum.zahradka@seznam.cz telefony: +420 487 751 666, +420 603 701 234 Ing.Pataky - technik

1.10.2011 13:19:09
Jméno: Tomáš Nedbal Předmět: problém s přepínáním
Dobrý den,je tomu asi týden co mi auto(Felicie 1,3 r.v.97)přestalo přepínat na lpg...Při startu na přepínači svítí zelené a červené světýlko(v tu chvíli běží na benzin),při přidání plynu se nepřepne na zelené a oranžové(známka toho že jde na LPG),ale zůstane svítit pouze zelené a stále jede na benzin.Potřeboval bych radu co by s tím asi mohlo být,popř.kolik by stála oprava.Děkuji....
3.10.2011 8:07:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém s přepínáním
Dobrý den. Uveďte název namontovaného systému a ve kterém regionu bydlíte. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.10.2011 7:13:08
Jméno: Vítězslav Matyáš Předmět: Škoda Roomster 1:2 TSI 63 kW.
Dobrý den, prosím o sdělení ceny přestavby na LPG vozidla Škoda Roomster 1.2 TSI 63 kW. Děkuji.
3.10.2011 8:08:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Škoda Roomster 1:2 TSI 63 kW.
Dobrý den. 45.000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.9.2011 14:16:16
Jméno: vykouk Předmět: Mazání stěn válců
Dobrý den , mám sekvenční LPG s přimazávání Flashlube na Mondeu 2.0i r.2004, po ujetí 60000km na plyn (160tis.celkem) zjíštěna malá komprese na prvních dvou válcích,po přetěsnění hlavy(sací ventily) zvýšená spotřeba oleje cca 2-4l/1000km (do té doby cca 2l/18000km) po dalších 5tis.km motor rozebrán za účelem výměny pístních kroužků při tom byly zjištěny tmavší nepravidelné plošky v rozměrech 2-3cm na dvou válcích,které by mohly údajně způsobovat vyšší spotřebu oleje a které dle mínění servisu mohly vzniknout provozem na plyn "suchý plyn nemaže jako benzín". Chtěl jsem se zeptat zdali nemáte podobnou zkušenost a je li možné učinit nejaká preventivní opatření -zvýšení dávkování Flashlube?? (nyní 10-12 kapek/min při volnoběhu) -změna oleje?? (nyní 5w-30 A1spec.Ford) Děkuji Pavel Vykouk
22.9.2011 10:40:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Mazání stěn válců
Dobrý den. K vašemu dotazu sdělujeme, že problém který se vyskytl u Vašeho vozidla se nám dosud na vozidlech s namontovaným alt. pohonem LPG nevyskytl. Mazání válců není závislé na použitém pohonném médiu, benzíny rovněž neobsahují mazací prvky. Rozdíl mezi "suchým LPG a benzínem" se může projevit u funkce zapalování, kde LPG vyžaduje jeho spolehlivou funkci. Přímaz, který máte u Vašeho vozidla, je u vozů Ford přidáván z důvodu přímazu ventilových sedel které u některých motorů ford nejsou tvrzená a přímaz zvyšuje jejich životnost. S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.9.2011 10:42:59
Jméno: Bainar Předmět: děkuji
Na vůz Kia Sportage jsem si nechal namontovat plynový pohon.Spotřeba benzin 10 l, plyn 17 l. Montážní firma mi sdělila ,že se to samo po ujetí 1500 km sníží. Je to možné? Děkuji Bainar
19.9.2011 10:50:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: děkuji
Ne, samo od sebe se to po ujetí 1500 Km nesníží. Ing.Pataky-technik

14.9.2011 10:12:16
Jméno: vlada Předmět: špatné starty
Dobrý den, mám Kia Ceed na LPG ( stag-300-4 ) , když jezdím jenom na benzín, tak auto startuje na první škrtnutí a jde hned do běžných otáček, když ale jezdím na LPG, tak mám občas problém se startem. Auto nastartuje a během chvilky padne do min. otáček cca 300-400, nebo už rovnou nastartuje v těchto otáčkách. Musím buď znovu nastartovat, nebo ručně přepnout na LPG. Kde by mohla být chyba ?
14.9.2011 10:52:33
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: špatné starty
Dobrý den. Příčin může být více. Bez diagnostiky mohu jenom hádat: Tzv. "15"- ka není správně připojená, vstřikovače jsou pod napětím ještě několik sekund po vypnutí, nepracuje spolehlivě emulátor vstřikovačů, špatné uzemnění atd. Navštivte servis kde bylo zařízení montováno. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.9.2011 11:32:14
Jméno: Choze Předmět: Přestavba

Dobrý Den, je Vaše firma schopna zajistit přestavbu na splátky?

 

 

RE:

Dobrý den.

Kartou ne, na splátky se informujte na čísle 383 324 912 u pokladní pani Houskové.

S pozdravem Ing.Pataky technik


13.9.2011 17:02:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba
RE: Dobrý den. Kartou ne, na splátky se informujte na čísle 383 324 912 u pokladní pani Houskové. S pozdravem Ing.Pataky technik

10.9.2011 18:00:30
Jméno: Piechura Předmět: Opel Vectra C 1,8 140KM
Dobrý den, Uvažuji o přestavbě na LPG, potřeboval bych poradit při výběru systému pro Opla Vectru C lift 1,8 103kw 140km rok 2007 , a cenu prestavby. Diky
12.9.2011 7:46:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Opel Vectra C 1,8 140KM
Dobrý den pane Piechura. Protože vlastníte vozidlo s vícebodovým sekvenčním vstřikováním, doporučuji použít identický systém vícebodového vstřikování LPG. Naše firma zastupuje, nebo je přímím prodejcem renomovaných výrobců BRC, Landi Renzo, Ac S.A. a dalších. Lze použít kterýkoli systém výše jmenovaných firem. Nejvíce se osvědčil, a nejvíce frekventovaným systémem je STAG 4 PLUS. Kromě zabezpečení standartního vstřikování, umožňuje tento systém samokontrolu a přizpůsobení měnícím se parametrům vlivem provozu a tedy i stáří vozidla. Umožňuje optimalizaci vstřikování v celém rozsahu otáček na rozdíl od jiných jednodušších standartů. Cena montáže je od 26.000 do 30.000 Kč podle druhu použitého zařízení. Se STAG 4 PLUS je cena 28.000 Kč včetně DPH, toroidní nádrže a indikací stavu hladiny nádrže LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.9.2011 19:29:01
Jméno: petr Předmět: starty na plyn
Dobrý den prosil bych vás o zodpovězení těchto otázek u favorita jsem startoval asi do-5 i 10 stupnu na plyn občas jsem přepnul na benzín system tartarini nyní uvažuji o zástavbě do felicie 1,3 bud monomotronic nebo mpi prý se už ale tento systém nevyrábí a startuje se jen na benzín jezdím i krátké vzdálenosti a tento systém byl pro mne výhodný --je pravda že tento systém už není?-- jak tedy přesně funguje systém nový? při kolika stupních se přepne na plyn?prý je možno nouzově startovat na plyn je zde také tlačítko sytiče? plyn se pouštěl přímo do karburátoru-- jak je to u felicie ?moc děkuji za odpovědi
12.9.2011 7:30:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: starty na plyn
Dobrý den pane Petře. Nevím co je k mání u systému Tartarini, ale do Felicie 1,3 monomotronic nebo mpi lze namontovat systémy např. BRC Blitz, nebo STAG 100 a další. U všech systémů existuje možnost (nouzového) okamžitého přepnutí na plyn. Z technického hlediska to ale nedoporučujeme, protože při studeném motoru nedochází v reduktoru k úplnému odpaření tekutého LPG na plynnou fázi. Měla by být minimální teplota vody cca 35°C . S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.9.2011 9:43:22
Jméno: Standa Předmět: problém s lpg
Děkuji za odpověd mohl by jste doporučit nějakou firmu na jižní moravě v okrese Hodonín.
9.9.2011 9:51:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém s lpg

Dobrý den. V okrese Hodonín se žádný náš partner systémem Landi Renzo nezabývá. Na moravě se obraťte se na firmu Fedor Auto Prostějov, nebo Eco Gas Szotek Horní Suchá. Vizitky na obě firmy najdete v naši partnerské síti. Ing.Pataky - technik

RE:

  • Dotaz: Jeffery Předmět: Standa - Hodonín [ odpovědět ]
    Dne: 11.09.2011, 21:16:09

    PRO: Dotaz: Standa Předmět: problém s lpg Pokud se vám kontrolka EPC (případně check engine) neobjevuje za jízdy na benzín delší cestu (nutno vyzkoušet), tak bude opravdu problém s LPG. Ovšem, pokud závada bude v autě/motoru/elektronice jako takové a nebude mít se systémem LPG nic společnýho, naše nabídka bude k ničemu. Záleží jaké zařízení ve vaším autě máte. Jestliže LandiRenzo IGSystem a nebo Omegas. IG Systém, je trochu více složitější. Pakliže Omegas, můžeme se vám minimálně pokusit systém diagnostikovat. Nic neslibuju, ale můžeme se pokusit ;) Pro případný kontakt http://www.destaservis.cz 



8.9.2011 11:45:19
Jméno: Standa Předmět: problém s lpg
Dobrý den mám octavii 1,6 75kw na lpg je tam zařízení landi renzo montované v roce 2002 při jízdě na plyn se rosvicuje kontrolka EPC když vypnu motor a znova nastartuju tak už nesvítí a pak se za nějakou dobu zase rosvítí ted se rosvítila i kontrolka Check-engine a ta už svítí pořád.Byl jsem s autem na diagnostice,ale ne na lpg byli tam nějaké sporadické závady ohledně škrtící klapky,ale škrtící klapka se měnila spolu s lambda sondou.Mechanik říkal,že to může být nějaká špatná komunikace mezi jednotkama,že už je to zastaralí typ tak bych se chtěl zeptat čím by to mohlo asi být popřípadě jestli by nebylo lepší nechat lpg s auta vymontovat.Děkuji za odpověd.
8.9.2011 14:16:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: problém s lpg
Dobrý den. Bez diagnostiky se nemohu k Vašemu problému vyjádřit. Objednejte se u autorizované firmy. /U devět let starého zařízení může být závada kdekoli. Ing.Pataky - technik

7.9.2011 20:56:30
Jméno: Petr Štoksa Předmět: svíčky
Dobrý den, motor na LPG mi jde na tři válce. První co jsem udělal vyměnil jsem svíčky. Jde dál na tři válce. Musím s tím do servisu LPG protože to doma sám bez testerů neopravím. Potud vše jasné. Otázka se týká svíček. Při výměně svíček dvě cihlově červené a dvě bílé. Jedná se o zařízení EOBD v novém vozidle KIA ceed s motorem 1,6. Je tam vstřikovací lišta Valtec myslím 34?. Co myslíte že je příčinou různého zbarvení svíček a co tipujete jako závadu? Vozidlo jezdí výhradně na LPG a na tyto svíčky ujelo cca 12 tisíc km. Motor má celkem najeto 26 tisíc.Mě napadá problém se vstřikovačem...Děkuji za odpověď i toto klidné skvělé forum!
8.9.2011 7:34:09
Jméno: Autogas Cerumnt Předmět: RE: svíčky
Dobrý den pane Štoksa. Různé zbarvení svíček bude patrně způsobeno tím, že motor běží na tři válce. (bílé zbarvení je špatné). Doporučuji provést diagnostiku v odborném servisu. Pokud je chod motoru na benzín v pořádku, proveďte načtení chybových hlášení v programu zařízení LPG (nepíšete jaké zařízení máte ve vozidle) Může být vadný vstřikovač, nedokonalé spojení (studený spoj) přemostění odečtu impulzů daného vstřikovač e(válce), vadný výstup řízení vstřikovače plynu z řídící jednotky LPG atd. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.9.2011 22:30:39
Jméno: M.Černý Předmět: LPG Seat Altea 1.4 16V 63KW
Dobrý den, Uvažuji o přestavbě na LPG, potřeboval bych poradit při výběru systému a zdali by jste mi doporučil přimazávání ventilů. Vozidlo Seat Altea 1.4 16V 63KW r.v.2010
7.9.2011 8:31:00
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Seat Altea 1.4 16V 63KW

Dobrý den pane Černý. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování buď s kontrolou OBD nebo ISA2. Bezúdržbové a s on-line automatickou kontrolou řízení směsi. Přimazávání není nutné. Sdělte mi na technik@autogascentrum.cz Vaše telefonní číslo, a já Vás budu kontaktovat pro přesné pojmenování systému. S pozdravem Ing.Pataky.



6.9.2011 9:57:04
Jméno: Václav Předmět: Kalkulátor
Dobrý den, jezdím na LPG spokojeně už několik let a toto fórum občas sleduji. Snažíte se podávat užitečné rady a nemyslím, že byste se snažil někoho klamat. Co se mi ale moc nelíbí, je kalkulačka spotřeby na vašem webu. Dle mého názoru a zkušeností je zavádějící a úsporu na LPG nadhodnocuje tak o 1/3. Nezapočítává totiž vyšší spotřebu LPG oproti benzínu a dále nezohledňuje benzinostarty a rozjezdy na benzín. Já mám při ježdění na LPG např. dlouhodobou spotřebu benzínu u motoru 1.8 cca 0,7 l/100 km, což není žádná hrůza, ale zanedbatelné to také není (při ceně 35 Kč/l to udělá cca 0,25 Kč/km). K tomu cca 10 l LPG (původní spotřeba benzínu cca 8,5 l). Takže ve vašem kalkulátoru vyjde úspora 1,50 Kč na km, což je nereálné. Skutečnost je někde okolo 1 Kč, a to nepočítám některé další drobné vícenáklady spojené s LPG (např. flashlube). Vím, že záleží na typu zařízení, seřízení, vozidle a jeho stavu, najetých km z rok atd., ale určitou úpravu a zreálnění by ten kalkulátor myslím potřeboval. Je třeba říct, že většina obdobných kalkulátorů na webech jiných montážníků LPG není o moc lepší. Neberte to prosím nijak zle, spíš jenom jako námět na zlepšení. I těch plusminus 1 Kč úspory, co vychází mně, za to stojí! Díky za pochopení.
6.9.2011 10:19:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kalkulátor
Dobrý den pane Václave. Děkujeme za Váš příspěvek ohledně kalkulátoru spotřeby. Dal jste nám podnět k určité revizi. Uvědomil jsem si, že už samotné pojmenování není správné, nejedná se totiž o žádný kalkulátor spotřeby, ale o informativní ekonomický výpočet návratnosti investic do zástavby zařízení LPG. Na druhé straně, kdybychom měli zohlednit všechny faktory pro správný výpočet, znepřehlednili bychom účel tohoto kalkulátoru. Je to informativní pomůcka pro rozhodování o zamýšlené zástavbě. Neberte ho tedy nijak vědecky. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.9.2011 17:57:08
Jméno: Jaroslav Předmět: Omegas start na plyn
Dobrý den. Chci se zeptat, jestli je možné u systému LandiRenzo Omegas nějakým uživatelským způsobem nastartovat čistě na plyn? Mám problém se startem na benzím a potřeboval bych vyzkoušet tuto možnost. Předem děkuji za odpověd.
5.9.2011 21:38:01
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Omegas start na plyn
Dobrý večer pane Jaroslave. Ano, možné to je, ale tento nouzový start je určen pro havarijní stav a ne pro eliminaci závady na zařízení. Časté starty přímo na plyn můžou postupně poškodit motor. Proto způsob startu přímo na plyn zde na fóru nebudu prezentovat. Zavolejte mi na 602 518 625. Doporučuji spíše diagnostikovat závadu špatného přepínání a odstranění závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <235>  <236>  <237>  <238>  <239> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací