Diskuzní fórum LPG/CNG
17.5.2011 8:23:03
Jméno:
alan Předmět:
LPG citroen a peugeotDobrý den, lze na LPG přestavět francouzské vozy Citroen a Peugeot s motory 1,6 VTi, 88kW s normou Euro 5? V jaké cenové relaci a jaké zařízení je nejvhodnější? Děkuji za odpověď.
17.5.2011 8:54:20
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG citroen a peugeotDobrý den. Pro zástavbu zařízení LPG je vhodný kvalitní systém (základní kalibraci a nastavení lze realizovat bez snímání podtlaku) vícebodového sekvenčního vstřikování. Cenové rozpětí montáže se líší od montážní firmy k montážní firmě. (28.000 - 34.000) S pozdravem Ing.Pataky - technik
16.5.2011 23:46:32
Jméno:
Roman Předmět:
LPG audiDobrý den, chtěl jsem se zeptat zda jde přestavba na LPG na auto audi Q7 4,2 FSi ,257kw a kolik by to asi stálo
děkuji
17.5.2011 7:12:55
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG audiDobrý den pane Roman. Lituji, ale na tyto motory nemáme program. S pozdravem Ing.Pataky
16.5.2011 19:29:01
Jméno:
Honza Eliáš Předmět:
Kia Rio IIDobrý den, mám vůz Kia Rio II, rv. 2008, 1,4 16V na LPG (sekvenční vstřikování od vaší firmy). Jezdím již 25 tis km bez potíží. jen mě trápí jedna věc. Při teplotách odhadem nižích než 10°C (v zimě, chladné rána z jara) když se po startu rozjíždím na benzín, tak se auto chová zvláštně. Je takové udušené a nechce jít za plynem, což trvá několik minut než se motor zahřeje. Samozřejmě se snažím v takových případech auto nastartovat a nechat chvíli jet na volnoběh a když už se rozjedu, tak jen opatrně na plynový pedál. Co jsem se ptal kolegů, kteří mají automobily na LPG, tak tohle nezaznamenali. Čím to tedy může být způsobeno? Děkuji za odpověd :-)
17.5.2011 7:10:59
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Kia Rio IIDobrý den pane Honza. Pokud máte instalováno zařízení STAG 300 nebo 4, bude nutné v programu nastavit teplotu plynu vzhledem k vnějšímu okolí. Objednejte se u nás na diagnostiku a případné donastavení. S pozdravem Ing.Pataky - technik
16.5.2011 16:15:24
Jméno:
roman Předmět:
BRCDobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli je přestavba na BRC GENIUS dobrá volba. Děkuji za odpověd
17.5.2011 7:05:17
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: BRCDobrý den pane Roman. Nevím které zařízení BRC máte na mysli. Genius je typ reduktoru. Záleží také na tom, do jakého vozidla se má zařízení instalovat. (Typ, model, rok výroby atd...) S pozdravem Ing.Pataky
15.5.2011 15:40:20
Jméno:
petr Předmět:
lpgdobrý den mám sekvenční vstřikovaní BRC při jaké teplotě nebo km.se přepne z benzínu na plyn. děkuji za odpověd
16.5.2011 9:03:11
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: lpg
Dobrý den pane Petr. Vše záleží na tom, jakou hodnotu teploty vody pro přepnutí nastaví montážní firma. Doporučuje se 30-35°C . Při nižší teplotě vody je odpaření tekutého LPG z nádrže do požadované plynné fáze za reduktorem stíženo. (může dojít i k zamrzání reduktoru.) S pozdravem Ing.Pataky - technik
14.5.2011 21:52:41
Jméno:
Málek Předmět:
lpg do chevrolet cruzeDobrý den. Chtěl bych se zeptat zda máte zkušenost se zapojením lpg do vozidla Chevrolet Cruze 1,8, případně jaký typ zařízení byste doporučil a jak to je se zárukou na motor. Děkuji Málek.
16.5.2011 8:55:27
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: lpg do chevrolet cruze
Dobrý den pane Málek. Provedli jsme několik úspěšných zástaveb LPG do vašeho typu vozidla s vícebodovým sekvenčním vstřikováním STAG 300+ a STAG 4 plus. Záruku přebíráme při montáži pouze na zařízení alt.pohonu.Záruku na vozidlo je nutné projednat u prodejce vozidla. S pozdravem Ing.Pataky - technik
14.5.2011 3:56:30
Jméno:
Jan Kukuczka Předmět:
dotazDobrý den má zájem o přestavbu auta na lpg a to vozu Ford Cougar 2,5iV6 140 kW. Jaký system doporučujete a kolik to bude stát. Děkuji za odpověd
16.5.2011 8:32:03
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Kuluczka. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou a možnosti přípravy směsi v celém rozsahu otáček. Současně doporučuji přimazávání ventilů VAP Saver . Cena zástavby s toroidní nádrží (místo rezervního kola) a s ukazatelem stavu hladiny plynové nádrže je 36.000 Kč včetně DPH. Přimazávání stojí 1500 Kč včetně DPH. Kontaktujte mě na 602 518 625 kde Vám mohu podat podrobnější informace o zástavbě. S pozdravem Ing.Pataky - technik
11.5.2011 15:39:31
Jméno:
Josef Sládek Předmět:
STKdobrý den chtěl jsem se zeptat jestli je nutná revize plynu před technickou kontrolou. děkuji za odpověd
12.5.2011 7:11:31
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: STKDobrý den pane Sládek. Ne, revize plynu se dělá z důvodu bezpečnosti s platností 1 rok a nemá vliv na TK. Před technickou kontrolou ale doporučuji návštěvu LPG servisu, pro seřízení dobrého spalování LPG. Tím se vyhnete problémům při emisní kontrole před STK. S pozdravem Ing.Pataky - technik
10.5.2011 19:58:51
Jméno:
Pavel Předmět:
LPGDobrý den má zájem o přestavbu auta na lpg a to vozu Renault MEGANE III 1,6 100k čtyřválec 16vent. Jaký system doporučujete a kolik to bude stát.Prosím o doporučení firmy na Plzeňsku Děkuji za odpověd
11.5.2011 7:35:38
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPGDobrý den pane Pavel. Do Vašeho typu vozidla bych doporučil zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování některého z renomovaných výrobců, které na Českém trhu zastupujeme (např. BRC, Landi Renzo, AC s.a. atd.) Z praxe doporučuji systém STAG 4 Plus v ceně 28.000 Kč včetně DPH, s toroidní nádrží a s LED ukazatelem stavu paliva na přepínači. Můžete si vybrat z našich akreditovaných partnerů ve Vašem regionu po kliknutí na partnerskou síť. S pozdravem Ing.Pataky - technik
9.5.2011 22:07:27
Jméno:
Houmr Předmět:
dva dotazyDobrý den, měl bych dvě otázky.
1) máte nějaké zkušenosti s přestavbou vozu mazda RX8 s motorem Renesis 170kw? případně jsou přestavby tohoto modelu někde dohledatelné?
2) jak je to se silniční daní u firemních vozidel přestavěných na LPG. platí se nějaká? popř. je možnost slev na dani vzhledem ke stáří vozu nebo délce doby provozu na LPG?
10.5.2011 8:31:52
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dva dotazyDobrý den. 1) Zatím jsme neprovedli žádnou zástavbu zařízení LPG do vozidla s rotačním motorem RENESIS. 2.)Podle novely zákona o silniční dani jsou od roku 2009 od silniční daně osvobozena ekologicky šetrná vozidla.
Silniční daň platí podnikatelé, kteří ke své činnosti podnikání využívají firemní automobily. Podle novely z loňského léta nemusí daň platit za vozy, které mají elektrický, hybridní (elektro+spalovací motor) nebo pohon (používají jako palivo CNG nebo LPG).
S pozdravem Ing.Pataky - technik
9.5.2011 10:24:09
Jméno:
Pavel Předmět:
LPG do škoda 1202 (1203)Dobrý den,
je možné provozovat tyto motory na LPG ? Má význam namontovat pro tento motor Flash Lube přimazávání ventilů ?
Děkuji za odpověď.
9.5.2011 11:23:14
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG do škoda 1202 (1203)
Dobrý den pane Pavel.Na Vaše vozidlo už nemáme hromadné typovky. O možnosti přestavby se dozvíte na tel:606 616 986 p.Apfelthaler - legislativní pracovník.
7.5.2011 16:31:21
Jméno:
Robert Předmět:
SvíčkyDobrý den chtěl jsem se zeptat jaké svíčky byste my doporučil na felicii 1.3MPI Děkuji za odpověd
9.5.2011 7:05:45
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: SvíčkyDobrý den pane Robert. Zapomeňte na mítus o LPG svíčkách a používejte výrobcem předepsaný typ. S pozdravem Ing.Pataky - technik
6.5.2011 11:51:39
Jméno:
Josef Kosprt Předmět:
Ford FusionDobrý den, vlastním vozidlo Ford Fusion r.v. 2008, motor 1.4 59kW typ FXJA. Měl bych zájem o přestavbu,ale stále nejsem přesvědčen o její vhodnosti pro výše uvedený motor. Chci se proto zeptat jaký systém LPG doporučujete,jestli je nutné přimazávání ventilových sedel a zda je to dle Vašich zkušeností dostatečná ochrana. Dále se chci zeptat,jaké jsou Vaše zkušenosti s dlouhodobým provozem těchto motorů zejména z hlediska zaklepávání ventilových sedel.Předem děkuji za odpověď.
6.5.2011 13:29:56
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Ford FusionDobrý den pane Kosprt. Pro montáž alternativního pohonu LPG do svého vozidla se musíte rozhodnout Vy. Já Vám jako podklad nabízím tato fakta: od roku 2007 byly namontovány desítky vozidel vašeho typu a modelu, a nezaznamenali jsme jedinou reklamaci. Ve většině bylo použito zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování. Nemáme přesný přehled o ujetých km na plyn, ale v několika případech je to už i nad 50.000 km. U všech vozidel bylo instalováno zařízení na přimazávání ventilů (Flash Lube nebo VAP Saver). Vycházíme z předpokladu, že oba systémy zabezpečí dostatečnou ochranu (vyjádření výrobců). Nakolik je přimazávání účinné po např. 100-150-tis km jsme zatím nemohli posoudit. S pozdravem Ing.Pataky - technik
6.5.2011 10:02:07
Jméno:
Ladislav Franců Předmět:
dotazDobrý den , mám rok starou Suzuki SX4 a uvažuji o montáži plynu do tohoto vozidla . Jsou již nějaké zkušenosti s tímto typem vozidla ? Jaký system plynový doporučujete a je nutné přimazávání . Jaká je cena zařízení vč.montáže . Děkuji za odpověď .
6.5.2011 11:24:47
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Franců. Máme zkušenosti jak se Suzuki SX4 1,5 i 1,6 tedy s motory VVT (Variable Valve Timing)- se systémem variabilního řízení ventilů. Doporučujeme praxí ověřený systém vícebodového sekvenčního vstřikování s autoadaptivitou (přizpůsobení měnícím se parametrům vlivem stáří a provozem vozidla). Doporučujeme přimazávání Flash Lube nebo Vap Saver. Celková cena montáže je 28.000 Kč včetně DPH, toroidní nádrže s ukazatelem stavu paliva na přepínači umístěném na palubní desce. Přimazávání VAP Saver je za příplatek 1500 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik
5.5.2011 18:46:30
Jméno:
Standa Předmět:
mazání ventilůDobrý den , chtěl jsem se zeptat jestli je nutné přimazávání ventilů na felicii 1,3 děkuji za odpověd
6.5.2011 6:55:14
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: mazání ventilůDobrý den pane Standa. Ne, u tohoto motoru přimazávání nutné není.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam