Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <241>  <242>  <243>  <244>  <245> ||  <262>     >>   >5x>  

5.5.2011 11:27:39
Jméno: Martin Předmět: Fábie
Mám fábii r.v. 2009,hned jak jsem ji koupil nechal namontovat lpg,ted mám problém když se auto dostane do vyšší rychlosti asi 100km-přepne se mi z lpg na benzín(občas i při startu),v servisu neví prý špatný plyn,prosím poraďte.Martin
5.5.2011 12:56:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Fábie
Dobrý den pane Martin.Neuvádíte zařízení LPG které bylo použito pro zástavbu. Nicméně, pokud je montáž nová, je třeba po ujetí cca 1500-2500 km nastavit tlak plynu na hodnotu cca 1,3 barr. Pokud je tlak v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení minimálního tlaku a doby trvání nízkého tlaku plynu v programu. Pochopitelně příčin může být víc, ale bez diagnostiky nelze přesně lokalizovat závadu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.5.2011 20:16:56
Jméno: Jiří Předmět: porucha
Dobrý den ja jsem si nechal před tydnem u firmy AUTOGAS Uherske Hradiště montovat sekvenční lpg na vw passat 2,8 v6 , na benzin to jede skvěle ale jak to přepne na plyn tak se to za studena dusí a zdechá to co by s tím mohlo být
5.5.2011 7:15:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: porucha
Dobrý den pane Jiří. Nemohu zde vyjmenovat všechny možné příčiny nepravidelného chodu motoru bez diagnostiky. Provedenou montáž máte v záruce a proto se obraťte na montážní firmu. Pokud je firma našim akreditovaným partnerem (patrně p.Lapčík) může se obrátit na naše technické poradenství. Poskytne nám údaje z diagnostiky a pak můžeme společně uspokojivě vyřešit problém chodu Vašeho motoru na LPG. S pozdravem Ing. Pataky - technik

3.5.2011 11:26:54
Jméno: Radek Přívětivý Předmět: roomster 1.4
Dobrý den Naše firma má zájem o přestavbu auta na lpg A to vozu škoda roomster 1.4 63KW čtyřválec Jaký system doporučujete a kolik to bude stát. Děkuji za odpověd
3.5.2011 12:02:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: roomster 1.4

Dobrý den pane Přívětivý. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování za cenu 28.000 Kč včetně DPH, s toroidní nádrží a ukazatelem stavu hladiny LPG na přepínači umístěném na palubní desce. Více technických informací Vám nabídnu pokud zavoláte na 602 518 625, nebo napíšete na email: technik@autogascentrum.cz Napište Vaše tel. číslo a budu Vás kontaktovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik



2.5.2011 17:40:15
Jméno: Standa V. Předmět: Únik plynu
Dobrý den, mám na Ford Focus 1.6 (74 kw) r.v.2011 namontovoný systém (montáž při 600 km) STAG 300+, vstřiky Valtek 34, reduktor Tomasetto AT07 BlueStar 75kw. Nyní najeto 1600km. Po cca 3 minutách jízdy ze studeného motoru jde v kabině na cca 30 sekund cítit plyn. Kde může být chyba? Mě napadlo buď špatné dotažení hadičky a nebo reduktor. Ještě k reduktoru: Nebylo by lepší do tohoto vozu použít např. Tomasetto AT09 Alaska 100kw? Díky za info.
3.5.2011 7:10:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Únik plynu
Dobrý den pane Standa. Únik plynu nepodceňujte, těch příčin může být víc. Předpokládám, že máte montáž LPG ještě v záruce, tak se obraťte na montážní firmu. Výkonově reduktor odpovídá, je ale na hraně. My vybíráme reduktory vždy mírně předimenzované. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 23:38:45
Jméno: Miki Předmět: dotaz na montáž LPG
dobrý den, chtěl bych se informovat o možnosti zástavby LPG do zcela nového vozidla Renault Clio, motor 1.2 benzin, 75 k. Na tomto fóru jsem se dočetl, že by neměl být problém vozidlo "zajíždět", i když se již nejedná o zajetí v pravém slova smyslu, na LPG, zajímalo by mne zda u tohoto typu motoru, je nutné přimazávání, častější výměny oleje apod. Dále by mne zajímala cena, samozřejmě sekvenční vstřikování s toroidní nádrží. Nejedná se o turbomotor. děkuji Miki
27.4.2011 7:39:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz na montáž LPG
Dobrý den pane Miki. Zástavba zařízení LPG do Vašeho typu vozidla patří do tzv. bezproblémových standardních montáží. Přimazávání není nutné a frekvence výměny oleje se dokonce prodlužuje. Ano, doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou (schopnosti přizpůsobení se měnicím se parametrům motoru vlivem provozu) a 3D Mapou ( nastavení optimální směsi v celém rozsahu otáček a zátěže). Cena montáže je u naši firmy 28.000 Kč včetně DPH, toroidní nádrže a ukazatelem stavu množství plynu na přepínači. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 21:01:42
Jméno: Luboš Předmět: Splynovač Lovato
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně podtlakovéh splynovače Lovato, zajímalo by mě na co je plastový šroub, který je opatřen otvorem pro imbus? Je ve spodní části splynovače, cca 90° od šroubu na seřizování volnoběhu. Děkuji
27.4.2011 10:49:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Splynovač Lovato
Dobrý den pane Luboš. Podtlakové reduktory Lovata nepoužíváme. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 13:17:27
Jméno: J.Rutar Předmět: Nárůst spotřeby+pokles výkonu
Dobrý den, měl bych na Vás prosbu o radu. Mám podtlakvé LPG Lovato a došlo k nárůstů spotřeba a snížení výkonu auta, provedl jsem výměnu filtru LPG, vzduchového filtru a membrán LPG, výkon se mírně zvýšil, ale stále je menší oproti dřívějšku, spotřeba je stále zvýšená, rovněž jsem vyměnil svíčky. Mohl by jste mi poradit co by mohlo mít ještě negativní vliv na spotřebu LPG? Motor má najeco cca 15tis po GO. Předem děkuji za radu
26.4.2011 14:50:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Nárůst spotřeby+pokles výkonu
Dobrý den pane Rutar. Vy jste skutečně učinil vše, co by mohlo vést k uspokojivé spotřebě a minimalizaci poklesu výkonu. Bohužel podtlakové systémy nedokážou zaručit nárůst spotřeby oproti benzínu do hranice cca 10-15% . To dovedou pouze sekvenčně vstřikované systémy. Současná proměnlivá kvalita LPG ve značné míře ovlivňuje jak spotřebu tak i výkon motoru. Tak se můžete dostat na zvýšení spotřeby až o např. 20%. Doporučuji proto celkové seřízení systému pomocí diagnostiky ATAL . S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 12:55:22
Jméno: Michal Předmět: Citroen C8 3,0V6 150 kW
Dobrý den, rád bych se dozvěděl, jestli provádíte i montáž LPG do tohoto vozidla, (jaký typ, případně, jestli je s tím spojeno nějaké riziko), cenové rozpětí a možnost přimazávání. Máte zkušenost s tímto motorem (ve spojení s tímto autem? Doba montáže? Děkuji.
26.4.2011 14:24:18
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen C8 3,0V6 150 kW
Dobrý den pane Michal. Doporučuji zástavbu vícebodového sekvenčního vstřikování bez nutnosti přimazávání. U naší firmy za cenu 35.000 Kč včetně DPH s toroidní nádrží a ukazatelem stavu paliva LPG na přepínači. Montáž provádíme v rozsahu dvou dnů. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.4.2011 22:23:05
Jméno: Jaroslav Předmět: Přestavba na LPG
Dobrý den, vlastním vozidlo mercedes benz combi 240T řada E 6 válců r.v.1998. Jaká by byla cena přestavby na LPG? Děkuji za odpověď.
26.4.2011 9:32:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba na LPG
Dobrý den pane Jaroslav. Cena montáže se zařízením STAG300+ je 35000.- Kč včetně DPH, toroidní nádrže a ukazatelem stavu hladiny plynu v nádrži na přepínači. U těchto vozidel bývá rezervní kolo umístěné na boku. Tuto skutečnost nám musíte potvrdit před montáží pro objednání vertikální toroidní nádrže. Příplatek je 1000Kč. Naopak, pokud se rozhodnete pro válcovou nádrž, je cena montáže ponížena o 1000 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.4.2011 18:48:27
Jméno: Honza Předmět: Dongle/Key
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jestli je možné zakoupit u vás hardwarový klíč s označením 90AV99002037 ? Za jakou cenu ? Děkuji za odpověď.
26.4.2011 9:20:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Dongle/Key
Dobrý den pane Honzo. Ne, nezabýváme se komerčním prodejem HW klíčů. S pozdravem Ing.Pataky . technik

21.4.2011 23:32:09
Jméno: Kostka Předmět: OCTAVIE
Dobrý den,mám dotaz,koupil jsem si octavii tour 1.6 a ihned jsem nechal namontovat LPG.Je nutné zajíždet motor pouze benzínem,nebo mohu používat i LPG?Nemůže LPG nový motor poškodit?Děkuji
22.4.2011 8:04:06
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: OCTAVIE
Dobrý den pane Kostka. I když se patrně jedná o zcela nový vůz, není žádný důvod zajíždění motoru pouze na benzín. Viz. továrně vyráběne Oktávie i s pohonem LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik

21.4.2011 21:07:46
Jméno: Jakub SALAVA Předmět: spotřeba

Dobrý den, jelikož jsem byl s Vaší radou z minulosti velice spokojený, rád bych se na Vás opětovně obrátil. Nechal jsem si nainstalovat do vozidla ŠKODA Felicia 1,3 MPi, r.v. 1997, naj 205 000 km, výk. 40kW, řídící jednotka BINGO S, s centrálním směšovačem, nyní najeto 211 000 km. Spotřeba na benzín je cca. 8l/100km, ale na plyn je spotřeba již 10l/100 km (vše město). Rád bych se zeptal, zda-li je rozdíl spotřeby takto razantní, nebo by bylo potřeba systém nechat nějak seřídit, jelikož mi v servise bylo řečeno, že si celý systém tzv. "sedne" (řěčeno při instalaci). Je mi jasné, že na celý systém, včetně spotřeby, má vliv i stav motoru. Na začátku jsem však měl spotřebu okolo 8-9 l/100 km. V servise, kde mi zástavbu prováděli, řekli, že je vše v pořádku. Proto se na Vás obracím s žádosti o radu. Předem děkuji za odpověď a přeji mnoho úspěchů.


22.4.2011 7:57:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: spotřeba

Dobrý den pane Salava. Jsem rád, že Vám naše poradenství už pomohlo. Problematika spotřeby je věčné téma. Ovlivňuje ji mnoho faktorů. Pod konstatováním tzv. „sednutí“ systému, se rozumí ustálení mechanických vlastností pryžových částí reduktoru (membrán, těsnících kroužků apod.) Tyto části po prvním kontaktu s plynem mění své mechanické vlastnosti - pružnost, elastičnost, roztažnost. Tyto změny se ustálí po cca 1500-3000 km a proto je v některých případech nutné opětovné doseřízení tlaku. Vlivem těchto změn, dochází k poklesu tlaku. Může to být jedna z příčin, nárůstu spotřeby. Nezanedbatelným faktorem je i čistota plynu, který v současné době vykazuje nižší kvalitu (poměr propan-butan, mechanické nečistoty atd.) Obecně je nárůst spotřeby u sekvenčního vstřikování cca 10-15% . U systému, řízeného krokovým motorkem (jako ten Váš Bingo S) může být nárůst až 10-20% . Je to dáno elektromechanickými vlastnostmi elektromotorku. Ten velice citlivě reaguje na nečistoty plynu (polymery) zadrhávání, zpoždění apod. Nechte si zkontrolovat svíčky a kabely. Uspokojivé parametry, které vyhovují pro benzín, nemusí nutně vyhovovat pro plyn. Zde jsou kladeny vyšší nároky. S pozdravem Ing.Pataky - technik



19.4.2011 20:58:26
Jméno: luboš Předmět: lpg golfV 1.6 FSI
Dobrý den chci se zeptat vlastním Golfa V FSI 1.6 dočetl jsem se , že lpg je možné ale nikde jsem se nedočetl kolik je cenna děkuji za informace.
20.4.2011 10:44:28
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: lpg golfV 1.6 FSI

Dobrý den pane Luboš. Musí přesně souhlasit motorkód a výkon motoru podle továrního programu. Viz. Témata>FSI, TFSI...Doporučuji ale ještě vyčkat měsíc-dva, kdy na našich stránkách zveřejníme nový seznam vyzkoušených zařízení pro tuto zástavbu. S pozdravem Ing.Pataky - technik



18.4.2011 21:03:37
Jméno: Radek D. Předmět: LPG do corolly
Dobrý den, zamýšlím montáž LPG do toyoty corolly E11 (motorizace 1332ccm 4E-FE). O kolik by se mohla zvednout průměrná spotřeba? Teď jezdím 6,5-7l/100km. Představoval bych si sekvenční vstřikování s nádrží místo rezervy.. Děkuji za vaši reakci. S pozdravem Radek D.
19.4.2011 8:46:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do corolly
Dobrý den pane Radek. Hodně záleží na stavu Vašeho motoru, zejména na zapalovací soustavě ( kabely, svíčky, cívky) a dobré kompresi. Řádově se nárůst spotřeby pohybuje v rozmezí 10-15%. Souhlasím s Vaší představou o sekvenčním vstřikování s toroidní nádrží. V případě zájmu o montáž volejte 602 518 625. S pozdravem Ing.Pataky - technik

18.4.2011 11:37:37
Jméno: mejlacz Předmět: Dotaz
Dobrý den, uvažuji o lpg na Fiat Marea weekend 1.6. Ročně najezdíme cca 10tis km. Co byste doporučili jako systém a kde bych přestavbu měl provést? Jsem z Liberce.
18.4.2011 15:21:49
Jméno: Autogas centrum Předmět: RE: Dotaz

Dobrý den. Nemohu doporučit nic jiného než vícebodové sekvenční vstřikování. Potíž je v tom, že při Vašem malém počtu najetých km za rok , je návratnost dlouhodobá. (při úvaze ušetřené koruny za 1km, to jsou cca 3 roky (montáž 28.000.-) Nemohu doporučit montáž s levnějším "klasickým" zařízením, protože by hrozilo poškození sacího traktu. V partnerské síti najdete naše akreditované partnery ve vašem regionu. S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <241>  <242>  <243>  <244>  <245> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací