Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <244>  <245>  <246>  <247>  <248> ||  <265>     >>   >5x>  

14.5.2011 3:56:30
Jméno: Jan Kukuczka Předmět: dotaz
Dobrý den má zájem o přestavbu auta na lpg a to vozu Ford Cougar 2,5iV6 140 kW. Jaký system doporučujete a kolik to bude stát. Děkuji za odpověd
16.5.2011 8:32:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Kuluczka. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou a možnosti přípravy směsi v celém rozsahu otáček. Současně doporučuji přimazávání ventilů VAP Saver . Cena zástavby s toroidní nádrží (místo rezervního kola) a s ukazatelem stavu hladiny plynové nádrže je 36.000 Kč včetně DPH. Přimazávání stojí 1500 Kč včetně DPH. Kontaktujte mě na 602 518 625 kde Vám mohu podat podrobnější informace o zástavbě. S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.5.2011 15:39:31
Jméno: Josef Sládek Předmět: STK
dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli je nutná revize plynu před technickou kontrolou. děkuji za odpověd
12.5.2011 7:11:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STK
Dobrý den pane Sládek. Ne, revize plynu se dělá z důvodu bezpečnosti s platností 1 rok a nemá vliv na TK. Před technickou kontrolou ale doporučuji návštěvu LPG servisu, pro seřízení dobrého spalování LPG. Tím se vyhnete problémům při emisní kontrole před STK. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.5.2011 19:58:51
Jméno: Pavel Předmět: LPG
Dobrý den má zájem o přestavbu auta na lpg a to vozu Renault MEGANE III 1,6 100k čtyřválec 16vent. Jaký system doporučujete a kolik to bude stát.Prosím o doporučení firmy na Plzeňsku Děkuji za odpověd
11.5.2011 7:35:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den pane Pavel. Do Vašeho typu vozidla bych doporučil zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování některého z renomovaných výrobců, které na Českém trhu zastupujeme (např. BRC, Landi Renzo, AC s.a. atd.) Z praxe doporučuji systém STAG 4 Plus v ceně 28.000 Kč včetně DPH, s toroidní nádrží a s LED ukazatelem stavu paliva na přepínači. Můžete si vybrat z našich akreditovaných partnerů ve Vašem regionu po kliknutí na partnerskou síť. S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.5.2011 22:07:27
Jméno: Houmr Předmět: dva dotazy
Dobrý den, měl bych dvě otázky. 1) máte nějaké zkušenosti s přestavbou vozu mazda RX8 s motorem Renesis 170kw? případně jsou přestavby tohoto modelu někde dohledatelné? 2) jak je to se silniční daní u firemních vozidel přestavěných na LPG. platí se nějaká? popř. je možnost slev na dani vzhledem ke stáří vozu nebo délce doby provozu na LPG?
10.5.2011 8:31:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dva dotazy
Dobrý den. 1) Zatím jsme neprovedli žádnou zástavbu zařízení LPG do vozidla s rotačním motorem RENESIS. 2.)Podle novely zákona o silniční dani jsou od roku 2009 od silniční daně osvobozena ekologicky šetrná vozidla. Silniční daň platí podnikatelé, kteří ke své činnosti podnikání využívají firemní automobily. Podle novely z loňského léta nemusí daň platit za vozy, které mají elektrický, hybridní (elektro+spalovací motor) nebo pohon (používají jako palivo CNG nebo LPG). S pozdravem Ing.Pataky - technik

9.5.2011 10:24:09
Jméno: Pavel Předmět: LPG do škoda 1202 (1203)
Dobrý den, je možné provozovat tyto motory na LPG ? Má význam namontovat pro tento motor Flash Lube přimazávání ventilů ? Děkuji za odpověď.
9.5.2011 11:23:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do škoda 1202 (1203)

Dobrý den pane Pavel.Na Vaše vozidlo už nemáme hromadné typovky. O možnosti přestavby se dozvíte na tel:606 616 986 p.Apfelthaler - legislativní pracovník.



7.5.2011 16:31:21
Jméno: Robert Předmět: Svíčky
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jaké svíčky byste my doporučil na felicii 1.3MPI Děkuji za odpověd
9.5.2011 7:05:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Svíčky
Dobrý den pane Robert. Zapomeňte na mítus o LPG svíčkách a používejte výrobcem předepsaný typ. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.5.2011 11:51:39
Jméno: Josef Kosprt Předmět: Ford Fusion
Dobrý den, vlastním vozidlo Ford Fusion r.v. 2008, motor 1.4 59kW typ FXJA. Měl bych zájem o přestavbu,ale stále nejsem přesvědčen o její vhodnosti pro výše uvedený motor. Chci se proto zeptat jaký systém LPG doporučujete,jestli je nutné přimazávání ventilových sedel a zda je to dle Vašich zkušeností dostatečná ochrana. Dále se chci zeptat,jaké jsou Vaše zkušenosti s dlouhodobým provozem těchto motorů zejména z hlediska zaklepávání ventilových sedel.Předem děkuji za odpověď.
6.5.2011 13:29:56
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Ford Fusion
Dobrý den pane Kosprt. Pro montáž alternativního pohonu LPG do svého vozidla se musíte rozhodnout Vy. Já Vám jako podklad nabízím tato fakta: od roku 2007 byly namontovány desítky vozidel vašeho typu a modelu, a nezaznamenali jsme jedinou reklamaci. Ve většině bylo použito zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování. Nemáme přesný přehled o ujetých km na plyn, ale v několika případech je to už i nad 50.000 km. U všech vozidel bylo instalováno zařízení na přimazávání ventilů (Flash Lube nebo VAP Saver). Vycházíme z předpokladu, že oba systémy zabezpečí dostatečnou ochranu (vyjádření výrobců). Nakolik je přimazávání účinné po např. 100-150-tis km jsme zatím nemohli posoudit. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.5.2011 10:02:07
Jméno: Ladislav Franců Předmět: dotaz
Dobrý den , mám rok starou Suzuki SX4 a uvažuji o montáži plynu do tohoto vozidla . Jsou již nějaké zkušenosti s tímto typem vozidla ? Jaký system plynový doporučujete a je nutné přimazávání . Jaká je cena zařízení vč.montáže . Děkuji za odpověď .
6.5.2011 11:24:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Franců. Máme zkušenosti jak se Suzuki SX4 1,5 i 1,6 tedy s motory VVT (Variable Valve Timing)- se systémem variabilního řízení ventilů. Doporučujeme praxí ověřený systém vícebodového sekvenčního vstřikování s autoadaptivitou (přizpůsobení měnícím se parametrům vlivem stáří a provozem vozidla). Doporučujeme přimazávání Flash Lube nebo Vap Saver. Celková cena montáže je 28.000 Kč včetně DPH, toroidní nádrže s ukazatelem stavu paliva na přepínači umístěném na palubní desce. Přimazávání VAP Saver je za příplatek 1500 Kč. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.5.2011 18:46:30
Jméno: Standa Předmět: mazání ventilů
Dobrý den , chtěl jsem se zeptat jestli je nutné přimazávání ventilů na felicii 1,3 děkuji za odpověd
6.5.2011 6:55:14
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: mazání ventilů
Dobrý den pane Standa. Ne, u tohoto motoru přimazávání nutné není. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.5.2011 11:27:39
Jméno: Martin Předmět: Fábie
Mám fábii r.v. 2009,hned jak jsem ji koupil nechal namontovat lpg,ted mám problém když se auto dostane do vyšší rychlosti asi 100km-přepne se mi z lpg na benzín(občas i při startu),v servisu neví prý špatný plyn,prosím poraďte.Martin
5.5.2011 12:56:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Fábie
Dobrý den pane Martin.Neuvádíte zařízení LPG které bylo použito pro zástavbu. Nicméně, pokud je montáž nová, je třeba po ujetí cca 1500-2500 km nastavit tlak plynu na hodnotu cca 1,3 barr. Pokud je tlak v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení minimálního tlaku a doby trvání nízkého tlaku plynu v programu. Pochopitelně příčin může být víc, ale bez diagnostiky nelze přesně lokalizovat závadu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.5.2011 20:16:56
Jméno: Jiří Předmět: porucha
Dobrý den ja jsem si nechal před tydnem u firmy AUTOGAS Uherske Hradiště montovat sekvenční lpg na vw passat 2,8 v6 , na benzin to jede skvěle ale jak to přepne na plyn tak se to za studena dusí a zdechá to co by s tím mohlo být
5.5.2011 7:15:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: porucha
Dobrý den pane Jiří. Nemohu zde vyjmenovat všechny možné příčiny nepravidelného chodu motoru bez diagnostiky. Provedenou montáž máte v záruce a proto se obraťte na montážní firmu. Pokud je firma našim akreditovaným partnerem (patrně p.Lapčík) může se obrátit na naše technické poradenství. Poskytne nám údaje z diagnostiky a pak můžeme společně uspokojivě vyřešit problém chodu Vašeho motoru na LPG. S pozdravem Ing. Pataky - technik

3.5.2011 11:26:54
Jméno: Radek Přívětivý Předmět: roomster 1.4
Dobrý den Naše firma má zájem o přestavbu auta na lpg A to vozu škoda roomster 1.4 63KW čtyřválec Jaký system doporučujete a kolik to bude stát. Děkuji za odpověd
3.5.2011 12:02:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: roomster 1.4

Dobrý den pane Přívětivý. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování za cenu 28.000 Kč včetně DPH, s toroidní nádrží a ukazatelem stavu hladiny LPG na přepínači umístěném na palubní desce. Více technických informací Vám nabídnu pokud zavoláte na 602 518 625, nebo napíšete na email: technik@autogascentrum.cz Napište Vaše tel. číslo a budu Vás kontaktovat. S pozdravem Ing.Pataky - technik



2.5.2011 17:40:15
Jméno: Standa V. Předmět: Únik plynu
Dobrý den, mám na Ford Focus 1.6 (74 kw) r.v.2011 namontovoný systém (montáž při 600 km) STAG 300+, vstřiky Valtek 34, reduktor Tomasetto AT07 BlueStar 75kw. Nyní najeto 1600km. Po cca 3 minutách jízdy ze studeného motoru jde v kabině na cca 30 sekund cítit plyn. Kde může být chyba? Mě napadlo buď špatné dotažení hadičky a nebo reduktor. Ještě k reduktoru: Nebylo by lepší do tohoto vozu použít např. Tomasetto AT09 Alaska 100kw? Díky za info.
3.5.2011 7:10:12
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Únik plynu
Dobrý den pane Standa. Únik plynu nepodceňujte, těch příčin může být víc. Předpokládám, že máte montáž LPG ještě v záruce, tak se obraťte na montážní firmu. Výkonově reduktor odpovídá, je ale na hraně. My vybíráme reduktory vždy mírně předimenzované. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 23:38:45
Jméno: Miki Předmět: dotaz na montáž LPG
dobrý den, chtěl bych se informovat o možnosti zástavby LPG do zcela nového vozidla Renault Clio, motor 1.2 benzin, 75 k. Na tomto fóru jsem se dočetl, že by neměl být problém vozidlo "zajíždět", i když se již nejedná o zajetí v pravém slova smyslu, na LPG, zajímalo by mne zda u tohoto typu motoru, je nutné přimazávání, častější výměny oleje apod. Dále by mne zajímala cena, samozřejmě sekvenční vstřikování s toroidní nádrží. Nejedná se o turbomotor. děkuji Miki
27.4.2011 7:39:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz na montáž LPG
Dobrý den pane Miki. Zástavba zařízení LPG do Vašeho typu vozidla patří do tzv. bezproblémových standardních montáží. Přimazávání není nutné a frekvence výměny oleje se dokonce prodlužuje. Ano, doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou (schopnosti přizpůsobení se měnicím se parametrům motoru vlivem provozu) a 3D Mapou ( nastavení optimální směsi v celém rozsahu otáček a zátěže). Cena montáže je u naši firmy 28.000 Kč včetně DPH, toroidní nádrže a ukazatelem stavu množství plynu na přepínači. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.4.2011 21:01:42
Jméno: Luboš Předmět: Splynovač Lovato
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně podtlakovéh splynovače Lovato, zajímalo by mě na co je plastový šroub, který je opatřen otvorem pro imbus? Je ve spodní části splynovače, cca 90° od šroubu na seřizování volnoběhu. Děkuji
27.4.2011 10:49:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Splynovač Lovato
Dobrý den pane Luboš. Podtlakové reduktory Lovata nepoužíváme. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <244>  <245>  <246>  <247>  <248> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací