Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <247>  <248>  <249>  <250>  <251> ||  <262>     >>   >5x>  

28.2.2011 18:34:21
Jméno: OTTO KUKULA Předmět: dotaz
DOBRÝ DEN ,CHTĚL JSEM SE ZEPTAT NA PROBLÉM ,KTERÝ SE MI VYSKYTUJE OBČAS A TO ŽE PŘI PŘIDÁNÍ PRUDKÉM PLYNU ZAČNE MOTOR KUCKAT A ROZSVÍTÍ SE CHECK ENGINE,PŘI PROVOZU NA BENZÍN SE TO NESTANE.jE TO NAPŘ. PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ NEBO PŘI TAHU DO KOPCE.MECHANIK CO MI TO MONTOVAL TVRDÍ ,ŽE SE JEDNÁ O ŠPATNOU KOSTRU A V TESTU MU TO UKÁZALO ŽE NEPALI 4 VÁLEC.JEDNÁ SE O VŮZ FORD EXPLORER 4.0L R.V. 2007.DĚKUJI KUKULA
1.3.2011 7:41:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Kukula. Uvádíte sice projevy závad na Vašem vozidle, ale neuvádíte namontované zařízení LPG, výrobce, systém a ani montážní firmu. Doplňte prosím Váš dotaz. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.2.2011 18:10:32
Jméno: Pavel Předmět: LPG Focus
Děkuji za rychlou odpověď,jen bych prosil ještě upřesnit,zda Vámi uvedená cena za přestavbu 27000 Kč je včetně přimazávání ventilů,nebo se musí připlatit.Je přimazávání nutné?
1.3.2011 7:08:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Focus
Dobrý den pane Pavel. Ano, mnou uvedená cena je včetně přimazávání VAP Saver. Po závazné objkednávce ještě dostanete cenový bonus ve výši 500 Kč. Přimazávání do vozidel Ford nutné je.(měkčená sedla ventilů) S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.2.2011 9:28:09
Jméno: Ing. František Hampl Předmět: Přestavba Peugeot 207 SW
Chtěl bych si nechat zabudovat LPG do vozidla Peugeot 207 SW, typ motoru 8FS, výkon 70 kw. Prosím o informaci, který z dostupných systémů by byl pro toto vozidlo nejvhodnější. Jsem z okresu Most. Můžete mi doporučit nejakého vhodného dodavatele z táto oblasti - Mostecko, Teplicko, Louhsko, Chomutovsko. Děkuji předem za odpověď. S pozdravem ing. Hampl.
28.2.2011 10:04:45
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba Peugeot 207 SW
Dobrý den pane inženýre. Těch systémů vhodných pro zástavbu čtyřválcového motoru o objemu 1397 ccm je několik. Velice se osvědčilo zařízení STAG 4, eventuelně STAG 300 Plus firmy Ac S.A. Systém je bezporuchový a na údržbu nenáročný. Montáž je cenově přijatelná. Pokud se podíváte na naši partnerskou síť, tak ve Vámi zmiňované oblasti (Ústecký kraj) máme 6 partnerů. Můžete si vybrat jakoukoli firmu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.2.2011 19:30:06
Jméno: jano Předmět: elpigaz vo fabii
Dobrý deň prajem. Kůpil som fabiu 1.4 mpi od pána, ktorý nechal lpg nainstalovať vo firme Kolgas p. Novotný. Voz som kůpil s vedomím, že sa u nej rožíná ček engine. Povodný majiteľ si už nevedel rady a tuto závadu vo firme Kolgas nekoľkokrát reklamoval, ale bezůspešne. Chcem sa zopýtat čo sa s tým dá robi´t, lebo tato kontrolka vraj nesmie svietit. Zariadenie je elpigaz a je starý takmer 1 rok. Ďakujem za odpoved
27.2.2011 19:48:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: elpigaz vo fabii
Dobrý večer pane Jan. Bohužel - nebo bohudík zařízení Elpigas nemontujeme. Problém rozsvěcování kontrolky Check-Engine může mít více příčin. Zpravidla se jedná o indikaci špatných emisních hodnot, špatného spalovaní LPG, nesprávném nastavení korekcí atd. Bez diagnostiky nelze přesně určit příčinu. Obraťte se opět na firmu která zařízení namontovala. S pozdravem Ing.Pataky - technik

27.2.2011 12:01:20
Jméno: Pavel Předmět: LPG Focus
Dobrý den,uvažuji o přestavbě Fordu Focus 1,6 74kw 2008 na lpg,jaký by jste mi doporučil systém vzhledem k optimálnímu poměru cena spolehlivost.Jaká by byla cena přestavby a jak velká nádrž je v ceně.Popřípadě za co si mohu připlatit (větší nádrž,ukazatel stavu lpg,plnění LPG u benzínu,atd).Nerad obtěžuji dotazy na cenu,ale ceník se nezobrazuje. Děkuji
27.2.2011 19:58:58
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG Focus
Dobrý večer pane Pavel. Máte možnost si vybrat z několika systémů vhodných pro zástavbu zařízení LPG do vašeho vozu. Zastupujeme italské firmy BRC (zde je vhodné zařízení Plug/Drive cena 29.000 Kč), Landi Renzo (zde je vhodné zařízení Omegas cena 31.000 Kč), ale nejvíce montované zařízení do vašeho vozidla je od firmy Ac S.A. (zde je vhodné zařízení STAG 300 Plus cena 27.000 Kč) Všechny ceny jsou včetně DPH a bez rozdílu velikosti nádrže. V ceně je i ukazatel stavu paliva. Připlatíte si pouze cca 200-300 za plnění vedle benzínového hrdla. V případě závazné objednávky můžete při placení za montáž získat navíc cenový bonus. S pozdravem Ing.Pataky -technik

27.2.2011 9:28:24
Jméno: m. Zídek Předmět: Citroen xsara picasso
Zdravím, Uvažuji o přestavbě ciroena xsara picasso 1,6í 16v rv 2009 . Při schánění infor¨mací mě některé firmy důrazě odrazovali od polskách výrobků a doporučovali pouze holandské ,popř.italské.z důvodu kvality a spolehlivosti.Po přečtení vašeho fóra jste mě natolik zviklal ,že asi půjdu do stag 300+. ,v případě že to doporučíte. Je nutné přimazávání ? Najedu cca 15-20 000 km ročně. Rád bych toroid nádrž a plnění k benzínu. Prosim o cenu. Jaké používáte přívodní vedení plast-Cu. Lze za jízdy přepínat plyn-benzín manuálně ,či pouze automaticky,Jaké jsou další náklady -tech.prohlídky,výměna filtrů,repase či výměna součástí aj. Jaké máte zkušenousti s partnerskou firmou Autoservis Kovář z Říčan u Prahy (na internetu nic moc). V případě ,že bych si přestavbu objednal u Vás ve Strakonicích jaká je objednací doba a jak dlouho trvá montáž. Děkuji.
27.2.2011 19:35:28
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen xsara picasso

Dobrý večer pane Zídek. Protože zastupujeme a montujeme zařízení několika renomovaných italských firem, mohu zcela s klidným svědomím prohlásit, že stejnou kvalitu a spolehlivost má i zařízení polské provenience Ac A.S. řady STAG. Je to čistě na vašem výběru. Italská zařízení jsou dražší (důvody jsem už uváděl několikrát na tomto fóru – vyšší náklady výroby (mzdy, vstupy atd.) a nenabízejí o nic víc než již zmiňovaný STAG. Navíc má STAG komfortnější programové vybavení. Pro novější vozy se přimazávání doporučuje proti zaklepávání ventilů. (měkčená sedla) O přimazávání se více dozvíte ZDE. Pokud je dostatek místa u benzínového hrdla, lze za příplatek tuto instalaci objednat. Každé zařízení LPG je konstruováno tak, aby se přepínání z benzínu na plyn a opačně dalo provádět i za jízdy. Na vedení plynu z nádrže do reduktoru používáme Cu trubku a na rozvod plynu ze vstřikovačů do trysek gumové nebo plastové. Každý náš partner si hodinové mzdy oprav stanovuje sám, jsou to samostatné subjekty podnikání. Uvedu tedy náš ceník. Technická prohlídka (roční stojí 500 Kč, výměna filtru se provádí u technické prohlídky po cca 20.000 km a stojí 500 Kč zcela nový, pokud stačí vyměnit jenom vložku tak 80 Kč, repase je v hodinové mzdě bez ND 350 Kč atd. ) Firma Autoservis Kovář http://lpg-nupaky.webnode.cz/ patří mezi naše přední firmy v okolí Prahy. Má dobré technické a diagnostické zázemí a mohu ho jen doporučit. Právě kvůli jeho pečlivé práci má v současné době převis poptávky (mluvil jsem s ním dnes dopoledne) a proto by Vaši přestavbu mohl přijmout až od středy příštího týdne. Čekací doba u nás je v současné době cca 14 dní. Montáž trvá jeden pracovní den od 7.00 – 15.00 S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.2.2011 22:06:10
Jméno: Milos Předmět: LPG do mondea ST220
Dobry den, mam zajem o prestavbu sveho vozidla na LPG. Jedna se o Ford Mondeo ST220 V6, r.v. 11/2002, obsah: 2967ccm, vykon: 166 kW, najeto cca.170 tis km. 1. otazka, co me zajima: Je tento motor nachylny k nadmernemu opotrebeni ventilovych sedel ( je nutne pouzivat Flash Lube nebo jiny mazaci ekvivalent? ) 2. Vyzaduje provoz na LPG i jiny typ zapalovacich svicek (pokud ano, je jejich vymena soucasti prestavby?) 3. Kdyz uz je motor zahraty na provozni teplotu a ja jej na chvilku (5 az 10 min) vypnu, startuje pak na benzin nebo rovnou LPG? Dekuji
27.2.2011 18:51:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG do mondea ST220
Dobrý večer pane Miloš. 1. Ano, doporučuji Flash Lube nebo VAP Saver. 2. Ne, nepotřebujete žádné specielní svíčky, používejte svíčky doporučené výrobcem. 3. Pokud je už motor zahřátý , může přepnout do plynu okamžitě podle nastavení otáček. Pokud budou otáčky pro přepnutí nastaveny na nižší hodnotu než volnoběh, přepne se systém do plynu okamžitě. S pozdravem Ing. Pataky - technik

26.2.2011 21:44:47
Jméno: Pavel Předmět: FSI a LPG
Dobrý den.Chci se zeptat na Škodu Octavia s motorem 2,0 fsi.Jestli se na to lpg motuje či nikoli a popřípadě cenu děkuji Volf.
27.2.2011 18:39:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI a LPG

Dobrý večer pane Volf. O problematice zástavby FSI motorů se dozvíte ZDE. S pozdravem Ing.Pataky - technik



26.2.2011 20:16:45
Jméno: Jirka Předmět: crv honda r.v.2009
dobrý den, mám hodnu cr-v, rok výroby 2009, benzinovy motor,najeto 28000km a uvazuji o prestavbe na LPG, po breznu kdy me vyprsi dvouleta zaruka, chtel bych se zepta na to zda tento model resp. motor je vhodny na prestavbu a zda je vyhodne provest motaz vstrikovani tekute faze LPG - vícebodové vstřikovaní kapalného LPG" - zkráceně LPi. Jaky je cenovy rozdil a jake jsou zkusenost Vaseho servisu ohledne spolehlivosti ve srovnani se vstrikovanim plynne faze. dekuji Jirka
27.2.2011 18:36:43
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: crv honda r.v.2009
Dobrý den pane Jirko. Do Vašeho modelu vozidla běžně provádíme zástavbu zařízení LPG. Jedná se o vícebodové sekvenční vstřikování s autoadaptivitou. Naše firma montáž LPG tekutého vstřikování neprovádí pro malý zájem. V případě zájmu tohoto zástadruhu zástavby se obraťte na našeho smluvního partnera v Praze, pana Coubala.(viz partnerská síť) S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.2.2011 17:27:02
Jméno: Oldřich Lozrt Předmět: Jeep Grand Cherokee
Dobrý den, prosím o radu, zda je možné přestavět na LPG vůz Jeep Grand Cherokee, nový model 2011, motor 3,6 Pentastar. Na kolik by přišla přestavba a jestli je možno nádrž na LPG osadit do benzínové nádrže (prý toto již možné je). Máte s touto přestavbou zkušenost? Děkuji za odpověď.
27.2.2011 15:55:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Jeep Grand Cherokee
Dobrý den pane Lozrt. Do vašeho typu vozidla jsme my a ani naši partneři zařízení na pohon LPG zatím nemontovali. Tím netvrdím, že zástavba není možná. Zcela ale vylučuji možnost umístění nádrže do benzínové. Prostě to není uvedeno v žádné typové zástavbě – v homologaci. S pozdravem Ing.Pataky - technik

25.2.2011 17:53:10
Jméno: Miloš Předmět: Smluvní partner
Dobrý den, pane inženýre. Chtěl bych se zeptat, zda je firma pana Hensla z Městečka Trnávka ( www.autonalpg.cz ) Vaším smluvním partnerem. Systém LPG mi montoval on - k mé velké spokojenosti (od června přes 14 tis. km bez problému), ale v partnerské síti zde není uvedený. Děkuji za odpověď
25.2.2011 18:40:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Smluvní partner
Dobrý den pane Miloš. Pan Hensl je náš dlouholetý a velice erudovaný partner. To, že není v partnerské síti, je čistě administrativní nedopatření pana Hensla. Zatím mi nedodal fotografii své provozovny na vizitku do partnerské sítě. Předpokládám, že se tam příští týden objeví. S pozdravem Ing.Pataky - technik P.S. Jsme potěšení chválou na našeho partnera, budu mu to tlumočit.

25.2.2011 13:09:02
Jméno: JAREK Předmět: LPG
DOBRÝ DEN. MÁM SYSTÉM STAG 300 NAMONTOVANÝ VAŠÍM PARTNEREM VE ZLÍNĚ FIRMOU AUTOPLYN CENTRUM. KDYŽ JSEM BYL ASI TŘIKRÁT REKLAMOVAT CHOD MOTORU NA PLYN TAK JSEM BYL ODBYT ŽE JE PROBLÉM V BENZÍNU. VE ZNAČKOVÉM SERVISU MI SDĚLILI ŽE BENZÍN JE V POŘÁDKU A TECHNIK TVRDIL, ŽE TENTO SYSTÉM ROZHAZUJE PARAMETRY BENZÍNU A TAK DOCHÁZÍ K POTÍŽÍM SE STARTEM. OBRÁTIL JSEM SE PROTO NA KONKURENČNÍ FIRMU, KTERÁ NENÍ VAŠÍM PARTNEREM ALE SYSTÉMU STAG ROZUMÍ. DALŠÍ MŮJ ŠOK BYL TEN KDYŽ JSEM VIDĚL PŘI PŘIPOJENÍ JEDNOTKY STAG NA POČÍTAČ. PLYNOVÝ SYSTÉM BYL NASTAVEN TAK ABY JEZDIL NA VOLNOBĚH A OD 4700 JEN NA BENZÍN. TAKOVÉTO ŠLENDRIÁNSTVÍ MNE VÁŽNĚ NAS... A ŮPLNĚ ODRADILO .JIŽ TUTO FIRMU NEBUDU KONTAKTOVAT A SYSTÉM PRAVDĚPODOBNĚ NECHÁM ZDEMONTOVAT A POŘÍDÍM SI SYSTÉM ZNAČNĚ SPOLEHLIVĚJŠÍ! MYSLÍM ŽE BY VAŠE FIRMA MĚLA MÍT NĚJAKÝ DOHLED NAD PARTNERY A PRÁCI PO NICH SEMTAM PŘEKONTROLOVAT. NEBO VÁM JDE JEN O TO ABY SE CO NEJVÍCE PRODALO? TO JE VŠAK ŠPANTÁ REKLAMA NE? AT SE VÁM DAŘÍ. NESPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK.

25.2.2011 7:11:11
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Hyundai s LPG
Dobrý den pane Mácha. Jedním z důvodů zřízení fóra, byla snaha pomoci zákazníkům našimi partnery v různých regionech České Republiky. Jsme rádi, že jste byl s firmou pana Fedora v Prostějově spokojen. Ing.Pataky - technik

24.2.2011 18:49:17
Jméno: Milan Předmět: dotaz
Dobrý den, měl bych zájem o montáž do vozu Škoda Yeti 1,8 Tsi kod motoru CDAA. Kolik taková zástavba stojí? Děkuji za odpověd.
25.2.2011 7:17:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Milane. V současné době ještě nemáme odpovídající plně funkční soupravu a program pro Vaše vozidlo vhodné pro zástavbu zařízení LPG. Obrňte se trpělivostí a sledujte naše stránky. Do 2-3 měsíců bude zveřejněn seznam vozidel vhodných pro zástavbu. Za pochopení děkujeme. Ing.Pataky - technik

24.2.2011 16:17:52
Jméno: M. Horák Předmět: Lovato Smart
Dobrý den, pane Pataky, měl bych opět jeden dotaz k Lovato Easy Fast Smart (Mondeo, 1.8, 92kW). Teď v mrazech mi to přepíná do plynu poměrně pozdě, až po 6-8 km, když teplota motoru je přes 60 st., dnes dokonce už byla na 90 st. a teprve po chvíli se to přeplo. Psal jste tady, že Smart přepíná podle teploty plynu a ne dle ohřátí reduktoru vodou, to mě zaujalo. Tak jsem studoval manuál, který mám z webu a zjistil jsem, že čidlo teploty plynu je na vstřikovací liště a ne u reduktoru. Pak jsem se dočetl, že v ovládacím programu se u Smart nastavuje pouze čas přepnutí podle teploty plynu - ale ne okamžité teploty, nýbrž od počáteční teploty při startu auta (dnes cca = -12 st.C). Takže tam mám asi příliš dlouhý čas pro nízké počáteční teploty, ne? Máte nějakou zkušenost, jaké sekundy pro jakou teplotu tam nastavit, ať to funguje rozumně, když už je to tedy tak nešikovně vymyšlené? Další podmínka je tam přepnutí při deceleraci. Musí být splněny obě podmínky (čas i otáčky?) Tzn., když teda po 2 km najedu na dálnici, motor je dávno teplý, má trvale 3000 ot/min, přepne se to po uplynutí času samo nebo ještě musí poklesnout otáčky pod nastavenou hodnotu (např. 1600 ot/min)? Tzn. dát nohu z plynu nebo vyřadit...Nechám si to nastavit, ale chtěl bych vědět, co považujete za optimální hodnoty. Děkuji.
25.2.2011 7:58:54
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lovato Smart

Dobrý den pane Horák. Při vší úctě, naše fórum má sloužit zákazníkům k získání obecných informací o provozu vozidla na plyn. V žádném případě nebude a nemůže suplovat odborné poradenství určené našim partnerům. Ale abyste viděl dobrou vůli, tak: Přepnutí na plyn lze nastavit v deceleraci > (překročit nastavené otáčky, sundat nohu z plynu tak, aby otáčky klesli pod již zmíněné otáčky / málo používaný způsob/) v akceleraci > (překročit nastavené otáčky pro přepnutí na plyn / nejčastěji používaný způsob/). Přepínací práh otáček lze nastavit od 600-3000 otáček. (tedy i ve volnoběhu, pokud nejsou nižší otáčky než 600ot/min.) Lze nastavit zpoždění při ohřátém motoru v rozmezí 15-250 sec. Lze nastavit opětovné přepnutí na benzín pro nízkou teplotu plynu od -20 do +15°C. Zpoždění přepnutí na plyn ovlivňuje i kvalita a tlak plynu. V současné době je mnoho stížností na zpožděné přepnutí právě kvůli kvalitě plynu bez ohledu na použité zařízení LPG. S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <247>  <248>  <249>  <250>  <251> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací