Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <252>  <253>  <254>  <255>  <256> ||  <262>     >>   >5x>  

17.1.2011 10:24:09
Jméno: Linhart Předmět: TSI
Dobrý den, chtěl bych se informovat na cenu přestavby TSI motorů (1.2TSI 77kW a 1.8TSI 118kW). Děkuji. S pozravem Jan Linhart
17.1.2011 10:52:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: TSI
Dobrý den pane Linhart. V současné době nemáme na skladě sadu pro 1.2 TSI 77kW. Přestavba 1.8 TSI 118kW stojí 45.000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

16.1.2011 10:12:38
Jméno: Romna Jelínek Předmět: Pentastar 3.6
Dobrý den, chci se zeptat zda je možné namontovat LPG do nového modelu Jeep Grand Cherokee, s novým typem motoru 3.6 V6 - Pentastar. Díval jsem se na technické parametry a zdá se,že motor nemá přímí vstřik paliva (což bude zřejmě důležité). Děkuji, s pozdravem Jelínek.
17.1.2011 9:55:09
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Pentastar 3.6

Dobrý den pane Jelínek. Máte pravdu, není to přímo vstřikovaný motor. Předběžně nevidim problém v provedení přestavby (zástavby) vašeho vozidla. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování buď od firmy Ac. A.S. (Pl.) STAG 300 Plus nebo Premium (porovnání ZDE) za cenu 35.000 Kč včetně DPH, nebo od firmy Landi Renzo (It.) OMEGAS, za cenu 40.000 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik



14.1.2011 10:05:22
Jméno: Kadlec Předmět: Octavia
Díky za odpověd, ročně najedu asi něco málo přes 10tis. kilometrů
14.1.2011 12:25:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Octavia

Ještě jednou hezký den pane Kadlec. Něco přes 10tis. km se skutečně stále jeví jako nerentabilní investice do přestavby Vašeho vozidla. Ze zkušenosti vám ale mohu říci, že po přestavbě na LPG zákazníci najedou o cca 50% více než předtím. Ptáte se proč? No proto, že jede autem i tam, kde by dříve na benzin nejel. A tak se už návratnost jeví jinak. Za určitých podmínek vám můžeme nabídnout výraznou slevu tak, aby byla návratnost co nejkratší. Zavolejte proto našeho leislativního pracovníka pana Rudolfa Apfelthalera na tel: 606 616 986. S pozdravem Ing.Pataky - technik



13.1.2011 18:28:09
Jméno: Kadlec Předmět: Octavia
Dobrý den, chtěl sem se zeptat, jestli by ste mi doporučil přestavbu na LPG, mám octavii 1.8T typ motoru AGU, jezdím každé ráno asi 5 km do práce a chtěl bych snížit spotřebu, mám najeto asi 200tis. a jaká by byla asi cena? Diky Kadlec
14.1.2011 8:40:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Octavia
Dobrý den pane Kadlec. Já nevím, jestli jste svůj dotaz myslel vážně. Bez urážky, ale musel jsem se zasmát. Ale mojí poviností je zodpovědět každý dotaz. Tak nejdříve malá matematika:do práce a z práce najezdíte denně 10 km. Trvá cca 500 metrů než se motor přepne na plyn, takže deně 9 km. Letos je 253 pracovních dnů, tedy dohromady najedete 2277 km. Při ceně montáže 28.500 Kč by jste musel jezdit cca 12,5 let než se vám vrátí vstupní investice. Auto které má už teď najeto 200-tis. km bude za 12,5 let patrně na odpis. Takže moje odpověď zní NE, NE, NE. Nebo jste to myslel jinak? Co dovolená, návštěvy příbuzných, nákupy ? S pozdravem Ing. Pataky - technik

13.1.2011 8:10:23
Jméno: Marek Předmět: Kontroly LPG
Dobrý den, plánuji koupi staršího auta a následnou montáž LPG u Vás ve Strakonicích, ale chtěl bych si udělat lepší obraz o skutečném provozu na LPG, asi budu mít více dotazů, tak se prosím nezlobte. Budu uvažovat fabii 1,4 16v a Vámi většinou doporučovaný systém STAG300plus/premium. 1. Pravidelná revize po roce nebo 10tis.km. V případě, že najedu 30tis.km/rok opravdu musim 3x ročně na revizi, nebo postačí po 20tis. kdy by se měl čistit/vyměnit filtr plyné fáze? Jedná se mi o případné problémy při technické kontrole. 2. Náklady spojené s provozem LPG-napadají mě: výše uvedená revize, filtry kapalné a plyné fáze, membrány v reduktoru (snad to nemotam), častější výměna svíček a jednou snad za dlouho vstřiky. Můžete mi tedy orientačně napsat po kolika km je doporučené měnit jednotlivé filtry, membrány, svíčky, popř. vstřiky a přibližné ceny s prací za vyčistění/výměnu? Popř. jiné úkony s plynem související. 3. Čistění/výměna vstřiků-na různých fórech se píše kde co, ale můj selský rozum mi radí-pokud nezanedbam filtry, nebudu mít čim vstřiky znečistit/zalepit-můžete mi to potvrdit/vyvrátit? 4.Výměna motor. oleje, někde se udává po 10tis., jinde po 15tis.. Jak to je, netvoří se karbon. usazeniny, ale je více tepelně namáhán, doporučíte polosynt. nebo plněsynt. olej? Děkuji za případnou odpověď a někdy, dofám během jara na viděnou. Marek Roučka.
13.1.2011 8:13:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kontroly LPG
Dobrý den pane Marek. RE: Bezpečnostní - pravidelná revize je jednou za rok z důvodu bezpečnosti bez ohledu na počet najetých kilometrů (kontrola těsnosti pneumatického systému plynu a vody,diagnostika a seřízení parametrů, „očichání“ - kontrola úniku plynu diagnostickým přístrojem.) RE: Technická prohlídka (provádí se po ujetí 20.000 kilometrů) Např. v lednu je provedena bezpečnostní revize s platností na jeden rok. Už v dubnu ale máte najeto 20-tis. Km tak musíte na technickou prohlídku. V říjnu dalších 20-tis. Km opět na technickou prohlídku. Při blížící se bezpečnostní prohlídce, lze spojit obě kontroly. RE: Filtry Filtr kapalné fáze se čistí cca po ujetí 100-tis. Km. Filtr plynné fáze se mění po ujetí 20-tis. Km. RE: Náklady Bezpečnostní i technická revize stojí 500 Kč včetně DPH. Výměnné vložky filtrů stojí – podle druhu od 150 – 250 Kč bez DPH Revizní sada membrán stojí podle druhu od 1200 – 1500 Kč bez DPH. Hodinová práce našeho mechanika (provádění oprav) stojí 400 Kč. Membrány se mění podle toho jak jsou vlivem nečistot zanešeny. (není všude stejná kvalita plynu) Někdy už od 50-tis. Km a někdy až např. 100 - 150-tis. Km RE:Čištění Máte pravdu, pokud budou filtry pravidelně měněny, je menší pravděpodobnost zanešení vstřikovačů. Jejich životnost (podle druhu) se počítá řádově od 80 – 150-tis km. RE: Olej Olej musíte měnit /frekvence a typ/ podle doporučení výrobce vozidla bez ohledu na zamontovaný LPG systém. S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.1.2011 20:17:07
Jméno: Rys Předmět: renault megan r.v. 2010
Dobrý den, nedávno jsem měl dotaz na přestavbu mírně ojeté octavie nebo fordu focus na plyn.Děkuji tímto za rychlou a profesionální odpověď. Při zvažování nákupu jiného vozu jsem rozšířil výběr ještě o renault megan grandtour s motorem 1,6 (100 koní), kterého bych pořizoval jako zcela nového.Jsou technické předpoklady i finanční náklady přestavby popřípadě vhodnost přestavby stejné jako u octavie nebo focuse? Výběr jsem rozšířil z toho důvodu, že jej lze jako nový v současné době pořídit velice výhodně ve vztahu k cca 2 roky ojeté octavii. Děkuji za odpověď, s pozdravem Rys
12.1.2011 7:53:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: renault megan r.v. 2010
Dobrý den pane Rys. Z hlediska přestavby to pro Vás nebude znamenat žádnou změnu. Ani technicky a ani finančně. Taky se přikláním ke koupi spíše nového vozidla. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.1.2011 21:01:35
Jméno: Jarda Předmět: FSI
Dobrý den, mám LPG v Galaxy již 3 roky a najezdil jsem cca. 155tis.km a jsem max. spokojen. Brzy budu auto měnit a rád bych vw passat, jenže poslední modely mají jen FSI motory. A tak se ptám, zda i tyto motory se dají přestavět na LPG. Zatím jsem se setkal jen se zápornou odpovědí. Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.
10.1.2011 21:28:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI

Dobrý večer pane Jardo. Problematika FSI motorů je velice široká. Nicméně, už teď jsme schopni některé typy motorů přestavět na LPG. Protože neuvádíte jaký konkrétní typ vozidla si chcete pořídit a s jakým motorem, klikněte na tento odkaz. ( FSI ) Zde je seznam typů motorů na které máme hotové tovární programy od výrobců BRC a Landi Renzo. S pozdravem Ing.Pataky - technik



10.1.2011 16:18:06
Jméno: Honza Předmět: vstřikovače
děkuji za odpověd pane inženýre! technik mi tam vložil nějaký lepší filtr, který by ty nečistoty měl filtrovat lépe. Takže s tím prostě asi jen tak nepohnu a mohu jen doufat, že nebudu čepovat špatný plyn...
10.1.2011 21:21:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vstřikovače
Dobrý večer pane Honzo. Věřím, že ten filtr pomůže. Pokud to situace dovolí, snažte se tankovat plyn u jedné čerpačky v místě bydliště podle nejlepších referencí jiných zákazníků. Mimo bydliště tankujte na velkých a známých čerpačkách. Hodně bezproblémových kilometrů s LPG. Ing.Pataky - technik

10.1.2011 13:16:03
Jméno: Rene Morys Předmět: Landi renzo
Dobry den bylo by mozne nekde sehnat schema řidici jednotky IGS Landi Renzo?Pokud jo poprosil bych o zaslani předem moc děkuji.
10.1.2011 13:33:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Landi renzo

Dobrý den. Na schému řídící jednotky IGS firmy Landi Renzo se poptejte přímo ve výrobním závodě. S pozdravem Ing.Pataky - technik



10.1.2011 9:36:24
Jméno: Jan Forejt Předmět: Přestavba Ford Escape
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu vozidla Ford Escape (Maveric) s motorizací V6 3,0l - 149 kW z roku 2003. Zajímalo by mě, který ze systémů by motoru vyhovoval, pokud je to vůbec možné. Dále pak, jak je časově náročná přestavba a jaká by byla zhruba cena přestavby.Je možné na splátky? Je v tomto vozidle potřeba přimazávání? Předem děkuji za odpověďi. S pozdravem Jan Forejt
10.1.2011 11:10:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přestavba Ford Escape
Dobrý den pane Forejt. Pro přestavbu Vašeho vozidla vyhovuje více systémů. Já Vám navrhnu dva: systém STAG 300 PLUS (Ac A.S.- Pl), za cenu 35.000 Kč včetně DPH, eventuelně OMEGAS (Landi Renzo - It.) za 40.000 Kč včetně DPH. V obou případech se jedná o vícebodové sekvenční vstřikování. Rozdílná cena přestavby je dána rozdílným hospodářským a geografickým umístěním výrobních závodů. Přestavba trvá dva dny. Splátkový prodej je možný a to bez navýšení s rozložením na 12 měsíců. Při převzetí vozidla je nutno uhradit akontaci min. 10% celkové ceny přestavby. Přimazávání není nutné. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.1.2011 8:43:14
Jméno: Honza Předmět: vstřikovače
Dobrý den, je možné, aby se behem najetých 10 000 km již dvakrát stalo, že se vstřikovací trysky zanesou nečistotami? Mě se nyní stalo již podruhé. Pokaždé byly symptomy stejné, Auto netáhlo, cukalo, nereagovalo spravne na plyn a blikala kontrolka engine. Vycisteni vstriků to vzdy napravilo. Docela mě to zklamalo a nevím co se bude dít dál...nechtěl bych kazdé dva tri měsíce navstevovat servis a nechavat cistit. Jedna se o vuz Kia Rio II, rv. 2008, benzin 1,4 (71 kW) Díky za odpověd. Honza
10.1.2011 8:44:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vstřikovače
Dobrý den pane Honzo. Moje odlehčená odpověď zní: pane Honzo, dnes je možné všechno...A teď vážně: Vstřikovače se zanáší nečistotami plynu. Proto má každý systém dvojí filtraci LPG. Nejdříve se filtruje kapalná fáze plynu a po odpaření v reduktoru i plynná fáze. Při pravidelných kontrolách se kontrolují oba filtry a pokud jsou zanešeny, tak se musí vyčistit, případně se musí vyměnit vložka filtru. Kvalita plynu je proměnlivá a závisí na konkrétní čerpací stanici LPG. Na nečistoty jsou náchylnější vstřikovače MATRIX (plochý blok se zalitými vstřikovači - přitahované jazýčky k cívce) Můžete taky zkusit dvojí filtraci plynné fáze. S pozdravem Ing.Pataky - technik

8.1.2011 9:46:59
Jméno: Lukáš M. Předmět: LPG
Dobrý den, před 2 měsící jsem si nechal po mnoha kladných referencí přestavět auto u pana B.Szotka na LPG. Jedná se o BMW 325i 141kw, vůz byl po třech dnech hotov. Odjel jsem domu s tím že si na druhy den přijedu pro vyplněné papíry k LPG. Jenže na druhy den při cestě do LPG servisu k panu Szotkovi začal vůz blbnout, vynechaval a tarokoval v nižších otáčkach na jakoukoliv rychlost. V servisu se na to podivali napojili auto na diagnostiku. Najezdili asi 200 km s autem napichlým na diag. a že je to ok. Po cestě domu se to pořad opakovalo, opět cukani a vynechávání. Vracel jsem se tam asi 4krát.Dospělo to do takové situace že se s tim nedalo jezdit na LPG vůbec. Tak jsem po tel domluvě odvezl auto zpět nechal ho tam 3 dny a zavadu odstranili ( bylo mi řečeno že přeprogramovali řj ) Vůz byl vpořádku a mi bylo řečeno že s tim nemůžu jezdit jako s Ferrarim!!!! To jsem se před tím než jsem auto poprvé odvezl domu ptal jestlí musím nějak přizpůsobit styl jízdy. Bylo mi řečeno že ne!!! Přece s autem které má 200 koní nesmím jezdit tak že budu využívat jeho výkon.. No ale problem je v tom že před 14 dny mi auto začlo blbnout znova, začlo opět vynechávat cukat atd. to ale po cca 100km přestalo. Teď to blbne opět a tak že se s tím nedá jezdit vůbec vynechavají válce a to tak že mi místo 6 jedou jen 4 hrůza.. Jízda po městě je utrpení!!!! Dnes při cestě z práce jsem musel na benzín.. Dospělo to do takové situace že nevím co s tím.Jsem zoufalý auto je doma, musím jezdit do prace, ale ják, jako s tankem!!! S panem Szotkem z meho hlediska je jednáni zbytečné. Pokaždé co jsem tam volal ohledně prvních oprav tak mi připadalo že má k opravám a reklamacím nechuť.CO mám dělat???
8.1.2011 13:59:41
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG

Dobrý den pane Lukáš. Hned po přečtení Vašeho příspěvku jsem kontaktoval pana Szotka a skonzultovali jsme Váš problém s vozidlem. Navrhnul jsem mu určité řešení pro nový - jiný způsob naprogramování vaší řídící jednotky. Byl jsem informován, že jste požadoval montáž  do určité ceny a proto Vám pan Szotek navrhnul (a zcela správně) systém STAG 300. Tento systém má v algoritmu výpočtu dávkování LPG tzv. autoadaptivitu (přizpůsobení) tedy průběžně reaguje na zatěžování vozidla řidičem. Je možné, že některé náhlé změny prudkých akcelerací a zátěží není  to schopen odbavit. Máme systémy  s tzv. tvrdým programem, který neni tolik závislý na způsobu jízdy " Ferarri "  Cena tohoto zařízení je ale vyšší, a musela by se vyměnit celá elektronika LPG. Vozidlo máte v záruce a náš smluvní partner (p.Szotek) je povinen dostát záručním podmínkám. Ostatně zde ani není rozpor. Je nutné si ale uvědomit, že LPG je "ALTERNATIVNÍ POHON", a u některých vozidel vlivem stáří, počtu najetých kilometrů apod. nemůsí vždy plnohodnotně pokrýt jízdní vlastnosti jako na benzín. V každém případě se ale nesmí projevovat závady které popisujete Vy. Kontaktujte pana Szotka, čeká na potvrzení Vaši návštěvy. Ing.Pataky - technik



7.1.2011 16:49:28
Jméno: Petr dynka Předmět: opel omega 3.0i 24v 155kw
Dobrý den,mám dotaz ohledně přestavby Opelu Omega 3.0i 6ti válec do V.Na netu v různých diskuzích majitelů těchto vozů jsem se dočetl,že jsou s tímto motorem problémy při provozu na LPG,pokud je montován sekvenční vstřik.Firmy prý nechtějí toto vozidlo přestavovat na LPG.Máte zkušenosti s přestavbou tohoto typu Opela?A dále-musejí být přimazávány sedla?Hodně zdaru ve Vaší práci.Děkuji za odpověď.
10.1.2011 7:33:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: opel omega 3.0i 24v 155kw
Dobrý den pane Petře. Nebudu s Vámi polemizovat o diskuzích majitelů těchto vozů na internetu... Přestavba stojí 35.000 Kč včetně DPH a trvá dva dny. Přimazávání není nutné. Přestavěli jsme desítky vozů Opel Omega 3.0i k naprosté spokojenosti zákazníků. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.1.2011 12:41:42
Jméno: Jiří Pešek Předmět: dotaz
Zdravím z Plzně, mám dotaz ohledně vašeho partnera ve Vochově fa Vapos. Na základě rozdílných referencí se ptám zda-li by jste tuto firmu pro přestavbu na LPG doporučili?? Vaši partneři poskytují stejnou kvalitu montáže i záruční podmínka jako vaše firma ?? Děkuji Pešek
4.1.2011 14:55:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Pešek. Firma Wapos patří mezi naše jedny z nejstarších smluvních partnerů s dlouholetými zkušenostmi v oboru přestaveb na LPG. Je nejvýraznější firmou v daném regionu. Pravidelně se účastní všech odborných školení, má výborné technické zázemí a erudované montážní pracovníky. Poskytují stejnou kvalitu montáže jako naše firma. Záruční podmínky mohou být odlišné, ale v každém případě musí být v souladu s Občanským zákoníkem. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.1.2011 14:10:04
Jméno: Roman J Předmět: FSI
Dobrý den, chci se zeptat v jakém stádiu je možnost přestavby vozidel s motory FSI. konkrétně se jedná o Škodu Superb II, 3.6 FSi, automat, 4x4. Děkuji a přeji mnoho úspěchů v Novém roce.
2.1.2011 16:30:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI

Dobrý den pane Romane. Možnost přestavby vašeho typu motoru je ve fázi zkoušek. Po ukončení budeme prostřednictvím našich stránek zákazníky včas informovat. Zde si můžete prohlédnout typy motorů které jsme v současné době schopni přestavět. Problematika přestavby motorů FSI, TSI atd. je velice široká. Proto chceme uvést na trh zařízení, až které bude ve všech parametrech ekvivalentní benzínovému pohonu. Obrňte se trpělivostí a nenechte se zlákat nekvalitními systémy. Přejeme Vám hodně úspěchů a zdraví v novém roce. S pozdravem Ing.Pataky - technik




<5x<   <<     <1> || <252>  <253>  <254>  <255>  <256> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací