Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <253>  <254>  <255>  <256>  <257> ||  <265>     >>   >5x>  

15.2.2011 22:42:39
Jméno: Jozef Horňáček Předmět: Stag 4 - problém škubání vozu
Dobrý den, vlastním auto Mazda Tribute 2.3 AWD, r.v. 2005. V loňském roce v květnu byla provedena přestavba na LPG. Po kontrole (po 10000km) v prosinci 2010 a dle slov mechanika mírné úpravě softwaru vše v pořádku ( nic nekontroloval, těsnost potrubí nebo tak nějak…. jen napojil diagnostiku, chvíli něco ťukal do noťasu). A od té doby nastaly z autem potíže. Nebyly žádné kruté mrazy něco kolem -10 přes noc a míň a auto při automatickém přepnutí na LPG sebou začalo škubat, motor měl nepravidelný chod a netáhl, tohle se dělo i několik vteřin ( párkrát se stalo že auto ,,chcíplo,, ). Pak nastala doba kdy mrzlo víc a to už byl konec úplně při automatickém přepnutí na LPG chcípalo pravidelně, musel sem jet 10 a více km než sem mohl manuálně přepnout na plyn a auto se ze záškuby přeplo na plyn. Všechny tyhle problémy se odehrávaly při ranní cestě do zaměstnání(auto stálo přes noc) vždy jen ráno při prvním přepnutí, poté už problémy nebyly ale jak auto stálo 3-4 hodiny někde venku a schládlo tak uvedené problémy se opakovaly ale záškuby nebyly tak intenzivní. Po další návštěvě servisu, auto měli k dispozici od 8:00 do 14:45 (odpovědí na otázku co tomu bylo – všechno už je OK, nic tomu není, projeli jsme to….) , zajímavé bylo že když jsem auto přebral a odjížděl tak auto mělo motor zahřátý (asi pánové udělali opravu na poslední chvíli, poté co sem jim asi tak půl hodiny dopředu zavolal, jestli už mají hotovo a že si chci pro auto přijít). Druhý den při cestě do práce bylo přepnutí na LPG bezproblémové. Auto jsem odstavil v 06:30 a v 12:30 sem jel domu, pak po automatickém přepnutí na LPG auto chcíplo. Nic tragického, kdyby se to nestalo za plného pátečního provozu v Brně a uprostřed křižovatky při odbočování vlevo ( motor nejede – posilovač řízení a posilovač brzd taky ne). Jen zázrakem se nic nestalo. Teď jezdím tím stylem, že plyn zapínám ručně asi tak po 8 až 10 km a při mírně přidaném plynu ( na volnoběh nebo v nízkých otáčkách to vždy chcípne) a stejně auto sebou trhne. Musím s autem jezdit jen já, protože přítelkyní auto chcíplo při jízdě z kopce a měla z toho docela šok ( omezená funkce brzd a posilovače …. no ubrzdila a uřídila to ale jen tak tak)od té doby odmítá jezdit. Na mou telefonickou stížnost odpověděli,, no to vám nezjistíme pane, to není závada pokud to udělá jen jednou za den nebo dvakrát. To máte jako s televizí, když se vám nezapne napoprvé ale až napodruhé tak to není taky závada. Pokud to nebude dělat pořád tak my to nezjistíme a nejlepší by bylo kdyby jste vypozoroval kdy to dělá a pak k nám přijel předvést tu závadu tady před naším technikem ,, . Chtěl jsem se zeptat jestli s takovým chováním auta máte nějaké zkušenosti nebo popřípadě radu co by to mohlo být. Děkuji Jozef Horňáček V autě je namontován systém STAG4 , řídící jednotka E8-67R-014903, reduktor E8-67R-014066, vstřiky E4-67R-010104, filtr E20-67R-010663, přípojka dálk. plnění E8-67R-011546, plynotěsná schránka E20-67R-010368 vše výrobní číslo 460019, nádrž GZWM v.č. 00017 – komponenty byly dodány vaší firmou do Brna firmě LPG Servis (ww.lpgservis.cz).
16.2.2011 8:02:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Stag 4 - problém škubání vozu
Dobrý den pane Horňáček. Váš problém se škubáním vozu jsem teď ráno konzultoval s majitelem montážní firmy, která zástavbu provedla. Bylo mi sděleno, že jste na pátek objednán na opravu. Doporučil jsem mu upravit parametry nastavení předvstřiku pro Mazdu . Nicméně, problém škubání může mít více příčin a bez důkladné diagnostiky nelze přesně stanovit další postup opravy. Navíc, z vašeho popisu závady, se jedná o sporadickou chybu, tedy nic trvalého. Tyto závady se hledají a odstraňují nejhůře. Nelze vyloučit ani závadu na motoru. Škubání za nižších teplot mohou způsobovat také svíčky a kabely. Neobstojí tvrzení, že je na benzín vše v pořádku! Plyn má vyšší oktanové číslo a je náročnější na zapalovací systém. Doporučuji tedy v první řadě vyměnit svíčky (nejlépe na jednopackové) a pak provést novou autokalibraci s následným programováním na silnici v dynamickém režimu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.2.2011 9:02:57
Jméno: P. Fitl Předmět: STAG 300-6 problémy
Vozidlo je jeep grand cherokee ZJ 4L. Řadový šestiválec, obsah 4L, výkon 132 kW. Na LPG najeto cca 8000 km. Před montáží LPG měněny svíčky, zapalovací kabely, víčko a palec rozdělovače a vzduchový filtr (vše pouze preventivně). Na benzín to jezdí bez nejmenšího problému. Reduktor je tomasetto AT-09 Arctic. Jednotka Stag 300-6 . S pozdravem P. Fitl
15.2.2011 9:57:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 300-6 problémy
Zástavba zařízení LPG do vozidla Jeep Grand Cherokee ZJ 4L se systémem STAG 300 je pro naši firmu a naše vyškolené partnery zcela bezproblémová. Ve vašem dotazu je hodně nepřesností z důvodu neznalosti systému. To je zcela pochopitelné, vás jako zákazníka nemusí zajímat hodnoty nastavení parametrů a proto doporučuji, aby mě kontaktovala montážní firma. Pokud chcete závadu vyřešit (a to chcete určitě zcela jistě) potřebuji on-line nasnímat a zkontrolovat nastavení parametrů, popsat mapu benzínu a plynu, stav nastavení koeficientu (množnik), rozptyl korekcí OBD benzín-plyn atd. Tyto informace mi vy neposkytnete. S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.2.2011 7:38:40
Jméno: P. Fitl Předmět: STAG 300-6 problémy
Vážený pane inženýre. Nechal jsem si namontovat systém stag 300, bohužel né přímo od Vaší firmy. Zejména za chladného počasí auto při jízdě na plyn v krizových situacích (předjíždění, rychlé zařazení do provozu) ztrácí výkon a začne cukat. Zajel jsem s tím tedy do servisu, kde vše bylo vyřešeno nastavením meze provozní teploty plynného LPG na -19°C. Auto však cuká dále, dokonce se začala rozsvěcet kontrolka motoru. Po telefonu mě bylo řečeno, že je to prý tím že systém stag neumí delší dobu vstřiku LPG než 25 ms a že pak zapíná benzínové vstřiky. V oficiálním návodu k systému stag však není o 25 ms ani zmínka. Při montáži jsem si přál aby se při provozu odpojovalo benzínové čerpadlo a bylo mě řečeno, že v tom není vůbec problém (pokud se ale zapínají bezínové vstřiky tak v tom ale problém bude). Provozní teplota reduktoru se pohybuje v mezích od max 65°C do min 40°C. Teplota plynného LPG klesá za provozu až pod nulu. Nemůže takto nízká teplota plynu poškozovat vstřikovače? Jaká by měla být provozní teplota reduktoru a jaká minimální teplota plynného LPG? Nemůže to způsobovat poddimenzovaný reduktor? S pozdravem a díky P. Fitl
15.2.2011 8:09:51
Jméno: A Předmět: RE: STAG 300-6 problémy
Dobrý den pane Fitl. Doplňte svůj dotaz o typ/obsah/výkon, počet najetých km na LPG, provedené opravy a pravidelný servis vašeho vozidla, dále pak o typ zařízení STAG (300, 300+,300 Premium) a typ reduktoru. Ing.Pataky

14.2.2011 19:42:25
Jméno: Jan Gasmar Předmět: Funguje to?
Funguje to tu?
15.2.2011 5:36:17
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Funguje to?
Koukněte na data a hodiny dotazů a odpovědí !!!!

13.2.2011 20:21:48
Jméno: Vít Müller Předmět: přestavba naLPG
Dobrý den pane Pataky, před nadávnem byl u Vás na revizi můj kamarád a ptal se Vás (ne Vás osobně) na přestavění jistého vozu Citroen XM. I přes to, že mám na Vás (jako firmu) skvělé reference, tak mi kamarád nepřivezl uspokojivé zprávy. Prý byste jako firma do této přestavby ani nešli, kvůli stavu motoru, mimojiné ten je skvělý. I přes toto bych se rád osobně zeptal, jaký byste do tohoto vozu dal typ LPG zařízení, jaké komponenty a hrubý odhad ceny. Je to již motor se vstřikováním, ale nepovím Vám, jestli přímím,nebo jak. Soused automechanik mi řekl, že to je podobné jako u felicie,ale nevím. Mám sice dobré reference i na další firmy,které se zabývají přestavbami LPG, ale jelikož jsem Vimperák,chtěl bych dát šanci Vám. Přece nabudu dávat peníze brňákům, když je mohu dát strakoňákům... Velice Vám děkuji za odpověď. S pozdravem V.Müller. PS:Citroen XM, 3.0 24V,r.v. 1992, tach. cca 200000 km.
14.2.2011 7:58:25
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přestavba naLPG
Dobrý den pane Müller. Váš dotaz je upřímný a moje odpověď bude upřímná taky. Potvrzuji slova patrně vedoucího provozu, že zástavba zařízení LPG do Vašeho vozidla je velice problematická. Naše firma si zakládá na tom, že námi provedené zástavby LPG fungují zcela správně a bezchybně. U Vašeho vozidla máme určité pochybnosti. Nezpochybňuji vaše laické hodnocení téměř 20-ti letého Citroenu s najetými 200 tisíci (??) kilometry, ale pro správnou funkci sekvenčního (i klasického) zařízení LPG je nutný bezchybný stav zapalovací soustavy, tzn. svíček, kabelů, cívek atd. A nejedná se jenom o momentální stav. Alibisticky se vyhnu i doporučení vhodného zařízení, ať se „brňáci“ rozhodnou samy. S pozdravem Ing.Pataky - technik

11.2.2011 14:24:40
Jméno: M. Horák Předmět: Lovato Smart
Dobrý den, pane Pataky, v září 2010 jsem se zde dotazoval ohledně mé montáže zařízení Lovato Easy Fast Smart do Fordu Mondeo, montáž p. Turek, Žabeň. Byly tam některé nejasnosti, že jsem chtěl Easy Fast a dostal odlehčený Smart, ale to už nechci řešit. Mám najeto cca 8 tis. km, prakticky bez problémů, jen možná požádám v montážnín dílně o doladění bohatosti směsi a spotřeby. Ale jinak docela spokojenost. Od té doby stále hledám zkušenosti s tímto systémem a musím říci, že jsem mnoho instalací Smart nenašel. I vy většinou na fóru doporučujete AC Stag nebo Landi Renzo. Je možné uvést, kolik instalací Lovato Easy Fast Smart jste např. v r. 2010 udělali ve vaší dílně nebo u vašich partnerů? Patří tento systém mezi doporučované nebo jsou vaše zkušenosti sporné? Děkuji za odpověď.
11.2.2011 15:22:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Lovato Smart
Dobrý den pane Horák. Jsem rád, že se nejasnosti kolem pochopení rozdílu mezi systémy Lovato vyjasnili. Je třeba si uvědomit, že na zařízení Lovato jsme získali akreditaci teprve něco málo před ½ rokem. Tomu odpovídá i počet realizovaných montáží. Zařízení Lovato je rozšířením naši nabídky o „itala“ (na základě požadavků od zákazníků) To co umí Lovato, umí i všechny „stagy“, nehledejte v tom nic jiného. Stagy jsou obecně o něco levnější než italská zařízení, ale v žádném případě nezaostávají hardwarem a ani softwarem od italských výrobků. Naopak, v některých parametrech předčí své předchůdce. Cenový rozdíl je třeba hledat v hospodářském a politickém rozdílu zemí, kde se výrobní závody nachází. Máme výborné zkušenosti se zařízeními firem AC Gas (STAG) i Lovato. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.2.2011 17:44:50
Jméno: Jaroslav Labounek Předmět: Montáž LPG
Dobrý den,chtěl bych se zeptat, jakého výrobce lpg zařízení by jste doporučil na montáž sekvence do vozu VW T5 3.2 173kW a jaká by byla cena v případě, že bych se rozhodl pro montáž od Vaší firmy. O velikosti nádrže jsem zatím nepřemýšlel, ale čím větší, tím lepší. Děkuji za odpověď
11.2.2011 8:18:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Montáž LPG
Dobrý den pane Labounek. Kdybych uvedl konkrétního výrobce, ostatní by se mohli urazit…ale není ani tak důležitý výrobce, jako kvalita a vhodnost zařízení. Naše firma je v České Republice akreditovaným nebo výhradním zástupcem renomovaných firem BRC, Landi Renzo, Ac.A.S., AEB,Lovato, Autronic atd. Doporučuji vícebodové sekvenční vstřikování vybaveného autoadaptivitou a s možností úpravy směsi v celém rozsahu otáček. Provedení zástavby LPG do VW T5 3.2 je mechanicky náročná záležitost a vyžaduje přítomnost vozidla 3 dny. (varuji vás před zjednodušením) Zástavba s toroidní nádrží stojí 40.000 Kč včetně DPH. Po závazné objednávce lze získat bonusovou slevu. S pozdravem Ing. Pataky - technik

10.2.2011 13:41:59
Jméno: Petr Tomáš Předmět: FSI
Dobrý den ,zdravím Strakonice .Chci poděkovat za rychlou odpověď na příspěvek "ůnik plynu" Vše je vyřešeno /výměna multiventilu/ Byla provedena ve Vámi doporučené firmě Forgas Kolín.Při této příležitosti bych se chtěl zeptat,syn vlastní VW Pasát 3.2FSI Highline a zcela vážně uvažuje o montáži LPG u Vás .Vím že existuje nějaký problém !!Psal jste ve foru že se na tom pracuje.Mužete mi dát nějaké informace.
11.2.2011 7:52:19
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: FSI
Dobrý den pane Tomáš. Jsem rád, že se váš problém s únikem plynu uspokojivě vyřešil. To je výhoda naší firmy, že máme široce rozvětvenou partnerskou síť na celém území České Republiky. Bohužel, zatím musím Vašeho syna zklamat. Do vozidla VW Passat 3.2FSI zatím nemáme vhodné zařízení pro provedení zástavby na LPG. Sledujte průběžně naše webové stránky, do půl roku očekáváme nová zařízení od našeho dodavatele. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.2.2011 13:09:54
Jméno: Jan Dvořáček Předmět: dotaz na LPG
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na Váš názor na montáž LPG do vozu VW Sharan obs 2,0l.Jezdím denně do práce pouhé 4 km,a tak nevím,zda se to na plyn vůbec přepne.Jinak ale za rok najedu cca12000km i více.Auto je v garáži.Jaká by případně byla cena?Nádrž pod vozem místo rezervy.Jsem z blanska.Díky za odpověd.
11.2.2011 7:19:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz na LPG
Dobrý den pane Dvořáček. Myslím, že ve Vašem případě by byla zástavba zařízení málo ekonomická. V parametrech nastavení lze nastavit (zvolit) teplotu vody pro přepnutí na plyn od 30°C. Prakticky to znamená, že v závislosti na venkovní teplotě se přepnutí uskuteční po cca 500m až 1 km. Protože zástavba LPG stojí 28.500 Kč, (a vy ročně najedete 12.000 km (ušetříte 80 hal / km) by se vám vložené investice vrátili po cca 2,5 letech. S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.2.2011 13:56:15
Jméno: Vladimír Beneš Předmět: škubání vozu
Pane inženýre Pataky, chtěl bych Vás poprosit ještě o radu, zda-li je vůbec možná u sekvenčního zařízení AG /holandské/ pouze výměna vstřikovačů případně lišty za vstřikovače Stag nebo jiného typu. Jaká by byla přibližně cena této výměny.Jak jsem se bavil s ostatními zákazníky (kteří mají sekv.zař.AG), většina z nich má stejný problém. Děkuji za odpověď Beneš.V.
7.2.2011 7:44:36
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: škubání vozu

Dobrý den pane Beneš. Jak jsem se již zmínil v mé předchozí odpovědi, zařízení AG nemontujeme a tak mé informace mohou být neúplné. Pokud byla zástavba Vašeho vozidla provedena v souladu s proklamovanou a doporučenou sestavou ať už AG Zenit nebo Compact, měli byste mít vstřikovače VALTEK T34. Jsou to tytéž vstřikovače, které používá i systém STAG. V tomto případě není nutná žádná výměna. Doporučuji tedy dvojí filtraci plynné fáze a vyvarovat se tankování podezřele levného plynu. Ještě dovětek k tomu poškubávání: Ne vždy je to způsobeno samotnými vstřikovači. Stalo se nám, že byla špatná lišta na kterém jsou vstřikovače umístěny. Je nutná komplexní prověrka všech funkčních částí plynové trasy. Tedy čistotou nádrže počínaje , přes filtr kapalné fáze a vstřikovači konče. S pozdravem Ing.Pataky - technik



5.2.2011 13:29:43
Jméno: Raduńka Petr Předmět: Subaru outback
Dobrý den, obracím se na Vás jako na nej odborníky po spoustě kladných referencí :-) Uvažuji o koupi vozidla Subaru outback a to buď ve verzi H6 - 3,0 nebo 2.5i. Jednalo by se o starší ročník 2001-2002 s nájezdem do 150 000 km. Zajímalo by mě, jestli je možné do obou těchto motorizací instalovat LPG. Více by mě vyhovoval klasický 3 litrový šestiválec, ale u něj jsem se dočetl o problémech při použití LPG. Byl bych rád, kdyby mi někdo erudovaný poradil, zda je možné instalovat bez následného poškození motoru. Dále by mě zajímalo, na kolik by mě přestavba ve Strakonicích vyšla. Při přestavbě se mi nejedná o nejvýhodnější cenu, ale naopak o to, aby auto bylo spolehlivé. Děkujni za odpovědi.
7.2.2011 8:07:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Subaru outback
Dobrý den pane Raduňka. Nejdříve bych se chtěl poděkovat za slova uznání na naši firmu. Ano, v zásadě lze provést zástavbu alternativního pohonu LPG do obou typů motorů. Máme zkušenosti se zástavbou desítek vozidel Subaru Legacy Outback 2,5 l, ale pouze dva kusy s 3 litrovým motorem. Oba jezdí cca ½ roku a mají najeto kolem 20 – tis. Km bez závad. Z toho lze vyvodit, že se zkušenosti u této zástavby zatím sbírají. Z hlediska zamýšlené přestavby bych se přikláněl ke 2,5 litrovému motoru, kde těch zkušeností s programováním a provozem máme více. Montáž 2,5 l vozidla u nás stojí 28.500 Kč se zařízením STAG 300 Plus a 34.000 Kč se zařízením Omegas. Montáž 3,0 l vozidla u nás stojí 35.000 Kč se zařízením STAG 300 Plus a 40.000 Kč se zařízením Omegas. Po závazném objednání můžete získat slevový bonus. Oba systémy jsou velice spolehlivé a rozdílnost pořizovací ceny je dána geograficky a ekonomicky rozdílnou polohou výrobního závodu. S pozdravem Ing. Pataky - technik

5.2.2011 0:05:03
Jméno: Vladimír Beneš Předmět: škubání vozu,
Mám ve svém autě Chevrolet Lacetti namontováno sekvenční zařízení AG /holandské/. Najel jsem na to asi 50 tis. km a již po druhé mi museli měnit vstřiky,protože auto škubalo, objevilo se chyb. hlášení a auto mělo vyšší spotřebu. Zdůvodnili to vždy tím, že jsem vzal někde špatný plyn. Chtěl bych vědět, zdali by nešlo přejít na nějaký spolehlivější typ, na př. Stag a jaká by byla cena . Neměl bych si nechat namontovat ještě 2. filtr plynné fáze, myslím, že to bylo někde doporučováno děkuýji za odpověď , Beneš
5.2.2011 10:54:15
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: škubání vozu,
Dobrý den pane Beneš.Nemohu se vyjádřit k zařízení AG, protože ho nemontujeme. Výměna systému z AG na STAG je jednoduchá, ale finančně náročná. V podstatě se jedná o kompletní montáž kromě stávající nádrže a multiventilu. Zařízení STAG 300 Plus který bych doporučil je spolehlivý a bezúdržbový. V případě, že se rozhodnete pro výměnu zařízení u nás, počítejte s náklady ve výši do cca 20-tis Kč včetně DPH. (demontáž AG, nová kabeláž STAG, řídící jednotka, vstřikovače, filtr, čidla, programování a samotná montáž. Je to práce na jeden den. Dva filtry za sebou sice zvýší účinnost filtrace plynu, ale více záleží na kvalitě vstřikovačů. S pozdravem Ing.Pataky - technik

4.2.2011 10:11:55
Jméno: Michal Předmět: LPG
Dobrý den, rád bych dostal prosím informace o montáži nejvhodnějšího LPG zařázení do VW Sharan, 2001, 2,8V6 automat, 150 kW, najeto cca 160.000km, roční nájezd cca 20-25 tisíc. Potřebuji zařízení spolehlivé a bezúdržbové, jsem z Hodonína. Moc děkuji za informace. Prošel jsem spoustu internetových nabídek, kde jediný kontakt je nějaký mobil a nějaký mail, ale u vás je vše velmi jasné a velmi vstřícné.
4.2.2011 12:39:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG
Dobrý den pane Michal. Děkujeme za slova uznání na adresu naši firmy. Podle místa Vašeho bydliště odhaduji, že očekáváte spíše poradenství a že se tedy nejedná o zamýšlenou zástavbu přímo u nás, ve Strakonicích. Přestavba, přesněji zástavba zařízení LPG do Vašeho vozidla, patří mezi jedny z nejnáročnějších zástaveb co do rozsahu mechanických prací. (je nutná demontáž nárazníku, přední masky, chladiče atd.) Jinak se nedá dostat co nejblíže s tryskami LPG k válcům. Mnoho firem si to zjednodušuje tím, že trysky umístí shora, ale pak je zařízení správně nenaprogramovatelné, nedá se 100%-ně naladit, motor škube, vynechává atd. Mnozí ani neví, že tento motor má proměnlivé sání. U naší firmy by zástavba trvala 3 dny a stála by 40.000 Kč včetně DPH. Sleva je pochopitelně možná. Doporučuji ověřený a spolehlivý bezúdržbový systém STAG 300 PLUS. Zavolejte mi na 602 518 625 pro doporučení některého z našich akreditovaných partnerů ve Vašem regionu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

3.2.2011 10:54:58
Jméno: Jaroslav Lorek Předmět: Honda CR-V II
Dobrý den,měl bych zájem o montáž LPG do Honda CR-V 2002 2.0 110kw,ale slyšel jsem názory jiných firem že tahle motorizace není vhodná k přestavbě z duvodu měkkých sedel...a to ani s domazáváním. Nemáte zkušenosti s tímto autem?? Popřípadě kolik by staa montáž s tor.nadrží. děkuji spozdravem J.Lorek
3.2.2011 15:16:31
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Honda CR-V II
Dobrý den pane Lorek. Patrně se budeme lišit v názoru na možnost zástavby zařízení LPG do Vašeho typu vozidla oproti názorům jiných firem. Za poslední čtyři roky jsme s našimi partnery provedli montáž LPG do cca 70 ks Hond CR-V 2.0 s roky výroby od 1997 až do 2009. Samozřejmě s přimazáváním VAP SAVER nebo FLASH LUBE. Nemáme záznam o žádném reklamačním řízení. Přestavba, přesněji zástavba s toroidní nádrží stojí 28.000 Kč včetně DPH. Přimazávání stojí 1500 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik

2.2.2011 5:36:30
Jméno: Libor Kovář Předmět: Rada
Přeji brzké ráno. Brouzdal jsem po internetu, ale na nic jsëm nenarazil a v nejbližším okolí není žádný plynař, abych se poptal. Mám Mitsubishi Colt na pohon LPG( Landi Renzo). Mám takový problém, že auto nastartuju a jede v pohodě do cca 5 km- jakmile se trochu zahřeje, tak se rozsvítí oranžová kontrolka řídící jednotky... a auto musím držet nad 2500 otáček( jinak jak kdyby se dusilo) když přepnu na benzín vše ok, i když kontrolka svítí furt. Prosím žádám o radu. Bavil jsem se se známým a ten říkal, že bych měl mít benzín neustále v nádrži nebo se tam něco ucpe!!! tak nevím . S Přáním hezkého dne LK.
2.2.2011 7:11:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Rada
Dobrý den pane Kovář. Pro zodpovězení Vašeho dotazu potřebuji vědět, v kterém regionu bydlíte, jaký druh zařízení Landi Renzo máte, kolik kilometrů jste už najel na LPG, kdy a kým byla provedena montáž. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <253>  <254>  <255>  <256>  <257> ||  <265>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací