Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <254>  <255>  <256>  <257>  <258> ||  <262>     >>   >5x>  

16.12.2010 23:20:04
Jméno: Václav Předmět: Turbo a LPG u VW Passat
Dobrý den, prosím, je rozdíl mezi jízdou na LPG ve VW Passat 1.8 bez turba oproti variantě 1.8 s turbem? Je výkon při pohonu na LPG u obou variant totožný, nebo dokáže turbo přidat výkon i LPG pohonu. Dokážete, prosím, doporučit vhodný motor s ohledem na životnost motoru při provozu LPG. Rád bych koupil Passata z roku 1999 a nechal do něj zabudovat tento pohon. Děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.
17.12.2010 8:15:50
Jméno: Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět: RE: Turbo a LPG u VW Passat
Dobrý den pane Václave. S nadsázkou bych mohl odpovědět, že si vyzkoušejte jízdu s turbem i bez, a rozdíl hned pocítíte… A teď vážně, samozřejmě, že je výkon motoru na turbo vyšší než bez turba. Totéž platí i při jízdě na LPG. Životnost každého motoru ovlivňuje mnoho faktorů, ale provoz na LPG je pro motor ještě šetrnější než na benzín. Doporučuji spíše motor s turbem, motor bez turba má vyšší spotřebu a je hlučnější. Samozřejmě mluvím o udržovaném vozidle, s dobrou zapalovací soustavou kabely, svíčky, cívky. Přeji Vám hezké prožití Vánočních svátků a úspěšný Nový rok Ing.Pataky - technik

16.12.2010 18:34:55
Jméno: Miloš Předmět: Přimazávání a spotřeba

Dobrý den, mám vozidlo VW Passat 1.8 20V 92 kW (r.v. 1998), kód motoru ADR. Od června letošního roku jezdím na LPG, jehož montáž (STAG 300) mi prováděl Váš smluvní partner. S provozem na plyn jsem naprosto spokojený a dále také musím říci, že toto Vaše fórum je velmi užitečné. DÍKY VÁM ZA NĚJ!!! A teď k věci: Vím, že přimazávání ventilů není pro můj vůz nutné, přesto ale zvažuji jeho instalaci (pro klid v duši). Před montáží mi bylo sděleno, že v motorovém prostoru není kam umístit nádobku s náplní... Chtěl bych se proto zeptat, zda by byla možná instalace tohoto zařízení. Pokud bych přijel k Vám do Strakonic, jak dlouho by montáž trvala a na kolik by přibližně přišla? Dále se chci zeptat, jestli kvalita tankovaného plynu ovlivňuje spotřebu paliva. Má dlouhodobá spotřeba na plyn je o cca dva litry (tedy 20 % v mém případě) vyšší než dlouhodobá spotřeba benzínu. Svíčky jsou nové. Je možné, že by toto mohlo být způsobeno špatnými kabely či cívkami, když vše pracuje bez problémů? Děkuji Vám za odpověď


17.12.2010 7:48:37
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přimazávání a spotřeba

Dobrý den pane Miloš. V první řadě Vám DĚKUJEME za slova uznání ke kvalitě našeho fóra! A teď k Vašemu dotazu: Skutečně, zde přimazávání není nutné, ale na přání zákazníků dost často zařízení VAP Saver montujeme. Přesně jak píšete Vy: „ pro klid v duši“ LPG je suché palivo a má minimum mazacích schopností. Více se dozvíte na našem servisním webu http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/temata/flash-lube/ V prostoru motoru je sice málo místa, ale my si vždy poradíme a vhodné místo pro nádobku najdeme. Montáž zařízení i s prací se podle obtížnosti pohybuje v rozmezí 1500-2000 Kč a zabere cca 1 hodinu práce. Z důvodu převisu práce, jsme schopni montáž zrealizovat až po novém roce. Kvalita plynu má vliv na spalování a tím přímo-nepřímo ovlivňuje samozřejmě i spotřebu. Totéž platí i na kvalitu zapalovací soustavy, zejména kabely, svíčky a cívka-y. Po novém roce zavolejte a domluvíme termín instalace. S pozdravem a přáním krásných vánoc a úspěšného Nového roku. Ing.Pataky - technik



15.12.2010 18:23:44
Jméno: Petr Chalupský Předmět: Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998
Dobrý den Mam jeden malý problém.Vlastním Passata 1,8T a před půl rokem byl u Vás na montáži plynu,namontováno mam zařízení STAG 300. Dnes jsem si byl vyzvednout auto po servisní kontrole auta při 165 tis. a po otočení klíčku do polohy jedna,při startu se přepínač rozpípá po dobu cca 5s a zůstane ve stavu blikajícím tzn. že se nepřepne auto na plyn,ani při plně zahřátém motoru. Zkusil jsem ho znovu nastartovat,zkusil jsem ho na přepínači zapnout,vypnout,a vždy pípá. V servisu mi museli vyresetovat servisní kontrolu,a přetěsnovali mi víko ventilů.Vše jak odmontovali,tak zas smontovali. Můžete mi poradit co s tím?Dále jsem z Prahy,a rád bych věděl případně,jaké servisi zde jsou možné použít. Na netu máte dva,z toho znám Neptun Harfa.Děkuji za odpověď.
16.12.2010 7:39:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998
Dobrý den pane Chalupský. Blikající přepínač signalizuje závadu kterou lze konkrétně diagnostikovat příslušným programem. Patrně došlo k nesprávnému zapojení při opravě Vašeho vozu. Navštívte našeho partnera na Neptun Harfa, kde Vám závadu odstraní. Na opravu se nebude vztahovat reklamační řád. S pozdravem Ing.Pataky - technik

15.12.2010 13:27:35
Jméno: Matějka Předmět: Zkušenosti

Dobrý den, rád bych se podělil o pár nabytých zkušeností. Nechal jsem si u Vás v listopadu namontovat zařízení STAG 4 do svého vozidla Tyota Yaris, r.v. 2004. Od té doby jsem najezdil cca 800 km, takže nic moc, každopádně určitý obrázek už jsem si stihl udělat. Předem bych chtěl poděkovat za velmi příjemný přístup celé Vaší firmy při samotné objednávce a následné instalaci, vše mi bylo vysvětleno, ukázáno, zkrátka žádný problém. A že jsem těch otázek neměl málo. Od té doby jsem již stihl natankovat 2x na stejné pumpě, takže jsem si zvládl orientačně spočítat spotřebu, která se oproti původní benzinové, po odečtu cca 20 km, které jsem mohl najezdit za studena na benzin, zvedla jen o asi 0,4 - 0,6 litru, což mi přijde parádní. No, více každopádně zjistím po více tankováních, předpokládám, že se vše ještě bude usazovat, takže uvidíme. Budu doufat, že se stávající stav nezmění. Za studena, i v těchto mrazech, ujedu cca 500m, maximálně 1 km a zařízení se mi přepne na plyn (ačkoliv mi pak ještě dlouho svítí kontrolka studeného stavu), takže taky paráda, bál jsem se, že to bude trvat kdoví jak dlouho. Co se výkonu týče, tak zde mám paradoxně a samozřejmě subjektivně pocit, že vozidlo jede dokonce lépe a je živější. Jediné co mě zarazilo je, že po přepnutí na plyn, pokud poslouchám zvuk motoru u zvednuté haupny, má motor jiný zvuk, takový suše "cvakavý". Není to moc slyšet, ale protože mám stávající "benzinový" zvuk naposlouchaný, tak jsem si toho všiml hned. Nevím zdali je to normální, snad ano? Zároveň mám nainstalovaný přímaz ventilů, tuším VAP Saver, technik mi po instalaci sdělil, že pro mé vozidlo je doporučeno dávkování cca 1 kapka za 12-15 vteřin, toto jsem si také doma na doporučení technika zkontroloval a donastavil. Zde mi dovolte dotaz - je uvedené dávkování správně? Nejsem si jistý, zdali jsem se náhodou nepřeslechl a nemělo to být 12-15 kapek za minutu, soudě i podle toho, co uvádíte na svých stránkách. Raději se ptám, dokud je čas. A dále, pokud bych přimazával více než je doporučeno, např. 1 kapka za 5 vteřin, škodí to motoru, nebo je to jedno, či je to dokonce ku prospěchu? Díky za odpověď a doufám, že jsem i dalším možným zájemcům trochu pomohl při jejich rozhodování, já jsem prozatím moc spokojený.


15.12.2010 15:12:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Zkušenosti
Hezký den pane Matějka. Váš příspěvek na naše fórum je nejlepším oceněním naši práce. Je to pro nás nejlepší reklama. DĚKUJEME!!! Co se týká dávkování přimazávací směsi, správně je: 1 kapka za 12-15 vteřin, tedy cca 4 kapky za minutu. Za celý tým Autogas Centrum s.r.o. Milan Šmíd, Jaroslav Liška - majitelé firmy

15.12.2010 12:42:13
Jméno: Miroslav Zajíc Předmět: Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP)
Dobry den, zvazuji zastavbu LPG do Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP) jaky system, pripadne i dilnu (idealne Pardubice, HK a okoli) by jste doporucil? Dulezity je pro me vykon/spotreba/spolehlivost, nez usetrit par tisic na zarizeni pri montazi. Miroslav Zajíc
15.12.2010 13:19:57
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP)
Dobrý den pane Zajíc. Doporučuji některé z vícebodových sekvenčních vstřikování podle domluvy s námi akreditovanou montážní firmou GASAUTO Říční 413, 500 02 Hradec Králové web: www.gasauto.cz e-mail: gasauto@seznam.cz telefony: +420 495 213 684, mob:603 249 034 S panem Kánským, majitelem firmy jsem už o Vás mluvil. Zavolejte mu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.12.2010 23:56:29
Jméno: Jan Kračmar Předmět: Prosba o radu
děkuji za odpověď. Bydliště je Mnichovo Hradiště ( okres Mladá Boleslav ) vozidlo mám v dobrém stavu, ale zohledňuji cenovou návratnost částky, zda je lepší více investovat nebo "přežít" ježdění na kratší vzdálenosti v režimu na benzín. Pokud znáte firmu v blízkém okolí, budu jedině rád. Děkuji s pozdravem Jan Kračmar.
13.12.2010 7:11:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Prosba o radu
Dobrý den pane Kračmar. Systém JUST patří mezi dnes již málo montovaných zařízení našimi partnery. Ve Vašem okolí je od Vás cca (44km) Autocentrum Zahrádka. SAD 5.května 472, Cvikov, Tel: 603 701 234 . Uvědomte si, že bez důkladné diagnostiky závady, nemá smysl rozebírat cenovou návratnost do "přežití" jak uvádíte. Pokud auto nutně potřebujete na dojíždění do práce ještě několik let, doporučuji přestavbu na STAG 300. BRC JUST je založený na principu snímání hodnot lambda sondy a dávkování lpg provádí mechanické zařízení - krokový motůrek, který je náchylnější na mechanické poruchy oproti vstřikovačům u systému STAG. S pozdravem Ing.Pataky - technik S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.12.2010 17:40:35
Jméno: Jan Kračmar Předmět: Prosba o radu
Dobrý den mám jeden dotaz na který nejde zcela odpovědět od stolu ale pro mě každá rada zlatá tudíž předem děkuji. Mám Fabii 1,4 Mpi a v ní systém BRC JUST a závadu takovou, že když je vozidlo studené tak nejede na plyn. V tomto počasí trvá třeba i 15 km než začne plyn fungovat. V letě je to trochu lepší, ale stejně to trvá. Když je pak vozidlo dostatečně ohřáté tak vše funguje "jak má". Někdy se stane, že nastaruji studené auto ujedu cca 5 km na benzin a auto zhasnu. Když ho po 10 minutách nastartuji tak jede bez problému na plyn jak má, ale není to pravidlem. U nás mi servisák řekl, že to bude nejspíš krokový motorek tak mi dal tři použité navíc abych je vyzkoušel jestli nastane nějaká změna - nenastala. Pak tedy řekl, že bude asi špatná ŘJ - JUST protože nedá signál motorku aby fungoval tak jak má. Na kolíbkovém přepínači v poloze nucený benzin svítí po nastartování 3 zelené ledky zleva což značí nějakou závadu, ale neví jakou. Dále ŘJ při diagnostice pomocí toho přepínače vůbec nekomunikuje. Bohužel nemám žádnou funkční jednotku JUST na odzkoušení tak řekl ať koupím novou, ta stojí ale s krok. mot. 5690kč - a co když to tím nebude. Pak řekl, že mi to celé předělá na nějakého STAGa, kdy to i s prací bude stát cca 6000,-Kč a nebo prostě vyndat krok. motor a dát tam nějaký regulovatelny ventil jako byl u karburatoru třeba a pry to bude taky fungovat ale nedoporučuje to.... Mám to k vám přes celou ČR proto nemohu závadu předvést. Předem Děkuji za jakoukoli radu, nerad bych dal několik tisíc a stejně nebude závada odstraněna.
12.12.2010 20:22:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Prosba o radu
Dobrý večer pane Kračmar. Začnu netradičně, odzadu: Nevím v jakém stavu je vaše vozidlo a jak dlouho ho ještě budete provozovat. Pokud je v dobrém stavu tak přijměte nabídku vašeho „servisáka“ (doporučuji akreditovanou firmu) na přestavbu vícebodového sekvenčního vstřikování systému STAG. (Pozn. Ten „nějaký STAG“ patří v současné době k nejdokonalejším zařízením LPG !) V případě, že trváte na opravě systému BRC JUST, tak mi sdělte místo Vašeho bydliště a doporučím Vám námi vyškolenou a pověřenou firmu k diagnostice závady a doporučení možného řešení. Z Vašeho popisu závady nelze přesně určit příčinu závady. S pozdravem Ing.Pataky - technik

12.12.2010 17:22:46
Jméno: M.Král Předmět: Montáž LPG
Dobrý den, předem se omlouvám, jestli se zde podobný dotaz již řešil, ale nikde jsem ho neobjevil. Vlastním Fabii Kombi 1,4 16V,55kW.Automobil je z roku 2006,najeto 70000 km. Najezdím cca 15000 km ročně a proto uvažuji o přestavbě na LPG, protože podle informací je návratnost cca 2 roky. Zatím jsem ve stadiu získávání inforamcí a jsem rád za toto forum,které mi v tom jistě pomůže. První otázka se týká snížení výkonu a nárustu spořeby? V tomto směru se inforamce na internetu různí.Proto se ptám, za předpokladu dobrého stavu vozidla i instalovaného LPG samozřejmě, k jakému nárustu spotřeby může dojít a jak velký může být pokles výkonu? Vozidlo používáme hlavně k jízdě do města-cesta cca 7km -70% jízd a proto mě zajímá jak funguje celé zařízení co se týče startů a přepínaní z benzínu na plyn? Jde mi o to, že zejména teď v zimním období mám motor prohřátý na provozní teplotu 90°C skoro u cíle a kdyby motor startoval na benzín a na LPG se přepínal až po prohřátí,tak bych v zimě jezdil více na benzín,než na plyn, čímž by se investice vracela dosti dlouho. Osobní zkušenosti s LPG nemám a na internetu se inforamce sice dají najít, ale ne až tak podrobné. Možná je tento dotaz zcestný protože auto bude jezdit jen na plyn, to já ale nevím a proto se ptám. A poslední dotaz- vztahuje se na Vámi instalované zařízení záruka? V místě kam jezdím na garanční prohlídku mě pořád odrazují,že ještě prý neviděli fabii na LPG,která by nezlobila a s LPG si koupím jen problémy. Zaručujete tedy,že pokud bude v pořádku zapalovací soustava atd. tak auto bude sloužit k mé spokojenosti? Předem děkuji za odpověď M.Král
12.12.2010 20:05:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Montáž LPG
Dobrý večer pane Král. Děkujeme, že jste nám projevil důvěru v získání podrobných informací o plánované přestavbě (přesněji-zástavbě zařízení pro pohon i na LPG). Tak předně – k poklesu výkonu a k nárůstu spotřeby: Pokles výkonu na pohon LPG se pohybuje v řádech 5-10% podle stavu vozidla. Ze zkušenosti víme, že tato hodnota je laicky nepoznatelná a v žádném případě neznehodnocuje jízdní vlastnosti. Nárůst spotřeby při udržované zapalovací soustavě je odlišný od typu použitého zařízení. U starších systémů, kde se provoz na plyn řídí lambda sondou a krokovými motorky je cca 15-20 %. U moderních, vícebodově sekvenčně vstřikovaných systémů se nárůst spotřeby zpravidla pohybuje do 10 - ti procent. Opět je důležitý stav elektrického zapalování. Přepnutí na provoz LPG: Pro dobré „zplyňování“ tekutého LPG je nutné zplyňovač - reduktor vyhřívat vodou z chlazení motoru. (vzpomeňte si na špatně nasazenou bombičku sifónu, kdy se bombička obalila suchým ledem – velký odběr teploty z prostoru). Pro dobrou proměnu tekutého LPG na plyn je nutná teplota vody cca 30 °C. Prakticky každé vozidlo (i v zimě za velkého mrazu) dosáhne požadovanou teplotu vody do ujeté vzdálenosti cca půl kilometru. Důležité je umístění reduktoru s čidlem, tedy co nejblíže zdroji teplé vody. Nouzově lze systém nastavit i na okamžité přepnutí na LPG, hrozí zde ale nebezpečí pomalého poškozování motoru vlivem nedokonale vstřikované směsi LPG-vzduch. (neodpařené kapičky plynu, nedokonalé spalování, problémy s OBD, nárůst spotřeby atd.). Záruky: Na námi instalované zařízení poskytujeme záruku 1 rok. Na řídící jednotku 2 roky. Je důležité dodržovat předepsané prohlídky, první - bezplatnou po ujetí 3000 km, a další preventivní jednou ročně. S pozdravem Ing.Pataky - technik

10.12.2010 10:21:12
Jméno: Jan Tetour Předmět: Subaru Forester S-Turbo
Dobry den p. Pataky, dekuji za vycerpavajici odpoved. Popravde jsem zhruba takovou i ocekaval. Informace mam vesmes z ruznych internetovych diskuzi Subaruklubu, kde se uzivatele touto problematikou zabyvaji. Shrnuto se jedna zrejme o nevhodne zvoleny system pro dany vykon vozu, kde neni system schopen dodat dostatecne mnozstvi paliva v situaci, kdy je potreba dosahnout maximalniho vykonu motoru. Pokud nakonec takovy vuz skutecne poridim, rad se s Vami sejdu osobne a domluvime se na konkretni prestavbe na LPG. Prijemny den.
10.12.2010 10:35:02
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Subaru Forester S-Turbo
Dobrý den pane Tetour. Jsem rád, že má odpověď byla pro Vás vyčerpávající. Přesně jste vystihl problémy stěžovatelů. Budu se těšit na případnou spolupráci při přestavbě Vašeho vozidla. Přeji Vám taky hezký den. Ing.Pataky - technik

10.12.2010 7:49:22
Jméno: Jan Tetour Předmět: Subaru Forester S-Turbo
Dobrý den p. Pataky, na různých internetových fórech jsem se dočetl mnoha negativních ohlasů na zástavby jakýchkoli LPG systémů do motorizace S-Turbo u Subaru Forester. Konkrétně se jedná o motory 2.0 (125kW) a 2.5 (176kW). Jelikož uvažuji o koupi takového vozu, zajímá mě, zda máte z praxe již nějakou zkušenost se zástavbou do těchto motorizací, případně jakou. Dále alespoň orientační cena přestavby. Děkuji za odpověď, Jan Tetour
10.12.2010 9:56:58
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Subaru Forester S-Turbo
Dobrý den pane Tetour. K negativním ohlasům na přestavbu Vámi zmíněných vozidel na různých fórech se nebudu vyjadřovat. Pokud je to oprávněná nespokojenost, je třeba vědět jaké zařízení a kde bylo montováno. Jaká byla erudice montážní firmy, vybavenost dílny a zkušenosti. V posledních dvou letech jsme my a naši akreditovaní partneři namontovali celkem 130 vozů Subaru (Legacy Outback 2,5 2,0 2,2 Forester 2,5T Forester 2,0 Justy 1,3 Impreza 2,0R Tribeca 3,0 Libero 1,2 ) Myslím, že je to dostatečné množství pro získání zkušeností. Nezaznamenali jsme žádnou reklamaci při dodržení předepsaných kontrol. Orientační cena přestavby, ale skutečně orientační, se pohybuje v rozmezí 28000 - 34000 Kč včetně DPH. Za určitých podmínek lze získat slevu na přestavbu. Až se rozhodnete o koupi vozidla, a přestavbu svěříte naši firmě, kontaktujte nás na číslech +420 383324912, +420 602518625 nebo emailem na technik@autogascentrum.cz Hezký den. Ing.Pataky - technik

7.12.2010 17:25:51
Jméno: Kulhánek Jan Předmět: VW Passat - Přimazávání
Dobrý den , chtěl by jsem se zeptat, podle čeho poznám, zda je potřeba namontovat přimazávání ventilů , Měl by jsem zájem o zástavbu lpg do vozu Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 , ( Automat ) nevím zda je třeba rozhodující i typ systému , ale měl by jsem zájem o BRC ( pokud mi nebude doporučen jiný ) , již jsem Vám posílal poptávkový formulář ,ale na toto jsem se zapomněl zeptat. Děkuji za odpověď .
8.12.2010 7:20:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: VW Passat - Přimazávání

Dobrý den pane Kulhánek. O přimazávání ventilů se dozvíte na našich servisních stránkách: http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/temata/flash-lube/ Pozn. Pro Váš typ motoru, přimazávání není nutné! Pro Váš typ vozidla doporučuji osvědčený a nejčastěji montovaný systém STAG 300+ firmy Ac. Jedná se o nejmodernější zařízení vícebodového sekvenčního vstřikování s tzv. autoadaptivitou.Tzn. že se řídící jednotka plynu přízpůsobuje změnám parametrů vlivem opotřebení vozidla, zejména změnám parametrů snímaných hodnot z řídící jednotky benzínu. Cena přestavby je 29.000.- Kč s DPH, ale za určitých podmínek lze uplatnit slevu. O možnostech slevy se více dozvíte na tel: 606 616 986 p.Apfelthaler-legislativa. S pozdravem Ing.Pataky - technik



5.12.2010 20:15:49
Jméno: Luděk Volf Předmět: RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW
Dobrý večer pane inženýre, děkuji za rychlou odezvu. Zdá se, že jsem měl chybné informace - motor je typ EW10A kod RFJ, takže by mělo jít o klasický 2.0i 16V. Jaká je možnost zástavby v tomto případě? (typ systému, cena? - měl bych zájem o nejlepší možné řešení co do kvality) Pěkný den, L. Volf
6.12.2010 10:46:59
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW

Dobrý den pane Volf. Ano, tento motor není "přímovstřikový" a proto nic nebrání namontování zařízení na pohon LPG. Všechny námi montované systémy nesou známky nejvyšší kvality, a rozdílnost pořizovacích cen se odvíjí pouze od geografického a ekonomicky vyspělejšího místa výrobce. (Znáte to, čato platíte za značku...) Nicméně, nabídnu Vám zařízení se sekvenčním vstřikováním firmy Ac (Polsko) STAG 300 + za 28.000 Kč, eventuelně obdobný systém sekvenčního vstřikování od firmy BRC (Itálie) SQ 24 za 29.0000 Kč a poslední alternativou by mohlo být zařízení firmy Landi Renzo (Itálie) Omegas za 33.000 Kč. Všechny ceny jsou včetně DPH. Srovnávání těchto systémů by bylo velice zavádějící. Algoritmus výpočtů množství vstřikovaného plynu na základě odezvy od řídící jednotky benzínu je zcela shodný. Rozdíly jsou např. v doplňkové výbavě programů, ale toto ocení spíše montážní firma než samotný zákazník. Při dnešní globalizaci výrobci používají mnoho shodných komponentů (vstřikovače, reduktory, čidla apod.) a dochází tak k unifikaci. Ani tady neplatí, že co je drahé, zákonitě musí být nejlepší. Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás. S pozdravem Ing.Pataky - technik



5.12.2010 17:01:55
Jméno: Luděk Volf Předmět: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW
Dobrý den, rád bych se zeptal na možnost provedení lpg zástavby do Citroenu C5 II, 2.0 HPi, 103kW, r.v. 2004. Protože jde o přímovstřik, záležitost patrně nebude jednoduchá (podle mých informací v Holandsku pro tyto motory používají systém "Teleflex-GFI"). Předem děkuji za odpověď. S pozdravem L. Volf
5.12.2010 19:09:50
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Citroen C5 II, 2.0 HPi, 103kW

Dobrý večer pane Volf. V současné době neprovádíme zástavbu LPG do vozidla Citroen C5 II, 2.0 HPi. S pozdravem Ing.Pataky - technik



3.12.2010 11:23:43
Jméno: Radek Předmět: servis
Dobrý den, rád bych se zeptal,co vše je potřeba k tomu ,abych mohl oficiálně montovat LPG do aut , myslím tedy pod Vaší firmou
3.12.2010 11:54:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: servis
Dobrý den. Odpověď na Váš dotaz je velice obšírný. Zavolejte našeho legislativního pracovníka pana Apfelthalera na tel: 606 616 986. S pozdravem Ing.Pataky - technik

1.12.2010 10:03:51
Jméno: Honza Předmět: Zapojení seřizovacího MAP
Dobrý den,chtěl bych se zeptat ,jak správně zapojit seřizovací MAP sensor u MY07. http://img709.imageshack.us/img709/9886/mapbrc.jpg V sadě je jedna hadička a jedno šroubení.Připojuje se to jen do jednoho výstupu na té krabičce MAP sensoru(do kterého) ? Na co je to téčko ? Děkuji za odpověď.
1.12.2010 14:04:07
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Zapojení seřizovacího MAP
Dobrý den pane Honzo. Z Vašeho dotazu neni patrné, jestli se jedná o SQ24, SQ Fast nebo Plug/Drive diagnostic. Nicméně se jedná o zapojení MAP senzoru s dvěma funkcemi: na snímání podtlaku a tlaku.V jednom případě (u SQ24) se zapojuje poue při první kalibraci, u ostatních systémů se senzor instaluje trvale. Podrobnější informace o zapojení poskytujeme montánžím firmám. Navíc, při kalibraci s MAP senzorem je nutné vlastnit odpovídající program, interface kabel, klíč k programu (SQ24) a znalosti programu. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <254>  <255>  <256>  <257>  <258> ||  <262>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací